abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 09:54:51 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_139611638
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. numerologisch uiteraard 11 verdachten.
Waarom is dat?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:30:37 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139612332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom is dat?
voor de archon-elite is numerolische getallen en datums van groot belang.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_139612835
Tja, aan 11 veel waarde hechten....

11, het gekkengetal

Zegt genoeg imho :+
pi_139613312
Komisch dat men denkt dat USA nu de wereld probeert te leiden naar Al Qaida terwijl ze eerder de wereld wilde doen geloven dat het vliegtuig in het meest onherbergzame stukje oceaan is gecrasht.

Waarom zou USA hun eigen verhaal gaan veranderen terwijl iedereen het eerste geloofde? Wat denken jullie?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 12:08:32 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_139614827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Komisch dat men denkt dat USA nu de wereld probeert te leiden naar Al Qaida terwijl ze eerder de wereld wilde doen geloven dat het vliegtuig in het meest onherbergzame stukje oceaan is gecrasht.

Waarom zou USA hun eigen verhaal gaan veranderen terwijl iedereen het eerste geloofde? Wat denken jullie?
Ik begin het hele verhaal steeds onwaarschijnlijker te vinden. Het krijgt Bermuda-triangle-achtige trekjes.
pi_139615422
Oh ja, je geloof ook dat de Bermuda driehoek daadwerkelijk een ding is.
Je verwacht het niet ;)

Als er een verklaring is die je niet aanstaat vind je het nogal snel ongeloofwaardig. Dat is een mens eigen.
pi_139615465
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je verwacht het niet ;)
Gashydraten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 12:37:02 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_139615494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je verwacht het niet ;)

Als er een verklaring is die je niet aanstaat vind je het nogal snel ongeloofwaardig. Dat is een mens eigen.
Ik geloof nog helemaal niks. Vind het vreemd dat men eerst onomstotelijk bewijs had en dan blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
pi_139615532
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik geloof nog helemaal niks. Vind het vreemd dat men eerst onomstotelijk bewijs had en dan blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
ik ook.

Het is of
• amateurisme
of
• een complot

Het laatste kan ik niet vormgeven (motief?), dus dan het eerste, dat is al dramatisch genoeg.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139616154
quote:

[..]

Onomstotelijk bewijs dat het vliegtuig ergens in de Indische Oceaan is neergestort ja. Niemand heeft beweerd onomstotelijk bewijs te hebben dat ze iets hebben gevonden!

Volgens mij is de bodem nog niet compleet afgezocht dus jouw bewering dat dat helemaal niet zo blijkt te zijn is niet waar. For all I know ligt dat ding gewoon nog ergens op 7 kilometer diepte.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 13:09:48 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_139616277
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Onomstotelijk bewijs dat het vliegtuig ergens in de Indische Oceaan is neergestort ja. Niemand heeft beweerd onomstotelijk bewijs te hebben dat ze iets hebben gevonden!

Volgens mij is de bodem nog niet compleet afgezocht dus jouw bewering dat dat helemaal niet zo blijkt te zijn is niet waar. For all I know ligt dat ding gewoon nog ergens op 7 kilometer diepte.
Inderdaad. For all you know.
pi_139616512
Tenzij je meer weet vind ik het raar dat jij dan hier loopt te roepen dat de onderzoekers liegen.

Vandaar juist die woordkeuze. Er is geen enkele reden om aan de uitspraken tot dusver te twijfelen.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 13:55:32 #163
249559 crew  Lavenderr
pi_139617770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tenzij je meer weet vind ik het raar dat jij dan hier loopt te roepen dat de onderzoekers liegen.

Vandaar juist die woordkeuze. Er is geen enkele reden om aan de uitspraken tot dusver te twijfelen.
Ik loop helemaal niet te roepen. Ik heb mijn vraagtekens, meer niet.
pi_139618281
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik loop helemaal niet te roepen. Ik heb mijn vraagtekens, meer niet.
quote:
Vind het vreemd dat men eerst onomstotelijk bewijs had en dan blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
Je zet vraagtekens omdat men een vliegtuig niet kan vinden in een oceaan van 10 kilometer diep, en daarom geloof je niet dat het gecrasht is.

Het leuke is dat je zelf niet inziet hoe ironisch jouw denkpatroon is.
Niet geloven in een redelijk plausibele theorie omdat je geen aanwijzingen hebt, en dan met termen als Bermuda driehoek en Diego Garcia. Daarvoor zijn al helemaal 0,0 aanwijzingen?!
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 14:15:02 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_139618380
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

[..]

Je zet vraagtekens omdat men een vliegtuig niet kan vinden in een oceaan van 10 kilometer diep, en daarom geloof je niet dat het gecrasht is.

Het leuke is dat je zelf niet inziet hoe ironisch jouw denkpatroon is.
Niet geloven in een redelijk plausibele theorie omdat je geen aanwijzingen hebt, en dan met termen als Bermuda driehoek en Diego Garcia. Daarvoor zijn al helemaal 0,0 aanwijzingen?!
Diego Garcia heb ik nooit iets over gezegd.
Bermuda Driehoek was meer bedoeld als vergelijking. Mysterie.
pi_139618422
Toch heb je het steeds over onomstotelijk bewijs.
Heb je hier een bron van?

Want volgens mij misinterpreteer je die woorden volledig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat 'onomstootbare bewijs' kunnen we wel vergeten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het kan echt van alles zijn.
Het is al veelzeggend dat men eerst met onomstotelijk bewijs kwam waar we vervolgens letterlijk niets van hebben kunnen aanschouwen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies. Kom dan niet met uitspraken als onomstotelijk bewijs want dat is er helemaal niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar begint het wel op te lijken idd.
Maar goed, laat maar zien dan denk ik.
Dat eerdere 'onomstotelijke' bewijs was niet zo onomstotelijk dus.
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En al weken geleden beweren dat er onomstotelijk bewijzen waren dat het vliegtuig daar en daar lag. Dus gewoon liegen tegen de nabestaanden.
quote:

[..]

Bijna geobsedeerd door dat woord!
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 14:20:17 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_139618541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toch heb je het steeds over onomstotelijk bewijs.
Heb je hier een bron van?

Want volgens mij misinterpreteer je die woorden volledig.
Nog maar een keer dan:
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
pi_139618597
'Malaysia Airlines heeft onomstotelijk bewijs dat de vermiste vlucht MH 370 in de Indische Oceaan is gestort en dat niemand de ramp heeft overleefd.'

Daar staat nergens een exacte locatie.
Ze hebben op basis van ping een laatste locatie kunnen vinden van het vliegtuig.
Op basis van beschikbare brandstof hebben ze geconcludeerd dat het vliegtuig het vasteland nimmer heeft kunnen bereiken en dus is gecrasht.

Dat er geen vliegtuig is gevonden doet helemaal niks af aan die conclusie.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 14:23:04 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_139618624
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
'Malaysia Airlines heeft onomstotelijk bewijs dat de vermiste vlucht MH 370 in de Indische Oceaan is gestort en dat niemand de ramp heeft overleefd.'

Ze hebben op basis van ping een laatste locatie kunnen vinden van het vliegtuig.
Op basis van beschikbare brandstof hebben ze geconcludeerd dat het vliegtuig het vasteland nimmer heeft kunnen bereiken en dus is gecrasht.

Nou mooi toch? Opgelost :)
pi_139618640
Het zou wel tof zijn als we het vliegtuig nog vinden. IVM openstaande vragen enzo.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 14:52:34 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_139619762
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het zou wel tof zijn als we het vliegtuig nog vinden. IVM openstaande vragen enzo.
Dat zou zeker fijn zijn. Vooral voor de nabestaanden.
pi_139623982
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

Diego García ligt wel in de buurt, onomstotelijk is het wat mij betreft als ze het wrak hebben gevonden.
pi_139624032
Australië ligt ook in de buurt.

Het is gewoon zo mystiek en spannend om Diego Garcia te roepen omdat dat een eiland is waar toevallig wat oude radarsystemen staan. Soort van leuk Hollywood scriptje om daar het vliegtuig buiten het oog van de wereld te laten landen.

Maar realistischer dan een scriptje zal het nooit worden.

mbt het wrak: dat is te smoking gun ja, maar die hoef je niet altijd te vinden om een voordeel te vellen.
pi_139625600
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

voor de archon-elite is numerolische getallen en datums van groot belang.
Wat is de archon-elite?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 17:59:06 #175
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_139625724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef gijsman het volgende:
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.

De man die geinterviewd werd had ook een theorie

Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
Ennuh...wat zou het doel hiervan zijn?

En zou het niet veel makkelijker zijn om gewoon het vliegtuig op te blazen?

Ik word een beetje ziek van desinformatietrollen en doorgeslagen complotters. Donder toch eens op man met jullie waanbeelden.

Het vliegtuig is gewoon verongelukt, en de media speelt daar op in omdat zij van sensatie houden. Kijkcijfers weet je wel. En overheden maken mensen ook graag bang voor terroristen, dus houden ze ons zo lang mogelijk in spanning of dit nou wel of niet een aanslag was.

Verder is het gewoon een ongeluk en moeten alle paranoide complotters eens ophouden met dit soort tijdsverspilling.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 18:20:58 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_139626250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:59 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Ik word een beetje ziek van desinformatietrollen en doorgeslagen complotters. Donder toch eens op man met jullie waanbeelden.

Het vliegtuig is gewoon verongelukt, en de media speelt daar op in omdat zij van sensatie houden. Kijkcijfers weet je wel. En overheden maken mensen ook graag bang voor terroristen, dus houden ze ons zo lang mogelijk in spanning of dit nou wel of niet een aanslag was.

Verder is het gewoon een ongeluk en moeten alle paranoide complotters eens ophouden met dit soort tijdsverspilling.
In het ene topic breek je een lans voor de complotters BNW / Hoe complotten werken... en waarom 'wij' geen 'gekkies' zijn en hier zet je ze weg als idioten met waandenkbeelden. Apart.

En andere users zeggen op te donderen is ook niet de bedoeling.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:24:17 #177
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_139626347
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In het ene topic breek je een lans voor de complotters BNW / Hoe complotten werken... en waarom 'wij' geen 'gekkies' zijn en hier zet je ze weg als idioten met waandenkbeelden. Apart.

En andere users zeggen op te donderen is ook niet de bedoeling.
Die opmerking heeft natuurlijk betrekking op dit specifieke topic.

En opdonderen betekent niet letterlijk opdonderen, hetzelfde als je zegt 'ga toch weg'. Je kent het wel.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:29:18 #178
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139626478
quote:

[..]

Huh wat doe je dan in dit topic :?
Zout eens op :P ga je tijd nou niet verspillen met het lezen van deze "onzin" dan :6 :9 :+
Rayen 2½ jaar!
pi_139629657
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Huh wat doe je dan in dit topic :?
Zout eens op :P ga je tijd nou niet verspillen met het lezen van deze "onzin" dan :6 :9 :+
Je kan hem inderdaad zijn verzoek om kwaliteit en nuance verwijten
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:59:12 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139630560
quote:

[..]

Meh, als het duidelijk een ongeluk was, was het vliegtuig al boven water.
Zolang er nog niks duidelijks is, mag men gissen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 20:16:30 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_139631423
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Meh, als het duidelijk een ongeluk was, was het vliegtuig al boven water.
Zolang er nog niks duidelijks is, mag men gissen ;)
BNW 8-)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:19:15 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139631584
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

BNW 8-)
Truth 8-)
pi_139632495
Topic een beetje doorlezen daar zijn al wat mogelijke doelen voorbij gekomen.
Volgens de media... tja je gelooft dus alles wat er in de media voorbij komt.

Als je zo ziek wordt van doorgeslagen complotdenkers steek er dan geen energie in bespaart je ook weer een berg ergernis
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 23:11:04 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_139646271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:36 schreef gijsman het volgende:
Topic een beetje doorlezen daar zijn al wat mogelijke doelen voorbij gekomen.
Volgens de media... tja je gelooft dus alles wat er in de media voorbij komt.

Als je zo ziek wordt van doorgeslagen complotdenkers steek er dan geen energie in bespaart je ook weer een berg ergernis
Zo is dat.
pi_139651156

nu ff kijken, laat maar, te sloom.

Weer dat patent. Dat kan je ook bemachtigen zonder een vliegtuig met mensen te kapen. :')

[ Bericht 19% gewijzigd door El_Matador op 07-05-2014 05:03:37 ]

woensdag 7 mei 2014 @ 08:08:26 #186
52357 Lambiekje
pi_139651752
quote:

[..]

Je weet dat er patenthouders van een militair chip aanboord waren. En dat nu alleen Amerika het patent heeft. !?

Je weet dat de Malasische overheid de laatste woorden van cockpit heeft verdraaid tot 2 keer toe nu. !?

Het is tijdverspelling dat we zoeken naar plekken waar het gewoon NOOIT geweest kan zijn.
En het is sowieso vreemd dat het al 2 maanden het nieuws bezighoudt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:31:32 #187
52357 Lambiekje
pi_139651972
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:52 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Diego García ligt wel in de buurt, onomstotelijk is het wat mij betreft als ze het wrak hebben gevonden.
.. net zo zeker als de brokstukken op het grasveld van het pentagon zeker.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:33:59 #188
52357 Lambiekje
pi_139652001
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 04:54 schreef El_Matador het volgende:

nu ff kijken, laat maar, te sloom.

Weer dat patent. Dat kan je ook bemachtigen zonder een vliegtuig met mensen te kapen. :')
.. met de Titanic (of beter gezegd de Olympic) was het een zelfde soort grap om 3 steenrijke gasten weg te werken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:54:01 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139652229
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. met de Titanic (of beter gezegd de Olympic) was het een zelfde soort grap om 3 steenrijke gasten weg te werken.
:D die kende ik no niet :P
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 14:41:38 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_139660866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dat er patenthouders van een militair chip aanboord waren. En dat nu alleen Amerika het patent heeft. !?

Je weet dat de Malasische overheid de laatste woorden van cockpit heeft verdraaid tot 2 keer toe nu. !?

Het is tijdverspelling dat we zoeken naar plekken waar het gewoon NOOIT geweest kan zijn.
Dat is natuurlijk helemaal niet zo vreemd. Stel je eens voor hoe de nabestaanden zich voelen? Alleen voor hen is het al van belang dat het gevonden wordt.
pi_139661361
quote:

[..]

Je bent echt dom he. Verdiep je eens in hoe patenten nu echt werken voor je weer onzin gaat uitkramen. Een patent is geregistreert op een octrooibureau. Het is geen fysiek papietje dat je kunt vasthouden, en als diegene die het heeft aangevraagd doodgaat gaat het automatisch naar de erfgerechtigde. Buiten dat lijkt het me dat het een patent op bedrijfsnaam zou zijn en dan is het al helemaal onmogelijk wat jij zegt. Doe jezelf nu eens een plezier. Je maakt je alleen belachelijk door alles wat je post. Ga gewoon eens naar buiten en kom niet meer op het internet.

quote:
Ik weet alleen dat ze de laatste woorden de eerste keer verkeerd geinterpreteerd heeft. Dat kan gebeuren.

quote:
Het is pas echte tijdsverpilling dat mensen hier moeten reageren op jouw diarree van onzin.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:43:48 #192
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_139666381
quote:

[..]

Dat is niet vreemd Lambiekje. Zoals ik al zei, newsagency's hebben een sensatiezucht. Ze willen zoveel mogelijk kijkers dus brengen ze dit zo sensationeel mogelijk. Waan van de dag, zou je het ook kunnen noemen.

En dat verhaal met die patenten, ik heb er niets over gelezen. Kan je het me uitleggen en gelijk even de bronnen plaatsen die confirmeren dat er werkelijk patenthouders aan boord waren?
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 14:28:39 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_139698752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:43 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd Lambiekje. Zoals ik al zei, newsagency's hebben een sensatiezucht. Ze willen zoveel mogelijk kijkers dus brengen ze dit zo sensationeel mogelijk. Waan van de dag, zou je het ook kunnen noemen.

En dat verhaal met die patenten, ik heb er niets over gelezen. Kan je het me uitleggen en gelijk even de bronnen plaatsen die confirmeren dat er werkelijk patenthouders aan boord waren?
Dat gaat nu even niet. Misschien vragen aan iemand anders die denkt dat er patenthouders aan boord waren.
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:35:26 #194
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_139704848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat gaat nu even niet. Misschien vragen aan iemand anders die denkt dat er patenthouders aan boord waren.
Nou ja, zo geinteresseerd ben ik er nou ook weer niet in.

Waarom zou dat trouwens niet gaan? Ik snap even niet waarom jij moet antwoorden voor Lambiekje, kan hij dat zelf niet?
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 18:04:01 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_139705590
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:35 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Nou ja, zo geinteresseerd ben ik er nou ook weer niet in.

Waarom zou dat trouwens niet gaan? Ik snap even niet waarom jij moet antwoorden voor Lambiekje, kan hij dat zelf niet?
Klopt.
  Moderator zaterdag 10 mei 2014 @ 14:19:07 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_139776095
Laatste complottheorie

http://www.theweek.co.uk/(...)ppened-missing-plane

'The Bermuda Triangle

Ok, so the plane didn't actually fly anywhere near Bermuda, but some people – including one Malaysian minister – pointed out that the area where MH370 vanished is on the exact opposite side of the globe to the Bermuda Triangle. Unfortunately those people are wrong; the exact opposite side of the globe is closer to the Caribbean than Bermuda, The Sunday Times notes.'
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 11:28:14 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_139820825
Volgens Benno Baksteen (what`s in a name :P)

'Vlucht MH 370 zal ooit gevonden worden'

De wrakstukken van vlucht MH 370 zullen ooit gevonden worden, waarschijnlijk in het gebied in de Indische Oceaan waar nu wordt gezocht.

Dat zegt luchtvaartdeskundige Benno Baksteen in een interview met NU.nl. "Ik denk dat het gaat lukken om hem te vinden. Er is genoeg informatie over de vlucht boven water gekomen om te kunnen zeggen: waar nu gezocht wordt, dat is inderdaad het gebied waar het vliegtuig moet liggen."

Volgens Baksteen is er in het begin van de zoektocht, die inmiddels ruim twee maanden duurt, vertraging ontstaan omdat belangrijke informatie, bijvoorbeeld over de mogelijke waarneming van het vliegtuig op de militaire radar, werd achtergehouden.

http://www.nu.nl/buitenla(...)gevonden-worden.html
pi_139829241
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens Benno Baksteen (what`s in a name :P)

'Vlucht MH 370 zal ooit gevonden worden'

De wrakstukken van vlucht MH 370 zullen ooit gevonden worden, waarschijnlijk in het gebied in de Indische Oceaan waar nu wordt gezocht.

Dat zegt luchtvaartdeskundige Benno Baksteen in een interview met NU.nl. "Ik denk dat het gaat lukken om hem te vinden. Er is genoeg informatie over de vlucht boven water gekomen om te kunnen zeggen: waar nu gezocht wordt, dat is inderdaad het gebied waar het vliegtuig moet liggen."

Volgens Baksteen is er in het begin van de zoektocht, die inmiddels ruim twee maanden duurt, vertraging ontstaan omdat belangrijke informatie, bijvoorbeeld over de mogelijke waarneming van het vliegtuig op de militaire radar, werd achtergehouden.

http://www.nu.nl/buitenla(...)gevonden-worden.html
Ik denk niet dat Baksteen heel veel meer weet dan ons, ik ben het in ieder geval niet met hem eens :P
We moeten eerst nog maar eens zien of het vliegtuig idd daar terecht gekomen is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 10:43:33 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_139977019
Defect materieel legt zoektocht MH 370 stil

De zoektocht naar het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines ligt zeker tot het weekeinde stil. De twee onderzeeërs die de MH 370 moeten vinden hebben defecten.

Dat melden Australische media.

De Boeing verdween begin maart van de radar en stortte vermoedelijk in de Indische Oceaan. Sindsdien wordt naar het vliegtuig gezocht, ook al liggen de wrakstukken waarschijnlijk kilometers onder de zeespiegel.

http://www.nu.nl/buitenla(...)cht-mh-370-stil.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')