Ik heb hier ook goede hoop op.quote:Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al bijna 6 dagen geen ban meer.
In het verleden behaalde resultaten geven hoop op een snelle terugkeer van onze dm-conversaties.
Heb je gisteren de grafische weergave van mijn briljante goal gezien?quote:Op maandag 7 april 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier ook goede hoop op.
Dat heb je in die 6 dagen alweer bewezen overigens. Het is dat ik je post ineens kwijt was :s :squote:Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al bijna 6 dagen geen ban meer.
In het verleden behaalde resultaten geven hoop op een snelle terugkeer van onze dm-conversaties.
Nee.quote:Op maandag 7 april 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je gisteren de grafische weergave van mijn briljante goal gezien?
quote:Op maandag 7 april 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet zelfs niks over je briljante goal.
Dat bedoel ik nou.
Waarom staat er een zwaard op het veld?quote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De tekening is daarin niet heel duidelijk maar ik sta dus ongeveer randje 16.
Dat weet ik ook niet. Tijdens de wedstrijd is dit me niet opgevallen maar ik was ook te druk bezig het lobje na te kijken terwijl het keurig het zijnetje in vloog.quote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er een zwaard op het veld?
was het de winnende?quote:Op maandag 7 april 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Tijdens de wedstrijd is dit me niet opgevallen maar ik was ook te druk bezig het lobje na te kijken terwijl het keurig het zijnetje in vloog.
Over de DM is Knut ook een stuk scherper.quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"juichen"
Dit staat ook in beeld.
Neh hij zegt iets anders.quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"juichen"
Dit staat ook in beeld.
Denk dat het een hele mooie goal was. Zelfs Lambiek zou dit mooi hebben gevonden in de Piero (alhoewel dat al overbodig is na deze tekening).quote:Op maandag 7 april 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Sorry vriendBij deze nog 1 keer om het af te leren dan:
Voor de duidelijkheid heb ik even een situatieschets gemaakt.
[ afbeelding ]
Ok je ziet het kruis linksboven dat is mn medespeler. Hij is donker dus vanaf nu noem ik hem Clarence. Hij hakt de bal naar mij. De rode stippen zijn de verdedigers en de lichtblauwe is de keep. Volle boel. Dus ik maak een lobje, precies over alles en iedereen heen in het zijnetje. GOOOOOOOL RATATATATATA KOEKOEK JUICHEN JAAAAAA
Hij maakt minstens 8 lettergrepen met zn mond.quote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over de DM is Knut ook een stuk scherper.
oké, okéquote:Op maandag 7 april 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij maakt minstens 8 lettergrepen met zn mond.
Hij was eigenlijk aan het larpen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er een zwaard op het veld?
Bij Clarence moet ik altijd aan Daktari denkenquote:Op maandag 7 april 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zijn teamgenoot was DonRaja Clarence, het wordt steeds duidelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |