Oke. Ik geloof je. Als je B1 had gezegd had het me een stuk onwaarschijnlijker geleken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is echt gebeurd, Lans. Speelde bij HVV '24 B2 tegen Axel of Spui, iig ergens in de hoek
haha. Eerder van de yen. xD.quote:
Ik heb nooit in een "1"-team gespeeld, daar was ik veel te slecht voor, zelfs bij de E'tjes alquote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Ik geloof je. Als je B1 had gezegd had het me een stuk onwaarschijnlijker geleken.
Ik ben nooit voorbij de E gekomenquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een "1"-team gespeeld, daar was ik veel te slecht voor, zelfs bij de E'tjes al
Ik mocht zelfs een jaartje langer in de E'tjes blijven omdat ik het grote veld fysiek nog niet aan konquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een "1"-team gespeeld, daar was ik veel te slecht voor, zelfs bij de E'tjes al
Wat is er in oktober in singapore?quote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef Saind het volgende:
Of ik zin heb om in Oktober naar Singapore te gaan
wie sponsort me
Ons B2 is een seizoen lang C3 geweest omdat we 1: enorm kut waren en 2: we allemaal best schriele kereltjes waren voor onze leeftijd, dus vielen we niet zo op tussen de C-tjesquote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mocht zelfs een jaartje langer in de E'tjes blijven omdat ik het grote veld fysiek nog niet aan kon
Vriend van me die er woont en dan vakantie heeftquote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er in oktober in singapore?
Wanneer verhuis jequote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net 5k gehad Saind.
Maar ik ga er toch iets anders meedoen.
Ik ben nooit in de C'tjes of B'tjes gekomenquote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ons B2 is een seizoen lang C3 geweest omdat we 1: enorm kut waren en 2: we allemaal best schriele kereltjes waren voor onze leeftijd, dus vielen we niet zo op tussen de C-tjesWeet iig wel dat we daar ook maar in de grijze middenmoot eindigden.
Maar je gaat toch niet een hele vakantie naar singaporequote:Op maandag 7 april 2014 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriend van me die er woont en dan vakantie heeft
Week of 2. Kan altijd na een weekje air asia naar ergens anders pakkenquote:Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet een hele vakantie naar singapore![]()
Niet vaak hele goedkope tickets
Ach ja. Als je maar lol hebt gehad. Ik ga hier in ieder geval niet opscheppen over mijn voetbal carrière. Of daar moet behoefte aan zijn. Dan doe ik dat natuurlijk met alle liefde.quote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dag of 3 is zat man.quote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Week of 2. Kan altijd na een weekje air asia naar ergens anders pakken
Enkelblessure anders had Depay je schoenen mogen poetsen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Als je maar lol hebt gehad. Ik ga hier in ieder geval niet opscheppen over mijn voetbal carrière. Of daar moet behoefte aan zijn. Dan doe ik dat natuurlijk met alle liefde.
Och, lol had ik opzich wel ja, ondanks alle (dikke) verliezenquote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Als je maar lol hebt gehad. Ik ga hier in ieder geval niet opscheppen over mijn voetbal carrière. Of daar moet behoefte aan zijn. Dan doe ik dat natuurlijk met alle liefde.
Als verstekeling op een koopvaardijschip van de VOC. Moet je wel oppassen dat ze je niet snappen en dat je geen scheurbuik oploopt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Week of 2. Kan altijd na een weekje air asia naar ergens anders pakken
Ik was een luie spits. Ik had het iig beter gedaan dan Locagod.quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Enkelblessure anders had Depay je schoenen mogen poetsen.
Is dat toch het surinaamse bloed wat door je aderen stroomt?quote:Op maandag 7 april 2014 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was een luie spits. Ik had het iig beter gedaan dan Locagod.
Ik kom er later even op terug. Bedankt voor de interesse in ieder geval.quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, lol had ik opzich wel ja, ondanks alle (dikke) verliezen
Kom maar op met je glorieuze verhalen
Ik voel een topic aankomen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom er later even op terug. Bedankt voor de interesse in ieder geval.
Daar heb ik voor het eerst ook mijn bijnaam gekregen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat toch het surinaamse bloed wat door je aderen stroomt?
Ik was keeper.quote:Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom er later even op terug. Bedankt voor de interesse in ieder geval.
Dit keer echter niet in Seks.quote:
PICSquote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net culinair hoogstandje op tafel gezet.
Jammer dat je niet hebt gereageerd op mn kate foto die ik speciaal voor jou postequote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net culinair hoogstandje op tafel gezet.
Ik was ook keeper.quote:Op maandag 7 april 2014 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was keeper.
Was na een jaar ontzettend goed in het beklimmen van m'n doel.
Goed overzicht ook vanaf de lat altijd
Sorry Knut, ik ga nu terugkijken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hebt gereageerd op mn kate foto die ik speciaal voor jou poste
Dat ga ik niet van mezelf zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was ook keeper.
Erg goed was ik al zeg ik het zelf.
Mij niet opstellenquote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok voorlopige opstelling
--------------------- Saind (keep) -----------------
LR ---- Drizzt ----- GGMM ------- JanCees
DP ----- KNUT ------ Johannes
Linksvoor ----- Lange Lans ----- rechtsvoor
En ik dan?quote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok voorlopige opstelling
Linksvoor ----- Lange Lans ----- rechtsvoor
Mi gaddoquote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yum Yum Noodles, meegenomen uit Nederland door m'n broertje.
Met worstjes.
quote:
Sorry gefixtquote:
Linksvoor en rechtsvoor omdraaien.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
Inso ----- Lange Lans ----- rechtsvoor
Reserves: JR-Style
Mij niet in de basis zettenquote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
5 steentjes op je beeldscherm voor deze postquote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
quote:Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
5 steentjes op je beeldscherm voor deze post
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik als rechtshalf.quote:Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Kunnen we niet 4-4-2 gaan spelen.
Met mij en LL in de spits.
Jij kan er niks van.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
Even overleggen in welk spelsysteem Lans het beste tot zn recht komt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Kunnen we niet 4-4-2 gaan spelen.
Met mij en LL in de spits.
Ik ben 1,96 en zeker zo breed. Ideale keeper.quote:Op maandag 7 april 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was altijd spits a la Ibra.
1,92. sterk balvast
Ik heb nooit gescoord in mijn carrière terwijl ik toch ook vaak linksmid speeldequote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ga ik niet van mezelf zeggen.
Ik heb ooit een keer in de spits gestaan. Toen mistte de tegenstander een speler en heb ik voor hen gespeeld.
Tevens enige keer ooit dat ik gescoord heb
Ik heb ook wel eens gescoord toen we meededen aan een zaalvoetbaltoernooi.quote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb nooit gescoord in mijn carrière terwijl ik toch ook vaak linksmid speelde
Nou, dat je er niks van kan! Wat dacht jij dan HAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben van aanvaller naar middenvelder naar verdediger gegaan geen idee wat dat zegt.
Ik denk meer conditie etc. Verdedigen is wel heerlijk om te doen tegen een goeie tegenstander trouwens. En hoe dichter bij de goal hoe minder fouten je mag makenquote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou, dat je er niks van kan! Wat dacht jij dan HAHAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
No offense maar heb je daar wel de bouw voor?
Iedereen begint in de spitsquote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk meer conditie etc. Verdedigen is wel heerlijk om te doen tegen een goeie tegenstander trouwens. En hoe dichter bij de goal hoe minder fouten je mag makenDus dat zou betekenen dat ik juist beter ben geworden.
Daarna voor het leven geschorst?quote:Op maandag 7 april 2014 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatste wedstrijd die ik speelde kreeg ik rood helaas.
Ik was meer een linksback/linksmidden. Voornamelijk hard in zowel mijn spel als mijn schot. Techniek was niet echt aan mij weggelegd.quote:Op maandag 7 april 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry gefixt
Ok voorlopige opstelling
Zaalvoetbaltoernooitjesquote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gescoord toen we meededen aan een zaalvoetbaltoernooi.
Speelden we 0-0-4, ook wel "blitzkrieg"
Wij passen in dezelfde profielschetsquote:Op maandag 7 april 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was meer een linksback/linksmidden. Voornamelijk hard in zowel mijn spel als mijn schot. Techniek was niet echt aan mij weggelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |