SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Specularium het volgende:
Prima TT Adriaan.
Ik wilde deze doen: 'Dit is geen naamtopic'.
En dan deze foto.Ik de hoop dat ze je dan eindelijk een foto stuurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
ja hoor zoveel dingen; je gedachten opschrijven , samenvatten , nog eens samenvatten , week later papieren wegsmijten , nog wel meer trucjesquote:Op zondag 6 april 2014 12:01 schreef Takaiki het volgende:
Maar Arie, is er niet iets wat je rustig maakt?
Medicijnen, oefening, muziek zodat je de confrontatie wel aan kunt?
Gebruik je slaappillen?quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef arjan1112 het volgende:
als je wil slapen moet je gewoon moe genoeg zijn; als je al 3 dagen slecht slaapt of misschien helemaal niet, en dan gewoon door gaat met dingen doen, word je vanzelf zo moe dat je wel gaat slapen b.v
Ook van de buitenlucht, lekker een goede wandeling of stukje fietsen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef arjan1112 het volgende:
als je wil slapen moet je gewoon moe genoeg zijn; als je al 3 dagen slecht slaapt of misschien helemaal niet, en dan gewoon door gaat met dingen doen, word je vanzelf zo moe dat je wel gaat slapen b.v
Maar die heeft ook geen F cupquote:
Zware bijwerkingen wel, heb je lithium al geprobeerd?quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
anti depressiva helpt ook niet, dan ben ik altijd manisch, enige medicatie die zou kunnen helpen is lithum of tegretol
Uiteraard. Sinds gisteren heb ik er een prachtige dochter bij.quote:Op zondag 6 april 2014 12:08 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet Tem hier even posten.
Of niet natuurlijk.
Gewoon een stapel thorazine.quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef arjan1112 het volgende:
anti depressiva helpt ook niet, dan ben ik altijd manisch, enige medicatie die zou kunnen helpen is lithum of tegretol
quote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard. Sinds gisteren heb ik er een prachtige dochter bij.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Feliquote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat leukquote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Als het helpt is daar niks mis mee.quote:
Jeetje, dat is wel zwaar.. Gelukkig dat alles goed is gegaan. Veel geluk gewenst!quote:Op zondag 6 april 2014 12:15 schreef Tem het volgende:
Iedereen bedankt, gezonde dochter en met stuitbevalling geboren
Ik heb;quote:Op zondag 6 april 2014 12:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het helpt is daar niks mis mee.
Ik stop mezelf elke maand vol met pijnstilling als ik mijn eisprong heb anders lig ik te creperen van de pijn. Ben er zelfs een keer voor naar de spoedeisende hulp geweest omdat ik dacht dat ik een inwendige bloeding had ofzo
Nee, 1 is ook een maagbeschermer en 2 zijn er voor mijn bloeddruk. En de rest is een cocktail waar we een tijdje over hebben gedaan om die samen te stellen, dit is de meest ideale medicatie en dosis die goed aanslaat. Het houdt mij rustig maar ik blijf ook gewoon actief en goed functioneren en ik heb er geen vervelende bijwerkingen van.quote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef arjan1112 het volgende:
dat is wel wat veel, kunnen ze dat niet verminderen naar 2 soorten ofzo
Je vraagt je toch af waarom dat niet in 1 pil kan allemaal.quote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, 1 is ook een maagbeschermer en 2 zijn er voor mijn bloeddruk.
Mjah, geen idee. Ik heb er ook geen last van, ik krijg mijn medicatie in zakjes. Gewoon zakje openscheuren en de inhoud met een glas water innemen. Easy genoeg.quote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waarom dat niet in 1 pil kan allemaal.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 april 2014 12:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Die bloeddrukmedicatie (betablokker en diureticum) bestaan wel in 1 pil, en ook andere combinaties van bloeddrukmedicijnen. Maar met maagbeschermer combineren is niet zo nuttig denk ik omdat veel mensen die bloeddrukmedicatie nemen geen maagbescherming nodig hebben en andersom.quote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waarom dat niet in 1 pil kan allemaal.
Ik heb een Baxter-rol.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je geen pillendoos? die had ik vroeger wel, stopte ik die pillen voor de hele week in, vakje opschuiven pil innemen met water , klaar
Ik kan misschien ook wel stoppen met die maagbeschermer. Ik had mijn maag kapot gezopen maar nu drink ik niet meer, alleen laatst even een paar keer. Moet ik gewoon nog een keer met mijn huisarts over hebben en dan kijken wat er gebeurt als ik het niet meer slik.quote:Op zondag 6 april 2014 12:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die bloeddrukmedicatie (betablokker en diureticum) bestaan wel in 1 pil, en ook andere combinaties van bloeddrukmedicijnen. Maar met maagbeschermer combineren is niet zo nuttig denk ik omdat veel mensen die bloeddrukmedicatie nemen geen maagbescherming nodig hebben en andersom.
Als het al een tijd geleden is kun je het wel overwegen ja, voor de andere medicatie is het in principe niet nodig om die maagbescherming erbij te pakken.quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan misschien ook wel stoppen met die maagbeschermer. Ik had mijn maag kapot gezopen maar nu drink ik niet meer, alleen laatst even een paar keer. Moet ik gewoon nog een keer met mijn huisarts over hebben en dan kijken wat er gebeurt als ik het niet meer slik.
quote:Als je vreemdgaat, vertel je dat niet tegen je vrouw. A: het vreemdgaan is dan niet leuk meer. B: je doet dat de ander niet aan.
Ik wens niet snel mensen iets toe.....maar in het geval van PJR hoop ik toch dat wij snel uit ons lijden worden verlost.quote:Op zondag 6 april 2014 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wijze les van Peter Jan Rens (uit dit interview)
[..]
En neemt ze de meubels die je eerlijk gejat hebt ook meequote:Op zondag 6 april 2014 13:07 schreef arjan1112 het volgende:
Ja en als ze er dan achter komt, sloopt ze je hele huis en ga je scheiden, peter-jan
Ik snap m echt nietquote:Op zondag 6 april 2014 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet net of je het niet snapt.
Dat is nog erger.
Liesje is een stoer koekje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liesje is een stoer koekje.Jij bent gewoon bang dat ik een andere UI neem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met vuur bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat ik een andere UI neem.
Binnenkort kunnen we weer de dood van Jezus vieren.quote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef Specularium het volgende:
Dat was leuk toen ik dronken was met de feestdagen.
Maar als je het nu doet kom ik door je brievenbus pissen.
Doe ik ook niet hoor maar zeg je nou dat je pener door een brievenbus past?quote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef Specularium het volgende:
Jouw brievenbus?quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor maar zeg je nou dat je pener door een brievenbus past?
Ik had hem gewoon als stormram gebruikt om vervolgens je hele gang leeg te spoelen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw brievenbus?Oh dat zal wel passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt weer dweilen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon als stormram gebruikt om vervolgens je hele gang leeg te spoelen.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Picsquote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef Specularium het volgende:
Sporadisch ook wel eens om jouw grappen maar vaak snap ik ze niet.quote:Op zondag 6 april 2014 14:45 schreef Specularium het volgende:
Njolevin lacht altijd hard om die matige opmerkingen van andere vrouwen.
Kun je er wel maar heel even van profiteren.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Megumi het volgende:
Dood gaan terwijl je de handen van die tieten afhaalt lijkt me niet slecht?
Beetje traumatisch voor de vrouw ook.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je er wel maar heel even van profiteren.
Geen fan van golden showers?quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij eerst.
Ja niet dat je aan het pissen bent maar gewoon.
Gelukkig hebben ze door dat het plaatje 1 grote leugen is. En geschreven door een hommel die 'in touch met zijn feeling' is.quote:Op zondag 6 april 2014 15:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Speculum verspreidt mijn mannen-mythe plaatje onder zijn POL vrienden, wat een eer.
Laat haar maar denken dat het klopt.quote:Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze door dat het plaatje 1 grote leugen is. En geschreven door een hommel die 'in touch met zijn feeling' is.
Ik denk dat we in dit topic duidelijk genoeg zijn geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat haar maar denken dat het klopt.
Dat niet iedere man zijn keiharde fallus in haar grotje wil stampen als ze een gesprek beginnen.
Ik dacht dat dit een grap wasquote:This Isn't the Petition Response You're Looking For
By Paul Shawcross
The Administration shares your desire for job creation and a strong national defense, but a Death Star isn't on the horizon. Here are a few reasons:
The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000. We're working hard to reduce the deficit, not expand it.
The Administration does not support blowing up planets.
Why would we spend countless taxpayer dollars on a Death Star with a fundamental flaw that can be exploited by a one-man starship?
However, look carefully (here's how) and you'll notice something already floating in the sky -- that's no Moon, it's a Space Station! Yes, we already have a giant, football field-sized International Space Station in orbit around the Earth that's helping us learn how humans can live and thrive in space for long durations. The Space Station has six astronauts -- American, Russian, and Canadian -- living in it right now, conducting research, learning how to live and work in space over long periods of time, routinely welcoming visiting spacecraft and repairing onboard garbage mashers, etc. We've also got two robot science labs -- one wielding a laser -- roving around Mars, looking at whether life ever existed on the Red Planet.
Keep in mind, space is no longer just government-only. Private American companies, through NASA's Commercial Crew and Cargo Program Office (C3PO), are ferrying cargo -- and soon, crew -- to space for NASA, and are pursuing human missions to the Moon this decade.
Even though the United States doesn't have anything that can do the Kessel Run in less than 12 parsecs, we've got two spacecraft leaving the Solar System and we're building a probe that will fly to the exterior layers of the Sun. We are discovering hundreds of new planets in other star systems and building a much more powerful successor to the Hubble Space Telescope that will see back to the early days of the universe.
We don't have a Death Star, but we do have floating robot assistants on the Space Station, a President who knows his way around a light saber and advanced (marshmallow) cannon, and the Defense Advanced Research Projects Agency, which is supporting research on building Luke's arm, floating droids, and quadruped walkers.
We are living in the future! Enjoy it. Or better yet, help build it by pursuing a career in a science, technology, engineering or math-related field. The President has held the first-ever White House science fairs and Astronomy Night on the South Lawn because he knows these domains are critical to our country's future, and to ensuring the United States continues leading the world in doing big things.
If you do pursue a career in a science, technology, engineering or math-related field, the Force will be with us! Remember, the Death Star's power to destroy a planet, or even a whole star system, is insignificant next to the power of the Force.
https://petitions.whiteho(...)sponse-youre-looking
quote:Op zondag 6 april 2014 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, Takki is een vrouw, die is veel te druk met in de keuken staan.
Slagroom kloppen met die enorme uiers.quote:Op zondag 6 april 2014 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, Takki is een vrouw, die is veel te druk met in de keuken staan.
Mooi toch, daarom is het zo'n geweldig land.quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef Peunage het volgende:
Oke, samenvatting speciaal voor Takkie.
In Amerika is het zo dat als 100 duizend mensen een petitie tekenen, dat het Witte Huis er naar moet kijken en op reageren. Blijkbaar was er een petitie om de Death Star (Superwapen waar je een planeet mee kunt vernietigen) uit de film Star Wars na te bouwen. Het Witte huis moest daar ook serieus op reageren. Ze willen geen planeten vernietigen en de bouw zou 850 triljard of zo iets kosten
gr gr xxxx
Goeie onelinerquote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi toch, daarom is het zo'n geweldig land.
Die M1 linksboven, het kanon is Duits, het vuurgeleidingssysteem is Duits, de pantsering brits, en als ze die slikspecht van een turbine zouden vervangen door een MTU 12 cilinder diesel zou hij een 3,5 keer zo grote actie radius hebbenquote:
Zolang je maar up-to-date blijft met de NWS SC, de rest is bijzaak.quote:Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
feyenoord, wat tv programma's wat topics in aex, pol en nws
heb er bij aardig wat op ontvolgen geklikt
Ik heb al 30 jaar geen zin meer in Politiek.quote:
de partij tegen de betutteling ( voorheen rokerspartij ) bestaat , het is een lokale partij in amsterdam en de lijstrekker was een vrouw; nooit zetels gehaald dacht ikquote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al 30 jaar geen zin meer in Politiek.
Tenzij er een rokerspartij komt, dan ga ik weer stemmen.
Ben je bang voor wespen of is het gewoon een obsessie dingetje? Ik ben zelf panisch voor die kutbeesten omdat ik er allergisch voor benquote:Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgerswesp.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)imeter-ontdekt.dhtml
Van mij mogen ze alllemaal kapot, vieze kutbeesten.quote:Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je bang voor wespen of is het gewoon een obsessie dingetje? Ik ben zelf panisch voor die kutbeesten omdat ik er allergisch voor ben
Nu is het wachten op de mensen met een t-shirt met daarop de tekst "Ik ben wesp" ..quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alllemaal kapot, vieze kutbeesten.
Nee, allemaal op de trein zetten.quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben wespen niet een belangrijke rol in het ecosysteem? Zoals bijen?
Blijkbaar zijn ze ook bestuivers, onder andere voor vijgenbomen. Maar zoveel last hebben we in nederland toch niet van wespen? De enige keren dat ik gestoken ben was altijd in Frankrijk ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, allemaal op de trein zetten.
Mjah, het worden er hiet ook steeds meer en het ligt er natuurlijk ook aan hoe gevoelig je ervoor bent.quote:Op maandag 7 april 2014 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze ook bestuivers, onder andere voor vijgenbomen. Maar zoveel last hebben we in nederland toch niet van wespen? De enige keren dat ik gestoken ben was altijd in Frankrijk ofzo.
Ik zie 1 pixelquote:Op maandag 7 april 2014 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit gaat over Specularium en yoki:
[ afbeelding ]
[vid] Zweedse tienermeisjes botergeilquote:Ook hebben de onderzoekers uitgevogeld dat een jongen die meerdere sekspartners hebben gehad 'baas zijn' en meisjes met meerdere bedpartners 'een slet'.
Ja ik had hem weggehaald en nieuwe link doet het nietquote:
Daarvoor ook alquote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik had hem weggehaald en nieuwe link doet het niet
Ik heb die oude weer teruggezet, die werkte gewoon.quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik had hem weggehaald en nieuwe link doet het niet
Ja het plaatje doet het niet in FOK! en ook niet als je er op klikt.. En Facebook doe ik sinds kort, je mag mij wel toevoegen hoor.. ik doe alleen aan goede sociale vriendelijke normale lieve mens0n.quote:Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh het plaatje werkt niet? Zal hem opnieuw oploaden.
Wist niet dat jij aan facebook deed.
Sinds het begin ofzo.. hardcore nerdej heh.. Total Commander ruled keihard maar dat begrijpt de nieuwe generatie computergebruikers nietquote:
Belgen?quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Specularium het volgende:
Plaatje werkt gewoon.
Ik zou nu iets kunnen zeggen over Belgen en een strijkplank maar dat doe ik niet.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die oude weer teruggezet, die werkte gewoon.
Zooo handig om een groot aantal bestanden te hernoemen bijvoorbeeld. Daar gebruik ik het het meest voor eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Sinds het begin ofzo.. hardcore nerdej heh.. Total Commander ruled keihard maar dat begrijpt de nieuwe generatie computergebruikers niet
Ik ben wel vriendelijk maar ik heb geen facebookquote:Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het plaatje doet het niet in FOK! en ook niet als je er op klikt.. En Facebook doe ik sinds kort, je mag mij wel toevoegen hoor.. ik doe alleen aan goede sociale vriendelijke normale lieve mens0n.Netwerkje opbouwen.. "Vind ik leuk"
Gewoon het totaal overzicht opzich al.. TOTAL commander!!!one_one1111-één!!!quote:Op maandag 7 april 2014 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zooo handig om een groot aantal bestanden te hernoemen bijvoorbeeld. Daar gebruik ik het het meest voor eigenlijk.
Tja... het doet niet eens pijn ofzo.. ik hou wel van een beetje pijn, maar het is die reactie die ik erop krijg en die beesten zijn fucking taai.. ze laten je niet met rust. Het is niet zo dat je ze ff wegmept.quote:
Jammer. Ik hoop dat Corrie feestboek heeftquote:Op maandag 7 april 2014 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben wel vriendelijk maar ik heb geen facebook
Ik ben niet vriendelijk, maar heb wel facebook.quote:Op maandag 7 april 2014 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben wel vriendelijk maar ik heb geen facebook
Dat dus..quote:Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ad is een baas. Met zijn bril. Al houd ik niet van dat zweverige waar hij 'into' is.
Die zweverige muziek moet je eens opzetten als je seks hebt....top!quote:Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ad is een baas. Met zijn bril. Al houd ik niet van dat zweverige waar hij 'into' is.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zweverige muziek moet je eens opzetten als je seks hebt....top!
Ow wacht....
quote:Op maandag 7 april 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zweverige muziek moet je eens opzetten als je seks hebt....top!
Ow wacht....
Hij heeft ook geen FB.quote:Op maandag 7 april 2014 18:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel toevoegen, DM maar voor link.
Dat is ook wel weer zo. Die zweverige muziek draaide de schoonheidsspecialiste altijd (toen ik daar nog weleens kwam) ik kreeg er eerlijk gezegd de zenuwen van.quote:
Neuh ik ben meer ribfluweel nuquote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gaan we samen eens de Silk Road berijden![]()
[ afbeelding ]
Of ben jij niet meer zo "Silk"? HiHaHo!!
Dan vinden jullie hier vast veel troost, bijna niemand in dit topic heeft seks volgens mijquote:
Ja, en bedankt dat je me daar even aan herinnertquote:Op maandag 7 april 2014 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan vinden jullie hier vast veel troost, bijna niemand in dit topic heeft seks volgens mij
En als je loopt met een ribfluwelen broek aan dan hoor je krt krt.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat je er zo op moet spugen..
[ afbeelding ]
Vind ik ook goed
Verkeerde omgeving. Normaal gesproken krijg ik er ook de kriebels van (zit nu hardop te schelden tegen die YT clip van Yoki), maar de beste seks die ik ooit heb gehad was terwijl er van die jankerige Indiase citar muziek op de achtergrond speelde.quote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Die zweverige muziek draaide de schoonheidsspecialiste altijd (toen ik daar nog weleens kwam) ik kreeg er eerlijk gezegd de zenuwen van.
Wij hebben ons deel al ruimschoots gehad.quote:Op maandag 7 april 2014 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan vinden jullie hier vast veel troost, bijna niemand in dit topic heeft seks volgens mij
Je mag zo met je hybride hier naartoe komen rijden hoor, dan gaan we ff biologisch doen.. Gezelligquote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en bedankt dat je me daar even aan herinnert
Ach, de mannen liggen aan jouw voeten.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en bedankt dat je me daar even aan herinnert
Als kind vond ik ze vreselijk...maar eigenlijk zou ik het nu wel weer leuk vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je loopt met een ribfluwelen broek aan dan hoor je krt krt.
Ja man, drie rijen achter dranghekken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, de mannen liggen aan jouw voeten.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je mag zo met je hybride hier naartoe komen rijden hoor, dan gaan we ff biologisch doen.. Gezellig
Ik heb nog wel een ribfluwelen jasjequote:Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als kind vond ik ze vreselijk...maar eigenlijk zou ik het nu wel weer leuk vinden.
Ja virusje ofzo, hopelijk morgen weer op de been.quote:
Tantra seks zekerquote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verkeerde omgeving. Normaal gesproken krijg ik er ook de kriebels van (zit nu hardop te schelden tegen die YT clip van Yoki), maar de beste seks die ik ooit heb gehad was terwijl er van die jankerige Indiase citar muziek op de achtergrond speelde.
Die heb ik wel, met een rokje erbij. Van dat hele fijne ribbelspul.quote:
Koude douche dusquote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, nu wil je me niet, ziek en toiletpot knuffelen en alles.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
(zit nu hardop te schelden tegen die YT clip van Yoki)
Ja, die zijn goed heh? Jammer dat je ziek bent.. godsamme ik moet echt ff een koude douche nemenquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed heh? Jammer dat je ziek bent.. godsamme ik moet echt ff een koude douche nemen
Volgens mij moet je gewoon een keertje met Uccie afspreken joh!quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed heh? Jammer dat je ziek bent.. godsamme ik moet echt ff een koude douche nemen
Ja hup de douche in jijquote:Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Corrie zou ik ook gewoon doen, met d'r ABBA.. "The winner takes it all!"![]()
![]()
Ja,nu ga ik echt douchen.
Does your mother know?quote:Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Corrie zou ik ook gewoon doen, met d'r ABBA.. "The winner takes it all!"![]()
![]()
Knowing me, knowing you...quote:
Yoki is een Rambo, dat schrikt de vrouwtjes af.quote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met yoki ? teveel mooie meisjes zien lopen ofzo
Nee, ik neb vandaag gewoon lekker gewerkt en geklust. Daar knapt een mens van op en ik mag dan wel maf zijn maar ik ben geen gekkiequote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met yoki ? teveel mooie meisjes zien lopen ofzo
Ach welnee.. dat vinden ze spannend.quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki is een Rambo, dat schrikt de vrouwtjes af.
Ik ook niet, althans niet actief en persé, maar spelen is leuk Arjan.quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef arjan1112 het volgende:
moet je er wel eerst zin in hebben; ik hou me niet bezig met een relatie zoeken
Je hebt wel gelijkquote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach welnee.. dat vinden ze spannend.Ik ben eigenlijk heel lief en als je dat laat doorschemeren dan zit je helemaal goed.. Mannelijk, Romantisch, Zacht, Hard en Lief. En een beetje niveau met wat humor.. dat is wat de dames graag willen. Ik heb alles in huis, daarin ben ik rijk :
Geen tekort aan zelfvertrouwen hier
Behalve als ze teveel zelfvertrouwen hebben en gaan blaaskaken....alhoewel dat misschien eerder een gebrek aan zelfvertrouwen is.quote:
Ja dat is niks inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve als ze teveel zelfvertrouwen hebben en gaan blaaskaken....alhoewel dat misschien eerder een gebrek aan zelfvertrouwen is.
Ik heb dat al lang opgegeven. Maar voor jou is het nog niet te laat hoorquote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef arjan1112 het volgende:
moet je er wel eerst zin in hebben; ik hou me niet bezig met een relatie zoeken
Je weet nooit wie er nog op je pad komt hè.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat al lang opgegeven. Maar voor jou is het nog niet te laat hoor
In mijn huis zijn geen padenquote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er nog op je pad komt hè.
Daarom zeg ik ook niet dat ik goddelijk ben, ik geef ruiterlijk toe dat ik mijn gebreken heb. Ik ben een echte heerquote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve als ze teveel zelfvertrouwen hebben en gaan blaaskaken....alhoewel dat misschien eerder een gebrek aan zelfvertrouwen is.
Ook jij komt weleens in de Appie, paden genoeg.quote:
In deze buurt wonen vooral bejaarden en hipsterstelletjes die met hun wagentje het pad blokkerenquote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook jij komt weleens in de Appie, paden genoeg.
ohquote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
In deze buurt wonen vooral bejaarden en hipsterstelletjes die met hun wagentje het pad blokkeren
Dat ligt toch in jouw straatje? HiHaHo!!quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
In deze buurt wonen vooral bejaarden die met hun wagentje het pad blokkeren
quote:Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt toch in jouw straatje? HiHaHo!!
quote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ga ik effe plassen.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ga ik effe plassen.Uh nee dat rijmt niet. Prassen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die wereld ben ik niet thuisquote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In de rapwereld is hij geldig hoor. Trust me.
Plassen in je hood, nee dat is niet goed.. doe dat bij je buren in de fucking neighbourhood.quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
In die wereld ben ik niet thuis
Heej joh laten we gaan krassen
daarna gaan we de hood in en lekker plassen
Haha jij bent ook van alle markten thuis he?quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Plassen in je hood, nee dat is niet goed.. doe dat bij je buren in de fucking neighbourhood.
Je weet toch, geen onrein in de wijk.. Hou je je daar mee bezig dan krijg je zwaar gezeik.
Doe het om de hoek, geen last van die narigheid
Anders zeik je maar in je broek, ook als je last hebt van zware schijt.
Ik ben een jongen van de straat.. Geen leugens.quote:Op maandag 7 april 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha jij bent ook van alle markten thuis he?
Dat zegt niet per se dat je kunt rappen hoorquote:Op maandag 7 april 2014 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een jongen van de straat.. Geen leugens.
Ja, mijn avond medicatie moet er nog in ja.quote:Op maandag 7 april 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
Tijd voor je pilletjes Yoki.
Een dubbele dosis.
Mij wel, ik kom niet boven de 256quote:
Dit hoeft echt niet hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef YokiKater het volgende:
Misschien moet ik er eens rustig een keer voor gaan zitten en een NWS SC rap gaan schrijven, dat lijkt mij best leuk.
Lijkt mij wel tof. Specularium vindt niks leuk dus naar hem moet je niet luisteren.quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef YokiKater het volgende:
Misschien moet ik er eens rustig een keer voor gaan zitten en een NWS SC rap gaan schrijven, dat lijkt mij best leuk. Maar ik hou mij al jaren niet meer bezig met die shit.
Ik wilde ook Audio Engineer worden via het SAE institute maar ik had er geen geld voor...
Met muziek en rappen en alles kloten is wel wat ik leuk vind.
Mijn eerste nummer wordt "Corrie in een panterjas"quote:Op maandag 7 april 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof. Specularium vindt niks leuk dus naar hem moet je niet luisteren.
Dan kan ik het draaien bij Radio49quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef YokiKater het volgende:
Misschien moet ik er eens rustig een keer voor gaan zitten en een NWS SC rap gaan schrijven, dat lijkt mij best leuk. Maar ik hou mij al jaren niet meer bezig met die shit.
Ik wilde ook Audio Engineer worden via het SAE institute maar ik had er geen geld voor...
Met muziek en rappen en alles kloten is wel wat ik leuk vind.
Geniaal.. misschien, héél misschien komt het er nog wel eens van.. Al die karakters en thema's bij elkaar.. daar is wel wat van te maken.quote:
*vindtquote:Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef Peunage het volgende:
Er moeten toch wel dingen zijn die specuhomo leuk vind?
Tuurlijk wel, hij wil alleen niet dat wij doorzien dat het eigenlijk een schatje is.quote:Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef Peunage het volgende:
Er moeten toch wel dingen zijn die specuhomo leuk vind?
Met mijn panterslofjes! Moet helemaal goed komen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn eerste nummer wordt "Corrie in een panterjas"
quote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Met mijn panterslofjes! Moet helemaal goed komen.
Overigens voor pics van de sloffen: CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten![]()
Aardige maaltijdsoep.quote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Met mijn panterslofjes! Moet helemaal goed komen.
Overigens voor pics van de sloffen: CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
Corrie in een panterjas, zoek je pussy komt dat echt van pas
miauw miauw, zoek je ruzie? Kras Kras!
Striemen op je rug, maar ben je lief dan gaat het vlug
Geef Çorrie liefde en dan krijg je het zeker weten terug.
RAAAUUUWWW... Poes Poesje mauw
RAAAAAUUUUUWW Poes Poesje mauw
Corrie in een panterjas en dan kom je gauw.
Dat is sausquote:
Is dat de tandoori?quote:
voor sommigen is een ei bakken al een opgavequote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had vandaag pasta gemaakt. Kwam mijn huisgenoot de keuken in, keek hij naar mijn brouwsel in de oven, zegt hij "Amaaaaiiii dat ziet er lekker uit, wat kun jij toch koken!!"
Dit was het recept http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R758502/ovenpasta-met-ei
Ik lust geen gebakken eiquote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had vandaag pasta gemaakt. Kwam mijn huisgenoot de keuken in, keek hij naar mijn brouwsel in de oven, zegt hij "Amaaaaiiii dat ziet er lekker uit, wat kun jij toch koken!!"
Dit was het recept http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R758502/ovenpasta-met-ei
Wat is dit nu weer voor een onzin? Wie lust er nu geen gebakken eiquote:Op maandag 7 april 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust geen gebakken eiMaar zelfs ik kan dit maken dat wel.
Ik kan allesquote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
voor sommigen is een ei bakken al een opgave
Ja dat mislukt bij mij ook nog wel eensquote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
voor sommigen is een ei bakken al een opgave
Eigenlijk lust ik helemaal geen ei. Ja omelet zodat je het ei niet proeftquote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzin? Wie lust er nu geen gebakken ei
Sommige mensen lusten geen water, dat is pas erg.quote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzin? Wie lust er nu geen gebakken ei
Raar.quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommige mensen lusten geen water, dat is pas erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |