Je mag zo met je hybride hier naartoe komen rijden hoor, dan gaan we ff biologisch doen.. Gezelligquote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en bedankt dat je me daar even aan herinnert
Ach, de mannen liggen aan jouw voeten.quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en bedankt dat je me daar even aan herinnert
Als kind vond ik ze vreselijk...maar eigenlijk zou ik het nu wel weer leuk vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je loopt met een ribfluwelen broek aan dan hoor je krt krt.
Ja man, drie rijen achter dranghekken.quote:Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, de mannen liggen aan jouw voeten.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je mag zo met je hybride hier naartoe komen rijden hoor, dan gaan we ff biologisch doen.. Gezellig
Ik heb nog wel een ribfluwelen jasjequote:Op maandag 7 april 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als kind vond ik ze vreselijk...maar eigenlijk zou ik het nu wel weer leuk vinden.
Ja virusje ofzo, hopelijk morgen weer op de been.quote:
Tantra seks zekerquote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verkeerde omgeving. Normaal gesproken krijg ik er ook de kriebels van (zit nu hardop te schelden tegen die YT clip van Yoki), maar de beste seks die ik ooit heb gehad was terwijl er van die jankerige Indiase citar muziek op de achtergrond speelde.
Die heb ik wel, met een rokje erbij. Van dat hele fijne ribbelspul.quote:
Koude douche dusquote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, nu wil je me niet, ziek en toiletpot knuffelen en alles.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
(zit nu hardop te schelden tegen die YT clip van Yoki)
Ja, die zijn goed heh? Jammer dat je ziek bent.. godsamme ik moet echt ff een koude douche nemenquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed heh? Jammer dat je ziek bent.. godsamme ik moet echt ff een koude douche nemen
Volgens mij moet je gewoon een keertje met Uccie afspreken joh!quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed heh? Jammer dat je ziek bent.. godsamme ik moet echt ff een koude douche nemen
Ja hup de douche in jijquote:Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Corrie zou ik ook gewoon doen, met d'r ABBA.. "The winner takes it all!"![]()
![]()
Ja,nu ga ik echt douchen.
Does your mother know?quote:Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Corrie zou ik ook gewoon doen, met d'r ABBA.. "The winner takes it all!"![]()
![]()
Knowing me, knowing you...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |