kvw bedoel je?quote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Die aflevering over kebab is ook wel leuk.
de Basken waren al voor columbus in amerika, bij canada. om te vissen en veel zout te halen, waren daarmee de enige van Europa zo'n beetje die zout hadden.quote:
Top dankquote:Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
de Basken waren al voor columbus in amerika, bij canada. om te vissen en veel zout te halen, waren daarmee de enige van Europa zo'n beetje die zout hadden.
In het portugees heet gezouten kabeljouw bacalao. die eten het absurd veel. komt vrijwel allemaal uit noorwegen.
kabeljauw kunnen groter worden dan ik dacht, eten ook andere kabeljauw, tot zo'n 70% van hun eigen grootte.
Wouter?quote:Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Adames het volgende:
wouter heeft bij mij afgedaan
die vindt mensen die zeezout eten ipv keukenzout een beetje raar.
bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is wel nice.
Roda moet nu 3x winnen en RKC 3x verliezen.
wie is wouterquote:Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Adames het volgende:
wouter heeft bij mij afgedaan
die vindt mensen die zeezout eten ipv keukenzout een beetje raar.
Geen Beta keyquote:Op zondag 6 april 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg
Wildstar al gecheckt?
[..]
wie is wouter
Ahquote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
klootwijk, die gast waar je net 25 min naar hebt lopen kijken
Die ga ik over een minuut of vijf ook kijken denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef Adames het volgende:
OH KUT
zit ik nu een oude aflevering van kvw te kijken over zout, zit die wouter klootwijk er dus gewoon weer in
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/13-10-2006
quote:Op zondag 6 april 2014 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar om je vriendin een plezier te doen
Oksel is pas vervelend en die is ook nog vies dik.quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Saind het volgende:
Die gast van de keuringsdienst van waarde met z'n halflange haar en z'n dikke lippen is moeilijk vervelend
Pak je camera en ga bebloede mensen filmenquote:Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef Saind het volgende:
Er is hier oftewel een schietpartij geweest of er wordt wat vuurwerk afgestoken.
Er reed vanmiddag serieus een golf met 3 Turken erin t veld op. Burn-out alles reden nog bijna de scheids aanquote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Saind het volgende:
Heeft FC Eindhoven/Galatasary iets gewonnen?
Ja, en iets van 13 gele kaarten in een wedstrijdquote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Saind het volgende:
Heeft FC Eindhoven/Galatasary iets gewonnen?
ja klopt, heerlijk engelsquote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Saind het volgende:
Die gast van de keuringsdienst van waarde met z'n halflange haar en z'n dikke lippen is moeilijk vervelend
Wutquote:Op zondag 6 april 2014 21:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er reed vanmiddag serieus een golf met 3 Turken erin t veld op. Burn-out alles reden nog bijna de scheids aan
Ik had er een tijdje terug een met een gebroken poot op m'n dakquote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je geen turken bij jou daar?
Hier wel, maken echt lekkere döner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |