abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138577687

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

[ Bericht 52% gewijzigd door Flitskikker op 07-04-2014 13:44:32 ]
pi_138577694
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef fibrith het volgende:
Hoeveel wil je uitgeven
Zo weinig mogelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef fibrith het volgende:
wat vind je belangrijker?
Ik ben meer van de singleplayer, dus het liefst meer missies en dergelijke. In-game of real-life items boeien me niet echt.

Hopelijk komt er nog een gameplayvideo van de pc. Kijken wat er van over is. :P
  zondag 6 april 2014 @ 17:54:08 #3
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138577725
Gekoppeld.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138577736
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Gekoppeld.
Bedankt. Blijkbaar had ik toch "koppelen aan vorig topic" moeten invullen. :P
  zondag 6 april 2014 @ 17:55:18 #5
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138577748
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Bedankt. Blijkbaar had ik toch "koppelen aan vorig topic" moeten invullen. :P
Geen probleem hoor.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138587474
Wat voor in de OP
Latest Watch Dogs news
Watch Dogs on Facebook
Watch Dogs on Twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door -CRASH- op 06-04-2014 21:27:31 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_138611547
Ik word wel een beetje gek van al die versies hoor...

Als ik het spel (op den duur) ga kopen, zal ik sowieso voor een Steam-versie gaan, maar ik hoop dat er dan wel een versie is met álle singleplayer-DLC. Met multiplayer en goodies heb ik dan weer niks.
Tails tell tales
pi_138611760
Die pre-order content releasen ze later toch als dlc.

Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben. Dan hou ik het liever bij één DRM. Denk wel dat Watch Dogs de game zal zijn die me tot een upgrade pusht qua onderdelen
pi_138612046
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef Forbry het volgende:
Ik word wel een beetje gek van al die versies hoor...

Als ik het spel (op den duur) ga kopen, zal ik sowieso voor een Steam-versie gaan, maar ik hoop dat er dan wel een versie is met álle singleplayer-DLC. Met multiplayer en goodies heb ik dan weer niks.

De Digital Deluxe-versie van Steam (= dezelfde als UPlay) is de compleetste. Alleen geen fysieke items, maar die boeien me niet.
pi_138612095
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben.
Waarom zou dat zijn? Lijkt me niet dat ze UPlay-games op Steam gaan zetten.

~~~

In-game smartphone:
pi_138612614
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wa is Assassin's Creed dan? :p of Anno 2070
pi_138612641
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:26 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Wa is Assassin's Creed dan? :p of Anno 2070
Heb ik niet op Steam, dus kan ik niet bevestigen.
pi_138612712
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:27 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Heb ik niet op Steam, dus kan ik niet bevestigen.
Maar je kan toch lezen? (heb AC ook niet op steam) :p staat op de winkel pagina:

"DRM van derden: Uplay "

Net boven de 18plus PEGI, rechtsonder.
pi_138612715
quote:

Weet eigenlijk niet waarom je voor Steam zou gaan, je zal Uplay sowieso nodig hebben. Dan hou ik het liever bij één DRM. Denk wel dat Watch Dogs de game zal zijn die me tot een upgrade pusht qua onderdelen
Ik vind het op zich fijn om alles in Steam te hebben, maar je hebt gelijk, Uplay is ook wel een optie aangezien Steam toch doorlinkt...
Tails tell tales
pi_138612742
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Maar je kan toch lezen? (heb AC ook niet op steam) :p staat op de winkel pagina:

"DRM van derden: Uplay "

Net boven de 18plus PEGI, rechtsonder.
Ah, dat is nieuw voor mij. Maar wel bagger dan. Lekker twee gamebeheerprogramma's gebruiken...
pi_138612749
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De Digital Deluxe-versie van Steam (= dezelfde als UPlay) is de compleetste. Alleen geen fysieke items, maar die boeien me niet.
Dank voor het overzicht en dat is voor mij wel fijn nieuws dan. ^O^ :)
Tails tell tales
pi_138612796
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dank voor het overzicht en dat is voor mij wel fijn nieuws dan. ^O^ :)
Wel de Digital Deluxe-versie van 70 > 60 euro, en niet die andere :P
pi_138612865
quote:

Ik ben ook wel benieuwd wat de onderdelen van/in mijn PC van dit spel gaan vinden :D
Toen ik de PC kocht best een bakbeest qua specs, maar inmiddels toch al wel weer wat jaartjes oud...
Tails tell tales
pi_138612998
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:33 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat de onderdelen van/in mijn PC van dit spel gaan vinden :D
Toen ik de PC kocht best een bakbeest qua specs, maar inmiddels toch al wel weer wat jaartjes oud...
Ik ook, die eisen zijn echt hoog :')
Wat heb je erin zitten?
pi_138613301
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:36 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wat heb je erin zitten?
Weet ik zo niet precies uit mijn hoofd en kan het nu ook niet bekijken ;)
Maar vrees dus wel wat problemen met dit spel, in ieder geval op high/ultra-setting...
Tails tell tales
pi_138613397
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wel de Digital Deluxe-versie van 70 > 60 euro, en niet die andere :P
Het zij zo... :)

Koop het spel waarschijnlijk pas als het in de aanbieding is/de prijs al flink is gezakt. Tenzij de eerste reacties echt lovend zijn, dan ga ik vast toch al eerder tot aankoop over :D
Tails tell tales
pi_138613713
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oké, dat van mij is wel wat ouder dus dat gaat nog wat worden. Ik haal maar net aan de minimumeisen.
Ik wilde hem eigenlijk wel kopen, maar ben nu ook wel benieuwd naar wat er van de pc-versie is overgebleven. Heb ook op andere fora informatie gelezen over dat het spel de afgelopen maanden helemaal is omgegooid en verpest. :{
pi_138613998
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Oké, dat van mij is wel wat ouder dus dat gaat nog wat worden. Ik haal maar net aan de minimumeisen.
Ik wilde hem eigenlijk wel kopen, maar ben nu ook wel benieuwd naar wat er van de pc-versie is overgebleven. Heb ook op andere fora informatie gelezen over dat het spel de afgelopen maanden helemaal is omgegooid en verpest. :{
Ja, het zou erg jammer zijn als de PC-versie qua graphics (inderdaad) enorm gaat tegenvallen...

Ik heb nog niet naar de minimumeisen gekeken eigenlijk, maar ik verwacht dat mijn PC díe nog wel (redelijk makkelijk?) aankan.
Tails tell tales
pi_138614422
Specs:
http://www.rockpapershotg(...)system-requirements/

Ik heb eens gedraaid op systemrequirementslab met deze setting:
Intel(R) Core(TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHz (4 CPUs), ~3.2GHz
8GB RAM
GeForce GTX 560 Ti

Pas wel minimum, maar voor recommended zou ik toch mijn cpu moeten verhogen naar een i7, en dedicated video ram naar 2GB brengen. Ik ben niet iemand die zich fetisht op 60fps continu, en wil ook niet op het hoogste spelen. Dat ie gewoon vlot is is voor mij het belangrijkste.

Heb deze cpu en kaart wel al een flinke tijd, laatste investering was dan ook een SSD (nog altijd mijn beste aankoop vind ik :p )
  maandag 7 april 2014 @ 16:56:41 #26
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_138616323
Heeft iemand al een pre-order staan? Ben nog aan het twijfelen... :)

En een fatsoenlijke OP! ^O^
Het is patat.
pi_138620094
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Flitskikker het volgende:
Heb ook op andere fora informatie gelezen over dat het spel de afgelopen maanden helemaal is omgegooid en verpest. :{
Om hierop terug te komen; het gaat om de volgende posts:

quote:
I have a real life mate that works at this game and he told me that not even 100 more years of delays will be able to fix this game. He said it's broken beyond repairs and chopped to the point where some cutscenes refer to things that don't even exist in the game anymore...
I've had the chance to play a build of this game 1 year ago, that looked 10 times better than it does now believe it or not.
They had the game to the point where it looked and acted amazing and by amazing I mean much shittier than gta5 but 1000 times better than what it will come out today.
There was so much shit that you could do in the game that has been cut off to fit the memory of the "new gen" consoles.
They actually cut so much stuff from every corner, that at one point they realized they cut too much and had to start reintegrating shit back into the game under different forms, most of them very limited in detail.
1 month ago, the game was so incredibly fucked up, cut and glued back together that ubisoft had to urgently hire a team of .plan assistants and perform some sort of documentation and archeology on the shit ubisoft had, just to be able to puzzle all the shit together without leaving out important things.
They invested over 20 million dollars in fixing bugs just in the last TWO MONTHS ALONE!
I can't provide any of my sources but whoever wants to take my word for it, can chose to do it, I have no interest in spreading rumors.
It's what I know from the inside through a direct real life friend that works there.
quote:
The sad part is that in those comparisons between what is deemed to be target render / fake prerendered stuff and what is shown today, the prerendered stuff really was how the game looked in reality and I've seen it with my own eyes in real time.
They really did have a great game to begin with but it took 16gb of the fastest ddr3 memory to run it at 40-50 fps on pc and on xbox one it didn't even start for a long while...
They had to use huge ass xbox one dev kits to start it and debug it.
I don't know the story of the ps4 one but I do know that the Wii U has been put on ice because they had a unique build for that game and they required the help of the whole team on wii u to get the shit sorted out on PC, PS4 and XBONE.
The wii u, won't even have mp if I recall correctly.
Not sure if that was announced publicly.
pi_138621722
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die Uplay Digital Deluxe Edition lijkt me ook wel wat
En die is alleen maar voor de PC :(

[ Bericht 8% gewijzigd door -CRASH- op 07-04-2014 19:24:09 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_138621949
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

~~~

In-game smartphone:
[ afbeelding ]
Mini games dus.
pi_138623187
Watch Dogs: 10 New Confirmed Facts

YouTube user silentc0re has watched all of Ubisoft's recent Watch_Dogs podcasts and has relayed all of the key information he's gathered so you don't have to.

First up, Chicago was chosen by Ubisoft because it's one of North America's most watched cities with thousands of networked cameras throughout.

The developers have done everything they can to ensure that all of the game's hacks are realistic and that players will choose how far they want to go in the game, what they want to hack, and how they want to make money. They added the vigilante aspect of Watch_Dogs is mainly left up to player choice.

One interesting feature is that if you hack someone's phone to listen into their conversation, that chat will then be deleted from the game so you won't hear it again.

There's over 3,000 character kits and Ubisoft says it's unlikely that you'll bump into the same NPC twice and between 400 and 500 lines have been recorded by each citizen.

They also discussed profiling and how certain character traits will be determined by where people lived, all of which will be randomly generated.

Ubisoft says there will be severe consequences if players choose to shoot police officers and while a lot of cops will chase, the best strategy is to flee.

NPCs will react dynamically to in-game events. For example, if there's a car crash they'll stop to take pictures with their phones or if you pull your gun out in a restaurant, they'll hide under the tables.

Watch_Dogs has only two recycled animations with everything else being built from scratch, both recycled animations come from Assassin's Creed 4: Black Flag, and are the swimming motion, and bodies flying through the air respecitvely.

There's no jump button in the game, animation director, Colin Graham, says "a jump button isn't necessary since Aiden will jump and climb it automatically." [Source]

Finally, the weather will be varied with large storms and lots of winds affecting the city which will respond dynamically to the weather conditions.
pi_138623664
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:44 schreef -CRASH- het volgende:
There's no jump button in the game, animation director, Colin Graham, says "a jump button isn't necessary since Aiden will jump and climb it automatically."
:')
pi_138631152
pi_138632371
Met alle nieuwe video's enzo krijg ik er wel zin in.
pi_138633139
http://n4g.com/news/14861(...)s-grand-theft-auto-v

Ongeveer minder dan 1/3 van GTA V
pi_138635340
Morgen eens alle vids enzo bekijken, maar good find
pi_138659892
Pc-versie Watch Dogs eist Uplay

Deze ga ik dus gratis downloaden :W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:15:52 #37
134538 chansadres
Black & White
pi_138660787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:56 schreef superniger het volgende:

Je kan het spel ook gewoon niet spelen :o
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138660918
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:15 schreef chansadres het volgende:

[..]

Je kan het spel ook gewoon niet spelen :o
Ze kunnen betalende klanten ook niet irriteren met vervelende DRMs
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:23:20 #39
134538 chansadres
Black & White
pi_138661169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:18 schreef superniger het volgende:

[..]

Ze kunnen betalende klanten ook niet irriteren met vervelende DRMs
Maar dat doen ze niet. Hun keuze. Maar dat geeft jou niet een vrijbrief om iets illegaals te doen. Je neemt ook niet een pak wokgroenten gratis mee uit de supermarkt omdat je de wortel er niet lekker in vind. Dan koop je gewoon iets anders.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138662205
quote:

Ach donder toch op enorme jankmuil.

Alsof jouw PC ooit offline is.

Godverdomme.

Het komt door slappe downloadende zakken als JIJ dat dit soort DRM shit in het leven geroepen is he?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_138662261
quote:

Als er niet zoveel teringhonden als jij waren had uplay not bestaan besef je je dat wel?

[ Bericht 16% gewijzigd door DX11 op 08-04-2014 20:23:56 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138662294
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef chansadres het volgende:

[..]

Maar dat doen ze niet. Hun keuze. Maar dat geeft jou niet een vrijbrief om iets illegaals te doen. Je neemt ook niet een pak wokgroenten gratis mee uit de supermarkt omdat je de wortel er niet lekker in vind. Dan koop je gewoon iets anders.
Leuke vergelijking, die moet ik onthouden ;)

Dat gezaag over Uplay vind ik ook fameus overdreven. Op steam hebben ze dan niks tegen, terwijl het hetzelfde principe is. Ja ok, Steam heeft misschien meer opties, ma Uplay werkt zoals het moet, de downloadspeed is ok (beetje trager dan steam maar niet veel), en de support is over het algemeen goed (al vrij veel gecontacteerd en altijd goed antwoord gekregen).

Vergelijk dat met Origin, dat nog altijd bij mij in het Frans adverteert ondanks dat mijn taal in het Nederlands staat...Om van hun helpdesk met onderbetaalde indiers nog maar te zwijgen
pi_138663027
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit is wel zorgwekkend.

Als het echt waar is.

Kan ook een ranceuze ex medewerker zijn die shit wil stirren
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_138664322
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als er niet zoveel teringhonden als jij waren had uplay not bestaan besef je je dat wel?
Je geeft mensen die games alleen legaal spelen de schuld van DRM? :?
Tails tell tales
pi_138664455
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je geeft mensen die games alleen legaal spelen de schuld van DRM? :?
Sorry sorry verkeerde persoon gequote.
pi_138664514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Leuke vergelijking, die moet ik onthouden ;)

Dat gezaag over Uplay vind ik ook fameus overdreven. Op steam hebben ze dan niks tegen, terwijl het hetzelfde principe is. Ja ok, Steam heeft misschien meer opties, ma Uplay werkt zoals het moet, de downloadspeed is ok (beetje trager dan steam maar niet veel), en de support is over het algemeen goed (al vrij veel gecontacteerd en altijd goed antwoord gekregen).

Vergelijk dat met Origin, dat nog altijd bij mij in het Frans adverteert ondanks dat mijn taal in het Nederlands staat...Om van hun helpdesk met onderbetaalde indiers nog maar te zwijgen
Ik ben op zich geen fan van DRM, maar dit soort (aanhoudend) gezeur snap ik helemaal niet, want inderdaad... Steam werkt gewoon volgens hetzelfde principe en daar lopen ze niet (zo) over te zeiken!

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 08-04-2014 20:30:33 ]
Tails tell tales
pi_138664543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:24 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Sorry sorry verkeerde persoon gequote.
Ah ^O^
Tails tell tales
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:39:24 #48
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138669142
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit viel me ook al op in de nieuwe trailers, het zag er echt crap uit. En 16gb DDR3, dat heeft iedereen toch wel inmiddels? :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_138669340
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dit viel me ook al op in de nieuwe trailers, het zag er echt crap uit. En 16gb DDR3, dat heeft iedereen toch wel inmiddels? :+.
32GB hier. Nou, misschien dat ik nu dan eindelijk eens richting de 50% usage ga :D
pi_138669668
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:36 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wat heb je erin zitten?
Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40 GHz
8 GB RAM
Nvidia GeForce GT 545
4095 MB
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo