Neequote:Op maandag 7 april 2014 00:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ook een beetje Kate Upton misschien
mijn verzoek is een sexy Alba plaatje welke ik nog niet ken.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lr is nu hoofd-op dus dien daar je verzoek in
Hoelaat ongeveer?quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde gaan hardlopen van Heinenoord naar Puttershoek en terug maar het schijnt nogal los te gaan met vrij hevig onweer en regen:
[ afbeelding ]
Photoshop.quote:Op maandag 7 april 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag Knut. Hier heb je een foto om mee af te sluiten.
[ afbeelding ]
Ik snap hem en hij is erg leukquote:Op maandag 7 april 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt Knut niet uit. Hij kijkt nota bene wielrennen.
snap je? xD
Jij moet Hanniball en Da vincis demons gaan kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
FM is weer veel te verslavend
Nu maar proberen wat slaap te pakken
Die eerste heb ik al op mijn PC, maar GoT begint bijna weer en FM is verslavend... Dus ik kijk morgen welquote:Op maandag 7 april 2014 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet Hanniball en Da vincis demons gaan kijken.
Hannibal is echt tof.quote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eerste heb ik al op mijn PC, maar GoT begint bijna weer en FM is verslavend... Dus ik kijk morgen wel
Ik zit al 2 uur in een busquote:Op maandag 7 april 2014 07:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook, mensen zijn hier niet voor gemaakt
En de bus komt maar niet
Wegens matige kritieken niet gekeken.quote:Op maandag 7 april 2014 07:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wut
Heeft iemand al die film met die trein gezien? Snowpiercer volgens mij.
Krijgt 7.5 op imdb..quote:Op maandag 7 april 2014 07:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Wegens matige kritieken niet gekeken.
En ik moet naar de hoofdstad toe. Is een reis van 3.5 uur
Vrouw in coma gereden. Cancellara wint. 8,5/10quote:Op maandag 7 april 2014 07:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe was ronde van Vlaanderen? Totaal vergeten te kijken
Ik vertrouw niet op imdb. Waardeloze site met al die zelfverklaard filmkenners en hun gegoochel met cijfers. Platvoet en z'n vriendjes maar een 7.3 geven. Tyft toch opquote:
Dat heb ik met Iens die restaurantgidsquote:Op maandag 7 april 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet op imdb. Waardeloze site met al die zelfverklaard filmkenners en hun gegoochel met cijfers. Platvoet en z'n vriendjes maar een 7.3 geven. Tyft toch op
quote:Op maandag 7 april 2014 07:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe was ronde van Vlaanderen? Totaal vergeten te kijken
lekkere smakker, handige plek om te staan ookquote:Op maandag 7 april 2014 07:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zooooo boem koekoek
Verder wel een leuke finale
daarom moviemeterquote:Op maandag 7 april 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet op imdb. Waardeloze site met al die zelfverklaard filmkenners en hun gegoochel met cijfers. Platvoet en z'n vriendjes maar een 7.3 geven. Tyft toch op
Dat vliegtuigverhaal wordt wel teveel opgeblazen. Ik denk dat Jezus ufo's op het vliegtuig afstuurde.quote:Op maandag 7 april 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijzondere kop: "zeer bemoedigende signalen uit oceaan."
Ik denk dat Regilio Tuur er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vliegtuigverhaal wordt wel teveel opgeblazen. Ik denk dat Jezus ufo's op het vliegtuig afstuurde.
Mijn Jezusverhaal is dan nog waarschijnlijker.quote:Op maandag 7 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Regilio Tuur er iets mee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |