Mijn tyfushemel waar heb je die vandaanquote:
Ik gaf wat weg op een weggeefhoek en ik selecteer stiekem. Iedereen die Peter van Opfokdork deelt en dit soort meuk krijgen het nietquote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn tyfushemel waar heb je die vandaan
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik gaf wat weg op een weggeefhoek en ik selecteer stiekem. Iedereen die Peter van Opfokdork deelt en dit soort meuk krijgen het niet
quote:BRIEF VAN MOEDER AAN HAAR KIND.....(een hele mooie boodschap !!)
“Lieve schat van me,
Als de dag aanbreekt dat je ziet dat ik ouder word, wees dan alsjeblieft geduldig met mij. Maar nog belangrijker, probeer te begrijpen waar ik doorheen ga.
Wanneer we praten en ik herhaal per ongeluk dingen, onderbreek mij dan alsjeblieft niet om te zeggen: “Dat zei je een minuut geleden ook al”. Probeer je de tijd te herinneren dat ik elke avond in bed hetzelfde verhaaltje voor je voorlas, net zo lang tot dat je in slaap viel.
Wanneer ik geen zin heb om te douchen, wees dan niet boos en maak me niet belachelijk. Probeer je de tijd te herinneren dat ik achter jou aan moest rennen door het huis om je in de douche te krijgen. Het was soms een hele opgave.
Wanneer je ziet dat ik iets niet snap als het om nieuwe technologie gaat, kijk me dan niet aan met een vermoeiende “snap je dat dan echt niet?” blik, maar geef me de tijd om het te leren. Weet lieve schat dat ik jou met alle geduld van de wereld velen dingen heb moeten leren, zoals netjes eten, je aankleden, je haar kammen en hoe om te gaan met dagelijkse levenskwesties. Dus de dag dat je ziet dat ik ouder word, wees alsjeblieft geduldig en probeer te begrijpen waar ik doorheen ga.
Als ik me af en toe niet meer kan herinneren waar we het zojuist over hadden, geef me dan even de tijd het te herinneren. Als me dit niet lukt wordt dan niet nerveus, ongeduldig of arrogant. Weet in je hart dat ik alleen maar bij jou wil zijn, dat is voor mij het aller belangrijkste.
En wanneer mijn oude benen mij niet meer zo snel laten bewegen als voorheen, geef me dan jou hand net zoals ik jou mijn hand gaf toen je je eerste stapjes zette.
Wanneer deze dagen aanbreken, wees dan niet getreurd. Probeer me te begrijpen en zorg dat je er bent in deze eindefase van mijn liefdevolle leven.
Ik koester je. Weet dat je een geschenk van de tijd was. Bedankt voor alle vreugde die je me hebt gegeven in mijn leven. Met een grote glimlach en de enorme liefde die ik altijd voor je heb gehad zeg ik: Ik hou zielsveel van je mijn lieve schat!"
Deel deze prachtige boodschap met je vrienden en vriendinnen, kennissen en familie! Laten we onze vrouwen koesteren en lief hebben. Dit is leven, dit is liefde! En dat is waar het om gaat!
Ik had er al direct erna verwijderdquote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Telkens smakelijk eten wensen!
En vragen of ze al weet wat ze morgen gaat eten.
Want dat was inderdaad de reden waarom hij vermoord is ja. Puur vanwege zijn vrijheid van meningsuiting. Zucht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:25 schreef Ireth het volgende:
Ik kwam vanavond deze tegen bij iemand als "omslagfoto"![]()
[ afbeelding ]
Dan gaat Volkert alle Nederlanders vermoorden?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Want dat was inderdaad de reden waarom hij vermoord is ja. Puur vanwege zijn vrijheid van meningsuiting. Zucht.
Of elke fakking morgen: Goeiemoggûh facies !!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Telkens smakelijk eten wensen!
En vragen of ze al weet wat ze morgen gaat eten.
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:51 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze laatste even delen lieve mensen
Hij heet zijn ogen net vandaag? Wat?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hij heet zijn ogen net vandaag? Wat?![]()
Gekregen bij een pakje boter? Opgegeten? Verloren?
Fcking srsly ?quote:------ is potty trained for the poopy part, now waiting till she is ready to do her pipi's in the potty![]()
Ik denk nu dat het in elk geval níet gezegd is door Daila Lamaquote:
En dat ga ik ook nooit begrijpen denk ik. Dat je echt zo weinig te doen hebt dat je denkt 'laat ik op fb zetten dat ik de was heb gedaan'. Ja nee, inderdaad, wat een belevenis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef Amnistia het volgende:
Mensen die per dag 4 keer hun status updaten zoals:
'Zo de was is gedaan, niumet kopje thee op de bank'
Uur later...
'Toch de ramen maar even gezeemd'
10 minuten later. .
*insert 33 selfies*
![]()
https://www.facebook.com/(...)349919001668/?type=1quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Ook weer zo'n belachelijke waarschuwing die gedeeld werd door iemand uit mijn vriendenlijst
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook wel dat een hoax is, maar je hebt altijd wel figuren die er weer eens intrappen en het maar gaan delen op hun tijdlijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)349919001668/?type=1
Daarom ook deze link (of een andere pagina van hen) eronder postenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:01 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel dat een hoax is, maar je hebt altijd wel figuren die er weer eens intrappen en het maar gaan delen op hun tijdlijn.
Ik heb de betreffende bericht vanaf die pagina al gedeeld op mijn tijdlijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Daarom ook deze link (of een andere pagina van hen) eronder posten
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ik heb de betreffende bericht vanaf die pagina al gedeeld op mijn tijdlijn
Ik heb blijkbaar idioten in mijn vriendenlijstquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar idioten in mijn vriendenlijst![]()
Deelt er iemand de bekende jubileum video virus waarschuwing
Ik zat meer metquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:22 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ik zat meer metop mijn gezicht.
Zoiets heeft mijn vader in mijn vriendenboek geschreven toen ik vier wasquote:
Ja tochquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Zoiets heeft mijn vader in mijn vriendenboek geschreven toen ik vier was![]()
Maar op een fb-wall
En nu ben je ontvriend?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik had er vandaag 1 die de hoax (uit 2012) van de sleutelhangers deelde.![]()
Ik heb maar vriendelijk bedankt voor de hoax en een link gestuurd waarom dit een hoax is.
Ja, vooral die reactie die eindigt met 'Jump the bridge' is echt in en in tragisch.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:22 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar er zitten echt kansloze reactie's tussen.
Waarom zou je daarvoor ontvrienden?quote:
Ik niet, maar als de FB-vriend van Magic-IRC zo'n linkje plaatst en denkt dat hij daarmee iedereen kan waarschuwen, en vervolgens plaatst Magic-IRC de hoax-link waarmee het ontkracht wordt dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen .....quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor ontvrienden?
Ja ik bedoelde ook niet jouquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet, maar als de FB-vriend van Magic-IRC zo'n linkje plaatst en denkt dat hij daarmee iedereen kan waarschuwen, en vervolgens plaatst Magic-IRC de hoax-link waarmee het ontkracht wordt dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen .....
Er worden mensen voor minder ontvriend ....![]()
Oh my facking god ! Krijg hem net werkelijk 4 x gedeeld op mijn tijdlijn te zien !quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Ook weer zo'n belachelijke waarschuwing die gedeeld werd door iemand uit mijn vriendenlijst
[ afbeelding ]
Hulde! Ken de pagina niet, maar hoe werd er gepest dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:32 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ook ik ook ik ook!! Mede wegstuurder van Love the ones who love you terrorist!!
Ik zou zeggen, veel leesplezier:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[..]
Hulde! Ken de pagina niet, maar hoe werd er gepest dan?
Thanks! Wat een mofo die gast!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, veel leesplezier:
Het is oorlog tussen de beheerders van de gezellige plaatjespagina’s op Facebook
Die heeft binnen no-time wel weer een nieuwe paginaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef Enchanter het volgende:
Godverdomme , nu kan ik die mooie plaatsjes van Peter van Opdorp niet meer delen
(Just saying) :-Dquote:Niet vergeten: geen linkjes naar profielen of privegegevens posten Als je een status van iemand wil tonen, typ het over of maak een printscreen waarbij je de naam en profielfoto onherkenbaar maakt.
Dat is een openbare pagina. Maar ik zal het morgen wel even veranderen als (zit nu mobiel)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Yo Chevy:
[..]
(Just saying) :-D
Wel triest dat mensen daar intrappen!
Had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:23 schreef IceCreamSandwich het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-meer-pedos-vermoord
De reacties onder dit bericht
Wat een zieke geesten allemaal weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:23 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Dader al geblokkeerd en geëxcommuniceerd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nou het is zover hoor, voor het eerst dat een Peter van Opdorp plaatje op m'n timeline prijkt
Nog nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dader al geblokkeerd en geëxcommuniceerd?
Mooi werkquote:
Heb je een link waar staat dat dit een hoax is? Kan het niet vinden namelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer een of andere hoax op fb hier. Bedenker is al triest (claimt dat die baby weer tot leven komt)
[ afbeelding ]
Maar nog triester: die idioten die het geloven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan je toch zelf ook wel bedenkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:25 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Heb je een link waar staat dat dit een hoax is? Kan het niet vinden namelijk.
Ja klopt. 2 uur na geboorte lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Had op een site gevonden dat hij na 5 minuten begon te ademen. Nou dat is een stuk aanneemlijker dan 2 uur haha.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je toch zelf ook wel bedenken
Maar inderdaad vreemd dat het nergens wordt ontkend. Als je Kate ogg intypt op Google staan in de suggesties trouwens wel "hoax".
wat een idioot slecht artikelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:36 schreef Mord_Sith het volgende:
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Peter_Van_Opdorp
Nogalquote:
er wordt ene Angelique Steijvers in dat stuk genoemd, maar de enige Angelique Steijvers op FB die ik kan vinden, ken ik en dat is gewoon n echt mens en geen verzinsel van P van O.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:36 schreef Mord_Sith het volgende:
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Peter_Van_Opdorp
Ik ken ook een Angelique Steijvers, en dat is een gewoon normale vrouw.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er wordt ene Angelique Steijvers in dat stuk genoemd, maar de enige Angelique Steijvers op FB die ik kan vinden, ken ik en dat is gewoon n echt mens en geen verzinsel van P van O.
Weet niet of zij hem kent verder en of zij iets met dat gedoe te maken heeft, maar zij is dus niet n hersenspinsel van die vent.
Ik heb haar al 10 jaar niet gezien ofzo, dus ik heb geen idee hoe normaal ze nu is of nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ken ook een Angelique Steijvers, en dat is een gewoon normale vrouw.
Verdomme, hij maakt die lelijke plaatjes nog lelijker ook met z'n lettertypequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, veel leesplezier:
Het is oorlog tussen de beheerders van de gezellige plaatjespagina’s op Facebook
Ja, heel erg is dat. Ik zag een keer een status update van iemand die schreef dat hij was geslaagd voor zijn scheikundeopleiding. Schrijft er een oud-lerares onder "En dan te bedenken dat ik daar de basis voor heb mogen leggen." Echt walgelijk dat mensen niet die ander zijn aandacht gunnen maar die meteen op zichzelf willen vestigen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:31 schreef terdege het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand doet een facebook update en dan zijn er mensen die meteen alle aandacht willen focussen op zichzelf. Ergernis.
Maken die mensen überhaupt onderscheid tussen pedofielen en child molesters? Ik bedoel, je kunt er vast weinig aan doen of je pedofiel bent maar wel of je ernaar handelt of niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:23 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Nee doen ze niet. En als je ze daar op wijst 'ben je er zelf zeker ook zo eentje'quote:Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maken die mensen überhaupt onderscheid tussen pedofielen en child molesters? Ik bedoel, je kunt er vast weinig aan doen of je pedofiel bent maar wel of je ernaar handelt of niet.
Godverdomme heyquote:The moral is what this story is all about:
A young man had a girlfriend. He was getting tired of her because she sent him messages every hour that said "I miss you" or "I love you". One night before bed he received a message, but rather than read it went to sleep. In the morning he was awakened by a call. It was girlfriend's mother crying saying that his girlfriend was killed last night. He was in a state of shock, went to read the message: "My sweetheart, come quickly, I think someone is following me!".
Moral of the story: never rejects those who love, care, and try to reach out to you, because one day you'll realize you lost the moon while counting the stars! If ever you are touched by this story, Share it for everyone to know........
"pics van het dode meisje?"quote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Godverdomme heyAls mijn vriend me zo zou stalken zou ik oplaatst ook niet meer opnemen. De fuck..
Wie verzint een geniale Fok!-waardige reactie die ik er onder kan plaatsen?
Heej Poesopstokjequote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Godverdomme heyAls mijn vriend me zo zou stalken zou ik oplaatst ook niet meer opnemen. De fuck..
Wie verzint een geniale Fok!-waardige reactie die ik er onder kan plaatsen?
Nee joh, het moet een bash-bericht zijn tegen die stalkende vriendin. Geen wonder dat het vriendje z'n telefoon niet meer checkt, eng wijfquote:Op maandag 12 mei 2014 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heej Poesopstokje![]()
Je kan zeggen: dat degene die het berichtje had gemist, van te voren een berichtje had moeten sturen met: ik ga nu slapen en zet mijn telefoon uit; welterusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |