Yoki is een Rambo, dat schrikt de vrouwtjes af.quote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met yoki ? teveel mooie meisjes zien lopen ofzo
Nee, ik neb vandaag gewoon lekker gewerkt en geklust. Daar knapt een mens van op en ik mag dan wel maf zijn maar ik ben geen gekkiequote:Op maandag 7 april 2014 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met yoki ? teveel mooie meisjes zien lopen ofzo
Ach welnee.. dat vinden ze spannend.quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki is een Rambo, dat schrikt de vrouwtjes af.
Ik ook niet, althans niet actief en persé, maar spelen is leuk Arjan.quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef arjan1112 het volgende:
moet je er wel eerst zin in hebben; ik hou me niet bezig met een relatie zoeken
Je hebt wel gelijkquote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach welnee.. dat vinden ze spannend.Ik ben eigenlijk heel lief en als je dat laat doorschemeren dan zit je helemaal goed.. Mannelijk, Romantisch, Zacht, Hard en Lief. En een beetje niveau met wat humor.. dat is wat de dames graag willen. Ik heb alles in huis, daarin ben ik rijk :
Geen tekort aan zelfvertrouwen hier
Behalve als ze teveel zelfvertrouwen hebben en gaan blaaskaken....alhoewel dat misschien eerder een gebrek aan zelfvertrouwen is.quote:
Ja dat is niks inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve als ze teveel zelfvertrouwen hebben en gaan blaaskaken....alhoewel dat misschien eerder een gebrek aan zelfvertrouwen is.
Ik heb dat al lang opgegeven. Maar voor jou is het nog niet te laat hoorquote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef arjan1112 het volgende:
moet je er wel eerst zin in hebben; ik hou me niet bezig met een relatie zoeken
Je weet nooit wie er nog op je pad komt hè.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat al lang opgegeven. Maar voor jou is het nog niet te laat hoor
In mijn huis zijn geen padenquote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er nog op je pad komt hè.
Daarom zeg ik ook niet dat ik goddelijk ben, ik geef ruiterlijk toe dat ik mijn gebreken heb. Ik ben een echte heerquote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve als ze teveel zelfvertrouwen hebben en gaan blaaskaken....alhoewel dat misschien eerder een gebrek aan zelfvertrouwen is.
Ook jij komt weleens in de Appie, paden genoeg.quote:
In deze buurt wonen vooral bejaarden en hipsterstelletjes die met hun wagentje het pad blokkerenquote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook jij komt weleens in de Appie, paden genoeg.
ohquote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
In deze buurt wonen vooral bejaarden en hipsterstelletjes die met hun wagentje het pad blokkeren
Dat ligt toch in jouw straatje? HiHaHo!!quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
In deze buurt wonen vooral bejaarden die met hun wagentje het pad blokkeren
quote:Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt toch in jouw straatje? HiHaHo!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ga ik effe plassen.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
Ga ik effe plassen.Uh nee dat rijmt niet. Prassen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |