SPOILER: meer video's2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netwerk zit er niet bijquote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Iemand91 het volgende:
Goeie OP!![]()
Goeie link ook trouwens naar Reddit. Ben die even aan het bekijken en er staat genoeg interessant leesvoer; van 3D output tot Direct to XBMC boot.
Even vraagje though; welke kabels zitten er bij? Ik geloof alles toch? (Netwerk, HDMI en stroomkabel)?
Moet nog wel het e.e.a bij in de OPquote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Iemand91 het volgende:
Goeie OP!![]()
Goeie link ook trouwens naar Reddit. Ben die even aan het bekijken en er staat genoeg interessant leesvoer; van 3D output tot Direct to XBMC boot.
Even vraagje though; welke kabels zitten er bij? Ik geloof alles toch? (Netwerk, HDMI en stroomkabel)?
Reddit is inderdaad een goede bron voor veel leuke./nuttige infoSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, dan weet ik wat ik nog moet regelen (zal wel die van de Pi worden die nou achter de PC hangt)quote:
Blijkbaar. Ik kende Reddit niet echt en dacht vooral dat het een site voor nutteloze tijdverspilling (pleonasme I know) was...quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef RobertNL het volgende:]
Reddit is inderdaad een goede bron voor veel leuke./nuttige info
Tja, maar de connectie blijkt niet super goed te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netwerkkabel? Ding heeft toch wel gewoon wifi?
Who knows.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus de pre-orders krijgen 'm eerder dan sommige backers? Tenzij alle backers onderweg zijn nu?
Ik heb hem in aug een pr-order gedaan, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb ze 2 weken gelden een mail gestuurd en daarin stond dat ik binnen 7 dagen een verzend mail moest hebben. Nog steeds heb ik niets ontvangen. Ik heb ze nogmaals een mail gestuurd met navraag, maar daar heb ik nog niets op ontvangen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Who knows.
Erg ondoorzichte communicatie vanuit Ouya. Iedereen die voor begin februari heeft besteld (backers + pre-orders) zou voor retaildatum i.i.g. verzendbevestiging moeten hebben.
Dat wil ik nog wel geloven, maar eigenlijk is het best zuur dat mensen die pre-order hebben hem nog later krijgen dan mensen die hem in de retail kopen...
Net als de kickstarters worden de pre-orders ook lukraak verzonden (zal wel per land/continent gaan en i.c.m. aantal bijgeleverde controllers e.d.). I.i.g. niet op ordernummer.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef Siempievk het volgende:
Ik heb hem in aug een pr-order gedaan, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb ze 2 weken gelden een mail gestuurd en daarin stond dat ik binnen 7 dagen een verzend mail moest hebben. Nog steeds heb ik niets ontvangen. Ik heb ze nogmaals een mail gestuurd met navraag, maar daar heb ik nog niets op ontvangen.
Ik kijk erg uit naar mijn Ouya, maar kwa communicatie is het wel bizar slecht!
btw: Hoe bevalt het apparaat?
Van wat ik er van lees zijn de eerste indrukken gemixt; XBMC werkt soms niet en soms wel helemaal goed. Game aanbod is nog laag en stelt weinig voor. Controller lijkt niet helemaal je-van-het. Ventilator schijnt soms duidelijk hoorbaar te zijn (maar is makkelijk te vervangen voor een beter 40mm exemplaar).quote:
quote:Yep...it’s true.
Your OUYA has arrived at our distribution center and we expect it to land on your doorstep within the next two weeks (give or take a day or two depending on your location).
Be on the lookout for a confirmation email that will follow once your shipment has been picked up for delivery and which will include your personalized tracking number.
The following items will be included in this shipment:
1 x Gift-Ouya Gaming System E
This shipment will be sent to:
Netherlands
Thank YOU once again for helping to make OUYA a reality and we look forward to hearing your feedback on how we can continue to improve the OUYA experience.
Game On!
Chad
Master Problem Solver (M.P.S.)
OUYA
quote:Master Problem Solver (M.P.S.)
Dhl?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren t&t ontvang, maar waar traceer ik die? Staat niet in de mail...
Denken dat ik het ondertussen al heb, gaat via DHL global mail ipv express (iets met lezen)quote:
Ik ga er vanuit dat ik hem (vlak) voor 24e krijg want ze hebben een belofte staanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef Siempievk het volgende:
Weet iemand of hij vanaf nu de volle 2 weken nodig heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop