Ze was het zelf, Liwwarde.quote:
Vrouwen en humor. Een onmogelijke combinatie.quote:
Pieter Derks natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef BobW het volgende:
Straks kijken wie leuker is, Ton Kas of Pieter Derks. Ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Weer zo'n wijsneusje aan tafel. Kinderen moeten verboden worden op tv.
Vooral die sterrenkinderen uit de grachtengordel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Weer zo'n wijsneusje aan tafel. Kinderen moeten verboden worden op tv.
allesquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie toevallig dat fragment van Jort Kelder in de OP, waarin hij K&VdB op hun nummer zet. Leuk fragment maar wat heeft het met DWDD van doen?
Wat heeft het niet met DWDD van doen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie toevallig dat fragment van Jort Kelder in de OP, waarin hij K&VdB op hun nummer zet. Leuk fragment maar wat heeft het met DWDD van doen?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Doe je pet eens af Ga die studio eens uit debiel.
Jort is een vaste tafelheer. Filmpje is dus rullevantquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Omdat het Jort Kelder bij K&VdB is? Maar enlighten me, ik snap het gewoon niet.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef Monolith het volgende:
Dit soort kinderen worden thuis niet genoeg geslagen.
Het is zo'n irritant vroegwijs kind, ik zie liever kinderen die kinderen zijn.quote:
Huh. Okee...quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Jort is een vaste tafelheer. Filmpje is dus rullevant
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef Monolith het volgende:
Dit soort kinderen worden thuis niet genoeg geslagen.
Echt niet.quote:
Zaterdag is de 7e dag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
De week is nog lang niet voorbij Mathijs, nog twee dagen.
God rustte op de zevende dag. En dat is een zondag.quote:
De Joden rusten op zaterdag en laat die 7e dag nou net uit hun boekje te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
God rustte op de zevende dag. En dat is een zondag.
Ik ben geen Jood.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Joden rusten op zaterdag en laat die 7e dag nou net uit hun boekje te komen.
Dankjewel ouwe reus.quote:
Hij had een grap over de smurfen, ik ben hem alweer vergeten maar hij was briljant.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel ouwe reus.
De conference van Pieter was wel erg lang dat hij al in de 34e minuut mocht beginnen.
Het was zo'n dijenkletser dat je er blauwe plekken van kreeg?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had een grap over de smurfen, ik ben hem alweer vergeten maar hij was briljant.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was zo'n dijenkletser dat je er blauwe plekken van kreeg?
quote:Fotoboek The Beatles: Eddy Posthuma de Boer
Vijftig jaar geleden kwamen The Beatles, tijdens hun eerste world tour, twee dagen naar Nederland. Op 5 en 6 juni 1964 bracht fotograaf Eddy Posthuma de Boer, toen werkzaam voor de Volkskrant, deze Beatlemania in beeld. Drie foto’s van deze serie verschenen in de krant. Nu zijn de beste foto’s van deze unieke gebeurtenis gebundeld in het boek 'Yeah! Yeah! Yeah! Twee dagen met The Beatles in de polder'.
quote:Documentaire Rumsfeld: Twan Huys
Wij kennen Donald Rumsfeld als de Amerikaanse defensieminister onder wiens leiding de oorlogen in Irak én Afghanistan begonnen. Weinigen weten echter dat hij een politieke loopbaan van jewelste achter zich heeft en een groot deel van de na-oorlogse Amerikaanse geschiedenis van zeer dichtbij heeft meegemaakt. Zo was hij was adviseur van Nixon, minister van defensie onder president Ford, rekruteerde hij Dick Cheney als staflid en werd door diezelfde Cheney, ondertussen vicepresident, binnengehaald als Minister van Defensie onder Bush.
Afgelopen vrijdag ging in de V.S. de documentaire ‘The Unknown Known’ over hem in première. 33 uur interview werd door maker Errol Morris teruggebracht tot een indrukwekkend portret van de charismatische, briljant retorische Rumsfeld die geen spoor van spijt laat zien. Twan Huys heeft de docu gezien en geeft zijn visie.
Jij lult er anders hele topics mee vol.quote:Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef Karina het volgende:
Ja leuk fans van een tv-serie die iets gaan vertellenBoeiend.
Ja maar ik ga er niet op tv over vertellen man. Als je die serie niet volgt is daar toch geen reet aan?quote:Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij lult er anders hele topics mee vol.
Dat dus totaal niet.quote:Op maandag 7 april 2014 18:45 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog nooit 1 aflevering gezien van dat GoT, maar als ik de makers van South Park mag geloven gaat het grotendeels over blote piemeltjes in beeld, dus nee dank je
Niet alleen piemeltjes hoor (NSFW)quote:Op maandag 7 april 2014 18:45 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog nooit 1 aflevering gezien van dat GoT, maar als ik de makers van South Park mag geloven gaat het grotendeels over blote piemeltjes in beeld, dus nee dank je
En niet de mooiste piemels. De tetten zijn beter.quote:Op maandag 7 april 2014 18:45 schreef TLC het volgende:
Wat een norse man was datquote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Familiediner. Die ruzies gaan werkelijk nergens over
DOOORRRRRRRR
Ik kan me niet herinneren dat er eentje in beeld is geweest.quote:Op maandag 7 april 2014 18:45 schreef TLC het volgende:
Ja van die gozer die gevangen werd gehouden. Met zijn pik liep het niet zo goed afquote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er eentje in beeld is geweest.
Maar door South Park is de intro van GoT wel voorgoed anders in de beleving.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou bijna terug verlangen naar Eddie Izzard.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Mannen in leren broeken zijn wel sexy trouwens.
Ik dacht al, ligt het aan mij die snelheid?quote:
Mathijs van Nieuwkerk en Maarten van Rossem in gesprekquote:
Misschien heeft Kees iemand bezwangerd.quote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Matthijs is nog steeds zo vrolijk, vorige week ook al. Zou hij een vriendin hebben
Stagiaire noemen ze dat.quote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Matthijs is nog steeds zo vrolijk, vorige week ook al. Zou hij een vriendin hebben
Matthijs neukt zijn aanstaande schoondochterquote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Matthijs zal wel watervrees hebben.quote:
quote:
En dan heb je nog Prem.quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Buitendam het volgende:
Het verschil in kwaliteit in items is echt bizar. Twan Huys over Rumsfeld vs. Petuurrr de Vries die een nieuwe politieserie ontmaskerd.
Van alle markten thuis noemen ze dat.quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Buitendam het volgende:
Het verschil in kwaliteit in items is echt bizar. Twan Huys over Rumsfeld vs. Petuurrr de Vries die een nieuwe politieserie ontmaskerd.
Inderdaad. Goed item ditquote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Buitendam het volgende:
Vooral hier op FOK! iedereen weet het aan zn drugsgebruik!quote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Vorige keer was wel soort van genant toen ze pas later vertelde dat hij ziek was.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef thettes het volgende:
Ik zag Erik net in mijn appie. Maar het knullige is dat je mensen die je kent van tv onbewust als bekenden ziet en dus heel enthousiast begroet.
Nee, vind het ook knap dat je jezelf nog kan motiveren om dit te doen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bah. Al denk ik dat hij zelf helemaal niet zielig wil worden gevonden.
Volgensmij is het één van de weinige dingen die je kunt doen!quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, vind het ook knap dat je jezelf nog kan motiveren om dit te doen.
Ik probeer Nick vd Velden quasi toevallig tegen het lijf te lopen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ken dat. Ik zag Jack Spijkerman een keer bij de sigarenman, ik hallo zeggen
___ later had ik pas door dat hij het was. Ik dacht de buurman of zo, omdat hij me bekend voor kwam.
Genoeg mensen die thuis gaan zitten wachten op het einde of in elk geval ver uit de publiciteit blijven omdat ze dit niet willen laten zien aan de wereld.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij is het één van de weinige dingen die je kunt doen!
Die stond te krijsen en viel op ten duur flauw.quote:
Als je nou Barbara Barend wil tegenkomen moet je hier naar de AH komen. Op zondag bijna altijd raak.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer Nick vd Velden quasi toevallig tegen het lijf te lopen.
Het lukt alleen niet zo.
Een reden om daar niet heen te gaan.quote:Op maandag 7 april 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou Barbara Barend wil tegenkomen moet je hier naar de AH komen. Op zondag bijna altijd raak.
ja het media stuk inderdaad niet maar wachten op het einde zullen weinig mensen doen...quote:Op maandag 7 april 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Genoeg mensen die thuis gaan zitten wachten op het einde of in elk geval ver uit de publiciteit blijven omdat ze dit niet willen laten zien aan de wereld.
Deze post heeft alleen waarde als je een link aan ons geeft.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze man moeten ze vaker aan het woord laten
Eigenlijk een beetje jammerquote:Op maandag 7 april 2014 19:27 schreef Stickertje het volgende:
nu heeft elke bakvis een iphone met camera
Toffe gast wel iddquote:Op maandag 7 april 2014 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze man moeten ze vaker aan het woord laten
Dat kapsel van Pim is nu weer modern.quote:Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Elvis vond Pim Maas zelf niet zo boeiend geloof ik
Niet serieus te nemen dus. Ik luister alleen naar de Don en anders niet.quote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
muziekgeschiedenis les zonder leo blokhuis
En Derksen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:30 schreef OProg het volgende:
Toen zaten ze nog lekker te roken bij zoiets.
Arjan zou er gelukkig van worden.
Marga is eigenlijk altijd op dit niveau blijven hangen.quote:
En ze is er nog trots op ook.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Marga is eigenlijk altijd op dit niveau blijven hangen.
Ik kijk al uit naar het fotoverslagquote:Op maandag 7 april 2014 19:32 schreef Grifte het volgende:
Johannes ik heb een poging gewaagd je goddelijke nasi te bereiden.
Dat ja.quote:Op maandag 7 april 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar het fotoverslag
Het verslag staat in je topicquote:Op maandag 7 april 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar het fotoverslag
quote:Op maandag 7 april 2014 19:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het verslag staat in je topic
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten
Ik vond jouw achtergrond beterquote:Op maandag 7 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Extreem smaakvol gedaan
[ afbeelding ]
Dit is nasi op zijn best.
Mooie vriendin.quote:Op maandag 7 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Extreem smaakvol gedaan
[ afbeelding ]
een foto waar Eddy Posthuma de Boer jaloers op mag zijnquote:Op maandag 7 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Extreem smaakvol gedaan
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 7 april 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we Amerika niet een paar weken platleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |