De meest recente games op de PS3 zien er allemaal prima uit hoorquote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef hboboy het volgende:
Ik denk ook dat ik Watch Dogs ga halen voor de ps3, alleen ik ben bang dat die game inferieur is itt de ps4 versie. En ik heb geen geld voor een ps4. En die ding is nog moeilijk verkrijgbaar ook.
Ik doe eens gek...quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef hboboy het volgende:
Ik denk ook dat ik Watch Dogs ga halen voor de ps3, alleen ik ben bang dat die game inferieur is itt de ps4 versie. En ik heb geen geld voor een ps4. En die ding is nog moeilijk verkrijgbaar ook.
Haal hem voor de One digitaal, dan kost ie me ergens in de 40 euroquote:Op maandag 28 april 2014 01:11 schreef DaMook het volgende:
Ik ga hem voor de x360 halen, ik moet hem hebben en heb gee zin om belachelijk veel geld voor een x1 uittegeven.
Dat ben ik met je eens. Inferieur aan de PS4 ben ik niet zo bang voor. Heb nog nooit op dat ding gespeeld en ik ben niet zo'n zeikerd qua graphics. Zolang ik maar kan spelen ben ik al tevreden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef hboboy het volgende:
Wat een vergelijkingquote:
Ja maar ik heb geen one, bedoelde dat ik voor dit spel nog niet voor veel geld een one ga halen, maar dat ik nog genoegen neem met het grafisch wrs wat mindere alternatief voor de 360quote:Op maandag 28 april 2014 05:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal hem voor de One digitaal, dan kost ie me ergens in de 40 euro
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef iScrim het volgende:
Komt de pc versie gelijktijdig met de console versie uit?
Hetzelfde hier, eerst even de reviews afwachten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik volg dit spel al een tijdje.
Ben alleen nog niet overtuigd. Dus ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Jup hier ook, ben nog niet overtuigd, dus ga hem zeker niet pre orderen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, eerst even de reviews afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |