Juist lekker, beetje oranje snot-achtig.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Uh dat in de OP vind ik dus echt heel vies he. Van dat zachte eigeel. Bah.
Ik smeer daar regelmatig mijn tepels mee in.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik met eieren koken wel, dan gaan ze stuk en komt er allemaal ei uit.quote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat mislukt bij mij ook nog wel eens
Nou ik ga jouw tepels nooit aflikken dus.quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik smeer daar regelmatig mijn tepels mee in.
Daar krijg ik ballen van in mjn buik.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Oja dat heb ik ook heel vaak. Dat ik ze iets te enthousiast in de pan kieper.quote:Op maandag 7 april 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik met eieren koken wel, dan gaan ze stuk en komt er allemaal ei uit.
Jij slikt zeker ook niet.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Nee daar heb ik me ook nooit aan gewaagd, dat is gewoon wachten tot ik het ei van het plafond kan schrapen ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat heb ik ook heel vaak. Dat ik ze iets te enthousiast in de pan kieper.
Mijn vader begon er laatst over dat ik eens eieren moest pocheren ("heeeeeeel makkelijk, je doet wat azijn in het water en dan maak je een draaikolkje en dan doe giet je het ei er in"), alsof dat zou lukken
Dit kan je slikken Corrie. Of niet YokiKater?quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen mijn wijn. Verder valt er niks te slikken
Yokidrink is wel lekker jaquote:Op maandag 7 april 2014 20:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit kan je slikken Corrie. Of niet YokiKater?
[ afbeelding ]
Eerst goed schudden.quote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Yokidrink is wel lekker jaDie op het plaatje.
Dat je draaikolk echt een tornado wordt ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee daar heb ik me ook nooit aan gewaagd, dat is gewoon wachten tot ik het ei van het plafond kan schrapen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en?quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik begrijp die slikobsessie nooit, als ze slikt ben je toch al klaargekomen.
WATERRRRRRquote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommige mensen lusten geen water, dat is pas erg.
Is dat jouw standaardantwoord ofzo?quote:
Je mag het ook over je tieten uitspugen hoor.. oh wacht..quote:Op maandag 7 april 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik begrijp die slikobsessie nooit, als ze slikt ben je toch al klaargekomen.
Droge humor.quote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat soort dingen zijn te lang geleden voor mij. Kan er niet over meepraten.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat jouw standaardantwoord ofzo?
Ja zoietsquote:Op maandag 7 april 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat je draaikolk echt een tornado wordt ofzo.
In de oorlog was je zeker allang blij dat je iets warms binnenkreeg?quote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat soort dingen zijn te lang geleden voor mij. Kan er niet over meepraten.
Oh daar kan ik wel tegen hoorquote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je mag het ook over je tieten uitspugen hoor.. oh wacht..
Nee, echt sorry![]()
![]()
Het gaat te fur nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ja naast die tulpenbollen ging iets warms er wel in.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
In de oorlog was je zeker allang blij dat je iets warms binnenkreeg?
Spartacusquote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Latert het volgende:
Corrie kan zich de Romeinse orgies nog herinneren, dat waren tijden.
Waarom zou je dat uberhaupt doen? Ik bedoel, het doen op zich zou wel grappig zijn. Draaikolken maken en zo. Maar wie heeft het bedacht om ei zo te etenquote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat heb ik ook heel vaak. Dat ik ze iets te enthousiast in de pan kieper.
Mijn vader begon er laatst over dat ik eens eieren moest pocheren ("heeeeeeel makkelijk, je doet wat azijn in het water en dan maak je een draaikolkje en dan doe giet je het ei er in"), alsof dat zou lukken
Ja kon slechter treffenquote:
Weet niet, moet je aan Tem en andere culinaire wonders vragen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt doen? Ik bedoel, het doen op zich zou wel grappig zijn. Draaikolken maken en zo. Maar wie heeft het bedacht om ei zo te eten
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 7 april 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
Dus Njovlein vindt het leuk als er over d'r tetjes wordt gespoten?
Ik heb de avond van mijn leven, waar is die ene mevrouw met die dikke tetten?quote:Op maandag 7 april 2014 21:09 schreef Tem het volgende:
Ik ook niet maar Yoki is nu aan het afkolven.
Oja die moest ik nog aanpassen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Aan je UI te zien hou je wel van dikke klodders.
Smetliezen, vind ik ook zo'n vies woord.quote:Op maandag 7 april 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]Dat woord kende ik nog niet. Klinkt ranzig.
Alsof ik dat nog doequote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te soppen, Diana Charité.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog doeHet enige sop wat ik zie zit in een emmer.
Je moet nog wel aanvinken dat je die wilt gebruiken.quote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh mijn UI was net gewijzigd en nu is hij opeens weer terug in wintermodus?
Maar dat heb ik gedaan, hij was ook aangepast. En nu opeens niet meerquote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet nog wel aanvinken dat je die wilt gebruiken.
De oortjes vind ik leuker hoor. Of met een ei op zijn hoofdquote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Tinco aan het kruis met een doornenkrans.
Dat is gewoon weer te blij, zo ga ik niet met mijn UI's om.quote:Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
De oortjes vind ik leuker hoor. Of met een ei op zijn hoofd
Mijn pener is ook te groot, dus het is allemaal prima;quote:Op maandag 7 april 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb deze nog, maar de hand is eigenlijk iets te groot:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je nog een keer douchenquote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn pener is ook te groot, dus het is allemaal prima;
Ok mijn compromis... Tinco aan het kruis met konijnenoren. Lager ga ik niet.quote:Op maandag 7 april 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb deze nog, maar de hand is eigenlijk iets te groot:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Ok mijn compromis... Tinco aan het kruis met konijnenoren. Lager ga ik niet.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat heb ik gedaan, hij was ook aangepast. En nu opeens niet meer
Deze tegenslag paste eigenlijk beter in vorig topic met die TT.quote:
En weer jammer dat er geen geluid bij zit. hahahaquote:Op maandag 7 april 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier nog een neplach voor in je collectie.
[ afbeelding ]
Toen ik het moment zag wist ik al dat er een gifje van zou komen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier nog een neplach voor in je collectie.
[ afbeelding ]
Je kan hier chatten.quote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
GODVERDE#@$@#$@#$.
Waarom werkt facebook chat ineens niet
Met wie wil je chatten ouwe viezerik?quote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
GODVERDE#@$@#$@#$.
Waarom werkt facebook chat ineens niet
Niet op Fok! zittenquote:
Misschien wil ze gewoon niet met je chatten en heeft ze je geblokkeerd.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien wil ze gewoon niet met je chatten en heeft ze je geblokkeerd.
Als ze overtuiging nodig heeft om te registreren heb ik nog wel een mooi nasi topic wat je met haar kan delen.quote:
Lage opmerking dit.quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pics van het likkebaarden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zit nu met mij te kletsen dus ik denk dat ze op vrouwen valt.
Echt hequote:
Je kunt best een beetje experimenteren.quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb HAAR nu geblokkeerd want ik val niet op vrouwen.
Damn is hij me voor. Story of my life.quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
Penage gaat uit wanhoop nu ook mij hosselen.
Neuh want ik vond haar ook niet eens knap.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt best een beetje experimenteren.
Dus je hebt Njolin lelijk genoemd.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ben ik onderweg de draad kwijtgeraakt.
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwenquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina wil niet met mij experimenterenweet ik dat ook weer
quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina wil niet met mij experimenterenweet ik dat ook weer
quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet want ik weet niet hoe ze eruit ziet he?quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je hebt Njolin lelijk genoemd.
Wel met mannen EN vrouwen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwen
quote:
He jammer.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwen
Die tover ik in een wip op tafel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
OK voor jou zou ik wel een uitzondering maken natuurlijk he? Moet je wel nasi maken.
Kut voor je.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
Er liggen koekjes boven, maar ik heb geen zin om ze te halen.
Stelen van de Turken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Die kerel bij PowNews.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Die kerel bij PowNews.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.
Dat haar is wel een obsessie aan het worden.quote:
Neuh meer een running gag hoorquote:Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat haar is wel een obsessie aan het worden.
Je wilde toch nog een Paasui?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef Latert het volgende:
Iedereen is weer netjes zijn tanden gaan poetsen en hop het bedje in na P&W?
Ohoho hoh... ik maak natuurlijk mijn eigen UI.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wilde toch nog een Paasui?
ONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
Jij bent echt een Latert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Latert het volgende:
Het wordt in ieder geval geen pijnloos paasfeest voor hem.
Die van de EO?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging vorig jaar met Gert naar The Passion. We zaten echt binnen no time in de kroeg.
Wie is Gert?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging vorig jaar met Gert naar The Passion. We zaten echt binnen no time in de kroeg.
Geen idee, Echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:57 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heb ik dat op tv een stukje gezien, met gillende mannen.
Nee niet van de EO, Van FOK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de EO?
Dit jaar is hij in Groningen, dus ik zou er heen kunnen.
Weet niet of ik er blij van word.
Als ze nou eens echt BN'ers gaan kruisigen dan zou ik misschien wel gaan kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, Echt.Ik heb het begin gezien en het laatste stukje van het einde.
[..]
Nee niet van de EO, Van FOK!
Ik kan het je ook niet vertellen. Misschien als je recht voor het podium staat en je alles kan verstaan en goed zien enzo, dan is het misschien best indrukwekkend.
Jack heeft wel goede teksten in huis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ze nou eens echt BN'ers gaan kruisigen dan zou ik misschien wel gaan kijken.
Dit evenement is niet zo heel bekend, The Passion van FOK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, Echt.Ik heb het begin gezien en het laatste stukje van het einde.
[..]
Nee niet van de EO, Van FOK!
Ik kan het je ook niet vertellen. Misschien als je recht voor het podium staat en je alles kan verstaan en goed zien enzo, dan is het misschien best indrukwekkend.
DeMart zou een goede Pilatus zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack heeft wel goede teksten in huis.
[ afbeelding ]
Derksenquote:
Oh. Hadden we het even verkeerd begrepen met z'n allen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Oh.
Beetje users ophangen enzo.
Nee,
Foutje.
The Passion van de EO, Gert van FOK!.
Barabas. Als ik aan jou vraag: Wat heb jij het geweldig gedaan. Weet je dat? Realiseer je je hoe onbeschoft goed je het gedaan hebt?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh. Hadden we het even verkeerd begrepen met z'n allen.
Die gekke, knotsgekke Jezus, van zijn voetstuk gevallen, maar niet onbemind.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barabas. Als ik aan jou vraag: Wat heb jij het geweldig gedaan. Weet je dat? Realiseer je je hoe onbeschoft goed je het gedaan hebt?
Ik zie het wel zitten.
Jezus aan het kruis nagelen, en hem dan haarfijn mede delen dat de Tour op niemand wacht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Die gekke, knotsgekke Jezus, van zijn voetstuk gevallen, maar niet onbemind.
Waarde dames en heren, Jezus. Krijgt hier dik billenkoek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jezus aan het kruis nagelen, en hem dan haarfijn mede delen dat de Tour op niemand wacht.
"sans rancune" is eigenlijk wel een uitspraak die bij Jezus past. Mart kan trouwens ook heel goed zingen, dus ik zie niet in waarom hij niet is gecast.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarde dames en heren, Jezus. Krijgt hier dik billenkoek.
DeMart speelt altijd al de rol van god.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"sans rancune" is eigenlijk wel een uitspraak die bij Jezus past. Mart kan trouwens ook heel goed zingen, dus ik zie niet in waarom hij niet is gecast.
Kamphues zou een goede Judas zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij hebben ze ooit echt mevrouw van Zetten in Tiel opgezocht.
Maar het was die Kamphues, dus het was niet leuk.
Joan d'arc.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een bekend verhaal dat op de brandstapel eindigt? Daar vind ik Kamphues ook geschikt voor.
Hopelijk de aankomende biografie van Prem.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een bekend verhaal dat op de brandstapel eindigt?
Pieter Jan Derks zou zeggen dat het dan toch nog met een sisser was afgelopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk de aankomende biografie van Prem.
Wil je mijn planning zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dh zit eens niet het Barcelonatopic te schoppen? Dan krijg ik heimwee.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pieter Jan Derks zou zeggen dat het dan toch nog met een sisser was afgelopen.
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je mijn planning zien.
Die van Krakow is nu ook af (+200 pagina's). Daar zit qua planning geen fout meer in.
Ik heb het een stel Polen laten doorlezen, en de eerste reaktie was. F*ck. Je weet echt wel wat je gaat doen. Mjah het is ook niet mijn eerste keertje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.
Gooi die stad en omstreken op je planning meiske. Ach wacht maar over 3,5 mnd ga ik wel foto's uploaden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.
Mag ik je gewoon op je woord geloven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb het een stel Polen laten doorlezen, en de eerste reaktie was. F*ck. Je weet echt wel wat je gaat doen. Mjah het is ook niet mijn eerste keertje.
Dat heb ik deze keer achterwege gelaten (na Warshau). Gewoon een dagplanning. Ik heb de invulling iets of wat vrijer gelaten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik je gewoon op je woord geloven?Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen. Bedoel ik echt niet lullig want zoals je weet vind ik het leuk om je reisverhalen te lezen maar dan voornamelijk de verslagen ter plekke en foto's enzo.
Niet in welk restaurant je op welke dag om hoe laat denkt te gaan bezoeken.
Goedzo!quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat heb ik deze keer achterwege gelaten (na Warshau). Gewoon een dagplanning. Ik heb de invulling iets of wat vrijer gelaten.
Mjah dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen.
Bijna, ik zit wat downloads te verwerken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.
Dat is Uccie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.
Draaien ze de gecensureerde versiequote:I'll be burning rubber you'll be kissing my ass
Net goed voor je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Karina het volgende:
Preutselingen bij Decibel.
[..]
Draaien ze de gecensureerde versie
Voortaan eerst even nadenken danquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af als ik op invoeren druk.
Meh daar heb je me. Misschien moet ik ook wat minder nadenken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom?
Als iedereen ging nadenken voor ze gingen posten was dit hele forum er nooit geweest.
Ik doe niet anders he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je benen bij elkaar houden.
Gratis drugs, klinkt prima.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben opeens hartstikke duizelig. Gek gedoe weer.
Oh, sterkte!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee ik zat toen nog in de metro, regenbui net gemist.quote:
Oh zo erg is het niet hoor, ik stel me gewoon aan.quote:
Ah, dat is mooi. Jij kan gelukkig snel zelf een diagnose stellen, dat lijkt mij wel prettig als je je een beetje beroerd begint te voelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh zo erg is het niet hoor, ik stel me gewoon aan.
Stress.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha ja dat kan soms wel handig zijn, al weet ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. Jij kan gelukkig snel zelf een diagnose stellen, dat lijkt mij wel prettig als je je een beetje beroerd begint te voelen.
Misschien moet je eens vlees eten, zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat kan soms wel handig zijn, al weet ik niet zoveel.
Maar ik heb een lage bloeddruk waardoor ik snel draaierig word en soms flauwval, heb ik al jaren. Laatste tijd is het wat meer geworden, denk door de stress ofzo.
Lol.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je eens vlees eten, zoals normale mensen.
Dat je een zombie aan het worden bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
Wat betekent het als je aderen heel zichtbaar zijn? Vraag ik me al een tijdje af. Verder geen klachten.
Nog maximaal 2 weken te leven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
Wat betekent het als je aderen heel zichtbaar zijn? Vraag ik me al een tijdje af. Verder geen klachten.
Die ene op je pener is normaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
Waar op je lichaam? Als het dikke gezwollen aderen zijn op je benen kunnen het spataders zijn. Dan werken de kleppen in je aders niet meer zo goed waardoor het bloed blijft hangen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
Op m'n armen ja. Maar niet altijd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar op je lichaam? Als het dikke gezwollen aderen zijn op je benen kunnen het spataders zijn. Dan werken de kleppen in je aders niet meer zo goed waardoor het bloed blijft hangen.
Aderen kunnen ook heel zichtbaar zijn bij een dunne huid, hebben vrouwen bijvoorbeeld wel eens op hun boobs.
En soms liggen ze gewoon wat oppervlakkiger, zoals op je armen. Vooral bij jonge mannen zie je ze daar goed liggen, denk dat dat ook te maken heeft met hoe gespierd je bent.
Als je het warm hebt zetten je aders ook wat uit, dan zijn ze ook wat beter zichtbaar. Of als je net gesport hebt ofzo.quote:
Dat krijg je als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zal er maar niet vanuit gaan dat het er precies zo uit gaat zien...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb eten besteld bij een echte Turk , meestal zijn het Marokkanen of Nederlanders
ben benieuwd ik krijg dit als het goed is
[ afbeelding ]
Wat heb je erbij gedronken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het was heel erg lekker; was een duo bak aan de ene kant de kip met paprika uien enz erop en daarnaast de patat , sausen erbij salade erg goed gewoon
ga daar zeker nog een keer bestellen
Hoe was de patat? Die is meestal slap als je laat bezorgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het was heel erg lekker; was een duo bak aan de ene kant de kip met paprika uien enz erop en daarnaast de patat , sausen erbij salade erg goed gewoon
ga daar zeker nog een keer bestellen
Oliebol let dan ook op he? Maar beterschapquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Op mijn plaat gegaan met MTB, lig in ziekenhuis.. wachten op fotos van nek.
Gebroken tand, tand door lip, neus dik alles
Rambo had een keer een open wond, ging ie dichtbranden met kruit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Dat was een serieuze vraag man. Als ik weleens iets bestel en er zit patat bij dan is die altijd wit en slap.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over die vuige voorzetten van je.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was een serieuze vraag man. Als ik weleens iets bestel is die altijd wit en slap.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Oei, hopen dat je nek in orde is.. Beterschap!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
En dat alles alleen om dichtbij Njosnavel te komenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Iedereen wil die zandloper zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Latert het volgende:
[..]
En dat alles alleen om dichtbij Njosnavel te komen
het was vlaamse friet niet slapquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was de patat? Die is meestal slap als je laat bezorgen.
colaquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je erbij gedronken?
Toch niet van die gore ayran he?
shitzooi man ; wanneer mag je weer naar huis ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/campinaboerenlandquote:Hoi. Ik ben boer Jan. Samen met mijn vrouw Francien en mijn zoon Thomas woon ik op onze biologische boerderij in Puiflijk. Wij hebben 70 koeien, 60 stuks jongvee, 5 kippen, 3 dochters, 2 honden, 1 paard en 1 zoon. Benieuwd naar ons dagelijks leven? Houd dan onze updates in de gaten!
quote:i saw your photo on facebook (yourecute!) I finally got my webcam working
again ... i'd like to get to know you a little better youre just my type
Can you text my cell phone today so I know youre real?? here is my
number (646) 439-7109 i'll be waiting!!! Or addme on yahoo messenger
to chat my screenname there is sporty22chick i'm ussually online at home.
Talk Soon baby... i'm waiting
Gelukkig! Wel snel naar de tandarts ook he, heb je dat stukje tand nog? Kunnen ze er misschien weer aan zetten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Thnxs, nek is in orde ik mag weer bewegen en ga straks naar huis
Zandloper? Dan heb je niet goed gekeken.quote:
Ik ben weer thuis. 1 hechting onder mijn lip. Ja, ik moet morgen naar tandarts, 2 tanden zitten los en ik mis een stuk van mijn voortand. Dat stukje heb ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig! Wel snel naar de tandarts ook he, heb je dat stukje tand nog? Kunnen ze er misschien weer aan zetten.
Is het een groot stuk? Meer dan de helft?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis. 1 hechting onder mijn lip. Ja, ik moet morgen naar tandarts, 2 tanden zitten los en ik mis een stuk van mijn voortand. Dat stukje heb ik niet.
Vraag dan gewoon om pics.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het een groot stuk? Meer dan de helft?
Nou ik hoef er geen pics van, weet ook niks van tandenquote:
Ik zie daar niet echt een zandloper inquote:
Genoeg zand, en hij loopt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt een zandloper in
Speltip #9, alles aangrijpen als excuus voor mannenlichamen.quote:
Dat zei je zelf vorige keer over jezelf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zandloper? Dan heb je niet goed gekeken.
Dacht het niet hoor. Uccie zei dat over haar lichaam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei je zelf vorige keer over jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |