Maar vind je hem nu wel of niet i.h.a. het beste?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
Maar Ranja, zo raar is het toch niet om te zeggen dat je lievelingsfilm niet op elk punt het beste is? Dan zou ik moeten zeggen dat Pulp Fiction betere special effects heeft dan The Avengers of Avatar. Dat is overduidelijk niet zo.
Hè hè, iemand die mij snapt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:35 schreef Gruisman het volgende:
Jurassic Park is mijn favoriete film, maar dat heeft natuurlijk ook erg met nostalgie te maken. Een film als The Departed zit natuurlijk veel beter in elkaar
Geen idee eigenlijk. Ontloopt elkaar niet veel in elk geval de ene of de andere kant op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar vind je hem nu wel of niet i.h.a. het beste?
Dat is wat anders, je gaat ook niet zeggen dat Nirvana de beste toetsenist heeftquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
Maar Ranja, zo raar is het toch niet om te zeggen dat je lievelingsfilm niet op elk punt het beste is? Dan zou ik moeten zeggen dat Pulp Fiction betere special effects heeft dan The Avengers of Avatar. Dat is overduidelijk niet zo.
Nee, dat is precies wat ik net zei. Dat Pulp Fiction mijn favoriet is ondanks dat het niet het beste plot of acteerwerk heeft. Daar zeg jij over dat het 'vaag' is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wat anders, je gaat ook niet zeggen dat Nirvana de beste toetsenist heeft
Maar beste film is beste film en beste band is beste band, Dat is wat anders dan beste special effects of beste toetsenist.
Tja, ik vind ook niet perse dat het beste album het beste liedje heeft, of dat het beste liedje de beste tekst heeft. Laat staat dat het beste album de beste teksten heeft. Maar beste album blijft beste album.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Nee, dat is precies wat ik net zei. Dat Pulp Fiction mijn favoriet is ondanks dat het niet het beste plot of acteerwerk heeft.
indirect? nee hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:49 schreef Norrage het volgende:
Zijn jullie nou indirect de spot aan het drijven met mij hierboven????
Het gaat natuurlijk om wat jij persoonlijk, om wat voor reden dan ook, de beste film vindt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:41 schreef Maxerazzi het volgende:
'Beste' film/plaat/band bestaat überhaupt helemaal niet; het is zo'n nietszeggende term. Dat veronderstelt objectieve criteria om het te bepalen, en dat gaat 'm niet worden.
Dat snap ik, maar dan vind ik 'beste' nog steeds een ontzettend lamlendige term.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om wat jij persoonlijk, om wat voor reden dan ook, de beste film vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |