Ingame radio/muziek is altijd het eerste wat ik UIT zetquote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef Qunix het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de radio stations.
Ik doe het vooral voor de jingles, commercials en de DJ'squote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ingame radio/muziek is altijd het eerste wat ik UIT zet
Zelfs in real live heb ik geen radio (aan)... ook niet in de auto
Tuurlijk wordt het herhalend. 't is een cross-gen game, dus ik verwacht geen spektakel wat betreft tig verschillende soorten missies. Ik ga er, net zoals bij de GTA's en Assassin's Creed's, vanuit dat het al verhalend dezelfde soort missies spelen wordt. Ik hoop op wat afwisseling, maar ik verwacht toch veel, hack dit, kill dat, ga hier heen, pak dat op, verstuur zus en zo, en ga op een bankje zitten, etc. Maar als het verhaal en de gameplay tof is, dan maakt mij die herhaling niet uit.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor de jingles, commercials en de DJ's
Muziek bij GTA vind ik K-JAH (dub reggae) tof en SFUR (old school house). Bij GTAV Lowdown (funk/soul).
Ik zag net de preview van GameKings () en ze zeiden dat de main story vrijwel Assassin's Creed gameplay is. Dus free runnen en killen. Bij GTA vond ik dat herhalen irritant worden, hopelijk is er dan veel afwisseling in de main story.
De politie in GTA V zou ook slimmer zijn, maar dat vond ik toch ook best tegenvallen, want daar kom je ook best gemakkelijk van af.quote:Ohja en de politie AI is moeilijk af te schudden. Nice!!
Lekkere gingerquote:
Rijden lijkt inderdaad nog slechter dan Saints Row.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al vaker gezegd dat dit wel een assassins creed in de toekomst is.
Kom op man de hud is zowat t zelfde en dat loopje ook.
Om informatie over je omgeving te krijgen moet je een toren beklimmem een server oid hacken. Een van de biljarden voorbeelden. Bovendien vond ik het rijgedeelte niet er super uit zien.
Waarquote:Op donderdag 24 april 2014 08:29 schreef Mothzor het volgende:
Gister Pre order gedaan special edition xbox one voor 45 euri.
Wel mooie deal als je die winkelprijzen ziet!
Tweakers pricewatch mensen. Leer het nou eens. Altijd het goedkoopst te vinden daar.quote:
Daar is hij niet goedkoper te vinden dan ¤55,-quote:Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tweakers pricewatch mensen. Leer het nou eens. Altijd het goedkoopst te vinden daar.
Alle versies:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=watch%20dogs
Ok in dat geval ben ik ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:03 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Daar is hij niet goedkoper te vinden dan ¤55,-
In ACIV zitten zelfs referenties naar een corp uit Watch_Dogs. Dus zelfs hetzelfde universum (waarschijnlijk).quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al vaker gezegd dat dit wel een assassins creed in de toekomst is.
Kom op man de hud is zowat t zelfde en dat loopje ook.
Om informatie over je omgeving te krijgen moet je een toren beklimmem een server oid hacken. Een van de biljarden voorbeelden. Bovendien vond ik het rijgedeelte niet er super uit zien.
Het zal die prijs ook vast wel waard zijn, maar ik heb nou te vaak meegemaakt dat ik een spel heb gekocht en een dag later iemand hem voor 10 - 15 euro goedkoper heeft gehaald.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok in dat geval ben ik ook erg benieuwd.
Dat komt namelijk vrijwel nooit voor.
Een week later ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Het zal die prijs ook vast wel waard zijn, maar ik heb nou te vaak meegemaakt dat ik een spel heb gekocht en een dag later iemand hem voor 10 - 15 euro goedkoper heeft gehaald.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |