kruising tussen een hazewindhond en een paard?quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij heeft Yvonne zo'n hont
[ afbeelding ]
tja, het is geen steven seagalquote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
ben rambo aan het kijken
nog niet wat ik er van had verwacht
Duitse hont.quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
kruising tussen een hazewindhond en een paard?
Welkequote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
ben rambo aan het kijken
nog niet wat ik er van had verwacht
deze had ik nog nooit gezienquote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kapi zou nu zeggen
OOOOOOOW BRAAA POW POW POW
quote:Op zondag 6 april 2014 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kapi zou nu zeggen
OOOOOOOW BRAAA POW POW POW
Verdomme ik loop weer eens achter. Het is ook moeilijk om een gewaardeerd lid uit de GAMES redactie bij te houden.quote:
het is gewoon een oude grap en grote kans dat dit opgezet isquote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik loop weer eens achter. Het is ook moeilijk om een gewaardeerd lid uit de GAMES redactie bij te houden.
bedanktquote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik loop weer eens achter. Het is ook moeilijk om een gewaardeerd lid uit de GAMES redactie bij te houden.
Ga je met de auto om peukenquote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
dag kanjers,
hier even een kort berichtje van mij
ik ga nu even naar de winkel om sigaretten te halen ( marlboro groot pakje )
daarna ga ik weer terug naar huis rijden en een film kijken
daarna ga ik slapen
groetjes allemaal en een fijne dag
groetjes inso
welterusten hou je sterk tot morgenquote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
dag kanjers,
hier even een kort berichtje van mij
ik ga nu even naar de winkel om sigaretten te halen ( marlboro groot pakje )
daarna ga ik weer terug naar huis rijden en een film kijken
daarna ga ik slapen
groetjes allemaal en een fijne dag
groetjes inso
neuk zequote:Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dag lieverts.
Ik ga nu efen naar me bet om nog metsj of de dej te kijkuh.
Daarna ga ik slape
Daarna wort ik wakker en dan fiets ik naar me werk
xoxo
knut
groetjes aan ria en de kidsquote:Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dag lieverts.
Ik ga nu efen naar me bet om nog metsj of de dej te kijkuh.
Daarna ga ik slape
Daarna wort ik wakker en dan fiets ik naar me werk
xoxo
knut
Ik hep alleen Hyves helaasquote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
groetjes aan ria en de kids
ps
kan je me nog eens helpen met candy crush?
groeten
jan
Gedaanquote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
reageer je niet op mijn candy crush request?
Lekker ook dat die mensen even naar hem toe gaanquote:
Enkel live het echt waard. Als de gehele band hun noot aanslaat en laat gaan gaat het echt door je heen.quote:
Pleonasme xDquote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker ook dat die mensen even naar hem toe gaanWaarom geen afzetting en een pipo met een vlag en een fluitje?
Domme Belgen.
Vrouw in coma blijkbaar.quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker ook dat die mensen even naar hem toe gaanWaarom geen afzetting en een pipo met een vlag en een fluitje?
Domme Belgen.
asowielrennerquote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrouw in coma blijkbaar.
Lekker voor der
Nee dat het kutmuziek is staat wel vast. Vooral verbaasd dat ze het draaienquote:Op zondag 6 april 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel live het echt waard. Als de gehele band hun noot aanslaat en laat gaan gaat het echt door je heen.
Ik wil echt een keer met jou naar zo'n concertquote:Op zondag 6 april 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel live het echt waard. Als de gehele band hun noot aanslaat en laat gaan gaat het echt door je heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |