Ik heb al helemaal een mapje aangemaakt.quote:Op zondag 6 april 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een vasthoudendheid over die foto's, hoge verwachtingen.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb al helemaal een mapje aangemaakt.
[ afbeelding ]
Gaat toch via DM.quote:Op zondag 6 april 2014 11:27 schreef Peunage het volgende:
Ik heb er een 2 TB harde schijf voor gehaald.
Moet je er niet zijn om te tekenen enzo? En voor het geval ze iets fout invult?quote:Op zondag 6 april 2014 11:38 schreef arjan1112 het volgende:
ja alles is weer een beetje rustig, ga vandaag dat papiertje invullen en morgen komt die mevr. langs , ik hoop dat ik niet thuis ben dan
Dan betaal ik Danny gewoon wat extra's om die DM's te onderscheppen. Dikke tetten zijn altijd een goede reden.quote:Op zondag 6 april 2014 11:38 schreef Specularium het volgende:
Gaat toch via DM.
Jammer met jullie harde schijven.
Waarom wil je er niet bij zijn?quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef arjan1112 het volgende:
ja weet ik niet, mijn moeder was er ook bij
Ja maar die reed niet.. Ik zou er voor de zekerheid maar bij blijven, jij weet als beste wat er gebeurde.quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef arjan1112 het volgende:
Maar het is jouw voertuig toch?quote:Op zondag 6 april 2014 11:41 schreef arjan1112 het volgende:
Bestuurder en eigenaar...quote:
Het was toch bijna een jaar geleden?quote:Op zondag 6 april 2014 11:44 schreef Takaiki het volgende:
Als ik eens ga zwemmen laat ik wel weten waar ik zit
Jammer dat dat nog even duurt jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was toch bijna een jaar geleden?In juli pas volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op zondag 6 april 2014 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was toch bijna een jaar geleden?Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Waarom doe jij dit dan?quote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dan ga ik weer schreeuwen en alles geen zin in, zeg maar
persoonlijkheidsstoornis , dan weer een beetje druk, slecht slapen en dan weer een beetje depri de halve dag slapen negatief lullen enzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |