Misschien wil ze gewoon niet met je chatten en heeft ze je geblokkeerd.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien wil ze gewoon niet met je chatten en heeft ze je geblokkeerd.
Als ze overtuiging nodig heeft om te registreren heb ik nog wel een mooi nasi topic wat je met haar kan delen.quote:
Lage opmerking dit.quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pics van het likkebaarden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zit nu met mij te kletsen dus ik denk dat ze op vrouwen valt.
Echt hequote:
Je kunt best een beetje experimenteren.quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb HAAR nu geblokkeerd want ik val niet op vrouwen.
Damn is hij me voor. Story of my life.quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
Penage gaat uit wanhoop nu ook mij hosselen.
Neuh want ik vond haar ook niet eens knap.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt best een beetje experimenteren.
Dus je hebt Njolin lelijk genoemd.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ben ik onderweg de draad kwijtgeraakt.
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwenquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina wil niet met mij experimenterenweet ik dat ook weer
quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina wil niet met mij experimenterenweet ik dat ook weer
quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet want ik weet niet hoe ze eruit ziet he?quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je hebt Njolin lelijk genoemd.
Wel met mannen EN vrouwen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwen
quote:
He jammer.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwen
Die tover ik in een wip op tafel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
OK voor jou zou ik wel een uitzondering maken natuurlijk he? Moet je wel nasi maken.
Kut voor je.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
Er liggen koekjes boven, maar ik heb geen zin om ze te halen.
Stelen van de Turken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Die kerel bij PowNews.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Die kerel bij PowNews.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.
Dat haar is wel een obsessie aan het worden.quote:
Neuh meer een running gag hoorquote:Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat haar is wel een obsessie aan het worden.
Je wilde toch nog een Paasui?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef Latert het volgende:
Iedereen is weer netjes zijn tanden gaan poetsen en hop het bedje in na P&W?
Ohoho hoh... ik maak natuurlijk mijn eigen UI.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wilde toch nog een Paasui?
ONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
Jij bent echt een Latert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Latert het volgende:
Het wordt in ieder geval geen pijnloos paasfeest voor hem.
Die van de EO?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging vorig jaar met Gert naar The Passion. We zaten echt binnen no time in de kroeg.
Wie is Gert?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging vorig jaar met Gert naar The Passion. We zaten echt binnen no time in de kroeg.
Geen idee, Echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:57 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heb ik dat op tv een stukje gezien, met gillende mannen.
Nee niet van de EO, Van FOK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de EO?
Dit jaar is hij in Groningen, dus ik zou er heen kunnen.
Weet niet of ik er blij van word.
Als ze nou eens echt BN'ers gaan kruisigen dan zou ik misschien wel gaan kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, Echt.Ik heb het begin gezien en het laatste stukje van het einde.
[..]
Nee niet van de EO, Van FOK!
Ik kan het je ook niet vertellen. Misschien als je recht voor het podium staat en je alles kan verstaan en goed zien enzo, dan is het misschien best indrukwekkend.
Jack heeft wel goede teksten in huis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ze nou eens echt BN'ers gaan kruisigen dan zou ik misschien wel gaan kijken.
Dit evenement is niet zo heel bekend, The Passion van FOK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, Echt.Ik heb het begin gezien en het laatste stukje van het einde.
[..]
Nee niet van de EO, Van FOK!
Ik kan het je ook niet vertellen. Misschien als je recht voor het podium staat en je alles kan verstaan en goed zien enzo, dan is het misschien best indrukwekkend.
DeMart zou een goede Pilatus zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack heeft wel goede teksten in huis.
[ afbeelding ]
Derksenquote:
Oh. Hadden we het even verkeerd begrepen met z'n allen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Oh.
Beetje users ophangen enzo.
Nee,
Foutje.
The Passion van de EO, Gert van FOK!.
Barabas. Als ik aan jou vraag: Wat heb jij het geweldig gedaan. Weet je dat? Realiseer je je hoe onbeschoft goed je het gedaan hebt?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh. Hadden we het even verkeerd begrepen met z'n allen.
Die gekke, knotsgekke Jezus, van zijn voetstuk gevallen, maar niet onbemind.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barabas. Als ik aan jou vraag: Wat heb jij het geweldig gedaan. Weet je dat? Realiseer je je hoe onbeschoft goed je het gedaan hebt?
Ik zie het wel zitten.
Jezus aan het kruis nagelen, en hem dan haarfijn mede delen dat de Tour op niemand wacht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Die gekke, knotsgekke Jezus, van zijn voetstuk gevallen, maar niet onbemind.
Waarde dames en heren, Jezus. Krijgt hier dik billenkoek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jezus aan het kruis nagelen, en hem dan haarfijn mede delen dat de Tour op niemand wacht.
"sans rancune" is eigenlijk wel een uitspraak die bij Jezus past. Mart kan trouwens ook heel goed zingen, dus ik zie niet in waarom hij niet is gecast.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarde dames en heren, Jezus. Krijgt hier dik billenkoek.
DeMart speelt altijd al de rol van god.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"sans rancune" is eigenlijk wel een uitspraak die bij Jezus past. Mart kan trouwens ook heel goed zingen, dus ik zie niet in waarom hij niet is gecast.
Kamphues zou een goede Judas zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij hebben ze ooit echt mevrouw van Zetten in Tiel opgezocht.
Maar het was die Kamphues, dus het was niet leuk.
Joan d'arc.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een bekend verhaal dat op de brandstapel eindigt? Daar vind ik Kamphues ook geschikt voor.
Hopelijk de aankomende biografie van Prem.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een bekend verhaal dat op de brandstapel eindigt?
Pieter Jan Derks zou zeggen dat het dan toch nog met een sisser was afgelopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk de aankomende biografie van Prem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |