Chili die de grote favoriet uitschakeltquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef tralalala het volgende:
28 juni "Het wonder van Beljoe Horizontje"
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Is het een idee om het aan iemand anders te vragen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we netjes wachten totdat Jeroentje het verlossende woord spreekt.
http://nl.forvo.com/word/mineirao/quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Is het een idee om het aan iemand anders te vragen?
Top. Thanks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nl.forvo.com/word/mineirao/
dit is een indicatie, maar die sluit ongetwijfeld niet aan bij Grueters perfecte vocale talent.
Zou Sierd de Vos geen antwoord kunnen geven op deze rullevante vraag?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Is het een idee om het aan iemand anders te vragen?
Komt omdat ik nog niet zo in de WK stemming ben denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vindt het niet sfeervol?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef tralalala het volgende:
28 juni "Het wonder van Beljoe Horizontje"
Denken dat Nederland eerste wordt in een poule met Chili en Spanjequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chili die de grote favoriet uitschakelt
Jammer dat je iets insinueert wat ik niet zeg.quote:Op zondag 13 april 2014 11:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat Nederland eerste wordt in een poule met Chili en Spanje
Misschien een idee om een keer met de hele harde kern naar dat prachtige land te gaan, copacabana of Beljoe Horizontje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welkom in het enige echte Beljoe Horizontje topic!
Gastheer van enkele krakers, zoals:
[ afbeelding ]
Beljoe Horizontje staat bekend om zijn voetbal cultuur, het is de thuisbasis van aansprekende teams zoals Atletico Mineiro en Cruzeiro. Ook Braziliaanse sterspeler Neemaar komt graag hier op bezoek omdat hij het zo'n mooie stad vindt. Andere ster Hoelk vindt het minder.
Hier een foto van de ultieme voetbaltempel (Estadio Mineirão)
[ afbeelding ]
Alsof je op het veld staat
[ afbeelding ]
De sfeervolle omgeving
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkele kleine probleempjes zijn inmiddels opgelost [ afbeelding ]
http://www.indiatimes.com(...)ollapses-131651.html
De enthousiaste bewoeners van Beljoe Horizontje (hier op weg naar het stadion aldus Arno) tijdens de Confederations Cup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nos.nl/op3/artikel(...)to-changebrazil.html
Toch werden er een paar wilde Hooligans gespot:
[ afbeelding ]
Gelukkig is de politie te paard bereid ongeregeldheden aan te pakken (indien nodig natuurlijk)
[ afbeelding ]
En één man kan natuurlijk niet ontbreken (misschien zag u hem al): Jeroen Groeter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Namens Jeroen wens ik iedereen ontzettend veel Foetjebol plezier vanuit de mooiste stadje van Brazilië.
In dit topic is gelegenheid te discussiëren over Beljoe Horizontje, en eventueel te turven hoe vaak Beljoe Horizontje wordt gezegd.
Groetjes,
Joejannes Vermeer
Dan pleit ik toch voor Beljoe Horizontje, dat is echt het hoogtepunt van Brazilië.quote:Op zondag 13 april 2014 15:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien een idee om een keer met de hele harde kern naar dat prachtige land te gaan, copacabana of Beljoe Horizontje.
Speciale verslaggever Sierd de Vos gaat dit ongetwijfeld onderzoeken. Tot die tijd kan ik er weinig uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:45 schreef Dr.Smoke het volgende:
Hoe is het gesteld met de horeca- en uitgaansgelegenheden in Beljoe Horizontje? Heb hier nog niks van vernomen.
Als ik de loterij won nam ik je mee! Maar helaasquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
Als ik geld had ging ik! Samen met Johannes natuurlijk.
Misschien de Koningsdagloterij! Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciale verslaggever Sierd de Vos gaat dit ongetwijfeld onderzoeken. Tot die tijd kan ik er weinig uitspraken over doen.
[..]
Als ik de loterij won nam ik je mee! Maar helaas
Ja, duh.quote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb toch de indruk dat je nogal ver van het veld zit.
Ik bedoel in het stadion zelf. Als je op een zitje zit heb ik de indruk dat je nogal ver van het veld zit. Vergeleken met Engeland waar de zitjes bijna op de achterlijn plakkenquote:
Ja, dat is dus bijna overal in Braziliëquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bedoel in het stadion zelf. Als je op een zitje zit heb ik de indruk dat je nogal ver van het veld zit. Vergeleken met Engeland waar de zitjes bijna op de achterlijn plakken
Boeit me vrij weinigquote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb niet echt zin in het WK.. vrees een afgang.
Heb er niet echt om gelachen, meer aan geërgerd. Nederland heeft lang bij de grote jongens gehoord maar we zijn inmiddels een doorsnee land.. dat is even wennen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boeit me vrij weinig
Stel dat er een godswonder plaatsvindt en we niet afgaan vind ik het wel leuk hoor als we wat winnen, maar ik ga niet eens echt juichen. Twee jaar geleden goed gelachen bij die drie wedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |