Het is maar RKC, goed voor de diepgang, lijkt me een eenvoudige overwinning vandaagquote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef Ruif het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk. Verhoek heeft bewezen niet goed genoeg te zijn voor Feyenoord.
Ja, misschien wel. Als hij gewoon veel voorzetten geeft en het veld heel breed houdt moet het lukken. Toch heb ik liever Schaken.quote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar RKC, goed voor de diepgang, lijkt me een eenvoudige overwinning vandaag
Lol.quote:
Schaken heeft snelheid en kan puur en alleen door loopacties ruimte creëeren. Verhoek kan niks.quote:Op zondag 6 april 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk erger zijn dan Schaken?
Uiteindelijk een beetje hetzelfdequote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken heeft snelheid en kan puur en alleen door loopacties ruimte creëeren. Verhoek kan niks.
Verhoek zal vast wel gemotiveerd zijn om eens een keer wat te laten zienquote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken heeft snelheid en kan puur en alleen door loopacties ruimte creëeren. Verhoek kan niks.
rust gunnen voor PSV?quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef mega-worstje het volgende:
Waarom Vilhena op de bank? Speelt eindelijk weer lekker
Rust gunnen vs in zn ritme laten plus vertrouwen wat je kunt putten uit het weer maken van een goal vandaagquote:
Staat 'ie scherp misschien?quote:Op zondag 6 april 2014 13:44 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Rust gunnen vs in zn ritme laten plus vertrouwen wat je kunt putten uit het weer maken van een goal vandaag
quote:Op zondag 6 april 2014 14:00 schreef Typisch het volgende:
Zo geen zin in vandaag dat ik mijn seizoenkaart maar heb uitgeleend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |