lekker bezig knutsanquote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moest voetballen 4-3 gewonnen met winnende goal. Daarna Feyenoord zien winnen en daarna rvv
Je had helemaal niet mogen spelen geschorst als je wasquote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt.
Het was ook echt een heel mooi stiftje.
En ook geen geldige spelerspasquote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had helemaal niet mogen spelen geschorst als je was
wordtquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik had het woord initiatief zo verkeerd geschreven dat word geen eens de suggestie gaf.
Einde bericht.
quote:
getypt*quote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik had het woord initiatief zo verkeerd geschreven dat word geen eens de suggestie gaf.
Einde bericht.
Ik zit je aflevering over snijplanken te kijken eerstquote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Adames het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1368159
saind
het is echt een heldquote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit je aflevering over snijplanken te kijken eerst
wat een zeldzaam irritante gast
Wasda?quote:Op zondag 6 april 2014 20:31 schreef Adames het volgende:
ik ga eens genieten van een glaasje rabarcello
alles wat goed is moet je eerst even aan wennen,quote:
Je moeder.quote:
Ik vind de stijl van keuringsdienst van waarde nog steeds vrij kut. Alleen zijn de onderwerpen vaak wel leukquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
alles wat goed is moet je eerst even aan wennen,
verder andere stijl dan keuringdienst van waarde, die werken heel lang naar een punt/ontknoping/informatie toe om het programma niet te zwaar te laten worden, deze gast betrekt allerlei andere willekeurige dingen erbij. moet wel enorm lachen erom.
en ook om zijn fiets, die neemt hij echt overal mee naartoe.
ja, keuringdienst van waarde kijken combineer ik dan ook dan ook graag met iets anders.quote:Op zondag 6 april 2014 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind de stijl van keuringsdienst van waarde nog steeds vrij kut. Alleen zijn de onderwerpen vaak wel leuk
Mi gaddo wat een kutprogrammaquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, keuringdienst van waarde kijken combineer ik dan ook dan ook graag met iets anders.
bij wilde keuken is dat minder
ja maar de cederhout uitstap was ook tof.quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mi gaddo wat een kutprogramma
Een aflevering van 25 minuten over een snijplank die ingekort had kunnen worden tot anderhalve minuut, max
alles beter dan die rode zure brei die ik nog steeds alleen associeer met mijn oma.quote:Op zondag 6 april 2014 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik at laatst rabarberijs. Ter info.
Ik werd kwaad toen hij kip in de brand stak in een sigarenkistje.quote:Op zondag 6 april 2014 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar de cederhout uitstap was ook tof.
moest je wel lachen toen hij die snijplank in de sloot gooide?quote:Op zondag 6 april 2014 20:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd kwaad toen hij kip in de brand stak in een sigarenkistje.
Halve kip verkankerd voor een slechte grap.
in augustus spelen ze zelfs weer eens een finalequote:Op zondag 6 april 2014 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Wordt de 2e plek weer gevierd bij Feyenoord dit jaar?
Je verdiende het.quote:
Lachen niet nee.quote:Op zondag 6 april 2014 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
moest je wel lachen toen hij die snijplank in de sloot gooide?
JC schaalquote:Op zondag 6 april 2014 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
in augustus spelen ze zelfs weer eens een finale
Zal het over 2 wedstrijden worden gespeeld of geen Feyenoord supporters?quote:
Ik zal straks eens de bakkeljauw show proberenquote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik wel
zelfs van te voren al want ik heb die aflevering al letterlijk 5 keer gezien
vind ik een mindere aflevering, kan je ook de paar leuke feitjes uittypen, bespaart je weer een half uurquote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zal straks eens de bakkeljauw show proberen
Graagquote:Op zondag 6 april 2014 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
vind ik een mindere aflevering, kan je ook de paar leuke feitjes uittypen, bespaart je weer een half uur
We laten gewoon van der laan tegen abou spelen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal het over 2 wedstrijden worden gespeeld of geen Feyenoord supporters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |