Neequote:Op maandag 7 april 2014 00:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ook een beetje Kate Upton misschien
mijn verzoek is een sexy Alba plaatje welke ik nog niet ken.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lr is nu hoofd-op dus dien daar je verzoek in
Hoelaat ongeveer?quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde gaan hardlopen van Heinenoord naar Puttershoek en terug maar het schijnt nogal los te gaan met vrij hevig onweer en regen:
[ afbeelding ]
Photoshop.quote:Op maandag 7 april 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag Knut. Hier heb je een foto om mee af te sluiten.
[ afbeelding ]
Ik snap hem en hij is erg leukquote:Op maandag 7 april 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt Knut niet uit. Hij kijkt nota bene wielrennen.
snap je? xD
Jij moet Hanniball en Da vincis demons gaan kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
FM is weer veel te verslavend
Nu maar proberen wat slaap te pakken
Die eerste heb ik al op mijn PC, maar GoT begint bijna weer en FM is verslavend... Dus ik kijk morgen welquote:Op maandag 7 april 2014 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet Hanniball en Da vincis demons gaan kijken.
Hannibal is echt tof.quote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eerste heb ik al op mijn PC, maar GoT begint bijna weer en FM is verslavend... Dus ik kijk morgen wel
Ik zit al 2 uur in een busquote:Op maandag 7 april 2014 07:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook, mensen zijn hier niet voor gemaakt
En de bus komt maar niet
Wegens matige kritieken niet gekeken.quote:Op maandag 7 april 2014 07:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wut
Heeft iemand al die film met die trein gezien? Snowpiercer volgens mij.
Krijgt 7.5 op imdb..quote:Op maandag 7 april 2014 07:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Wegens matige kritieken niet gekeken.
En ik moet naar de hoofdstad toe. Is een reis van 3.5 uur
Vrouw in coma gereden. Cancellara wint. 8,5/10quote:Op maandag 7 april 2014 07:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe was ronde van Vlaanderen? Totaal vergeten te kijken
Ik vertrouw niet op imdb. Waardeloze site met al die zelfverklaard filmkenners en hun gegoochel met cijfers. Platvoet en z'n vriendjes maar een 7.3 geven. Tyft toch opquote:
Dat heb ik met Iens die restaurantgidsquote:Op maandag 7 april 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet op imdb. Waardeloze site met al die zelfverklaard filmkenners en hun gegoochel met cijfers. Platvoet en z'n vriendjes maar een 7.3 geven. Tyft toch op
quote:Op maandag 7 april 2014 07:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe was ronde van Vlaanderen? Totaal vergeten te kijken
lekkere smakker, handige plek om te staan ookquote:Op maandag 7 april 2014 07:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zooooo boem koekoek
Verder wel een leuke finale
daarom moviemeterquote:Op maandag 7 april 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet op imdb. Waardeloze site met al die zelfverklaard filmkenners en hun gegoochel met cijfers. Platvoet en z'n vriendjes maar een 7.3 geven. Tyft toch op
Dat vliegtuigverhaal wordt wel teveel opgeblazen. Ik denk dat Jezus ufo's op het vliegtuig afstuurde.quote:Op maandag 7 april 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijzondere kop: "zeer bemoedigende signalen uit oceaan."
Ik denk dat Regilio Tuur er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vliegtuigverhaal wordt wel teveel opgeblazen. Ik denk dat Jezus ufo's op het vliegtuig afstuurde.
Mijn Jezusverhaal is dan nog waarschijnlijker.quote:Op maandag 7 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Regilio Tuur er iets mee te maken heeft.
Die gaat ze in ieder geval redden.quote:Op maandag 7 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Regilio Tuur er iets mee te maken heeft.
Ik voel je pijnquote:Op maandag 7 april 2014 10:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een vervelende maandag. Kapot moe.
pff. Dank je. Gedeelde smart, is halve smart.quote:
Ik zit aan m'n derde koffie en zit nog steeds meer te geeuwen dan te werkenquote:Op maandag 7 april 2014 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
pff. Dank je. Gedeelde smart, is halve smart.
Ik heb pas een bakkie op. Niet te zuipen ook nog. Nu terug naar kantoor. Daar is wel lekkere koffie.quote:Op maandag 7 april 2014 10:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit aan m'n derde koffie en zit nog steeds meer te geeuwen dan te werken
quote:Op maandag 7 april 2014 10:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een vervelende maandag. Kapot moe.
quote:Kees van Oosten doet aangifte van bedreiging
Bewaar
Door: redactie
19-1-09 - 19:51
UTRECHT - Nadat hij eerder zelf door drie ambtenaren voor de rechtbank was gedaagd vanwege belediging, heeft Kees van Oosten nu zelf aangifte gedaan.
Van bedreiging en belediging.
De actievoerder is op de websites Fok.nl en Retecool.com met de dood bedreigd. Dat gaat hem niet in de koude kleren zitten, vertelt hij.
Van de eerste bedreiging heeft hij 3 januari al aangifte gedaan. De tweede volgde gisteren. Het Openbaar Ministerie heeft echter nog niks van zich laten horen en was gisteren ook niet bereikbaar voor commentaar.
Op de site Fok.nl staat dat Van Oosten een kakkerlak is en dood moet.
quote:Op maandag 7 april 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Utreg heb je zo'n activist tegen alle nieuwe plannen bezwaar indiend om de gemeente te irriteren. Leest blijkbaar ook hier mee
[..]
Oeh waar?quote:Op maandag 7 april 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Utreg heb je zo'n activist tegen alle nieuwe plannen bezwaar indiend om de gemeente te irriteren. Leest blijkbaar ook hier mee
[..]
Ja eindelijkquote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je veterstrikdiploma is dus in de pocket
en waar op FOK?quote:Op maandag 7 april 2014 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)van-bedreiging.dhtml
Homoquote:Op maandag 7 april 2014 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leraar ziek, dus ik kon gedoucht en al weer mijn bed in.
Toen maar de hele dag geskipt.
Vanavond GoT kijken
Ik bedoelde meer gewoon weer twee maanden op vakantiequote:Op maandag 7 april 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker uitkeringkje pakken en wow spelen met Elan en Karina.
Ja toch niet dan niks mis mee.
Nee, het terug aar het werk trek ik dan niet meer. Het is nu doorzetten of er de brui aan geven en voor de rest van mn leven eten uit de staatsruif.quote:Op maandag 7 april 2014 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gewoon weer twee maanden op vakantie
Dat lukt me nog net zonder te knoeienquote:Op maandag 7 april 2014 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komen er ook klodders boter op je bord of gaat het lukken deze keer?
quote:Op maandag 7 april 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ons een beetje jaloers maken dat je de hele dag in bed ligt.
Ga je mond spoelen.
Pyramide bouwen is het met 5 minuten ontdooidquote:Op maandag 7 april 2014 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lukt me nog net zonder te knoeienAl was ik wel vergeten brood uit de vriezer te halen dus het moet geroosterd worden.
Geroosterd is het wel lekkerder met kaas vind ik.quote:Op maandag 7 april 2014 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Pyramide bouwen is het met 5 minuten ontdooid
Dat vind ik niet.quote:Op maandag 7 april 2014 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geroosterd is het wel lekkerder met kaas vind ik.
echtquote:Op maandag 7 april 2014 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Pyramide bouwen is het met 5 minuten ontdooid
Ook niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 7 april 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als mn brood bevroren is eet ik bevroren brood.
Boeiend.
Al bijna 6 dagen geen ban meer.quote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen Knut nog een ban had hadden we veel boeiende gesprekken.
Dit mis ik een beetje.
Katequote:Op maandag 7 april 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk Kate genieten hier Inso
[ afbeelding ]
Ik heb hier ook goede hoop op.quote:Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al bijna 6 dagen geen ban meer.
In het verleden behaalde resultaten geven hoop op een snelle terugkeer van onze dm-conversaties.
Heb je gisteren de grafische weergave van mijn briljante goal gezien?quote:Op maandag 7 april 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier ook goede hoop op.
Dat heb je in die 6 dagen alweer bewezen overigens. Het is dat ik je post ineens kwijt was :s :squote:Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al bijna 6 dagen geen ban meer.
In het verleden behaalde resultaten geven hoop op een snelle terugkeer van onze dm-conversaties.
Nee.quote:Op maandag 7 april 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je gisteren de grafische weergave van mijn briljante goal gezien?
quote:Op maandag 7 april 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet zelfs niks over je briljante goal.
Dat bedoel ik nou.
Waarom staat er een zwaard op het veld?quote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De tekening is daarin niet heel duidelijk maar ik sta dus ongeveer randje 16.
Dat weet ik ook niet. Tijdens de wedstrijd is dit me niet opgevallen maar ik was ook te druk bezig het lobje na te kijken terwijl het keurig het zijnetje in vloog.quote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er een zwaard op het veld?
was het de winnende?quote:Op maandag 7 april 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Tijdens de wedstrijd is dit me niet opgevallen maar ik was ook te druk bezig het lobje na te kijken terwijl het keurig het zijnetje in vloog.
Over de DM is Knut ook een stuk scherper.quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"juichen"
Dit staat ook in beeld.
Neh hij zegt iets anders.quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"juichen"
Dit staat ook in beeld.
Denk dat het een hele mooie goal was. Zelfs Lambiek zou dit mooi hebben gevonden in de Piero (alhoewel dat al overbodig is na deze tekening).quote:Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Sorry vriendBij deze nog 1 keer om het af te leren dan:
Voor de duidelijkheid heb ik even een situatieschets gemaakt.
[ afbeelding ]
Ok je ziet het kruis linksboven dat is mn medespeler. Hij is donker dus vanaf nu noem ik hem Clarence. Hij hakt de bal naar mij. De rode stippen zijn de verdedigers en de lichtblauwe is de keep. Volle boel. Dus ik maak een lobje, precies over alles en iedereen heen in het zijnetje. GOOOOOOOL RATATATATATA KOEKOEK JUICHEN JAAAAAA
Hij maakt minstens 8 lettergrepen met zn mond.quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over de DM is Knut ook een stuk scherper.
oké, okéquote:Op maandag 7 april 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij maakt minstens 8 lettergrepen met zn mond.
Hij was eigenlijk aan het larpen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er een zwaard op het veld?
Bij Clarence moet ik altijd aan Daktari denkenquote:Op maandag 7 april 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zijn teamgenoot was DonRaja Clarence, het wordt steeds duidelijker.
Klinkt als een drankje.quote:Op maandag 7 april 2014 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Clarence moet ik altijd aan Daktari denkenmaar dat is ver voor jouw tijd.
Ah. Dat lijkt te kloppen iddquote:Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oké, oké
JUICHEN!... langs de lijn
Clarence de schele leeuwquote:Op maandag 7 april 2014 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Clarence moet ik altijd aan Daktari denkenmaar dat is ver voor jouw tijd.
Ik stak mn handen in de lucht en liep in een boog terug naar de middenstip, onderweg enkele highfives uitdelend.quote:Op maandag 7 april 2014 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat het een hele mooie goal was. Zelfs Lambiek zou dit mooi hebben gevonden in de Piero (alhoewel dat al overbodig is na deze tekening).
Hoe heb je het gevierd?
Dat jij dat weet!quote:Op maandag 7 april 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clarence de schele leeuw
Wow. Doe eens rustig tegen Ron.
Leeuwenquote:Op maandag 7 april 2014 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een tv-serie.
De leeuw heette Clarence:
[ afbeelding ]
Pics van je kat.quote:Op maandag 7 april 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn kat lijkt op een leeuw alleen hij is niet zo stoer.
Mijn hond ook. Je zou niet zeggen dat hij afstamt van de wolf.quote:Op maandag 7 april 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn kat lijkt op een leeuw alleen hij is niet zo stoer.
quote:
Katten stammen niet van leeuwen af debielquote:Op maandag 7 april 2014 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn hond ook. Je zou niet zeggen dat hij afstamt van de wolf.
Je hebt wel de leeuwengeschiedenis van vroeger gehad? Arena -> Spartacus?quote:Op maandag 7 april 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik het college over eigentijdse leeuwen geschiedenis heb geskipt.
Leeuwengeschiedenis is een essentieel onderdeel van de opleiding, Littlerabbit zal dit getuigen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt wel de leeuwengeschiedenis van vroeger gehad? Arena -> Spartacus?
Overigens, Spartacus
Waar zeg ik dat dan precies? Zak hooi.quote:Op maandag 7 april 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Katten stammen niet van leeuwen af debiel
Je insinueert het.quote:Op maandag 7 april 2014 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan precies? Zak hooi.
Jij doet een aanname. Ik hoop niet dat je zo de boekhouding ook doet.quote:
Nee joh, dat proces heb ik volledige geautomatiseerdquote:Op maandag 7 april 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij doet een aanname. Ik hoop niet dat je zo de boekhouding ook doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een keer vanaf de middellijn gescoordStond toch al 6-0 dus ik haalde maar gewoon uit. Bal was heel lang in een rechte lijn onderweg naar de goal (en ik trapte schijnbaar stukken harder dan ik dacht) en draaide op het laatste moment naar rechts, om via de binnenkant van de paal in het netje te landen.
Football manager verhalen kunnen gewoon in het daarvoor bestemde topic Drizzt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Is echt gebeurd, Lans. Speelde bij HVV '24 B2 tegen Axel of Spui, iig ergens in de hoekquote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Football manager verhalen kunnen gewoon in het daarvoor bestemde topic Drizzt.
Oke. Ik geloof je. Als je B1 had gezegd had het me een stuk onwaarschijnlijker geleken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is echt gebeurd, Lans. Speelde bij HVV '24 B2 tegen Axel of Spui, iig ergens in de hoek
haha. Eerder van de yen. xD.quote:
Ik heb nooit in een "1"-team gespeeld, daar was ik veel te slecht voor, zelfs bij de E'tjes alquote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Ik geloof je. Als je B1 had gezegd had het me een stuk onwaarschijnlijker geleken.
Ik ben nooit voorbij de E gekomenquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een "1"-team gespeeld, daar was ik veel te slecht voor, zelfs bij de E'tjes al
Ik mocht zelfs een jaartje langer in de E'tjes blijven omdat ik het grote veld fysiek nog niet aan konquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een "1"-team gespeeld, daar was ik veel te slecht voor, zelfs bij de E'tjes al
Wat is er in oktober in singapore?quote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef Saind het volgende:
Of ik zin heb om in Oktober naar Singapore te gaan
wie sponsort me
Ons B2 is een seizoen lang C3 geweest omdat we 1: enorm kut waren en 2: we allemaal best schriele kereltjes waren voor onze leeftijd, dus vielen we niet zo op tussen de C-tjesquote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mocht zelfs een jaartje langer in de E'tjes blijven omdat ik het grote veld fysiek nog niet aan kon
Vriend van me die er woont en dan vakantie heeftquote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er in oktober in singapore?
Wanneer verhuis jequote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net 5k gehad Saind.
Maar ik ga er toch iets anders meedoen.
Ik ben nooit in de C'tjes of B'tjes gekomenquote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ons B2 is een seizoen lang C3 geweest omdat we 1: enorm kut waren en 2: we allemaal best schriele kereltjes waren voor onze leeftijd, dus vielen we niet zo op tussen de C-tjesWeet iig wel dat we daar ook maar in de grijze middenmoot eindigden.
Maar je gaat toch niet een hele vakantie naar singaporequote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriend van me die er woont en dan vakantie heeft
Week of 2. Kan altijd na een weekje air asia naar ergens anders pakkenquote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet een hele vakantie naar singapore![]()
Niet vaak hele goedkope tickets
Ach ja. Als je maar lol hebt gehad. Ik ga hier in ieder geval niet opscheppen over mijn voetbal carrière. Of daar moet behoefte aan zijn. Dan doe ik dat natuurlijk met alle liefde.quote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dag of 3 is zat man.quote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Week of 2. Kan altijd na een weekje air asia naar ergens anders pakken
Enkelblessure anders had Depay je schoenen mogen poetsen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Als je maar lol hebt gehad. Ik ga hier in ieder geval niet opscheppen over mijn voetbal carrière. Of daar moet behoefte aan zijn. Dan doe ik dat natuurlijk met alle liefde.
Och, lol had ik opzich wel ja, ondanks alle (dikke) verliezenquote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Als je maar lol hebt gehad. Ik ga hier in ieder geval niet opscheppen over mijn voetbal carrière. Of daar moet behoefte aan zijn. Dan doe ik dat natuurlijk met alle liefde.
Als verstekeling op een koopvaardijschip van de VOC. Moet je wel oppassen dat ze je niet snappen en dat je geen scheurbuik oploopt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Week of 2. Kan altijd na een weekje air asia naar ergens anders pakken
Ik was een luie spits. Ik had het iig beter gedaan dan Locagod.quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Enkelblessure anders had Depay je schoenen mogen poetsen.
Is dat toch het surinaamse bloed wat door je aderen stroomt?quote:Op maandag 7 april 2014 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was een luie spits. Ik had het iig beter gedaan dan Locagod.
Ik kom er later even op terug. Bedankt voor de interesse in ieder geval.quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, lol had ik opzich wel ja, ondanks alle (dikke) verliezen
Kom maar op met je glorieuze verhalen
Ik voel een topic aankomen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom er later even op terug. Bedankt voor de interesse in ieder geval.
Daar heb ik voor het eerst ook mijn bijnaam gekregen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat toch het surinaamse bloed wat door je aderen stroomt?
Ik was keeper.quote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom er later even op terug. Bedankt voor de interesse in ieder geval.
Dit keer echter niet in Seks.quote:
PICSquote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net culinair hoogstandje op tafel gezet.
Jammer dat je niet hebt gereageerd op mn kate foto die ik speciaal voor jou postequote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net culinair hoogstandje op tafel gezet.
Ik was ook keeper.quote:Op maandag 7 april 2014 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was keeper.
Was na een jaar ontzettend goed in het beklimmen van m'n doel.
Goed overzicht ook vanaf de lat altijd
Sorry Knut, ik ga nu terugkijken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hebt gereageerd op mn kate foto die ik speciaal voor jou poste
Dat ga ik niet van mezelf zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was ook keeper.
Erg goed was ik al zeg ik het zelf.
Mij niet opstellenquote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok voorlopige opstelling
--------------------- Saind (keep) -----------------
LR ---- Drizzt ----- GGMM ------- JanCees
DP ----- KNUT ------ Johannes
Linksvoor ----- Lange Lans ----- rechtsvoor
En ik dan?quote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok voorlopige opstelling
Linksvoor ----- Lange Lans ----- rechtsvoor
Mi gaddoquote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yum Yum Noodles, meegenomen uit Nederland door m'n broertje.
Met worstjes.
quote:
Sorry gefixtquote:
Linksvoor en rechtsvoor omdraaien.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
Inso ----- Lange Lans ----- rechtsvoor
Reserves: JR-Style
Mij niet in de basis zettenquote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
5 steentjes op je beeldscherm voor deze postquote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
quote:Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
5 steentjes op je beeldscherm voor deze post