Ondanks de 2 lastige uitwedstrijden moet dit wel voldoende zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef Seduzione het volgende:
Nou goed weekend. 4 punten los van Twente.
Ja dat denk ik ook wel. PSV kan tricky zijn. Maar op dit moment zet ik toch mijn geld, als ik zou gokken gewoon op ons.quote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ondanks de 2 lastige uitwedstrijden moet dit wel voldoende zijn.
En terecht, Verhoek is dramatisch.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al kan hij niet begrijpen dat hij niet startte
Die kerel heeft echt een bord voor z'n kopquote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al kan hij niet begrijpen dat hij niet startte
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
ns positief puntje; Zeer slecht fluitende scheids, geen nadeel ondervo
Klopt, maar geen averij opgelopen dankzij de slechte scheids... Dat is wel eens anders. De niet-gegeven pingel bleek achteraf ook totaal niet nodigquote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar geen averij opgelopen dankzij de slechte scheids... Dat is wel eens anders. De niet-gegeven pingel bleek achteraf ook totaal niet nodig
Vooral dat... Ik had half verwacht dat Mulder door de één of andere mongolide actie geel zou gaan pakken...quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelomquote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
Lekker hoor.
Maar godverdomme wat waren Nelom en Mulder weer tyfusslecht.
Deed het best aardig joh. Xlasie en boetius waren slecht.quote:
Janmaat vergeet ik nog ja.quote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelom
Wordt die verzet dan?quote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
Waarom moet onze wedstrijd volgende week verzet worden?
Omdat Ajaxquote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
Waarom moet onze wedstrijd volgende week verzet worden?
Belachelijk ja, zie net het interview van De Boer. Waarom moet PSV - Feyenoord worden aangepast? Laat dan jouw wedstrijdje verplaatsen. Wat een onzin.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax. Dan is het 4 uur lang wachten oid voor 53000 man. Voor de veiligheid zou dat beter zijn oid. Ik vind het eerlijk gezegd overdreven.
Maar misschien wordt Ajax ook wel om 16:30 afgetrapt, you don't know.
In ieder geval slaat het nergens op.
VBL / Mogelijke verplaatsing wedstrijden Ajax v ADO & PSV v Feyenoord
Beetje raar om dat nu nog te wijzigen. Regel een groot scherm, dan kunnen de resterende fans in het stadion de andere wedstrijden ook kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax. Dan is het 4 uur lang wachten oid voor 53000 man. Voor de veiligheid zou dat beter zijn oid. Ik vind het eerlijk gezegd overdreven.
Maar misschien wordt Ajax ook wel om 16:30 afgetrapt, you don't know.
In ieder geval slaat het nergens op.
VBL / Mogelijke verplaatsing wedstrijden Ajax v ADO & PSV v Feyenoord
Maar het kan best ook dat Ajax om 16:30 wordt afgetrapt. Lijkt me veel beter en dan heeft Feyenoord er ook niet veel last van.quote:Op zondag 6 april 2014 17:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Belachelijk ja, zie net het interview van De Boer. Waarom moet PSV - Feyenoord worden aangepast? Laat dan jouw wedstrijdje verplaatsen. Wat een onzin.
En Janmaat. En Boetius. En Clasie. Vooral Clasie en Boetius hebben echt bijna helemaal niks goed gedaan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
Lekker hoor.
Maar godverdomme wat waren Nelom en Mulder weer tyfusslecht.
Bovendien is dit al jaren zo. Soms is er zelfs de mogelijkheid dat je op vrijdagavond zelf speelt en dan op zondag kampioen kan worden. So be it.quote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het kan best ook dat Ajax om 16:30 wordt afgetrapt. Lijkt me veel beter en dan heeft Feyenoord er ook niet veel last van.
Al is het wel een beetje treurig. Ajax heeft het immers zelf te verwijten dat ze in deze 'situatie' komen.
Maar ik ben benieuwd wat de lokale autoriteiten vinden aangezien dit toch is aangestipt als een 'risicowedstrijd'.quote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Bovendien is dit al jaren zo. Soms is er zelfs de mogelijkheid dat je op vrijdagavond zelf speelt en dan op zondag kampioen kan worden. So be it.
Hee, hee, hee. PEC kan de beker ook nog winnen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:47 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel dat we tweede worden. Ben wel benieuwd wat de KNVB gaat doen met de WvH-schaal. Lekker die supercup over twee wedstrijdjes spelen
En Feyenoord kan nog ingehaald worden. Zie ze zomaar verliezen bij PSV und AZ.quote:Op zondag 6 april 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, hee, hee. PEC kan de beker ook nog winnen.
Dit inderdaad. Zie het zo gebeurenquote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Feyenoord kan nog ingehaald worden. Zie ze zomaar verliezen bij PSV und AZ.
Ligt eraan in welk parket AZ zit in de laatste speelronde. Kan best dat die niet meer in worden gehaald of andere clubs in kunnen halen. Vorig jaar verloor AZ ook de laatste speelronde van het gedegradeerde Willem II.quote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet. 1 van die 2 wedstrijden gaan we winnen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je speelt zoals vandaag, dan haal je misschien twee punten de komende wedstrijden ja.quote:
Gleed hij niet uit?quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Muto het volgende:
Ook knap van Mulder. In een wedstrijd waar je anderhalve schot op doel krijgt, alsnog negatief opvallen.
Laatste half uur heeft het hele elftal z'n rust gepakt.quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.
Ben ik trouwens de enige die de wissels raar vond? (Vooral Vormer eruit voor Vilhena. Vilhena staat op scherp, Clasie op scherp, en Vormer speelde niet slecht. Laat gewoon Vormer staan, dan kun je bij 2-0 Clasie wat rust gunnen...)
Inderdaad ja, maarja, gaat om Ajax he. Dan kan alles opeens.quote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Bovendien is dit al jaren zo. Soms is er zelfs de mogelijkheid dat je op vrijdagavond zelf speelt en dan op zondag kampioen kan worden. So be it.
Ja, relaxte sfeer mede daardoor. Beviel me top!quote:Op zondag 6 april 2014 17:45 schreef Maastoren het volgende:
Zo'n wedstrijd zonder politie is mij trouwens prima bevallen. Voor herhaling vatbaar. Bewijst maar weer dat bij dit soort wedstrijd het gewoon totaal overbodig is.
Ja, zie KNVB beker finale 2010quote:Op zondag 6 april 2014 18:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maarja, gaat om Ajax he. Dan kan alles opeens.
Keiharde rellen geweest hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 18:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, relaxte sfeer mede daardoor. Beviel me top!
Ook, maar volgens mij ging hij eerst uitkomen, ging toen twijfelen en gleed daardoor uit. Trouwens ook die ene uittrap.quote:
Abou zal wel balen dat er niks noemenswaardigs is gebeurd.quote:
Wanneer gaat die wedstrijd zonder politieagenten (proef) eigenlijk plaatsvinden?quote:Op zondag 6 april 2014 18:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Abou zal wel balen dat er niks noemenswaardigs is gebeurd.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef eight het volgende:
[..]
Wanneer gaat die wedstrijd zonder politieagenten (proef) eigenlijk plaatsvinden?
Die gozer valt al negatief op als ie 's ochtends uit bed stapt.quote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Muto het volgende:
Ook knap van Mulder. In een wedstrijd waar je anderhalve schot op doel krijgt, alsnog negatief opvallen.
Tegen Heracles was het ook heel slecht. Maar wat zou het fijn zijn als het allemaal niet van de laatste wedstrijd af moet gaan hangen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je speelt zoals vandaag, dan haal je misschien twee punten de komende wedstrijden ja.
Ik ben benieuwd wie die grappenmakert is in de selectie die gewoon de hele opstelling doorgeeft voor de wedstrijdquote:Volgens de scheidende trainer Ronald Koeman van Feyenoord waren zijn spelers niet verrast door zijn nogal gewijzigde opstelling voor de thuiswedstrijd zondag tegen RKC Waalwijk (2-0). 'Nee, want het stond zaterdag al in de krant', sprak hij een tikje cynisch.
Koeman: 'Die krant doet zijn werk goed. Of me dat verbaast? Het verbaast me altijd dat dergelijke informatie soms vroeg in de krant komt. Dat betekent dat er gelekt wordt.'
Koeman gaf afgemeten aan dat hij al langer bij Feyenoord op de hoogte is van een 'mol' in of rondom zijn selectie. 'Dat komt door de dingen die ik soms lees. Dan weet je dat er ergens een lek zit. Inmiddels weet ik ook wel waar het zit. Of ik er nog iets aan ga doen? Nee, die energie wil ik daaraan niet meer verliezen.'
Volgens mij wilden ze de rookbommenleggers er tussen uit halen.quote:
Slechte zaak. Kan maar zo De Redder zijn inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie die grappenmakert is in de selectie die gewoon de hele opstelling doorgeeft voor de wedstrijd. Zal wel iemand zijn die ontevreden is. Ik zeg Bakkal. Roept u maar!
Genoeg kandidaten lijkt me. Feijenoord heeft zelden meer 'praters' in de selectie gehad dan nu.quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie die grappenmakert is in de selectie die gewoon de hele opstelling doorgeeft voor de wedstrijd. Zal wel iemand zijn die ontevreden is. Ik zeg Bakkal. Roept u maar!
Waar zou Bakkal ontevreden over zijn? Die gozer vindt het volgens mij wel best zo of vindt jij hem gretig ogen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat heeft een speler daar aan?quote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die gozert speelt al een seizoen of 2-3 alleen incidenteel. Komt terug naar Feyenoord om hier weer gewoon lekker te kunnen ballen en komt hier dan ook niet aan spelen toe. Plus, hij verdient geen drol. Ik weet het ook niet hoor. Ik gok maar wat.quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waar zou Bakkal ontevreden over zijn? Die gozer vindt het volgens mij wel best zo of vindt jij hem gretig ogen?
Het zal hem idd. worst wezen. Ik zet m'n geld op Ruben met als nummer 2 Samuel.quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waar zou Bakkal ontevreden over zijn? Die gozer vindt het volgens mij wel best zo of vindt jij hem gretig ogen?
Of je kijkt lekker de wedstrijd van Feyenoord op een scherm in de Arena.quote:Op zondag 6 april 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het kan best ook dat Ajax om 16:30 wordt afgetrapt. Lijkt me veel beter en dan heeft Feyenoord er ook niet veel last van.
Al is het wel een beetje treurig. Ajax heeft het immers zelf te verwijten dat ze in deze 'situatie' komen.
Verdient geen drol?quote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die gozert speelt al een seizoen of 2-3 alleen incidenteel. Komt terug naar Feyenoord om hier weer gewoon lekker te kunnen ballen en komt hier dan ook niet aan spelen toe. Plus, hij verdient geen drol. Ik weet het ook niet hoor. Ik gok maar wat.
nee verdient echt heel weinig, heeft wel hoge bonussen afgesloten geloof ik. maar was alleen bij kampioenschapquote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdient geen drol?
Ik las toen volgens mij 5 ton.Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Zou zomaar de beste wedstrijd kunnen worden, die ze in de Arena gezien hebben dit seizoen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Of je kijkt lekker de wedstrijd van Feyenoord op een scherm in de Arena.
xdquote:Op zondag 6 april 2014 18:21 schreef eight het volgende:
[..]
Zou zomaar de beste wedstrijd kunnen worden, die ze in de Arena gezien hebben dit seizoen.
Ah. Gelukkig maar.quote:Op zondag 6 april 2014 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nee verdient echt heel weinig, heeft wel hoge bonussen afgesloten geloof ik. maar was alleen bij kampioenschap
Oneens, vond Nelom als een gedrocht spelen. Geen tempo, geen voorzet, verdedigend labiel, moest constant door Kongolo gered worden.quote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelom
Uh, nee.quote:Op zondag 6 april 2014 18:18 schreef PIETR het volgende:
Sleegers misschien? Krijgt nooit een kans, zit altijd op de tribune ..
Je moet eens kijken over welke speler(s) de betreffende krant opvallend positief is, of minder kritisch dan je zou verwachten. Mocht je hier serieus tijd in willen steken (zou niet weten waarom) lijkt me dat een goed begin.quote:
Verschrikkelijk, Pelle kon echt helemaal niks goed doen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.
Tussen wie is die dan als die joden de beker pakken?quote:Op zondag 6 april 2014 17:47 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel dat we tweede worden. Ben wel benieuwd wat de KNVB gaat doen met de WvH-schaal. Lekker die supercup over twee wedstrijdjes spelen
Kampioen en de nr. 2quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Tussen wie is die dan als die joden de beker pakken?
Nogmaals: wat heeft de speler daar uiteindelijk aan?quote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lekker stoken en een vriendje van het AD te vriend houden.
Geen flauw idee. Dat zou je aan de betreffende speler moeten vragen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft de speler daar uiteindelijk aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |