quote:
Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef Siempievk het volgende:Ik heb hem in aug een pr-order gedaan, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb ze 2 weken gelden een mail gestuurd en daarin stond dat ik binnen 7 dagen een verzend mail moest hebben. Nog steeds heb ik niets ontvangen. Ik heb ze nogmaals een mail gestuurd met navraag, maar daar heb ik nog niets op ontvangen.
Ik kijk erg uit naar mijn Ouya, maar kwa communicatie is het wel bizar slecht!
btw: Hoe bevalt het apparaat?
Net als de kickstarters worden de pre-orders ook lukraak verzonden (zal wel per land/continent gaan en i.c.m. aantal bijgeleverde controllers e.d.). I.i.g. niet op ordernummer.
Ik heb 'm uiteindelijk op 26 december besteld (kerst en dat zijn uitgerekend van die dagen dat je denkt een gameconsole om samen op te gamen enzo leuk kan zijn

) en heb uiteraard ook nog niets gehoord.
Ze hebben nog 15 dagen om mij (en iedereen die voor 5 februari heeft besteld) een mail te sturen met bericht dat hun Ouya is verzonden.
Stel dat de Ouya daadwerkelijk op 25 juni op Amazon e.d. verkrijgbaar is, dan zijn die binnen enkele dagen bezorgd (Amazon.co.uk is binnen enkele dagen bezorgd).
Het feit dat het nog maar 15 dagen duurt weet ik wel 100% zeker dat ik 'm niet voor 25 juni heb en dat is toch wel
zuur onverdedigbaar als je een pre-order doet met de belofte dat je 'm voor retail hebt ('hebt" en niet 'verzonden')
quote:
Van wat ik er van lees zijn de eerste indrukken gemixt; XBMC werkt soms niet en soms wel helemaal goed. Game aanbod is nog laag en stelt weinig voor. Controller lijkt niet helemaal je-van-het. Ventilator schijnt soms duidelijk hoorbaar te zijn (maar is makkelijk te vervangen voor een beter 40mm exemplaar).
Maar persoonlijk kocht ik 'm toch niet voor de games. Ik weet zelf ook wel dat je daar niet veel van moet verwachten; tenzij je echt helemaal in die 'indie'-achtige games bent.
Ik moet zelf eens gaan zoeken naar games die meerdere gamers/controllers aankan; heb 'm zelf besteld met 2 namelijk.
Persoonlijk hoop ik dat XBMC gewoon erg goed gaat uitpakken. Gewoon vloeiende UI (dus ook zwaardere skins; veel fanart e.d.), probleemloos afspelen van content, snel starten/stoppen van stream enz. Dat lijkt gelukkig nog wel een mogelijk toekomstbeeld.
Helaas lijkt DTS e.d. ook hier niet op te werken zonder receiver (dus niet DTS passthrough maar bijv. de Ouya direct op de TV aansluiten)
Als de Ouya XBMC zo kan gebruiken, dan is het mij al wel best. Pleur er dan wel GTA 3 en VC op om de dooie momenten op te vangen.
Heeft het geen toekomst perspectief om XBMC goed te draaien (dus beter dan een Raspberry Pi); dan wordt het voor mij ook
Feit dat er nu al ladingen nieuwe Android 'consoles' aankomen met soms nog betere specs (o.a.
Mad Catz met Tegra 4) ben ik opzich wel benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
Gaat bijv. die Mad Catz enigszins succesvol worden dan kan Ouya volgend jaar niet aankomen met een Ouya MK2 met Tegra 4.
Bovendien moet echt het game aanbod beter en groter worden om dit alles een succes te krijgen.
Tuurlijk; je kan het niet vergelijken met een Xbox of Playstation, maar huidige Android games (die officieel nog (?) niet eens zijn te bespelen op de Ouya) en wat emulators e.d. gaat dit spul ook niet succesvol maken. Daar is de markt gewoon te klein voor.
[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 10-06-2013 13:22:27 ]