Beljoe Horizontje is één van de belangrijkste pijlers van de Braziliaanse samenleving, dat wordt door veel personen nog wel eens over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
De Brazilianen Wax zoals wij die kennen, is van origineniet iets wat zijn oorsprong kent in Beljoe Horizontje. Misvatting is dat.
Leuk maar volgens mij kennen we nog wel meer landen die een overschot aan (mooie) vrouwen hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
Leuke stad wel, staat bekend om het grote percentage vrouwen
[ afbeelding ]
Zij komt er ook vandaan
overschot aan mooie vrouwen heb je natuurlijk nooitquote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk maar volgens mij kennen we nog wel meer landen die een overschot aan (mooie) vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Jeroen Groeter en ik hebben een obscuur Braziliaans dialect.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik was me eens aan het bedenken hè; Beljoe Horizontje, spreek je uit als Beljoe Orizontje. Waarom wordt er in de schrijftaal een H aan toegevoegd?
Ik heb echt zin in het schitterende Beljoe Horizontje gevoel. Nog maar anderhalve maand wachten!quote:
Heb je hun telefoonnummer ook?quote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk maar volgens mij kennen we nog wel meer landen die een overschot aan (mooie) vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Wow, waar zijn die verkrijgbaar?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef Spies het volgende:
Ik zag net een jongen die een t-shirt aanhad met daarop de tekst Beljoe Horizontje.
Geen idee, ik heb hem niet aangesprokenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, waar zijn die verkrijgbaar?Echt een collector's item.
Dat is niet zo slim dan he?quote:
Met dit soort beelden voel je het gewoon: deze mensen leven voor voetbal en kunnen niet wachten tot Juni!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim dan he?
Voor beelden vanuit Beljoe Horizontje, webcammetje
http://lookr.com/1237082269
Gemiste kansquote:Op maandag 26 mei 2014 10:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor de fans van Beljoe Horizontje: na een ongelofelijke blunder van de chef voetbal van de NOS: Arnoe Vermeulen zal Jeroen Groeter geen enkele match verslaan vanuit Beljoe Horizontje. Frankje Wielaert en Felipe Kooke zullen de honneurs waarnemen vanuit deze fantastische stad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |