Het origineel kijkt m'n man nu. Ik volg het niet, ik hoor het alleen en ik ben er echt helemaal klaar meequote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig, House of cards is uitgekeken. Ik vind het maar saai en heb, zoals gebruikelijk, geen moment iemand anders gezien dan Kevin Spacey, die zijn eendimensionale kunstje doet.
Kortom: het origineel was beter.
Stel fukkers. We mogen helemaal niets meer van Breinquote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OOOOOOOH DAT MAG HELEMAAL NIET MEER!!!!!EINZ11einztwei
Sorry, eerste kans die ik had vandaag
EU, alhoewel Brein vast staat te juichenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Stel fukkers. We mogen helemaal niets meer van Brein
Ik ben ook weer met het origineel begonnen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig, House of cards is uitgekeken. Ik vind het maar saai en heb, zoals gebruikelijk, geen moment iemand anders gezien dan Kevin Spacey, die zijn eendimensionale kunstje doet.
Kortom: het origineel was beter.
nlquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:15 schreef Vinture het volgende:
Bij usa of nl?
Anders ga ik hem ook kijken.
Kijkt er hier ook iemand dingen met hulu?
Daar staan ook best leuke dingen op zoals the asesomes.
Hij is niet zo slecht als je gehoord hebquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef kawa4 het volgende:
The Lone Ranger toegevoegd,
zal eensch kijken of ook daadwerkelijk zo slecht is , als ik gehoord heb
precies. Vermakelijke blockbuster. Niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht als je gehoord heb
Nee inderdaad, hij is nog slechter. Vond er echt geen zak aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht als je gehoord heb
Ik ben bang dat ik het te verouderd of te traag ga vinden, daarom durf ik het niet zo goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:12 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik ben ook weer met het origineel begonnen.
Het was de eerste keer dat ik het weer keek sinds de originele uitzending op de BBC.
Toen vond ik het echt een geweldige serie.
Ian Richardson is echt fenomenaal.
Ik vond de originele versie ook fantastisch, ben nu begonnen aan de Amerikaanse. Niet slecht tot nu toe. Ik ben sinds American Horror Story alleen wat allergisch voor Kate Mara (Zoe), dus dat bederft het plezier een beetje. Wel grappig om twee acteurs uit Generation Kill te zien in een héél andere rol (Chance Kelly en Michael Kelly).quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:12 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik ben ook weer met het origineel begonnen.
Het was de eerste keer dat ik het weer keek sinds de originele uitzending op de BBC.
Toen vond ik het echt een geweldige serie.
Ian Richardson is echt fenomenaal.
Ja zit al de hele avond netflix te kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef summer2bird het volgende:
kunnen jullie nu in netflix? ik krijg steeds error:Server is not started
Maar dan ook op al mijn apparaten, ook op andere netwerken.
iemand tips hoe dit op te lossen?
Ik heb ook telkens storing, maar ik heb ook net een nieuwe router. Dus durf niet met zekerheid te zeggen dat het aan netflix ligt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:04 schreef summer2bird het volgende:
kunnen jullie nu in netflix? ik krijg steeds error:Server is not started
Maar dan ook op al mijn apparaten, ook op andere netwerken.
iemand tips hoe dit op te lossen?
Joh.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Drankster het volgende:
unblock-us, media Hint en unlocator zijn nu allemaal betaalde diensten?
Al die gratis mogelijkheden gaan sneuvelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Drankster het volgende:
unblock-us, media Hint en unlocator zijn nu allemaal betaalde diensten?
Ik heb Zojuist Hola gedownload. Werkt tot dusver okay.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:46 schreef Ori het volgende:
[..]
Al die gratis mogelijkheden gaan sneuvelen.
Met elke dienst die betaald wordt, wordt de last voor de overgebleven gratis diensten steeds groter omdat mensen die niet willen betalen daarop overschakelen. Tot het onhoudbaar wordt en ze niet anders kunnen dan geld vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |