Verhoek zal vast wel gemotiveerd zijn om eens een keer wat te laten zienquote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken heeft snelheid en kan puur en alleen door loopacties ruimte creëeren. Verhoek kan niks.
rust gunnen voor PSV?quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef mega-worstje het volgende:
Waarom Vilhena op de bank? Speelt eindelijk weer lekker
Rust gunnen vs in zn ritme laten plus vertrouwen wat je kunt putten uit het weer maken van een goal vandaagquote:
Staat 'ie scherp misschien?quote:Op zondag 6 april 2014 13:44 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Rust gunnen vs in zn ritme laten plus vertrouwen wat je kunt putten uit het weer maken van een goal vandaag
quote:Op zondag 6 april 2014 14:00 schreef Typisch het volgende:
Zo geen zin in vandaag dat ik mijn seizoenkaart maar heb uitgeleend.
Als keeper op scherp staanquote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef RvLaak het volgende:
Mulder, Clasie, Immers en Pelle staan scherp
Dat dus... Wie is zijn eerste vervanger?quote:
De Griekse Dwerg, al was ie laatst geblesseerd, dus misschien wel Graaflandquote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus... Wie is zijn eerste vervanger?
Jezus... Nah, hopen dat hij vandaag geen geel pakt dusquote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Griekse Dwerg, al was ie laatst geblesseerd, dus misschien wel Graafland
Je bent niet de enigequote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Pelle nog een seizoen blijft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |