Iets nieuwers kon je niet vindenquote:
?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef delano.888 het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ik ben weg uit dit topic.
* (klikt stop volgen / kuttopic)
quote:
Bij jou staat er stop volgen toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Huh, nee (en dan snap ik het ook nog steeds niet)
Ja, als ik daarop klik krijg ik weer een groen balkje met "volg topic". Blijkbaar kan je dat aanpassen. Maar waarom "ontvolg" je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij jou staat er stop volgen toch?
Als je daar op klikt gaat het topic weg uit je myat.
De tvp/kuttopic optie is een instelling.
Omdat dit:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, als ik daarop klik krijg ik weer een groen balkje met "volg topic". Blijkbaar kan je dat aanpassen. Maar waarom "ontvolg" je?
Er gaan waarschijnlijk heel veel spoiler filmpjes / plaatjes / story info komen van nu tot aan launch.quote:
Ah, o.k.... het muntje valt nu!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
Er gaan waarschijnlijk heel veel spoiler filmpjes komen van nu tot aan launch.
De video is van 2013quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat dit:
[..]
Er gaan waarschijnlijk heel veel spoiler filmpjes / plaatjes / story info komen van nu tot aan launch.
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef -CRASH- het volgende:
En ik hoop dat ze hier zo slim zijn om gevoelige WD info
in spoiler tags te zetten.
Dat mag van mij wel, er zijn ook mensen die het spel gewoon normaal willen spelen zonder dat ze al weten wat er gaat komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee dus. ELK game topic is bevat ALTIJD spoilers voor launch, en nee niet altijd in spoiler tags
quote:
Excuses, het leek alsof een ubisoft fanboy (als die bestaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |