Bij mij staat always sunny er nog gewoon op.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.
Hoeveel kost het?
Netflix kost € 7,99 per maand.
Voor dit bedrag kun je op twee apparaten gelijktijdig onbeperkt films kijken.
Voor € 11,99 is dit uit te breiden tot vier gelijktijdige apparaten.
De eerste maand is gratis.
Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.
Hoe kan ik betalen?
Via credit card of iDEAL.
Via iDEAL betaal je 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven.
Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.
Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality
Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld.
Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD.
Daarnaast dient de provider Super HD te ondersteunen.
Problemen
• Frequent bufferen of laden tijdens streaming
• Fout: Kan geen verbinding maken met Netflix
Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type
• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
• Android 2.2+
• Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
• iPad (480p)
• iPhone (480p)
• iPod Touch (480p)
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
• XBOX One (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
Buitenlandse Netflix-catalogus (plus o.a. Hola)
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
• www.unblock-us.com ♦ kost US$ 4,99 per maand. Via de website kunnen diverse landen gekozen worden voor de VPN-verbinding. Ook ondersteuning voor andere diensten. De eerste week is gratis. Betaling is mogelijk via credit card of PayPal.
• Met de Media Hint-plugin kan de Amerikaanse Netflix bekeken worden. De plugin is beschikbaar voor Google Chrome en Mozilla FireFox.
• www.unlocator.com ♦ gelijk aan unblock-us, momenteel in bčtafase en gratis te gebruiken. Waarschijnlijk later betaalde dienst.
Mad Men is ook veel te goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Netflix is inderdaad echt verslavend, wil elke avond 1 Mad Men-aflevering kijken maar door luiheid en die auto-play na 15 seconden kijk ik er steeds 2 of 3 :$
What the fuck man. Doe eens een link.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij mij staat always sunny er nog gewoon op.
quote:
Het is zinloos, onnodig, topicvervuilend. Doe 's volwassen en pas je quote aanquote:
Neh, liever niet. Ik heb nog wel een tip voor je... Dawson's creek, ooit gezien?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is zinloos, onnodig, topicvervuilend. Doe 's volwassen en pas je quote aan
Je bezorgde me al bijna een hartaanvalquote:Op donderdag 3 april 2014 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
AH, LOL, nevermind man. MediaHint was niet ingeschakeld omdat het nieuwe rechten of zo nodig had en ik die moest accepteren. Het werkt weer.
Charlie.
Hehe, wel minder trouwens dat de eerste zoveel seizoenen allemaal een kut formaat hebben.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neh, liever niet. Ik heb nog wel een tip voor je... Dawson's creek, ooit gezien?
[ afbeelding ]
[..]
Je bezorgde me al bijna een hartaanval
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neh, liever niet. Ik heb nog wel een tip voor je... Dawson's creek, ooit gezien?
Hmmm, ik heb hetzelfde... ik moet nu inloggen bij mediahint en krijg te horen dat ik een trial van 7 dagen heb en daarna mag gaan betalen, dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
AH, LOL, nevermind man. MediaHint was niet ingeschakeld omdat het nieuwe rechten of zo nodig had en ik die moest accepteren. Het werkt weer.
Charlie.
Bestaat pas 17 delenquote:
Nou vooruit, ik zal het even toelichten dan. Ik was met desbetreffende user in gesprek over het al dan niet verdwenen 'Always Sunny'. Toen ik hem bij mij nog gewoon zag staan, wilde ik dat laten weten aan desbetreffend user, en dan wel op de meest efficiente wijze mogelijk; dmv een quote-alert. Ik was echter te lui om een relevante quote op te zoeken omdat ik al in het nieuwe topic was en derhalve quotte ik de OP. En toen ging iedereen butthurt doenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:39 schreef Aether het volgende:
[..]
(Snap ook niet echt de bedoeling van de quote)
quote:
Ik ben dat Zenmate aan het bekijken, maar klopt het dat je eerst je e-mailadres moet opgeven voordat het werkt?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hetzelfde... ik moet nu inloggen bij mediahint en krijg te horen dat ik een trial van 7 dagen heb en daarna mag gaan betalen, dat gaat dus niet gebeuren.
Op Reddit stapt iedereen over op Zenmate... zo eens een poging wagen.
Nope geen Canada idd... kijk daar eigenlijk ook nooit naar tbh... deze schijnt ook goed te zijn:quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:18 schreef Forbry het volgende:
O.k., e-mailadres ingevuld voor Zenmate. Zie Canada er niet bij staan?
Ik zou toch eens Netflix Canada bekijken... staan echt een aantal leuke/populaire dingen tussen, die niet op de andere (Engelstalige) Netflix locaties te vinden zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nope geen Canada idd... kijk daar eigenlijk ook nooit naar tbh... deze schijnt ook goed te zijn:
https://github.com/yogiibear/media-proxy-toggle
Om in ieder geval één voorbeeld te geven: ik kijk het zelf (nog) niet, maar Community staat bijvoorbeeld alleen op CAN (niet op US, UK of NL iig) en volgens mij is dat wel een hele populaire serie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou toch eens Netflix Canada bekijken... staan echt een aantal leuke/populaire dingen tussen, die niet op de andere (Engelstalige) Netflix locaties te vinden zijn
Link bewaard, ga er later eens (aandachtiger) naar kijken.
unblock usquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:34 schreef Vinture het volgende:
Weten jullienog een goede vervanger voor unlocator op de xbox360
House of Cards.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:44 schreef Montgomery het volgende:
Ik raad jullie Orphin Black aan! Mega serie!!!
Raden jullie mij nog wat aan?
Behalve Breaking Bad en die shit, geen zin in.
Nog andere series naast Orphan Black (wat ik zelf trouwens niet zo'n hele bijzondere serie vind) die je goed vindt? Valt jouw smaak een beetje beter te bepalen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:44 schreef Montgomery het volgende:
Orange is the new black.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:44 schreef Montgomery het volgende:
Skins is tof ja. Seizoen 3 en 4 zijn wel stuk beter dan de eerste 2.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:31 schreef yvonne het volgende:
http://movies.netflixable.com/215619 Dat was bagger
Ik ben al scrollend bij deze serie blijven hangen en die is nieteens onaardig:
Skins
beetje apple design gejat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:08 schreef Aether het volgende:
Amazon heeft in NA de eigen Fire TV uitgebracht.
Speelt o.a. Netflix af en moet een concurrent van de Roku, Apple TV en Ouya gaan worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, soms heb ik van die dagen dat ik She's all that zo weer kan kijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ha lekkere teenmovie night met jaren 90 films met Can't hardly wait en She's all that. Heerlijk zulke avondjes . Dat soort dingen is nou echt het voordeel van Netflix
ondertiteling?quote:Op zondag 6 april 2014 00:02 schreef DE_krumpel het volgende:
American horror story![]()
Kijk net naar het Amerikaanse aanbod van netflix, waarom hebben we hier die series en films nog niet?
Die rechten moeten per land apart gekocht worden. Zal voor Nederland wel relatief duur zijn. Ik las ook dat ze hier nog verlies draaiden.quote:Op zondag 6 april 2014 00:02 schreef DE_krumpel het volgende:
American horror story![]()
Kijk net naar het Amerikaanse aanbod van netflix, waarom hebben we hier die series en films nog niet?
Orange is the new black, prison break, pretty little liars, lost... ehm ja zoietsquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nog andere series naast Orphan Black (wat ik zelf trouwens niet zo'n hele bijzondere serie vind) die je goed vindt? Valt jouw smaak een beetje beter te bepalen...
Apple TV is geen tvquote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef Morri het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar vergeten te melden: geen nieuwe TV. Onze TV is verder prima.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef Morri het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar vergeten te melden: geen nieuwe TV. Onze TV is verder prima.
Die viel al af omdat hij geen ethernet ingang had.quote:Op zondag 6 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Chromecast. Werkt supersimpel, goeie kwaliteit en kost 'geen drol'
quote:Op zondag 6 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Chromecast. Werkt supersimpel, goeie kwaliteit en kost 'geen drol'
Apple TV.quote:Chromecast valt af, want daar zit geen ethernet aansluiting op.
+1.quote:
Wij zijn heel tevreden.quote:
Ik stream heel vaak van iPad en iPhone naar tv. Muziek, Netflix, YouTube ...quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef capricia het volgende:
Wij zijn heel tevreden.
En aangezien ik toch altijd op m'n iPad zit, is het heel handig dat die iPad ook als remote werkt.
Ja, het werkt super.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stream heel vaak van iPad en iPhone naar tv. Muziek, Netflix, YouTube ...
Makkelijker en overzichtelijker dan via de Apple tv app.quote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef capricia het volgende:
Ja, het werkt super.
Trouwens, Youtube bedienen op de apple tv gaat heel makkelijk met de iPad.
Die ene donkere chick verdiende wel even honderdduizenden dollars per jaar met huizen en kleding, dat vond ik dan wel weer tof.quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh die is inderdaad leuk en zo bizar , dat mensen zo opgaan in hun 2e leven.
Dat of ik neem mijn laptopje mee naar bed , en ga heerlijk op bed kijkenquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Re het volgende:
ik kijk voornamelijk via de laptop die staat ingeplugd met hdmi naar de TV
Dit, of via de PS3. Werkt primaquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Re het volgende:
ik kijk voornamelijk via de laptop die staat ingeplugd met hdmi naar de TV
Media Hint requires account now, launches premium accountsquote:Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zat Netflix USA te kijken met MediaHint in mn browser. Stoptie er ineens mee en moet ik inloggen bij MediaHint waar ik nu een 7 dagen free trial heb ineens. Daarna moet ik betalen??? Hebben meer mensen dit?
second life zat toch ook vol met undercovers? of komt dat niet aan bod?quote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ene donkere chick verdiende wel even honderdduizenden dollars per jaar met huizen en kleding, dat vond ik dan wel weer tof.
Ik vind het een geweldige serie. Niet in de laatste plaats vanwegequote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand hier ervaring met Luther? Leuke serie of niet?
Dat er.mensen zijn die Luther niet kennen, Kijken!!!quote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Shadeauw het volgende:
Seizoenen 1 en 2 op DVD aangeschaft toen die voor een klein prijsje verkocht werden. Ging er eigenlijk vanuit dat ik het goed ging vinden. Eerste twee afleveringen gezien, maar vond 'r helemaal niks aan en ergerde mij ook enorm aan "die meid". Daarna niet meer verder gekeken, maar misschien dat ik het ooit nog wel een nieuwe kans geef... ik keek het met iemand anders en die vond het toen wel aardig. Verder ook wel veel goede verhalen over gehoord/gelezen...quote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Shadeauw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Je moet wel van het 'Franse lange film' genre houden. Als dat al een genre is. Ik heb wel wat kanttekeningen maar over het geheel genomen vond ik het ook een erg goede film.quote:Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
La Vie d`Adele![]()
Iedereen ga hem kijken op Amerikaanse Netflix, prachtige film.
Ik ook hoor. Daarom ook geen 5-sterrenfilm zoals vele wel vinden. Maar wel erg meeslepend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eens. Je moet wel van het 'Franse lange film' genre houden. Als dat al een genre is. Ik heb wel wat kanttekeningen maar over het geheel genomen vond ik het ook een erg goede film.
In de US en dus ook op Netflix heet de film overigens "Blue is the warmest color".
Even melden dat het een WD TV Live is geworden. Een collega van m'n vriend, die zelf een Apple TV had, waarschuwde ons dat het afspelen van bestanden vanaf onze NAS niet 'plug-and-play' zou zijn. Je moet dat op een of andere manier via iTunes doen of via een ander iApparaat (wat we niet hebben). Bij nader inzien blijken er ook niet zo heel veel formaten ondersteund te worden. En ook zei hij dat als we dan toch een Apple TV wilden, dat we dan beter even konden wachten. Er komt een nieuwe aan.quote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef Morri het volgende:
Ok, Apple TV en WD Live ga ik de komende dagen wat beter bekijken. Zo in eerste instantie voldoen die beiden aan de eisen.
Behalve dan dat apple je kan voorschrijven wat je wel of niet mag kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef perro. het volgende:
ja heeft ethernet. en er is weinig makkelijker dan apple.
quote:Netflix is now streaming 4K, starting with 'House of Cards'
At the beginning of the year, Netflix revealed that it would be producing all of its original shows in 4K — and now some of that content is finally available to stream. Unsurprisingly, the first show to get the ultra HD treatment is Netflix's biggest original show, House of Cards. The company has confirmed that the recently launched second season of House of Cards is now available in 4K, along with "some nature documentaries." Netflix had previously said that it planned to start airing 4K content in the spring.
It's great news for those starving for 4K content on their expensive new TVs, but don't expect a mass rollout any time soon — Netflix's chief product officer Neil Hunt previously told The Verge that even by the end of the year the service's 4K selection will still be pretty small. "Over time we expect to gradually introduce a lot of additional content, other originals we're working on, other content from other vendors," he explained.
Fargoquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Vinture het volgende:
Morgen komt de eerste afleverering van argo uit toch?
Hola?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef Odaiba het volgende:
Ik gebruikte tot voor kort altijd Media Hint om gratis de US content te kunnen bekijken. Echter vragen hun er nu maandelijks geld voor om het te mogen gebruiken. Dat ben ik dus niet van plan. Weet iemand misschien een goed alternatief die gratis en net zo makkelijk is als Media Hint?
Hola of Zenmate...quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef Odaiba het volgende:
Ik gebruikte tot voor kort altijd Media Hint om gratis de US content te kunnen bekijken. Echter vragen hun er nu maandelijks geld voor om het te mogen gebruiken. Dat ben ik dus niet van plan. Weet iemand misschien een goed alternatief die gratis en net zo makkelijk is als Media Hint?
Werken wel íetsje minder soepel/makkelijk, maar daar staat tegenover dat je kunt kiezen uit meer landen.quote:
Netflix kent je voorkeuren en stemt het aanbod daar op af.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Sinds wanneer staat er (op de Apple TV iig) onder genres ook het genre Gayfilms?
Is dat echt een apart genre joh?
Nieuwe genres worden dynamisch getoond op basis van je eigen kijkgedragquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Sinds wanneer staat er (op de Apple TV iig) onder genres ook het genre Gayfilms?
Is dat echt een apart genre joh?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Netflix kent je voorkeuren en stemt het aanbod daar op af.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef KaBuf het volgende:
Misschien omdat ik seizoenen 1 t/m 7 van HIMYM twee keer heb gezien, iets met Neil Patrick Harris en zo
quote:
Dat is een bazenserie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef Nibb-it het volgende:
Vandaag begonnen met Netflix, House of Cards. Oh my.
Breaking Bad wordt echt elk seizoen beter. 1e seizoen is niet geweldig misschien. Hoe ver ben je gekomen in seizoen 2?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is een bazenserie.
Net klaar met Orange is The New Black. Nu eigenlijk helemaal geen idee wat te gaan kijken. Breaking Bad ooit aan begonnen, maar niet de moed gehad om verder te kijken. Afgehaakt in seizoen 2
House of Cards al gezien jaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Breaking Bad wordt echt elk seizoen beter. 1e seizoen is niet geweldig misschien. Hoe ver ben je gekomen in seizoen 2?
En House of Cards al gekeken?
Staat niet op Netflixquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Nibb-it het volgende:
Weet zo niet of het op Netflix staat don, maarre... True Detective?
Mad Men?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef donroyco het volgende:
Dat is een bazenserie.
Net klaar met Orange is The New Black. Nu eigenlijk helemaal geen idee wat te gaan kijken. Breaking Bad ooit aan begonnen, maar niet de moed gehad om verder te kijken. Afgehaakt in seizoen 2
Ik vond het langdradig worden, Copy. Sorryquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mad Men?
En afhaken in Breaking Bad, de schaamteloosheid!!!
Het is je vergeven. Maar you're missing out. Big time!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef donroyco het volgende:
Ik vond het langdradig worden, Copy. Sorry
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Maar you're missing out. Big time!
quote:
Thanks voor de suggesties. Ik doorloop even de opties.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
Over Breaking Bad kan ik alleen zeggen, dat de serie echt groeit. 't Is niet een kwestie van wennen aan het tempo van de eerste twee seizoenen, want seizoen 3, 4, 5 zijn zo anders, de boel escaleert de pan uit en wordt alleen maar spannender, beter. Daarbij moet ik wel realiseren dat er altijd mensen zullen zijn die gewoonweg niet door BB heen kunnen komen. En da's hun goed recht. Ik vond House of Cards bij vlagen niet om aan te zien en snap achteraf niet waarom ik het heb afgekeken. Ach ja.
Mad Men is een geweldige serie, ik zou Orphan Black ook proberen. En Sherlock.
Sherlock al gezien? Bron/Broen (The Bridge)? Nip/Tuck? Wel heel anders, maar goede series imo en staan volgens mij allemaal op Netlfix.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
House of Cards al gezien ja
Aflevering 4 volgens mij in seizoen 2. Andere series die de moeite waard zijn maar wel in hetzelfde straatje liggen? (actie/thriller/drama/geen fantasy)
En ik vond BB in het begin juist leuker dan naar het einde toe...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
Over Breaking Bad kan ik alleen zeggen, dat de serie echt groeit. 't Is niet een kwestie van wennen aan het tempo van de eerste twee seizoenen, want seizoen 3, 4, 5 zijn zo anders, de boel escaleert de pan uit en wordt alleen maar spannender, beter. Daarbij moet ik wel realiseren dat er altijd mensen zullen zijn die gewoonweg niet door BB heen kunnen komen. En da's hun goed recht. Ik vond House of Cards bij vlagen niet om aan te zien en snap achteraf niet waarom ik het heb afgekeken. Ach ja.
Mad Men is een geweldige serie, ik zou Orphan Black ook proberen. En Sherlock.
Schrijf ik ook opquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sherlock al gezien? Bron/Broen (The Bridge)? Nip/Tuck? Wel heel anders, maar goede series imo en staan volgens mij allemaal op Netlfix.
als je BB al traag vindt, dan zou ik Mad Men niet aanradenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mad Men?
En afhaken in Breaking Bad, de schaamteloosheid!!!
Ik ben nu net alweer aan seizoen drie begonnen, fantastische serie inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 11:38 schreef Urquhart het volgende:
Breaking Bad wordt inderdaad met het seizoen beter. Ik vlieg er momenteel met een sneltreinvaart doorheen. Maar ik ken idd ook een aantal mensen in mijn omgeving die er niet doorheen kunnen komen.
Dan komen er nog veel mooie afleveringen voor jou aan!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben nu net alweer aan seizoen drie begonnen, fantastische serie inderdaad
vind je? Vind het een heerlijke serie, eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Maar ik hou dan ook van bijna alles dat Robert Rodriguez gemaakt heeftquote:Op donderdag 10 april 2014 14:45 schreef Vlindur het volgende:
From Dusk Till Dawn is pretty waardeloos
De eerste aflevering vond ik niet zo boeiend nee. Zit nu in twee, maar het kan me nog niet zo vasthouden..quote:Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind je? Vind het een heerlijke serie, eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Maar ik hou dan ook van bijna alles dat Robert Rodriguez gemaakt heeft
ow ik ook hoor, zelfs alle Spy kids films.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind je? Vind het een heerlijke serie, eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Maar ik hou dan ook van bijna alles dat Robert Rodriguez gemaakt heeft
Ik moet heel eerlijk bekennen dat, tegen alle verwachtingen in, mij de eerste twee afleveringen niet tegen vielen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:45 schreef Vlindur het volgende:
From Dusk Till Dawn is pretty waardeloos
ik vind de sfeer ook erg goed. heb alle 5 de afleveringen gezien, en smaakt naar meer.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Revolution goed?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Revolution is ook wel een toffe serie op Netflix,niet heel bekend volgens mij.
Ben zelf begonnen aan American Horror Story, tot nu toe best een intrigerende serie.
american horror story is ruk. Niet spannend, nietsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Revolution goed?Het is van de foutheid geweldig
![]()
![]()
MilesTom
![]()
En American Horror story durf ik niet te kijken![]()
Tuurlijk, het is een echte B serie, maar vind sowieso het concept wel geniaal, en opzich nog best goed uitgewerkt. Bovendien is die chick wel nicequote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Revolution goed?Het is van de foutheid geweldig
![]()
![]()
MilesTom
![]()
En American Horror story durf ik niet te kijken![]()
Hoever ben je? Ik volg America (downloaden, niet via netflix) en het wordt echt alleen maar triesterquote:Op donderdag 10 april 2014 19:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een echte B serie, maar vind sowieso het concept wel geniaal, en opzich nog best goed uitgewerkt. Bovendien is die chick wel nice
OOOOOOOH DAT MAG HELEMAAL NIET MEER!!!!!EINZ11einztweiquote:Op donderdag 10 april 2014 20:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoever ben je? Ik volg America (downloaden, niet via netflix)
Het origineel kijkt m'n man nu. Ik volg het niet, ik hoor het alleen en ik ben er echt helemaal klaar meequote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig, House of cards is uitgekeken. Ik vind het maar saai en heb, zoals gebruikelijk, geen moment iemand anders gezien dan Kevin Spacey, die zijn eendimensionale kunstje doet.
Kortom: het origineel was beter.
Stel fukkers. We mogen helemaal niets meer van Breinquote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OOOOOOOH DAT MAG HELEMAAL NIET MEER!!!!!EINZ11einztwei
Sorry, eerste kans die ik had vandaag
EU, alhoewel Brein vast staat te juichenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Stel fukkers. We mogen helemaal niets meer van Brein
Ik ben ook weer met het origineel begonnen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig, House of cards is uitgekeken. Ik vind het maar saai en heb, zoals gebruikelijk, geen moment iemand anders gezien dan Kevin Spacey, die zijn eendimensionale kunstje doet.
nlquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:15 schreef Vinture het volgende:
Bij usa of nl?
Anders ga ik hem ook kijken.
Kijkt er hier ook iemand dingen met hulu?
Daar staan ook best leuke dingen op zoals the asesomes.
Hij is niet zo slecht als je gehoord hebquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef kawa4 het volgende:
The Lone Ranger toegevoegd,
zal eensch kijken of ook daadwerkelijk zo slecht is , als ik gehoord heb
precies. Vermakelijke blockbuster. Niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht als je gehoord heb
Nee inderdaad, hij is nog slechter. Vond er echt geen zak aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht als je gehoord heb
Ik ben bang dat ik het te verouderd of te traag ga vinden, daarom durf ik het niet zo goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:12 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik ben ook weer met het origineel begonnen.
Het was de eerste keer dat ik het weer keek sinds de originele uitzending op de BBC.
Toen vond ik het echt een geweldige serie.
Ian Richardson is echt fenomenaal.
Ik vond de originele versie ook fantastisch, ben nu begonnen aan de Amerikaanse. Niet slecht tot nu toe. Ik ben sinds American Horror Story alleen wat allergisch voor Kate Mara (Zoe), dus dat bederft het plezier een beetje. Wel grappig om twee acteurs uit Generation Kill te zien in een héél andere rol (Chance Kelly en Michael Kelly).quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:12 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik ben ook weer met het origineel begonnen.
Het was de eerste keer dat ik het weer keek sinds de originele uitzending op de BBC.
Toen vond ik het echt een geweldige serie.
Ian Richardson is echt fenomenaal.
Ja zit al de hele avond netflix te kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef summer2bird het volgende:
kunnen jullie nu in netflix? ik krijg steeds error:Server is not started
Maar dan ook op al mijn apparaten, ook op andere netwerken.
iemand tips hoe dit op te lossen?
Ik heb ook telkens storing, maar ik heb ook net een nieuwe router. Dus durf niet met zekerheid te zeggen dat het aan netflix ligt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef summer2bird het volgende:
kunnen jullie nu in netflix? ik krijg steeds error:Server is not started
Maar dan ook op al mijn apparaten, ook op andere netwerken.
iemand tips hoe dit op te lossen?
Joh.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Drankster het volgende:
unblock-us, media Hint en unlocator zijn nu allemaal betaalde diensten?
Al die gratis mogelijkheden gaan sneuvelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Drankster het volgende:
unblock-us, media Hint en unlocator zijn nu allemaal betaalde diensten?
Ik heb Zojuist Hola gedownload. Werkt tot dusver okay.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:46 schreef Ori het volgende:
[..]
Al die gratis mogelijkheden gaan sneuvelen.
Met elke dienst die betaald wordt, wordt de last voor de overgebleven gratis diensten steeds groter omdat mensen die niet willen betalen daarop overschakelen. Tot het onhoudbaar wordt en ze niet anders kunnen dan geld vragen.
Chill die werkt prima hier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:55 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Ik heb Zojuist Hola gedownload. Werkt tot dusver okay.
Nog wel. Maar wees niet verbaasd als ze toch overstappen op een betaald model.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:55 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Ik heb Zojuist Hola gedownload. Werkt tot dusver okay.
Cool. Ik ben zo nieuwsgierig naar het aanbod. Vooral omdat het per land etc zo verschilt! Ik ga ze checken. Dankjewel he!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef Ori het volgende:
Ik kan toegang krijgen tot deze:
[ afbeelding ]
Saai?????quote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef NoCigar het volgende:
gebruik je überhaupt wel eens een andere dan usa?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef Ori het volgende:
Ik kan toegang krijgen tot deze:
[ afbeelding ]
Ja, ook de andere catalogussen hebben een zich onderscheidend aanbod. Zeker interessant genoeg om eens te wisselen. En omdat dat met een enkele klik gaat, doe ik het regelmatig.quote:Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gebruik je überhaupt wel eens een andere dan usa?
Absoluut... Zie alleen net dat de verwachting is dat seizoen 3 eind 2014 pas beschikbaar is.quote:
Klopt, maar daar zijn weer andere oplossingen voorquote:Op maandag 14 april 2014 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Absoluut... Zie alleen net dat de verwachting is dat seizoen 3 eind 2014 pas beschikbaar is.
Valt me toch wat tegen (ik weet het, rechtenkwestie etc.)
Daar komt usenet cq. bittorrent om de hoek kijkenquote:Op maandag 14 april 2014 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Absoluut... Zie alleen net dat de verwachting is dat seizoen 3 eind 2014 pas beschikbaar is.
Valt me toch wat tegen (ik weet het, rechtenkwestie etc.)
Yep, enkel mogelijk met Nederlandse DNSquote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef BMTH182 het volgende:
Op vakantie in Italië wil ik graag netflix kijken op mijn iPad met de nederlandse content/subs, moet ik dan van een DNS gebruik maken en hoe moet dit?
The Shieldquote:Op woensdag 16 april 2014 13:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog vergelijkbare series als breaking bad?
Ik wil The Shield ook kijken, maar ik kijk altijd op mijn mobiel in bed en dan is 4:3 zo kleinquote:
quote:USA
16 Acres (Documentary, Political/911)
A Fantastic Fear of Everything (Indie, Comedy)
A Farewell to Fools (Indie, Drama, Crime, Foreign)
A Teacher (Indie, Romantic, Drama)
Aqua Teen Hunger Force Season 2 (TV, Animated, Comedy)
Ben 10 Season 2-3 (TV, Kids)
Ben 10: Alien Force Season 3 (TV, Kids)
Ben 10: Ultimate Alien Season 2 (TV, Kids)
Breathless (Drama, Crime, Foreign)
Burnt Money (Drama, Romantic, Gay & Lesbian, Foreign)
Chowder Season 2 (TV, Kids)
Christian Finnegan: The Fun Part (Standup)
Cow and Chicken Season 2 (TV, Kids)
Dexter's Laboratory Season 3-4 (TV, Kids)
Dude. What Would Happen? Season 2 (TV, Kids, Science)
Ed, Edd 'n' Eddy Season 3-4 (TV, Kids)
Edge of Seventeen (Comedy, Gay & Lesbian)
Foster's Home for Imaginary Friends Season 2 (TV, Kids)
Hannah Arendt (Drama, Foreign)
How Much Do You Love Me? (Comedy, Romantic, Foreign)
Interior. Leather Bar (Indie, Drama, Gay & Lesbian)
Iris: The Movie (Thriller, Foreign)
Johnny Bravo Season 2 (TV, Kids)
Laurence Anyways (Drama, Gay & Lesbian)
Leprechaun (Horror, B-Horror)
Leap Year (Indie, Romantic, Drama)
Midway to Heaven (Family, Comedy, Romantic)
Mother of George (Indie, Drama, Romantic)
My Gym Partner's a Monkey Season 2 (TV, Kids)
Nazi Hunters Season 1 (TV, Documentary)
Powerpuff Girls Season 4 (TV, Kids)
Rebel Music (TV, Documentary, Music)
Robot Chicken (TV, Animated, Comedy)
Samurai Jack Season 2 (TV, Kids)
Show Me Love (Romantic, Drama, Gay & Lesbian, Foreign)
The Boondocks Season 2 (TV, Animated, Comedy)
The Grime Adventures of Billy and Mandy Season 4 (TV, Kids)
The Last Gladiators (Documentary, Biographical/Chris "Knuckles" Nilan)
The Living End (Indie, Comedy, Romantic, Gay & Lesbian)
The Venture Bros Season 2 (TV, Animated, Comedy)
The Witnesses (Romantic, Drama, Gay & Lesbian, Foreign
Time to Leave (Drama, Gay & Lesbian, Foreign)
Trap for Cinderella (Indie, Drama, Thriller)
Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives (Drama, Foreign)
Wrong Cops (Indie, Comedy)
Zaytoun (Indie, Drama)
CANADA
30 Days of Night (Horror, Supernatural)
A Girl and A Gun (Documentary, Cultural)
A Fantastic Fear of Everything (Indie, Comedy)
A Teacher (Indie, Drama, Romantic)
Angels & Demons (Crime, Thriller)
Ballplayer: Peloter (Documentary, Sports)
Catch and Release (Comedy, Romantic)
Christian Finnegan: The Fun Part (Standup)
Cloudy with a Chance of Meatballs (Family, Animated, Comedy)
Elon Gold: Chosen and Taken (Standup)
District 9 (Thriller, SciFi)
Downloading Nancy (Indie, Drama, Thriller)
Drool (Indie, Comedy, Gay & Lesbian)
Edge of Seventeen (Comedy, Gay & Lesbian)
Edi & Thea: A Very Long Engagement (Documentary, Social)
Fate/Zero (Anime)
Forks Over Knives (Documentary, Social)
Forks Over Knives - The Extended Interviews (Documentary, Social)
From One Second to the Next (Documentary, Cultural)
Geography Club (Comedy, Drama, Gay & Lesbian)
House of Lies Season 2 (TV, Drama, Comedy)
Julie & Julia (Comedy)
Lakeview Terrace (Crime, Thriller)
Leap Year (Drama, Romantic, Foreign)
Made of Honor (Romantic, Comedy)
Malibu Shark Attack (Horror, B-Horror)
Michael Jackson: This Is It (Documentary, Music)
My Lucky Elephant (Family, Adventure)
Nick and Norah's Infinite Playlist (Romantic, Comedy)
Obessed (Thriller)
Paul Blart: Mall Cop (Comedy)
Peter and Vandy (Indie, Romantic, Drama)
Quarantine (Horror, Zombie)
Seven Pounds (Drama)
Step Brothers (Comedy)
Surf's Up (Family, Animation, Comedy)
Taxi Zum Klo (Comedy, Gay & Lesbian, Foreign)
TEDTalks: Trust Me (TV, Documentary, Science)
The Boondock Saints II: All Saints Day (Crime, Thriller)
The Greatest Miracle (Animated, Faith)
The Final Girl (Drama, Gay & Lesbian)
The Frozen (Indie, Horror, Romantic)
The Living End (Indie, Drama, Gay & Lesbian, Foreign)
The Skinny (Indie, Drama, gay & Lesbian, Foreign)
The Taking of Pelham 123 (Crime, Thriller)
The Ugly Truth (Romantic, Comedy)
True Legend (Action, Martial Arts, Foreign)
Underworld: Rise of the Lycans (Action, Fantasy)
Vantage Point (Action, Thriller)
VeggieTales: Esther, The Girl Who Became Queen, St. Nicholas: A Story of Joyful Giving, It's a Meaningful Life (TV, Kids, Faith)
VeggieTales Classics: Where's God When I'm Scared (TV, Kids, Faith)
Young Justice Season 1 (TV, Kids)
Mooi, die wilde ik nog graag zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren toegevoegd: (USA en Canada)
Hannah Arendt
In de bios gezien. Vond hem een beetje tegenvallen. Ben benieuwd naar jouw mening. 😊quote:
Ik zal het hier melden als ik hem heb gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef capricia het volgende:
In de bios gezien. Vond hem een beetje tegenvallen. Ben benieuwd naar jouw mening. 😊
Heb gekeken en de eerste aflevering was top! Belooft veel goed voor het vervolgquote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef Apostrof het volgende:
Voor alle mensen die Breaking Bad geweldig vonden (en dan vooral het zwartkomische van seizoen 1):
kijk de eerste aflevering van Fargo.
![]()
![]()
![]()
Je moet helaas wel wekelijks wachten dan.
Zie de OP, al zijn onbetaalde diensten steeds schaarser schijnbaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef Oidipous het volgende:
Vraag: is het mogelijk om US Netflix te bekijiken in NL? Ik heb zojuist begonnen met een proefmaand maar het aanbod in NL valt mij zwaar tegen...
Denk het niet... HBO en Netflix, concurrenten gaan elkaar niet helpen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Staat Game of Thrones op de Nederlandse Netflix? Zo ja dan ga ik volgende week weer een maandje Netflix kopen
Oh ja uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2014 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk het niet... HBO en Netflix, concurrenten gaan elkaar niet helpen.
http://comediansincarsget(...)and-the-blue-numbersquote:Op woensdag 16 april 2014 23:31 schreef R- het volgende:
[ afbeelding ]Wat een gast. Zijn shows die ook op Netflix staan zijn ook leuk.
Jep, ik heb alleen toegang tot het Nederlandse aanbod en heb BMS gekeken.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En kan iemand bevestigen dat Blue Mountain State in Nederland bij het aanbod staat?
Ze zijn bezig met een kickstarter voor een film: https://www.kickstarter.c(...)tain-state-the-moviequote:Op donderdag 17 april 2014 00:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep, ik heb alleen toegang tot het Nederlandse aanbod en heb BMS gekeken.
Hij staat vast wel op The Pirate Bay, veel beter dan dit slappe Netflix gedoe.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Staat Game of Thrones op de Nederlandse Netflix? Zo ja dan ga ik volgende week weer een maandje Netflix kopen
Dank voor jouw reactie, ik wil gebruik maken van Hola. Zojuist geďnstalleerd en ingelogd met mijn Nederlandse Netflix account, maar dan moet ik op de US Netflix nog een abbo afsluiten?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zie de OP, al zijn onbetaalde diensten steeds schaarser schijnbaar.
En verder is het aanbod op de Nederlandse Netflix best oké. Al moet je niet eerst een film bedenken en dan kijken op die op Netflix staat. Andersom werkt veel beter: bedenken dat je een film wil kijken en dan op Netflix kijken of er iets leuks tussenzit.
Kijk al een half jaar de Nederlandse Netflix en heb al tientallen films gezien die voor mij de moeite waard waren
The Family maar eens kijken, eens zien of ie zo slecht is als wordt beweerd.quote:Elon Gold : Chosen and Taken (standup)
Me Late Chocolate (comedy, romantic)
The Family (comedy, mafia)
Night train to Lisbon (drama, foreign)
The Eagle (historic, action)
Scoop (comedy, independent)
Voor Netflix hoef je geen amerikaans abo af te sluiten. Hoe dat precies met hola zit weten andere beter dan ik, ik heb genoeg aan de Nederlandse Netflixquote:Op donderdag 17 april 2014 08:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dank voor jouw reactie, ik wil gebruik maken van Hola. Zojuist geďnstalleerd en ingelogd met mijn Nederlandse Netflix account, maar dan moet ik op de US Netflix nog een abbo afsluiten?
Hola op Amerika zetten en dan refreshed Netflix naar de Amerikaanse versie.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dank voor jouw reactie, ik wil gebruik maken van Hola. Zojuist geďnstalleerd en ingelogd met mijn Nederlandse Netflix account, maar dan moet ik op de US Netflix nog een abbo afsluiten?
Een site waarop je per film kan zien in welke regio die beschikbaar is zou wel handig zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Toegevoegd aan USA:
[..]
The Family maar eens kijken, eens zien of ie zo slecht is als wordt beweerd.
google chrome met media extentie werkt ook prima, aan en uit vinken voor netflix!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hola op Amerika zetten en dan refreshed Netflix naar de Amerikaanse versie.
Je kunt maar een reden hebben om uit te kijken naar een operatie en herstelperiode!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Nog maar 1 weekje, dan mag ik onder het mes. en dan word het netflix tijd! heb er zin in
Nou dan ga jij maar lekker downloadenquote:Op donderdag 17 april 2014 02:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hij staat vast wel op The Pirate Bay, veel beter dan dit slappe Netflix gedoe.
quote:Op donderdag 17 april 2014 01:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met een kickstarter voor een film: https://www.kickstarter.c(...)tain-state-the-movie
Ik ben ook net klaar...damn ik wil weten hoe het verder gaat!!quote:Op zondag 13 april 2014 18:25 schreef R- het volgende:
In 2 dagen 2 seizoenen van Suits afgekekenJammer dat seizoen 3 er nog niet op staat.
Nee hoor werkt prima hier.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat upc sinds kort stiekem netflix-verkeer aan het afknijpen is. tenminste, ik krijg sinds een dag of 5 regelmatig dat de stream onderbroken wordt met de melding dat er een probleem is met het laden van het materiaal. 5 tot 10 seconden daarna kan ik weer verder. 120mbit dus dat zou niet moeten kunnen eigenlijk.
meer mensen die hier last van hebben toevallig?
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef Wootism het volgende:
Nou die Media-Hint plugin voor Chrome kan ook wel uit de OP worden gehaald... ze hebben dat ding omgezet naar een korte trial waarna je moet gaan betalen.
Gebruik nu de plugin van ZenMate, werkt sneller en ziet er nog beter uit ook nog
Had ik wel een tijdje terug een paar keer met UPC idd, maar dat was ook gewoon een algemene storing.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat upc sinds kort stiekem netflix-verkeer aan het afknijpen is. tenminste, ik krijg sinds een dag of 5 regelmatig dat de stream onderbroken wordt met de melding dat er een probleem is met het laden van het materiaal. 5 tot 10 seconden daarna kan ik weer verder. 120mbit dus dat zou niet moeten kunnen eigenlijk.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
Nee totaal geen last vanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
Ziggo hier, maar wij hebben er sinds kort ook last van.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Ik had deze week wat dagen vrij en keek overdag in plaats van 's avonds. Ik dacht in eerste instantie dat het daarmee te maken had.
in het Fargo topic welquote:
Wordt wel echt minder.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef perro. het volgende:
heb ik in mijn lijst gezet.
iemand die me kan vertellen of weeds in/na seizoen drie nog net zo leuk blijft?
Nicequote:
Ik heb net de eerste aflevering gezien en vind het uitstekend. Zelfde, licht absurdistische, sfeer als de film, typische personages en samenlopen van omstandigheden en heftige, maar humoristische twists. Erg goed gedaan. Smaakt zeker naar meer!quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef BMTH182 het volgende:
Op vakantie in Italië wil ik graag netflix kijken op mijn iPad met de nederlandse content/subs, moet ik dan van een DNS gebruik maken en hoe moet dit?
Als in een land uberhaupt geen Netflix wordt aangeboden werkt het volgens mij niet met een DNS. Dan heb je een VPN nodig denk ik. Maar dit weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Yep, enkel mogelijk met Nederlandse DNS
Ook handig dat je de serie vermeld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds drie dagen zijn de ondertitels bij een serie die ik kijk heel anders. Wellicht ligt het aan de serie zelf, maar de ondertitels scrollen als het ware in plaats van dat ze verdwijnen en tevoorschijn komen. Dit scrollen vind ikzelf ontzettend irritant. Kan ik dat ergens wijzigen? In de instellingen zie ik alleen maar kleuren etc.
heb ik ook, is t niet bij alles?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds drie dagen zijn de ondertitels bij een serie die ik kijk heel anders. Wellicht ligt het aan de serie zelf, maar de ondertitels scrollen als het ware in plaats van dat ze verdwijnen en tevoorschijn komen. Dit scrollen vind ikzelf ontzettend irritant. Kan ik dat ergens wijzigen? In de instellingen zie ik alleen maar kleuren etc.
Wel iets minder al zijn de laatste 2 weer erg leuk. Niet perse goed maar wel grappig en vermakelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef perro. het volgende:
heb ik in mijn lijst gezet.
iemand die me kan vertellen of weeds in/na seizoen drie nog net zo leuk blijft?
Bloed irritant. Meestal zet ik ze dan op Engels. Bij "The Long Way Down/Round" ook. Overigens is dat een leuke docu met Ewan McGregor die op de motor een lange reis maakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep, ik heb alleen toegang tot het Nederlandse aanbod en heb BMS gekeken.
Sinds een week maken wij gebruik van Telfort i.p.v. Ziggo. Van een 30 mbs naar 8 mbs gegaan en we zijn zeer tevreden. Je zou verwachten dat de verbinding langzamer is, maar het tegenovergestelde is waarquote:Op donderdag 17 april 2014 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Ziggo hier, maar wij hebben er sinds kort ook last van.
Heeft niks met Ziggo te maken, maar met een betere router. Denk eens logisch na.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:31 schreef winka het volgende:
[..]
Sinds een week maken wij gebruik van Telfort i.p.v. Ziggo. Van een 30 mbs naar 8 mbs gegaan en we zijn zeer tevreden. Je zou verwachten dat de verbinding langzamer is, maar het tegenovergestelde is waar![]()
We kunnen nu zelfs Netflix op zolder kijkenDat lukte bij Ziggo niet!
in mijn oude huis had ik geen problemen met de ziggo modem. Nieuwe huis (nieuwbouw) op de eerste etage al. Dikkere vloeren wellicht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:34 schreef winka het volgende:
Dan heeft het wel met Ziggo te maken want ik heb die router van hen gehad. Ik ben trouwens geen knutselaar, dus wie weet had ik het wel kunnen veranderen.
in ieder geval zijn we nu 40 eur per maand goedkoper uit dus ik ben allang blij. We hebben namelijk de kabel opgezegd omdat we toch nooit meer op die manier keken.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 13:08:26Forget about it. Donnie Brasco is #NuOpNetflix http://t.co/ro27GzJl9d http://t.co/ob1KrBkkKF reageer retweet
Mijn neefje en nichtje wilden elke keer Dombo kijken, die is er ook afgehaald laatst.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:38 schreef warp995 het volgende:
Die film reservoir dogs stond er eerst wel op en nu niet meer?
Mediahint werkt nog prima. Start de trial, delete dan direct je account en de plugin staat weer een paar dagen aan. Kan je eindeloos herhalen met hetzelfde mailadres.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef Wootism het volgende:
Nou die Media-Hint plugin voor Chrome kan ook wel uit de OP worden gehaald... ze hebben dat ding omgezet naar een korte trial waarna je moet gaan betalen.
Gebruik nu de plugin van ZenMate, werkt sneller en ziet er nog beter uit ook nog
Hola, heb je dat gedoe niet telkensquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mediahint werkt nog prima. Start de trial, delete dan direct je account en de plugin staat weer een paar dagen aan. Kan je eindeloos herhalen met hetzelfde mailadres.
Haha slim. Ik heb nog 7 emailadressen die ik kan gebruiken voordat ik een andere optie zoek haha, dan ga ik bovenstaande wel proberen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mediahint werkt nog prima. Start de trial, delete dan direct je account en de plugin staat weer een paar dagen aan. Kan je eindeloos herhalen met hetzelfde mailadres.
Seizoen zes staat op Netflix USA. Het eerste deel van seizoen zeven, het allerlaatste seizoen, is net een paar weken geleden gestart.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Well shit, Mad Men gaat maar t/m seizoen 5 op Netflix, nu ben ik weer genoodzaakt seizoen 6 en 7 van Usenet af te halen.
Met Netflix gaat het herkijken wel echt véél te snel, elke week 1 seizoen ofzo![]()
![]()
Oh huh, ik was in de war, dacht dat seizoen 8 de nieuwste was, maar dacht tot gisteren ook dat ik seizoen 4 keek en dat bleek seizoen 5 te zijn...quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seizoen zes staat op Netflix USA. Het eerste deel van seizoen zeven, het allerlaatste seizoen, is net een paar weken geleden gestart.
Die is er al een tijdje, had hem vorige week al gezienquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 13:08:26Forget about it. Donnie Brasco is #NuOpNetflix http://t.co/ro27GzJl9d http://t.co/ob1KrBkkKF reageer retweet
Haha waarom zou je dan niet even ZenMate installeren zodat je dat gezeik niet de hele tijd hebt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hola denkt na een paar dagen toch dat ik weer in Nederland ben. Heel vervelend. Zenmate kende ik nog niet.quote:
Oh yeah, ga kijken naar mij bitchesquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef donroyco het volgende:
kwam niet eens voorbij afleverig 1. Zo'n trage serie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Well shit, Mad Men gaat maar t/m seizoen 5 op Netflix, nu ben ik weer genoodzaakt seizoen 6 en 7 van Usenet af te halen.
Met Netflix gaat het herkijken wel echt véél te snel, elke week 1 seizoen ofzo![]()
![]()
Dat Hola werkt helemaal nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh huh, ik was in de war, dacht dat seizoen 8 de nieuwste was, maar dacht tot gisteren ook dat ik seizoen 4 keek en dat bleek seizoen 5 te zijn...gaat te snel met Netflix.
Bedankt voor de tip, moet maar eens dat Hola opzoeken nu MediaHint niet meer gratis is.
Edit: Oh, de Hola plugin voor Chrome is al genoeg, ideaal
Heel traag, maar briljant. Je moet er even door, ep1 vond ik ook matig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kwam niet eens voorbij afleverig 1. Zo'n trage serie.
Neem een fles whiskey. Als je rookt. Rook. Zet Mad Men aan. Verstand op 0. Genieten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kwam niet eens voorbij afleverig 1. Zo'n trage serie.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Danks! Ik zal eens kijken hoe dit werkt.
Oke ik weet nu wat mijn volgende serie wordtquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neem een fles whiskey. Als je rookt. Rook. Zet Mad Men aan. Verstand op 0. Genieten.
Alleen al om de tetten van Christina Hendricks
[ afbeelding ]
Nergens last van. Heb je traag internet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat aanstaat speelt hij geen enkele film of serie meer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |