SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Wist niet eens dat die op dvd kwam, meteen gereserveerdquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Fuszy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/f(...)it/9200000026409876/
Mooi! Die gaan we even kopen dus.
Zeg het maar.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 06-04-2014 om 10:01:39Koeman wisselt op vier posities: Pellè, Verhoek, Vormer en Nelom voor Te Vrede, Schaken, Vilhena en Indi. Vinden jullie daarvan? Feyrkc reageer retweet
Je zal het denk ik veel van voorzetten moeten hebben en Verhoek kan dat denk ik beter dan Armenteros. Daarnaast kan Verhoek een voorzet geven zonder zijn man voorbij te moeten, niet dat wij het ooit zien, maar hij kan het. Aangezien RKC zich in zal laten zakken kan dat makkelijker zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap alleen verhoek niet. Waarom dan geen armenteros. Niet dat het veel beter is, maar toch.
Nelom tegen Castelen is ook leuk
Beter Verhoek eens een kans geven als basisspeler, die heb je volgend jaar ook nog.quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap alleen verhoek niet. Waarom dan geen armenteros. Niet dat het veel beter is, maar toch.
Nelom tegen Castelen is ook leuk
is te vreede in vorm ofzo ?quote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef OverRated het volgende:
Zeg het maar.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 06-04-2014 om 10:01:39Koeman wisselt op vier posities: Pellè, Verhoek, Vormer en Nelom voor Te Vrede, Schaken, Vilhena en Indi. Vinden jullie daarvan? Feyrkc reageer retweet
Verhoekquote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef OverRated het volgende:
Kan toch moeilijk erger zijn dan Schaken?quote:Op zondag 6 april 2014 11:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Verhoek![]()
We spelen weer met 10 man, godverdomme
Onderschat Schakinho niet.quote:Op zondag 6 april 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk erger zijn dan Schaken?
We hebben het altijd lastig gehad met kutclubjes die niets voorstellen (en ondertussen winnen we van de concurrentiequote:Op zondag 6 april 2014 11:14 schreef Vasion het volgende:
Waarom? Omdat je tegen RKC speelt misschien
Liever niet eigenlijk. Verhoek heeft bewezen niet goed genoeg te zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 april 2014 11:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Beter Verhoek eens een kans geven als basisspeler, die heb je volgend jaar ook nog.
Het is maar RKC, goed voor de diepgang, lijkt me een eenvoudige overwinning vandaagquote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef Ruif het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk. Verhoek heeft bewezen niet goed genoeg te zijn voor Feyenoord.
Ja, misschien wel. Als hij gewoon veel voorzetten geeft en het veld heel breed houdt moet het lukken. Toch heb ik liever Schaken.quote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar RKC, goed voor de diepgang, lijkt me een eenvoudige overwinning vandaag
Lol.quote:
Schaken heeft snelheid en kan puur en alleen door loopacties ruimte creëeren. Verhoek kan niks.quote:Op zondag 6 april 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk erger zijn dan Schaken?
Uiteindelijk een beetje hetzelfdequote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken heeft snelheid en kan puur en alleen door loopacties ruimte creëeren. Verhoek kan niks.
Verhoek zal vast wel gemotiveerd zijn om eens een keer wat te laten zienquote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken heeft snelheid en kan puur en alleen door loopacties ruimte creëeren. Verhoek kan niks.
rust gunnen voor PSV?quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef mega-worstje het volgende:
Waarom Vilhena op de bank? Speelt eindelijk weer lekker
Rust gunnen vs in zn ritme laten plus vertrouwen wat je kunt putten uit het weer maken van een goal vandaagquote:
Staat 'ie scherp misschien?quote:Op zondag 6 april 2014 13:44 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Rust gunnen vs in zn ritme laten plus vertrouwen wat je kunt putten uit het weer maken van een goal vandaag
quote:Op zondag 6 april 2014 14:00 schreef Typisch het volgende:
Zo geen zin in vandaag dat ik mijn seizoenkaart maar heb uitgeleend.
Als keeper op scherp staanquote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef RvLaak het volgende:
Mulder, Clasie, Immers en Pelle staan scherp
Dat dus... Wie is zijn eerste vervanger?quote:
De Griekse Dwerg, al was ie laatst geblesseerd, dus misschien wel Graaflandquote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus... Wie is zijn eerste vervanger?
Jezus... Nah, hopen dat hij vandaag geen geel pakt dusquote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Griekse Dwerg, al was ie laatst geblesseerd, dus misschien wel Graafland
Je bent niet de enigequote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Pelle nog een seizoen blijft.![]()
Liever dat ze stormachtig beginnen en binnen no time de 4-0 maken, dan wachten en tussen hoop en vrees leven.quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Das vrijwel elke wedstrijd dit seizoen.
Behalve tegen Kuban
quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Das vrijwel elke wedstrijd dit seizoen.
Behalve tegen Kuban
Dat was zo mooi he, had een vriend voor t eerst mee naar de Kuip toen, die kerel wist echt niet wat m overkwamquote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nog niet klaar zijn met je scheldpartij op Pelle na die pingel om vervolgens juichend op de grond te liggen.
Prima wedstrijdje er voor, jammer dat we verder zo kinderlijk werden afgetroefd alleen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat was zo mooi he, had een vriend voor t eerst mee naar de Kuip toen, die kerel wist echt niet wat m overkwam
Janmaatquote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima wedstrijdje er voor, jammer dat we verder zo kinderlijk werden afgetroefd alleen.
Manutelliquote:Op zondag 6 april 2014 14:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Verhoek bewijst weer eens dat wij echt drastisch een fatsoenlijke rechtsbuiten nodig hebben.
Waarom? Die moeten juist verliezenquote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gejuich in stadion. Vitesse op voorsprong.
Kampioenschap...'t kan nog!!!quote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Waarom? Die moeten juist verliezen![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
Ik ook turulijkquote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
Nee hoor, als je de overige potten wint mag je de laatste verliezen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet dromen, gewoon doorspelen voor de 2e plek (moet je ook alles voor winnen)
3 voor maarquote:Op zondag 6 april 2014 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet dromen, gewoon doorspelen voor de 2e plek (moet je ook alles voor winnen)
Nee, gewoon alles winnen en verder zien we het welquote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, als je de overige potten wint mag je de laatste verliezen.
Graag hoor, maar wat je stelde was dus niet juist.quote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles winnen en verder zien we het wel
nou enquote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graag hoor, maar wat je stelde was dus niet juist.
En Twente uitquote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
ALS WE NOU EENS HERACLES THUIS EN NEC UIT GEWOON HADDEN GEWONNEN
En ook Bellamy moeten halen natuurlijk.
Ja, precies. Het is natuurlijk als dit als dat als zus als zo, maar er lagen wel kansen dit seizoen..quote:
Als we het over het benutten van kansen gaan hebben, had Feyenoord ook nog Europees gespeeldquote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is natuurlijk als dit als dat als zus als zo, maar er lagen wel kansen dit seizoen..
Dit seizoen kun je gewoon (achteraf) stellen dat je kampioen had moeten worden met deze ploeg.quote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is natuurlijk als dit als dat als zus als zo, maar er lagen wel kansen dit seizoen..
Had je nog achter gestaan op dit moment.quote:Op zondag 6 april 2014 15:18 schreef eight het volgende:
Tja, als de knjb ons in die 2 wedstrijden niet 6x genaaid had was de titel gewoon van ons geweest.
De afgelopen paar seizoenen blinkt Feyenoord niet uit in het afmaken van kansenquote:Op zondag 6 april 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je nog achter gestaan op dit moment.
Als je zelf gewoon wint van ADO (die toen 18e stonden) en Heracles thuis ziet het er ook allemaal wat anders uit.
Toen we ook tweede eindigde volgensmij seizoen met quidetti. Toen hadden we echt kampioen kunnen wordenquote:Op zondag 6 april 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit seizoen kun je gewoon (achteraf) stellen dat je kampioen had moeten worden met deze ploeg.
Vorige 2 seizoenen onder Koeman niet imo.
laatste paar wedstrijden juist weer welquote:Op zondag 6 april 2014 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De afgelopen paar seizoenen blinkt Feyenoord niet uit in het afmaken van kansen
FF afwachten of het toeval/geluk is, of kunde... Hoop op kunde en dat ze dat vol kunnen houden tot het eind van het seizoen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
laatste paar wedstrijden juist weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e helft ook al... Bij een beetje tempo versnelling meteen 1-0...quote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Tempo ligt veel te laag, dit gaat echt nergens over
quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef Anoonumos het volgende:
Vitesse AjaxAjax wint toch. Ik hoor net dat Ajax na een handsbal wéér geen strafschop tegen heeft gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat klopt is het al de zoveelste dit seizoen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Misschien heeft Schaken een wonderdag?quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Vormer is wel aardig, Verhoek kan er net als Schaken vrij weinig van
Nou... Schaken...quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Wissels waar je sterker niet meteen heel veel slechter van wordt
Ja, precies. Vormer moet toch langzamerhand gek worden dat hij geen hele wedstrijden mag spelen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
Ik had Clasie er gewoon uit gehaald. Vormer mag je ook wel eens laten staan als hij goed speelt.
FRuttenquote:
Hij wint de Johan Cruijffschaal ookquote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
FRutten
Tijd om zijn eerste kampioenschap binnen te hengelen.
Is ook niet veel.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt, Mulder.
Hoop echt dat die Hahn wat is
Hahn blundert bij Dordt misschien nog wel meer dan Mulder bij Feyenoord.quote:Op zondag 6 april 2014 16:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"niet veel" en "beter dan Mulder" zijn helaas 2 verschillende maatstaven
Kutquote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahn blundert bij Dordt misschien nog wel meer dan Mulder bij Feyenoord.
maar nooit meerdan Lodewijksquote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahn blundert bij Dordt misschien nog wel meer dan Mulder bij Feyenoord.
punten zijn puntenquote:Op zondag 6 april 2014 16:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Al was dit niet om aan te gluren
zeg dat wel.quote:
vCL is ook CLquote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vCL bedoel je? No way dat Ajax het nog weg gaat geven... T'is geen Feyenoord
Als je geluk hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ervaring uit het verleden geeft aan dat dit niet zo is
Dus gewoon weer EL
"Weer" EL?quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ervaring uit het verleden geeft aan dat dit niet zo is
Dus gewoon weer EL
Ik bedoelde dan eigenlijk ook stiekem vELquote:Op zondag 6 april 2014 16:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Weer" EL?
De laatste keer dat we ons daarvoor kwalificeerden was in 2008 (via de beker).![]()
![]()
Wat zei ie?quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Typisch het volgende:
Zo, Koeman pakt Janmaat even aan in het interview.
Ik zie dat we op de UEFA ranking alweer gezakt zijn. Momenteel staan we op plaats 135quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan eigenlijk ook stiekem vEL
Feyenoord of Nederland?quote:Op zondag 6 april 2014 16:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie dat we op de UEFA ranking alweer gezakt zijn. Momenteel staan we op plaats 135
Leverde wat slordige ballen in.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Typisch het volgende:
Zo, Koeman pakt Janmaat even aan in het interview.
Dat Janmaat waarschijnlijk geen idee had waar hij vandaag aan het doen was. Slechtste wedstrijd ooit bij Feyenoord van Janmaat.quote:
Zo slecht als dat het Nederlands voetbal is, zou het me weinig verbazen als de UEFA op een gegeven moment zo'n lage klassering creëertquote:
Er zijn 192 landen, zó slecht is het natuurlijk ook weer nietquote:Op zondag 6 april 2014 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo slecht als dat het Nederlands voetbal is, zou het me weinig verbazen als de UEFA op een gegeven moment zo'n lage klassering creëert
Weet je het heeeeel zeker?quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn 192 landen, zó slecht is het natuurlijk ook weer niet
quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, dan is 135 wel erg slecht. 130e staan we dan hoogstens.
Ondanks de 2 lastige uitwedstrijden moet dit wel voldoende zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef Seduzione het volgende:
Nou goed weekend. 4 punten los van Twente.
Ja dat denk ik ook wel. PSV kan tricky zijn. Maar op dit moment zet ik toch mijn geld, als ik zou gokken gewoon op ons.quote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ondanks de 2 lastige uitwedstrijden moet dit wel voldoende zijn.
En terecht, Verhoek is dramatisch.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al kan hij niet begrijpen dat hij niet startte
Die kerel heeft echt een bord voor z'n kopquote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al kan hij niet begrijpen dat hij niet startte
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
ns positief puntje; Zeer slecht fluitende scheids, geen nadeel ondervo
Klopt, maar geen averij opgelopen dankzij de slechte scheids... Dat is wel eens anders. De niet-gegeven pingel bleek achteraf ook totaal niet nodigquote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar geen averij opgelopen dankzij de slechte scheids... Dat is wel eens anders. De niet-gegeven pingel bleek achteraf ook totaal niet nodig
Vooral dat... Ik had half verwacht dat Mulder door de één of andere mongolide actie geel zou gaan pakken...quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelomquote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
Lekker hoor.
Maar godverdomme wat waren Nelom en Mulder weer tyfusslecht.
Deed het best aardig joh. Xlasie en boetius waren slecht.quote:
Janmaat vergeet ik nog ja.quote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelom
Wordt die verzet dan?quote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
Waarom moet onze wedstrijd volgende week verzet worden?
Omdat Ajaxquote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
Waarom moet onze wedstrijd volgende week verzet worden?
Belachelijk ja, zie net het interview van De Boer. Waarom moet PSV - Feyenoord worden aangepast? Laat dan jouw wedstrijdje verplaatsen. Wat een onzin.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax. Dan is het 4 uur lang wachten oid voor 53000 man. Voor de veiligheid zou dat beter zijn oid. Ik vind het eerlijk gezegd overdreven.
Maar misschien wordt Ajax ook wel om 16:30 afgetrapt, you don't know.
In ieder geval slaat het nergens op.
VBL / Mogelijke verplaatsing wedstrijden Ajax v ADO & PSV v Feyenoord
Beetje raar om dat nu nog te wijzigen. Regel een groot scherm, dan kunnen de resterende fans in het stadion de andere wedstrijden ook kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax. Dan is het 4 uur lang wachten oid voor 53000 man. Voor de veiligheid zou dat beter zijn oid. Ik vind het eerlijk gezegd overdreven.
Maar misschien wordt Ajax ook wel om 16:30 afgetrapt, you don't know.
In ieder geval slaat het nergens op.
VBL / Mogelijke verplaatsing wedstrijden Ajax v ADO & PSV v Feyenoord
Maar het kan best ook dat Ajax om 16:30 wordt afgetrapt. Lijkt me veel beter en dan heeft Feyenoord er ook niet veel last van.quote:Op zondag 6 april 2014 17:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Belachelijk ja, zie net het interview van De Boer. Waarom moet PSV - Feyenoord worden aangepast? Laat dan jouw wedstrijdje verplaatsen. Wat een onzin.
En Janmaat. En Boetius. En Clasie. Vooral Clasie en Boetius hebben echt bijna helemaal niks goed gedaan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
Lekker hoor.
Maar godverdomme wat waren Nelom en Mulder weer tyfusslecht.
Bovendien is dit al jaren zo. Soms is er zelfs de mogelijkheid dat je op vrijdagavond zelf speelt en dan op zondag kampioen kan worden. So be it.quote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het kan best ook dat Ajax om 16:30 wordt afgetrapt. Lijkt me veel beter en dan heeft Feyenoord er ook niet veel last van.
Al is het wel een beetje treurig. Ajax heeft het immers zelf te verwijten dat ze in deze 'situatie' komen.
Maar ik ben benieuwd wat de lokale autoriteiten vinden aangezien dit toch is aangestipt als een 'risicowedstrijd'.quote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Bovendien is dit al jaren zo. Soms is er zelfs de mogelijkheid dat je op vrijdagavond zelf speelt en dan op zondag kampioen kan worden. So be it.
Hee, hee, hee. PEC kan de beker ook nog winnen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:47 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel dat we tweede worden. Ben wel benieuwd wat de KNVB gaat doen met de WvH-schaal. Lekker die supercup over twee wedstrijdjes spelen
En Feyenoord kan nog ingehaald worden. Zie ze zomaar verliezen bij PSV und AZ.quote:Op zondag 6 april 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, hee, hee. PEC kan de beker ook nog winnen.
Dit inderdaad. Zie het zo gebeurenquote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Feyenoord kan nog ingehaald worden. Zie ze zomaar verliezen bij PSV und AZ.
Ligt eraan in welk parket AZ zit in de laatste speelronde. Kan best dat die niet meer in worden gehaald of andere clubs in kunnen halen. Vorig jaar verloor AZ ook de laatste speelronde van het gedegradeerde Willem II.quote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet. 1 van die 2 wedstrijden gaan we winnen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je speelt zoals vandaag, dan haal je misschien twee punten de komende wedstrijden ja.quote:
Gleed hij niet uit?quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Muto het volgende:
Ook knap van Mulder. In een wedstrijd waar je anderhalve schot op doel krijgt, alsnog negatief opvallen.
Laatste half uur heeft het hele elftal z'n rust gepakt.quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.
Ben ik trouwens de enige die de wissels raar vond? (Vooral Vormer eruit voor Vilhena. Vilhena staat op scherp, Clasie op scherp, en Vormer speelde niet slecht. Laat gewoon Vormer staan, dan kun je bij 2-0 Clasie wat rust gunnen...)
Inderdaad ja, maarja, gaat om Ajax he. Dan kan alles opeens.quote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Bovendien is dit al jaren zo. Soms is er zelfs de mogelijkheid dat je op vrijdagavond zelf speelt en dan op zondag kampioen kan worden. So be it.
Ja, relaxte sfeer mede daardoor. Beviel me top!quote:Op zondag 6 april 2014 17:45 schreef Maastoren het volgende:
Zo'n wedstrijd zonder politie is mij trouwens prima bevallen. Voor herhaling vatbaar. Bewijst maar weer dat bij dit soort wedstrijd het gewoon totaal overbodig is.
Ja, zie KNVB beker finale 2010quote:Op zondag 6 april 2014 18:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maarja, gaat om Ajax he. Dan kan alles opeens.
Keiharde rellen geweest hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 18:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, relaxte sfeer mede daardoor. Beviel me top!
Ook, maar volgens mij ging hij eerst uitkomen, ging toen twijfelen en gleed daardoor uit. Trouwens ook die ene uittrap.quote:
Abou zal wel balen dat er niks noemenswaardigs is gebeurd.quote:
Wanneer gaat die wedstrijd zonder politieagenten (proef) eigenlijk plaatsvinden?quote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Abou zal wel balen dat er niks noemenswaardigs is gebeurd.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef eight het volgende:
[..]
Wanneer gaat die wedstrijd zonder politieagenten (proef) eigenlijk plaatsvinden?
Die gozer valt al negatief op als ie 's ochtends uit bed stapt.quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Muto het volgende:
Ook knap van Mulder. In een wedstrijd waar je anderhalve schot op doel krijgt, alsnog negatief opvallen.
Tegen Heracles was het ook heel slecht. Maar wat zou het fijn zijn als het allemaal niet van de laatste wedstrijd af moet gaan hangen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je speelt zoals vandaag, dan haal je misschien twee punten de komende wedstrijden ja.
Ik ben benieuwd wie die grappenmakert is in de selectie die gewoon de hele opstelling doorgeeft voor de wedstrijdquote:Volgens de scheidende trainer Ronald Koeman van Feyenoord waren zijn spelers niet verrast door zijn nogal gewijzigde opstelling voor de thuiswedstrijd zondag tegen RKC Waalwijk (2-0). 'Nee, want het stond zaterdag al in de krant', sprak hij een tikje cynisch.
Koeman: 'Die krant doet zijn werk goed. Of me dat verbaast? Het verbaast me altijd dat dergelijke informatie soms vroeg in de krant komt. Dat betekent dat er gelekt wordt.'
Koeman gaf afgemeten aan dat hij al langer bij Feyenoord op de hoogte is van een 'mol' in of rondom zijn selectie. 'Dat komt door de dingen die ik soms lees. Dan weet je dat er ergens een lek zit. Inmiddels weet ik ook wel waar het zit. Of ik er nog iets aan ga doen? Nee, die energie wil ik daaraan niet meer verliezen.'
Volgens mij wilden ze de rookbommenleggers er tussen uit halen.quote:
Slechte zaak. Kan maar zo De Redder zijn inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie die grappenmakert is in de selectie die gewoon de hele opstelling doorgeeft voor de wedstrijd. Zal wel iemand zijn die ontevreden is. Ik zeg Bakkal. Roept u maar!
Genoeg kandidaten lijkt me. Feijenoord heeft zelden meer 'praters' in de selectie gehad dan nu.quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie die grappenmakert is in de selectie die gewoon de hele opstelling doorgeeft voor de wedstrijd. Zal wel iemand zijn die ontevreden is. Ik zeg Bakkal. Roept u maar!
Waar zou Bakkal ontevreden over zijn? Die gozer vindt het volgens mij wel best zo of vindt jij hem gretig ogen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat heeft een speler daar aan?quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die gozert speelt al een seizoen of 2-3 alleen incidenteel. Komt terug naar Feyenoord om hier weer gewoon lekker te kunnen ballen en komt hier dan ook niet aan spelen toe. Plus, hij verdient geen drol. Ik weet het ook niet hoor. Ik gok maar wat.quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waar zou Bakkal ontevreden over zijn? Die gozer vindt het volgens mij wel best zo of vindt jij hem gretig ogen?
Het zal hem idd. worst wezen. Ik zet m'n geld op Ruben met als nummer 2 Samuel.quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waar zou Bakkal ontevreden over zijn? Die gozer vindt het volgens mij wel best zo of vindt jij hem gretig ogen?
Of je kijkt lekker de wedstrijd van Feyenoord op een scherm in de Arena.quote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het kan best ook dat Ajax om 16:30 wordt afgetrapt. Lijkt me veel beter en dan heeft Feyenoord er ook niet veel last van.
Al is het wel een beetje treurig. Ajax heeft het immers zelf te verwijten dat ze in deze 'situatie' komen.
Verdient geen drol?quote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die gozert speelt al een seizoen of 2-3 alleen incidenteel. Komt terug naar Feyenoord om hier weer gewoon lekker te kunnen ballen en komt hier dan ook niet aan spelen toe. Plus, hij verdient geen drol. Ik weet het ook niet hoor. Ik gok maar wat.
nee verdient echt heel weinig, heeft wel hoge bonussen afgesloten geloof ik. maar was alleen bij kampioenschapquote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdient geen drol?
Ik las toen volgens mij 5 ton.Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Zou zomaar de beste wedstrijd kunnen worden, die ze in de Arena gezien hebben dit seizoen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Of je kijkt lekker de wedstrijd van Feyenoord op een scherm in de Arena.
xdquote:Op zondag 6 april 2014 18:21 schreef eight het volgende:
[..]
Zou zomaar de beste wedstrijd kunnen worden, die ze in de Arena gezien hebben dit seizoen.
Ah. Gelukkig maar.quote:Op zondag 6 april 2014 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nee verdient echt heel weinig, heeft wel hoge bonussen afgesloten geloof ik. maar was alleen bij kampioenschap
Oneens, vond Nelom als een gedrocht spelen. Geen tempo, geen voorzet, verdedigend labiel, moest constant door Kongolo gered worden.quote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelom
Uh, nee.quote:Op zondag 6 april 2014 18:18 schreef PIETR het volgende:
Sleegers misschien? Krijgt nooit een kans, zit altijd op de tribune ..
Je moet eens kijken over welke speler(s) de betreffende krant opvallend positief is, of minder kritisch dan je zou verwachten. Mocht je hier serieus tijd in willen steken (zou niet weten waarom) lijkt me dat een goed begin.quote:
Verschrikkelijk, Pelle kon echt helemaal niks goed doen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.
Tussen wie is die dan als die joden de beker pakken?quote:Op zondag 6 april 2014 17:47 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel dat we tweede worden. Ben wel benieuwd wat de KNVB gaat doen met de WvH-schaal. Lekker die supercup over twee wedstrijdjes spelen
Kampioen en de nr. 2quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Tussen wie is die dan als die joden de beker pakken?
Nogmaals: wat heeft de speler daar uiteindelijk aan?quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lekker stoken en een vriendje van het AD te vriend houden.
Geen flauw idee. Dat zou je aan de betreffende speler moeten vragen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft de speler daar uiteindelijk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |