Ingame radio/muziek is altijd het eerste wat ik UIT zetquote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef Qunix het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de radio stations.
Ik doe het vooral voor de jingles, commercials en de DJ'squote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ingame radio/muziek is altijd het eerste wat ik UIT zet
Zelfs in real live heb ik geen radio (aan)... ook niet in de auto
Tuurlijk wordt het herhalend. 't is een cross-gen game, dus ik verwacht geen spektakel wat betreft tig verschillende soorten missies. Ik ga er, net zoals bij de GTA's en Assassin's Creed's, vanuit dat het al verhalend dezelfde soort missies spelen wordt. Ik hoop op wat afwisseling, maar ik verwacht toch veel, hack dit, kill dat, ga hier heen, pak dat op, verstuur zus en zo, en ga op een bankje zitten, etc. Maar als het verhaal en de gameplay tof is, dan maakt mij die herhaling niet uit.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor de jingles, commercials en de DJ's
Muziek bij GTA vind ik K-JAH (dub reggae) tof en SFUR (old school house). Bij GTAV Lowdown (funk/soul).
Ik zag net de preview van GameKings () en ze zeiden dat de main story vrijwel Assassin's Creed gameplay is. Dus free runnen en killen. Bij GTA vond ik dat herhalen irritant worden, hopelijk is er dan veel afwisseling in de main story.
De politie in GTA V zou ook slimmer zijn, maar dat vond ik toch ook best tegenvallen, want daar kom je ook best gemakkelijk van af.quote:Ohja en de politie AI is moeilijk af te schudden. Nice!!
Lekkere gingerquote:
Rijden lijkt inderdaad nog slechter dan Saints Row.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al vaker gezegd dat dit wel een assassins creed in de toekomst is.
Kom op man de hud is zowat t zelfde en dat loopje ook.
Om informatie over je omgeving te krijgen moet je een toren beklimmem een server oid hacken. Een van de biljarden voorbeelden. Bovendien vond ik het rijgedeelte niet er super uit zien.
Waarquote:Op donderdag 24 april 2014 08:29 schreef Mothzor het volgende:
Gister Pre order gedaan special edition xbox one voor 45 euri.
Wel mooie deal als je die winkelprijzen ziet!
Tweakers pricewatch mensen. Leer het nou eens. Altijd het goedkoopst te vinden daar.quote:
Daar is hij niet goedkoper te vinden dan ¤55,-quote:Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tweakers pricewatch mensen. Leer het nou eens. Altijd het goedkoopst te vinden daar.
Alle versies:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=watch%20dogs
Ok in dat geval ben ik ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:03 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Daar is hij niet goedkoper te vinden dan ¤55,-
In ACIV zitten zelfs referenties naar een corp uit Watch_Dogs. Dus zelfs hetzelfde universum (waarschijnlijk).quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al vaker gezegd dat dit wel een assassins creed in de toekomst is.
Kom op man de hud is zowat t zelfde en dat loopje ook.
Om informatie over je omgeving te krijgen moet je een toren beklimmem een server oid hacken. Een van de biljarden voorbeelden. Bovendien vond ik het rijgedeelte niet er super uit zien.
Het zal die prijs ook vast wel waard zijn, maar ik heb nou te vaak meegemaakt dat ik een spel heb gekocht en een dag later iemand hem voor 10 - 15 euro goedkoper heeft gehaald.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok in dat geval ben ik ook erg benieuwd.
Dat komt namelijk vrijwel nooit voor.
Een week later ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Het zal die prijs ook vast wel waard zijn, maar ik heb nou te vaak meegemaakt dat ik een spel heb gekocht en een dag later iemand hem voor 10 - 15 euro goedkoper heeft gehaald.![]()
De meest recente games op de PS3 zien er allemaal prima uit hoorquote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef hboboy het volgende:
Ik denk ook dat ik Watch Dogs ga halen voor de ps3, alleen ik ben bang dat die game inferieur is itt de ps4 versie. En ik heb geen geld voor een ps4. En die ding is nog moeilijk verkrijgbaar ook.
Ik doe eens gek...quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef hboboy het volgende:
Ik denk ook dat ik Watch Dogs ga halen voor de ps3, alleen ik ben bang dat die game inferieur is itt de ps4 versie. En ik heb geen geld voor een ps4. En die ding is nog moeilijk verkrijgbaar ook.
Haal hem voor de One digitaal, dan kost ie me ergens in de 40 euroquote:Op maandag 28 april 2014 01:11 schreef DaMook het volgende:
Ik ga hem voor de x360 halen, ik moet hem hebben en heb gee zin om belachelijk veel geld voor een x1 uittegeven.
Dat ben ik met je eens. Inferieur aan de PS4 ben ik niet zo bang voor. Heb nog nooit op dat ding gespeeld en ik ben niet zo'n zeikerd qua graphics. Zolang ik maar kan spelen ben ik al tevreden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef hboboy het volgende:
Wat een vergelijkingquote:
Ja maar ik heb geen one, bedoelde dat ik voor dit spel nog niet voor veel geld een one ga halen, maar dat ik nog genoegen neem met het grafisch wrs wat mindere alternatief voor de 360quote:Op maandag 28 april 2014 05:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal hem voor de One digitaal, dan kost ie me ergens in de 40 euro
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef iScrim het volgende:
Komt de pc versie gelijktijdig met de console versie uit?
Hetzelfde hier, eerst even de reviews afwachten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik volg dit spel al een tijdje.
Ben alleen nog niet overtuigd. Dus ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Jup hier ook, ben nog niet overtuigd, dus ga hem zeker niet pre orderen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, eerst even de reviews afwachten.
Iets nieuwers kon je niet vindenquote:
?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef delano.888 het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ik ben weg uit dit topic.
* (klikt stop volgen / kuttopic)
quote:
Bij jou staat er stop volgen toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Huh, nee (en dan snap ik het ook nog steeds niet)
Ja, als ik daarop klik krijg ik weer een groen balkje met "volg topic". Blijkbaar kan je dat aanpassen. Maar waarom "ontvolg" je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij jou staat er stop volgen toch?
Als je daar op klikt gaat het topic weg uit je myat.
De tvp/kuttopic optie is een instelling.
Omdat dit:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, als ik daarop klik krijg ik weer een groen balkje met "volg topic". Blijkbaar kan je dat aanpassen. Maar waarom "ontvolg" je?
Er gaan waarschijnlijk heel veel spoiler filmpjes / plaatjes / story info komen van nu tot aan launch.quote:
Ah, o.k.... het muntje valt nu!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
Er gaan waarschijnlijk heel veel spoiler filmpjes komen van nu tot aan launch.
De video is van 2013quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
Er gaan waarschijnlijk heel veel spoiler filmpjes / plaatjes / story info komen van nu tot aan launch.
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef -CRASH- het volgende:
En ik hoop dat ze hier zo slim zijn om gevoelige WD info
in spoiler tags te zetten.
Dat mag van mij wel, er zijn ook mensen die het spel gewoon normaal willen spelen zonder dat ze al weten wat er gaat komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee dus. ELK game topic is bevat ALTIJD spoilers voor launch, en nee niet altijd in spoiler tags
quote:
Excuses, het leek alsof een ubisoft fanboy (als die bestaanquote:
Alsof je 24/7 gaat leren?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:35 schreef Evi_90 het volgende:
Ik zie net dat hij net 2 weken voor m'n tentamenweek uitkomt en ik heb 'm ook al gepreorderd...
Moet 'ie nog even in de kast blijven liggen wil ik m'n cijfers niet verkloten.
Dat geld ook voor far cry 3quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:16 schreef OMG het volgende:
Die achievements zouden zo uit een Assassin's Creed game kunnen komen als je hotspot, contract,
hideout, investigation vervangt met view point, (naval) mission, den, eavesdropping, en weet ik het wat.
Dat niet, maar kan niet zo goed stoppen als ik met een nieuwe game ben begonnen.quote:
Er zijn weldegelijk twijfels (zie bijvoorbeeld deze post), maar ik ben ook zeer benieuwd hoe het nou gaat worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:13 schreef abruzzese het volgende:
Dat Watch Dogs een Tripple AAAA game word is niet aan te twijfelen .
Dat zou wel nice zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef -CRASH- het volgende:
Stel je voor een easteregg in de vorm van:
Al Bundy in z'n brakke Dodge die voorbij komt scheuren
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:13 schreef abruzzese het volgende:
Dat Watch Dogs een Tripple AAAA game word is niet aan te twijfelen .
Maar als Watch Dogs grafisch toch mocht tegenvallen op mijn Xbox 360 dan is het misschien het moment om over te stappen naar een Playstation 4 .
Maar toch de reviews afwachten .
Goed moment voor een PS4 Watchdogsbundel inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:47 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Voor mij is dit spel de reden waarom ik een PS4 aan ga schaffen. Ik ben erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien, en of het geen teleurstelling wordt.
Maandje of 2 heb je het nog lang volgehouden, ik trok het na 5 uur in de main campaign al niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben heel erg bang dat dit weer zo een grote hype is, net zoals met GTA5..
Had uiteindelijk GTA5 gekocht, een maandje of 2 gespeeld en toen was de lol er vanaf.. nooit meer aangeraakt.
Zal toch zeker moeten wachten op de reviews!.
Het duurde zo lang omdat ik met een paar vrienden elke keer online ging rondkloten, maar na een tijdje heb je alle missies allemaal gedaan en ben je alleen maar het zelfde aan het doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maandje of 2 heb je het nog lang volgehouden, ik trok het na 5 uur in de main campaign al niet meer.
Om GTA 5 hing zoveel meer hype heen dan om watch_dogsquote:Op zondag 11 mei 2014 14:41 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben vooral benieuwd op de dag van de release of er wel genoeg Xbox 360 exemplaren zijn of krijgen we net hetzelfde als met Grand Theft Auto V die de eerste weken helemaal uitverkocht waren .
Omdat Watch Dogs uitkomt op PC , Xbox One , Playstation 4 , Xbox 360 , Playstation 3 zijn er dus genoeg keuzes en ben ik ondanks deze 5 verschillende uitgaves toch nieuwsgierig of hij uitverkocht raakt op Playstation 3 en de Xbox 360 .
Want deze 2 zijn nog steeds de belangrijkste gameconsoles .
Wat denk jij er zelf over ?
Dit, het zal echt wel mee gaan vallen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Om GTA 5 hing zoveel meer hype heen dan om watch_dogs
Ik verwacht geen uitverkochte schappen.
GTA is een begrip...quote:Op zondag 11 mei 2014 14:41 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben vooral benieuwd op de dag van de release of er wel genoeg Xbox 360 exemplaren zijn of krijgen we net hetzelfde als met Grand Theft Auto V die de eerste weken helemaal uitverkocht waren .
Omdat Watch Dogs uitkomt op PC , Xbox One , Playstation 4 , Xbox 360 , Playstation 3 zijn er dus genoeg keuzes en ben ik ondanks deze 5 verschillende uitgaves toch nieuwsgierig of hij uitverkocht raakt op Playstation 3 en de Xbox 360 .
Want deze 2 zijn nog steeds de belangrijkste gameconsoles .
Wat denk jij er zelf over ?
GTA mag zich ook gaan bewijzen hoor, na gta 4 en 5 verwacht ik niet veel meer van rockstar.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
GTA is een begrip...
Watch Dogs is een nieuwkomer die zich eerst nog bewijzen moet.
Dus daar zullen genoeg exemplaren beschikbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |