lekker bezig knutsanquote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moest voetballen 4-3 gewonnen met winnende goal. Daarna Feyenoord zien winnen en daarna rvv
Je had helemaal niet mogen spelen geschorst als je wasquote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt.
Het was ook echt een heel mooi stiftje.
En ook geen geldige spelerspasquote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had helemaal niet mogen spelen geschorst als je was
wordtquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik had het woord initiatief zo verkeerd geschreven dat word geen eens de suggestie gaf.
Einde bericht.
quote:
getypt*quote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik had het woord initiatief zo verkeerd geschreven dat word geen eens de suggestie gaf.
Einde bericht.
Ik zit je aflevering over snijplanken te kijken eerstquote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1368159
saind
het is echt een heldquote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit je aflevering over snijplanken te kijken eerst
wat een zeldzaam irritante gast
Wasda?quote:Op zondag 6 april 2014 20:31 schreef Adames het volgende:
ik ga eens genieten van een glaasje rabarcello
alles wat goed is moet je eerst even aan wennen,quote:
Je moeder.quote:
Ik vind de stijl van keuringsdienst van waarde nog steeds vrij kut. Alleen zijn de onderwerpen vaak wel leukquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
alles wat goed is moet je eerst even aan wennen,
verder andere stijl dan keuringdienst van waarde, die werken heel lang naar een punt/ontknoping/informatie toe om het programma niet te zwaar te laten worden, deze gast betrekt allerlei andere willekeurige dingen erbij. moet wel enorm lachen erom.
en ook om zijn fiets, die neemt hij echt overal mee naartoe.
ja, keuringdienst van waarde kijken combineer ik dan ook dan ook graag met iets anders.quote:Op zondag 6 april 2014 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind de stijl van keuringsdienst van waarde nog steeds vrij kut. Alleen zijn de onderwerpen vaak wel leuk
Mi gaddo wat een kutprogrammaquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, keuringdienst van waarde kijken combineer ik dan ook dan ook graag met iets anders.
bij wilde keuken is dat minder
ja maar de cederhout uitstap was ook tof.quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mi gaddo wat een kutprogramma
Een aflevering van 25 minuten over een snijplank die ingekort had kunnen worden tot anderhalve minuut, max
alles beter dan die rode zure brei die ik nog steeds alleen associeer met mijn oma.quote:Op zondag 6 april 2014 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik at laatst rabarberijs. Ter info.
Ik werd kwaad toen hij kip in de brand stak in een sigarenkistje.quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar de cederhout uitstap was ook tof.
moest je wel lachen toen hij die snijplank in de sloot gooide?quote:Op zondag 6 april 2014 20:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd kwaad toen hij kip in de brand stak in een sigarenkistje.
Halve kip verkankerd voor een slechte grap.
in augustus spelen ze zelfs weer eens een finalequote:Op zondag 6 april 2014 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Wordt de 2e plek weer gevierd bij Feyenoord dit jaar?
Je verdiende het.quote:
Lachen niet nee.quote:Op zondag 6 april 2014 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
moest je wel lachen toen hij die snijplank in de sloot gooide?
JC schaalquote:Op zondag 6 april 2014 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
in augustus spelen ze zelfs weer eens een finale
Zal het over 2 wedstrijden worden gespeeld of geen Feyenoord supporters?quote:
Ik zal straks eens de bakkeljauw show proberenquote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik wel
zelfs van te voren al want ik heb die aflevering al letterlijk 5 keer gezien
vind ik een mindere aflevering, kan je ook de paar leuke feitjes uittypen, bespaart je weer een half uurquote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zal straks eens de bakkeljauw show proberen
Graagquote:Op zondag 6 april 2014 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
vind ik een mindere aflevering, kan je ook de paar leuke feitjes uittypen, bespaart je weer een half uur
We laten gewoon van der laan tegen abou spelen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal het over 2 wedstrijden worden gespeeld of geen Feyenoord supporters?
kvw bedoel je?quote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Die aflevering over kebab is ook wel leuk.
de Basken waren al voor columbus in amerika, bij canada. om te vissen en veel zout te halen, waren daarmee de enige van Europa zo'n beetje die zout hadden.quote:
Top dankquote:Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
de Basken waren al voor columbus in amerika, bij canada. om te vissen en veel zout te halen, waren daarmee de enige van Europa zo'n beetje die zout hadden.
In het portugees heet gezouten kabeljouw bacalao. die eten het absurd veel. komt vrijwel allemaal uit noorwegen.
kabeljauw kunnen groter worden dan ik dacht, eten ook andere kabeljauw, tot zo'n 70% van hun eigen grootte.
Wouter?quote:Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Adames het volgende:
wouter heeft bij mij afgedaan
die vindt mensen die zeezout eten ipv keukenzout een beetje raar.
bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is wel nice.
Roda moet nu 3x winnen en RKC 3x verliezen.
wie is wouterquote:Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Adames het volgende:
wouter heeft bij mij afgedaan
die vindt mensen die zeezout eten ipv keukenzout een beetje raar.
Geen Beta keyquote:Op zondag 6 april 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg
Wildstar al gecheckt?
[..]
wie is wouter
Ahquote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
klootwijk, die gast waar je net 25 min naar hebt lopen kijken
Die ga ik over een minuut of vijf ook kijken denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef Adames het volgende:
OH KUT
zit ik nu een oude aflevering van kvw te kijken over zout, zit die wouter klootwijk er dus gewoon weer in
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/13-10-2006
quote:Op zondag 6 april 2014 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar om je vriendin een plezier te doen
Oksel is pas vervelend en die is ook nog vies dik.quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Saind het volgende:
Die gast van de keuringsdienst van waarde met z'n halflange haar en z'n dikke lippen is moeilijk vervelend
Pak je camera en ga bebloede mensen filmenquote:Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef Saind het volgende:
Er is hier oftewel een schietpartij geweest of er wordt wat vuurwerk afgestoken.
Er reed vanmiddag serieus een golf met 3 Turken erin t veld op. Burn-out alles reden nog bijna de scheids aanquote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Saind het volgende:
Heeft FC Eindhoven/Galatasary iets gewonnen?
Ja, en iets van 13 gele kaarten in een wedstrijdquote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Saind het volgende:
Heeft FC Eindhoven/Galatasary iets gewonnen?
ja klopt, heerlijk engelsquote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Saind het volgende:
Die gast van de keuringsdienst van waarde met z'n halflange haar en z'n dikke lippen is moeilijk vervelend
Wutquote:Op zondag 6 april 2014 21:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er reed vanmiddag serieus een golf met 3 Turken erin t veld op. Burn-out alles reden nog bijna de scheids aan
Ik had er een tijdje terug een met een gebroken poot op m'n dakquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je geen turken bij jou daar?
Hier wel, maken echt lekkere döner.
Hoe komt ie op je dakquote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje terug een met een gebroken poot op m'n dak
Schotel kapot
Saind heeft z'n genotsknuppel om rake klappen mee uit te delen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Saind, heb je een knuppel of mes thuis tegen mocros en turken?
Ik mag plaatsnemen aan een nieuw bureauquote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo even douchen. Geen zin in.
Weer 5 dagen werken
Een van die gasten die dood zijn dood zijn geschoten in Deurne woonde hier een paar huizen verderopquote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Heeft dat bureau andere koffiequote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag plaatsnemen aan een nieuw bureauMet lekkere koffie
Beterquote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Een van die gasten die dood zijn dood zijn geschoten in Deurne woonde hier een paar huizen verderop
Stuk veiliger geworden dus
Kun je eindelijk je glimmertjes veilig in je oren dragenquote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Een van die gasten die dood zijn dood zijn geschoten in Deurne woonde hier een paar huizen verderop
Ander pand enzo. En nieuwe koffiezetapparaten waar geen zwarte stront uitkomt.quote:
Niks mis mee dusquote:Op zondag 6 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ander pand enzo. En nieuwe koffiezetapparaten waar geen zwarte stront uitkomt.
Precies dus ik ga nu te bed.quote:
Truste kano.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies dus ik ga nu te bed.
Weltrusten helden van VBL
Linkje?quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie dat twente nu ook whisky heeft Saind.
Zal wel niet al te best zijn.
Verse vaten, ben ik geen fan vanquote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.stokerijervesculte.nl/nl/product-scult
oh echtquote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
heb dit binnen handbereik liggenquote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ditquote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
heb dit binnen handbereik liggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.studio040.nl/t(...)-overval-deurne.html
mijn mes gebruik ik echt dagelijks als broodmesquote:
HK45quote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef Saind het volgende:
Ik had op de schietvereniging moeten blijven.
Vriend van me heeft net een Beretta 92FS gekocht, had ik ook wel gewild
Wat voor hondquote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een agressiviteit hier.
Ik neem een hont.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn mes gebruik ik echt dagelijks als broodmes
en eigenlijk gekocht voor de scouting, al valt hij daar wel uit de toon naast al die zakmesjes
Ik zou zonder twijfel 20 pikzwarte centimeters tot me nemen voor een originele P08quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik een pistool neem dan alleen een Luger. De rest heeft te weinig stijl.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ppkquote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel tussen een Japanse Kai Ken of een Duitse staander.quote:
Gewoon een rottweiler nemen toch. Rottweilersquote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een Japanse Kai Ken of een Duitse staander.
In al mijn keuzes ben ik toch aangetrokken tot de asmogendheden.
En dan met een hoge hoed op een inbreker in z'n zak schieten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel 20 pikzwarte centimeters tot me nemen voor een originele P08
Nee die vind ik stomquote:Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een rottweiler nemen toch. Rottweilers
victor reinierquote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand wat voor ras deze hond is, die achter de man.
[ afbeelding ]
Das Goebbels toch?quote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand wat voor ras deze hond is, die achter de man.
[ afbeelding ]
mechelse herderquote:Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een rottweiler nemen toch. Rottweilers
Een lievere en slimmere hond ga je/ik nooit meer krijgenquote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een hond zou nemen zou het er zo een zijn
Tokkiequote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een hond zou nemen zou het er zo een zijn
Aan een schakelketting, wifebeater aan en drinken in de voortuin #dulibiquote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lief beest maar ik vind deze toch niet echt mooi en ze zijn ook een beetje tokkie.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lief beest maar ik vind deze toch niet echt mooi en ze zijn ook een beetje tokkie.
Rare opvatting.quote:
als het mij aan had gelegen hadden we heir een herderquote:
mensen die ze nemen zijn vaak een beetje tokkie, is wat andersquote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
mijn baas heeft een pitbull, ik moet daar altijd mee lopen tijdens werktijdquote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen die ze nemen zijn vaak een beetje tokkie, is wat anders
vandaar ook de slechte naam van pitbulls, dat terwijl ik zo'n gespierde honden echt schitterend vind
Échte tokkies hebben van die hele vieze kleine hondjesquote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen die ze nemen zijn vaak een beetje tokkie, is wat anders
vandaar ook de slechte naam van pitbulls, dat terwijl ik zo'n gespierde honden echt schitterend vind
gebeurt ook vaak bij huisinvallenquote:Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gen-van-baasje.dhtml
1 keer per jaar komen er bij mij op het werk allemaal van die schijt beestenquote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Échte tokkies hebben van die hele vieze kleine hondjes
Wutquote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 keer per jaar komen er bij mij op het werk allemaal van die schijt beesten
Chihuahua-dag is dat dan
zo'n waakhond werkt wel. op de manege waar ik kwam durfde je echt niet als buitenstaander naar binnenquote:
Ik krijg het echt zwaar in Rotterdamquote:Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dit is jouw beeld van tokkies? Godver wat ben ik een tokkie
sommige hebben kinderwagens waar die krengen inzittenquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik krijg het echt zwaar in Rotterdam
ja is toch ander volk, ook tokkie, dat weer welquote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Échte tokkies hebben van die hele vieze kleine hondjes
Familie van mij in Polen hebben ook een waakhond die 's nachts op het erf is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zo'n waakhond werkt wel. op de manege waar ik kwam durfde je echt niet als buitenstaander naar binnen
kruising tussen een hazewindhond en een paard?quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij heeft Yvonne zo'n hont
[ afbeelding ]
tja, het is geen steven seagalquote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
ben rambo aan het kijken
nog niet wat ik er van had verwacht
Duitse hont.quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
kruising tussen een hazewindhond en een paard?
Welkequote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
ben rambo aan het kijken
nog niet wat ik er van had verwacht
deze had ik nog nooit gezienquote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kapi zou nu zeggen
OOOOOOOW BRAAA POW POW POW
quote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kapi zou nu zeggen
OOOOOOOW BRAAA POW POW POW
Verdomme ik loop weer eens achter. Het is ook moeilijk om een gewaardeerd lid uit de GAMES redactie bij te houden.quote:
het is gewoon een oude grap en grote kans dat dit opgezet isquote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik loop weer eens achter. Het is ook moeilijk om een gewaardeerd lid uit de GAMES redactie bij te houden.
bedanktquote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik loop weer eens achter. Het is ook moeilijk om een gewaardeerd lid uit de GAMES redactie bij te houden.
Ga je met de auto om peukenquote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
dag kanjers,
hier even een kort berichtje van mij
ik ga nu even naar de winkel om sigaretten te halen ( marlboro groot pakje )
daarna ga ik weer terug naar huis rijden en een film kijken
daarna ga ik slapen
groetjes allemaal en een fijne dag
groetjes inso
welterusten hou je sterk tot morgenquote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
dag kanjers,
hier even een kort berichtje van mij
ik ga nu even naar de winkel om sigaretten te halen ( marlboro groot pakje )
daarna ga ik weer terug naar huis rijden en een film kijken
daarna ga ik slapen
groetjes allemaal en een fijne dag
groetjes inso
neuk zequote:Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dag lieverts.
Ik ga nu efen naar me bet om nog metsj of de dej te kijkuh.
Daarna ga ik slape
Daarna wort ik wakker en dan fiets ik naar me werk
xoxo
knut
groetjes aan ria en de kidsquote:Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dag lieverts.
Ik ga nu efen naar me bet om nog metsj of de dej te kijkuh.
Daarna ga ik slape
Daarna wort ik wakker en dan fiets ik naar me werk
xoxo
knut
Ik hep alleen Hyves helaasquote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
groetjes aan ria en de kids
ps
kan je me nog eens helpen met candy crush?
groeten
jan
Gedaanquote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
reageer je niet op mijn candy crush request?
Lekker ook dat die mensen even naar hem toe gaanquote:
Enkel live het echt waard. Als de gehele band hun noot aanslaat en laat gaan gaat het echt door je heen.quote:
Pleonasme xDquote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker ook dat die mensen even naar hem toe gaanWaarom geen afzetting en een pipo met een vlag en een fluitje?
Domme Belgen.
Vrouw in coma blijkbaar.quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker ook dat die mensen even naar hem toe gaanWaarom geen afzetting en een pipo met een vlag en een fluitje?
Domme Belgen.
asowielrennerquote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrouw in coma blijkbaar.
Lekker voor der
Nee dat het kutmuziek is staat wel vast. Vooral verbaasd dat ze het draaienquote:Op zondag 6 april 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel live het echt waard. Als de gehele band hun noot aanslaat en laat gaan gaat het echt door je heen.
Ik wil echt een keer met jou naar zo'n concertquote:Op zondag 6 april 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel live het echt waard. Als de gehele band hun noot aanslaat en laat gaan gaat het echt door je heen.
Het is ook kutmuziek, maar live is het echt heel apart, beetje trippy wel.quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat het kutmuziek is staat wel vast. Vooral verbaasd dat ze het draaien
Hopelijk regent het danquote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het wel een saaie eindsprin.
volgende week parijs roubaix
Boom joh.quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grote vraag is hoe Cancellara 'm gaat pakken.
Dat motortje in de fiets van Boom is zondag defectquote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boom joh.
Ik ga een modderbal in het wiel van cance gooien
Kakzooiquote:Op zondag 6 april 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat motortje in de fiets van Boom is zondag defect
Geen Ricco?quote:Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kakzooi
Dan zet ik m'n geld op Boogerd
waarom noem je me kees?quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf ook wel. Je stelt me teleur, Kees.
Feyenoord v PSV kan dezelfde tijd blijven hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze die wedstrijd echt verplaatsen? Moeten Feyenoord en Psv niet mee akkoord gaan.
ceesquote:Op zondag 6 april 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom noem je me kees?
en over die wedstrijd die misschien verplaatst wordt?
Mooie woordenquote:Op zondag 6 april 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord v PSV kan dezelfde tijd blijven hoor.
Ik sprak ooit de wijze woorden ''jouw probleem is niet mijn probleem''
quote:Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weten jullie, GoT gaat bijna weer beginnen
Stijn kom er maar inquote:Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga alles weer opsparen en dan alles op één dag kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Teringquote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niet in Khaleesi komt, zij is van mij
Morgen vechten station leiden 4 uurquote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut even te kijk gezet.
Mijn dag is gered.
Ik kom niet.quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen vechten station leiden 4 uur
De Walking Dead spaarde ik wel op, maar nu kan ik het geduld niet opbrengen denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga alles weer opsparen en dan alles op één dag kijken.
Kan het wat noordelijker? Aangezien ik weer om 6 uur aan tafel moet zitten.quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen vechten station leiden 4 uur
Heb de boeken toch al gelezen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Walking Dead spaarde ik wel op, maar nu kan ik het geduld niet opbrengen denk ik. Ook veel te bang voor spoilers dan
.
Eens.quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga alles weer opsparen en dan alles op één dag kijken.
Dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan verlies je en heb ik jou weer te kijk gezet
volgens mij vier tientjes neergelegd voor die dingen, best wel waardquote:Op zondag 6 april 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet. Wou er ooit wel aan beginnen, maar nog niet gekocht die zooi
quote:Op zondag 6 april 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens.
BSG afgerond. Missie geslaagd.
Dan nu.
[ afbeelding ]
Misschien ooit maar aan beginnen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij vier tientjes neergelegd voor die dingen, best wel waard
Weet niet, weet wel 1 boek sowieso.quote:Op zondag 6 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ooit maar aan beginnen.
Er komen nog 2 boeken aan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |