Behalve dan dat apple je kan voorschrijven wat je wel of niet mag kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef perro. het volgende:
ja heeft ethernet. en er is weinig makkelijker dan apple.
quote:Netflix is now streaming 4K, starting with 'House of Cards'
At the beginning of the year, Netflix revealed that it would be producing all of its original shows in 4K — and now some of that content is finally available to stream. Unsurprisingly, the first show to get the ultra HD treatment is Netflix's biggest original show, House of Cards. The company has confirmed that the recently launched second season of House of Cards is now available in 4K, along with "some nature documentaries." Netflix had previously said that it planned to start airing 4K content in the spring.
It's great news for those starving for 4K content on their expensive new TVs, but don't expect a mass rollout any time soon — Netflix's chief product officer Neil Hunt previously told The Verge that even by the end of the year the service's 4K selection will still be pretty small. "Over time we expect to gradually introduce a lot of additional content, other originals we're working on, other content from other vendors," he explained.
Fargoquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Vinture het volgende:
Morgen komt de eerste afleverering van argo uit toch?
Hola?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef Odaiba het volgende:
Ik gebruikte tot voor kort altijd Media Hint om gratis de US content te kunnen bekijken. Echter vragen hun er nu maandelijks geld voor om het te mogen gebruiken. Dat ben ik dus niet van plan. Weet iemand misschien een goed alternatief die gratis en net zo makkelijk is als Media Hint?
Hola of Zenmate...quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef Odaiba het volgende:
Ik gebruikte tot voor kort altijd Media Hint om gratis de US content te kunnen bekijken. Echter vragen hun er nu maandelijks geld voor om het te mogen gebruiken. Dat ben ik dus niet van plan. Weet iemand misschien een goed alternatief die gratis en net zo makkelijk is als Media Hint?
Werken wel íetsje minder soepel/makkelijk, maar daar staat tegenover dat je kunt kiezen uit meer landen.quote:
Netflix kent je voorkeuren en stemt het aanbod daar op af.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Sinds wanneer staat er (op de Apple TV iig) onder genres ook het genre Gayfilms?
Is dat echt een apart genre joh?
Nieuwe genres worden dynamisch getoond op basis van je eigen kijkgedragquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Sinds wanneer staat er (op de Apple TV iig) onder genres ook het genre Gayfilms?
Is dat echt een apart genre joh?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Netflix kent je voorkeuren en stemt het aanbod daar op af.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef KaBuf het volgende:
Misschien omdat ik seizoenen 1 t/m 7 van HIMYM twee keer heb gezien, iets met Neil Patrick Harris en zo
quote:
Dat is een bazenserie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef Nibb-it het volgende:
Vandaag begonnen met Netflix, House of Cards. Oh my.
Breaking Bad wordt echt elk seizoen beter. 1e seizoen is niet geweldig misschien. Hoe ver ben je gekomen in seizoen 2?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is een bazenserie.
Net klaar met Orange is The New Black. Nu eigenlijk helemaal geen idee wat te gaan kijken. Breaking Bad ooit aan begonnen, maar niet de moed gehad om verder te kijken. Afgehaakt in seizoen 2
House of Cards al gezien jaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Breaking Bad wordt echt elk seizoen beter. 1e seizoen is niet geweldig misschien. Hoe ver ben je gekomen in seizoen 2?
En House of Cards al gekeken?
Staat niet op Netflixquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Nibb-it het volgende:
Weet zo niet of het op Netflix staat don, maarre... True Detective?
Mad Men?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef donroyco het volgende:
Dat is een bazenserie.
Net klaar met Orange is The New Black. Nu eigenlijk helemaal geen idee wat te gaan kijken. Breaking Bad ooit aan begonnen, maar niet de moed gehad om verder te kijken. Afgehaakt in seizoen 2
Ik vond het langdradig worden, Copy. Sorryquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mad Men?
En afhaken in Breaking Bad, de schaamteloosheid!!!
Het is je vergeven. Maar you're missing out. Big time!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef donroyco het volgende:
Ik vond het langdradig worden, Copy. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |