wat gaar zegquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit viel me ook al op in de nieuwe trailers, het zag er echt crap uit.
Heb er lang voor gespaard dus dan mag datquote:
Ah das dan wel weer tof ja, die voldoening naar laaaaang sparen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb er lang voor gespaard dus dan mag dat![]()
quote:
Tja, het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet ws toch een nieuwe videokaart gaan aanschaffen (voor minimum) en eigenlijk ook een betere CPU (voor recommended)
Nieuwe videokaart is op zich wel o.k. Andere CPU zal ik voorlopig niet snel doen denk ik (is toch een i7 die ik heb, had het ook niet verwacht)...quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, het kost wat, maar dan heb je ook wat
idd...quote:Op woensdag 9 april 2014 00:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik koop hem voor de PS4![]()
Ik heb er helemaal geen zin meer in om mijn pc te upgraden. Laat mij maar meteen de dvd erin doen en spelen maar. Ook al zijn de graphics minder dan op de pc .
Alleen eerst nog een PS4 zien te bemachtigen
Precies dit. Op CYRI was het hele balkje groen toen ik Crysis 1 testte, ga ik het spelen, kan ik het nog niet eens op minimum settings aan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als er één site kansloos is, is het CYRI
Geloof mij maar, bij mij klopt hijquote:Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Precies dit. Op CYRI was het hele balkje groen toen ik Crysis 1 testte, ga ik het spelen, kan ik het nog niet eens op minimum settings aan.
Op laptop gamen is sws bullshit, tenzij je van die overpriced alienware sht hebt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef AntiChrist7 het volgende:
Gamen op een laptop moet je dan ook beperkt houden tot patience en schaken.
Tenzij hij nog vrij snel is, dan kan je er nog football manager op draaien
Dus zo gaat het er op mijn PC uit zien, ipv die bagger filmpjes van laatst, jeejquote:
Dit stelt mij dan toch weer heeeeeel erg gerust dat het op de PS4 er ook prima uit gaat zien.quote:
Dit gaat over de pc versie he.. Daar kan een stuk betere techniek in dan in een PS4.. Hier hetzelfde filmpje maar dan van nvidea:quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit stelt mij dan toch weer heeeeeel erg gerust dat het op de PS4 er ook prima uit gaat zien.
dat snap ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit gaat over de pc versie he.. Daar kan een stuk betere techniek in dan in een PS4.. Hier hetzelfde filmpje maar dan van nvidea:
Gaat dus echt exclusief over pc.
Zeer waarschijnlijk wordt het veel herhaling.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:44 schreef t4rt4rus het volgende:
Hij lijkt mij wel leuk.
Maar vraag me af of het niet heel erg repetatief wordt zoals in Assassin's Creed.
Kwa requirements zit ik net ietsje boven recommend met een 7870 ipv 7850, cpu 3770k
Natuurlijk is er veel herhaling...quote:Op maandag 14 april 2014 09:13 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wordt het veel herhaling.
Ben benieuwd hoe ze toch proberen variatie in de game te brengen.
Het blijft wel een Ubisoft game natuurlijk.
Hebt ge maar 4 RAM, sukkelke toch :p Zit al nen tijd op 8 zenne. Tis ni da da superduur is.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als ik 2 GB RAM erbij gooi, dan voldoe ik wel aan alle eisen
4 RAM idd. Is misschien wel handig om er wat RAM bij te gooien, kan ik gelijk m'n pc schoonmaken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:26 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Hebt ge maar 4 RAM, sukkelke toch :p Zit al nen tijd op 8 zenne. Tis ni da da superduur is.
Ge moet wel oppassen me die minieme systeemvereisten. Die moeten er wettelijk bijstaan, ma het zal betekenen da u spel schijtslecht draait
Jaartje geleden iets meer geïnvesteerd. Gelukkig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens een jaar oud en hij heeft meer dan ¤800 gekost.
Edit: ligt alleen maar aan m'n CPU, da's een i5.
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik weet het nog steeds niet met deze game![]()
Was in het begin super enthousiast, maar deze game doet me gewoon niks meer. Ook deze previews en video niet.
Het ziet er wel leuk uit hoor, maar vraag me toch af hoe lang dat hacken bijvoorbeeld leuk blijft.
GTA V heeft me ook niet lang bezig gehouden.
Even kijkenquote:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:28 schreef Qunix het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de radio stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |