Nee, allemaal op de trein zetten.quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben wespen niet een belangrijke rol in het ecosysteem? Zoals bijen?
Blijkbaar zijn ze ook bestuivers, onder andere voor vijgenbomen. Maar zoveel last hebben we in nederland toch niet van wespen? De enige keren dat ik gestoken ben was altijd in Frankrijk ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, allemaal op de trein zetten.
Mjah, het worden er hiet ook steeds meer en het ligt er natuurlijk ook aan hoe gevoelig je ervoor bent.quote:Op maandag 7 april 2014 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze ook bestuivers, onder andere voor vijgenbomen. Maar zoveel last hebben we in nederland toch niet van wespen? De enige keren dat ik gestoken ben was altijd in Frankrijk ofzo.
Ik zie 1 pixelquote:Op maandag 7 april 2014 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit gaat over Specularium en yoki:
[ afbeelding ]
[vid] Zweedse tienermeisjes botergeilquote:Ook hebben de onderzoekers uitgevogeld dat een jongen die meerdere sekspartners hebben gehad 'baas zijn' en meisjes met meerdere bedpartners 'een slet'.
Ja ik had hem weggehaald en nieuwe link doet het nietquote:
Daarvoor ook alquote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik had hem weggehaald en nieuwe link doet het niet
Ik heb die oude weer teruggezet, die werkte gewoon.quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik had hem weggehaald en nieuwe link doet het niet
Ja het plaatje doet het niet in FOK! en ook niet als je er op klikt.. En Facebook doe ik sinds kort, je mag mij wel toevoegen hoor.. ik doe alleen aan goede sociale vriendelijke normale lieve mens0n.quote:Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh het plaatje werkt niet? Zal hem opnieuw oploaden.
Wist niet dat jij aan facebook deed.
Sinds het begin ofzo.. hardcore nerdej heh.. Total Commander ruled keihard maar dat begrijpt de nieuwe generatie computergebruikers nietquote:
Belgen?quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Specularium het volgende:
Plaatje werkt gewoon.
Ik zou nu iets kunnen zeggen over Belgen en een strijkplank maar dat doe ik niet.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die oude weer teruggezet, die werkte gewoon.
Zooo handig om een groot aantal bestanden te hernoemen bijvoorbeeld. Daar gebruik ik het het meest voor eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Sinds het begin ofzo.. hardcore nerdej heh.. Total Commander ruled keihard maar dat begrijpt de nieuwe generatie computergebruikers niet
Ik ben wel vriendelijk maar ik heb geen facebookquote:Op maandag 7 april 2014 18:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja het plaatje doet het niet in FOK! en ook niet als je er op klikt.. En Facebook doe ik sinds kort, je mag mij wel toevoegen hoor.. ik doe alleen aan goede sociale vriendelijke normale lieve mens0n.Netwerkje opbouwen.. "Vind ik leuk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |