ppkquote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik een pistool neem dan alleen een Luger. De rest heeft te weinig stijl.
Ik twijfel tussen een Japanse Kai Ken of een Duitse staander.quote:
Gewoon een rottweiler nemen toch. Rottweilersquote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een Japanse Kai Ken of een Duitse staander.
In al mijn keuzes ben ik toch aangetrokken tot de asmogendheden.
En dan met een hoge hoed op een inbreker in z'n zak schieten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel 20 pikzwarte centimeters tot me nemen voor een originele P08
Nee die vind ik stomquote:Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een rottweiler nemen toch. Rottweilers
victor reinierquote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand wat voor ras deze hond is, die achter de man.
[ afbeelding ]
Das Goebbels toch?quote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand wat voor ras deze hond is, die achter de man.
[ afbeelding ]
mechelse herderquote:Op zondag 6 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een rottweiler nemen toch. Rottweilers
Een lievere en slimmere hond ga je/ik nooit meer krijgenquote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een hond zou nemen zou het er zo een zijn
Tokkiequote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een hond zou nemen zou het er zo een zijn
Aan een schakelketting, wifebeater aan en drinken in de voortuin #dulibiquote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lief beest maar ik vind deze toch niet echt mooi en ze zijn ook een beetje tokkie.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lief beest maar ik vind deze toch niet echt mooi en ze zijn ook een beetje tokkie.
Rare opvatting.quote:
als het mij aan had gelegen hadden we heir een herderquote:
mensen die ze nemen zijn vaak een beetje tokkie, is wat andersquote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
mijn baas heeft een pitbull, ik moet daar altijd mee lopen tijdens werktijdquote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen die ze nemen zijn vaak een beetje tokkie, is wat anders
vandaar ook de slechte naam van pitbulls, dat terwijl ik zo'n gespierde honden echt schitterend vind
Échte tokkies hebben van die hele vieze kleine hondjesquote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen die ze nemen zijn vaak een beetje tokkie, is wat anders
vandaar ook de slechte naam van pitbulls, dat terwijl ik zo'n gespierde honden echt schitterend vind
gebeurt ook vaak bij huisinvallenquote:Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gen-van-baasje.dhtml
1 keer per jaar komen er bij mij op het werk allemaal van die schijt beestenquote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Échte tokkies hebben van die hele vieze kleine hondjes
Wutquote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 keer per jaar komen er bij mij op het werk allemaal van die schijt beesten
Chihuahua-dag is dat dan
zo'n waakhond werkt wel. op de manege waar ik kwam durfde je echt niet als buitenstaander naar binnenquote:
Ik krijg het echt zwaar in Rotterdamquote:Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dit is jouw beeld van tokkies? Godver wat ben ik een tokkie
sommige hebben kinderwagens waar die krengen inzittenquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik krijg het echt zwaar in Rotterdam
ja is toch ander volk, ook tokkie, dat weer welquote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Échte tokkies hebben van die hele vieze kleine hondjes
Familie van mij in Polen hebben ook een waakhond die 's nachts op het erf is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zo'n waakhond werkt wel. op de manege waar ik kwam durfde je echt niet als buitenstaander naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |