quote:Op zondag 6 april 2014 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar om je vriendin een plezier te doen
Oksel is pas vervelend en die is ook nog vies dik.quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Saind het volgende:
Die gast van de keuringsdienst van waarde met z'n halflange haar en z'n dikke lippen is moeilijk vervelend
Pak je camera en ga bebloede mensen filmenquote:Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef Saind het volgende:
Er is hier oftewel een schietpartij geweest of er wordt wat vuurwerk afgestoken.
Er reed vanmiddag serieus een golf met 3 Turken erin t veld op. Burn-out alles reden nog bijna de scheids aanquote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Saind het volgende:
Heeft FC Eindhoven/Galatasary iets gewonnen?
Ja, en iets van 13 gele kaarten in een wedstrijdquote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Saind het volgende:
Heeft FC Eindhoven/Galatasary iets gewonnen?
ja klopt, heerlijk engelsquote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Saind het volgende:
Die gast van de keuringsdienst van waarde met z'n halflange haar en z'n dikke lippen is moeilijk vervelend
Wutquote:Op zondag 6 april 2014 21:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er reed vanmiddag serieus een golf met 3 Turken erin t veld op. Burn-out alles reden nog bijna de scheids aan
Ik had er een tijdje terug een met een gebroken poot op m'n dakquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je geen turken bij jou daar?
Hier wel, maken echt lekkere döner.
Hoe komt ie op je dakquote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje terug een met een gebroken poot op m'n dak
Schotel kapot
Saind heeft z'n genotsknuppel om rake klappen mee uit te delen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Saind, heb je een knuppel of mes thuis tegen mocros en turken?
Ik mag plaatsnemen aan een nieuw bureauquote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo even douchen. Geen zin in.
Weer 5 dagen werken
Een van die gasten die dood zijn dood zijn geschoten in Deurne woonde hier een paar huizen verderopquote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Heeft dat bureau andere koffiequote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag plaatsnemen aan een nieuw bureauMet lekkere koffie
Beterquote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Een van die gasten die dood zijn dood zijn geschoten in Deurne woonde hier een paar huizen verderop
Stuk veiliger geworden dus
Kun je eindelijk je glimmertjes veilig in je oren dragenquote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Een van die gasten die dood zijn dood zijn geschoten in Deurne woonde hier een paar huizen verderop
Ander pand enzo. En nieuwe koffiezetapparaten waar geen zwarte stront uitkomt.quote:
Niks mis mee dusquote:Op zondag 6 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ander pand enzo. En nieuwe koffiezetapparaten waar geen zwarte stront uitkomt.
Precies dus ik ga nu te bed.quote:
Truste kano.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies dus ik ga nu te bed.
Weltrusten helden van VBL
Linkje?quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie dat twente nu ook whisky heeft Saind.
Zal wel niet al te best zijn.
Verse vaten, ben ik geen fan vanquote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.stokerijervesculte.nl/nl/product-scult
oh echtquote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
heb dit binnen handbereik liggenquote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ditquote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
heb dit binnen handbereik liggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.studio040.nl/t(...)-overval-deurne.html
mijn mes gebruik ik echt dagelijks als broodmesquote:
HK45quote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef Saind het volgende:
Ik had op de schietvereniging moeten blijven.
Vriend van me heeft net een Beretta 92FS gekocht, had ik ook wel gewild
Wat voor hondquote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een agressiviteit hier.
Ik neem een hont.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn mes gebruik ik echt dagelijks als broodmes
en eigenlijk gekocht voor de scouting, al valt hij daar wel uit de toon naast al die zakmesjes
Ik zou zonder twijfel 20 pikzwarte centimeters tot me nemen voor een originele P08quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik een pistool neem dan alleen een Luger. De rest heeft te weinig stijl.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik een pistool neem dan alleen een Luger. De rest heeft te weinig stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |