vCL is ook CLquote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vCL bedoel je? No way dat Ajax het nog weg gaat geven... T'is geen Feyenoord
Als je geluk hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ervaring uit het verleden geeft aan dat dit niet zo is
Dus gewoon weer EL
"Weer" EL?quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ervaring uit het verleden geeft aan dat dit niet zo is
Dus gewoon weer EL
Ik bedoelde dan eigenlijk ook stiekem vELquote:Op zondag 6 april 2014 16:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Weer" EL?
De laatste keer dat we ons daarvoor kwalificeerden was in 2008 (via de beker).![]()
![]()
Wat zei ie?quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Typisch het volgende:
Zo, Koeman pakt Janmaat even aan in het interview.
Ik zie dat we op de UEFA ranking alweer gezakt zijn. Momenteel staan we op plaats 135quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan eigenlijk ook stiekem vEL
Feyenoord of Nederland?quote:Op zondag 6 april 2014 16:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie dat we op de UEFA ranking alweer gezakt zijn. Momenteel staan we op plaats 135
Leverde wat slordige ballen in.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef Typisch het volgende:
Zo, Koeman pakt Janmaat even aan in het interview.
Dat Janmaat waarschijnlijk geen idee had waar hij vandaag aan het doen was. Slechtste wedstrijd ooit bij Feyenoord van Janmaat.quote:
Zo slecht als dat het Nederlands voetbal is, zou het me weinig verbazen als de UEFA op een gegeven moment zo'n lage klassering creëertquote:
Er zijn 192 landen, zó slecht is het natuurlijk ook weer nietquote:Op zondag 6 april 2014 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo slecht als dat het Nederlands voetbal is, zou het me weinig verbazen als de UEFA op een gegeven moment zo'n lage klassering creëert
Weet je het heeeeel zeker?quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn 192 landen, zó slecht is het natuurlijk ook weer niet
quote:Op zondag 6 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, dan is 135 wel erg slecht. 130e staan we dan hoogstens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |