Hmm. Je brengt me op ideeën. Martine Bijl is gek op jonge jongens.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Jij hebt me toch niet stiekem ingeschreven hé?
Maar dan wel aan ons uitdelenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm. Je brengt me op ideeën. Martine Bijl is gek op jonge jongens.
Ik val alleen niet op oude vrouwenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm. Je brengt me op ideeën. Martine Bijl is gek op jonge jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Het heeft nooit vol gezeten vanavond.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Aantal mensen naar huis gegaan ivm regen?
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afschuwelijk jaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Dat Comic Sans-achtige lettertype op die shirt van Real blijft zo lelijk
Inderdaad, best veel clubs hebben van die lelijke rugnummersquote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad, best veel clubs hebben van die lelijke rugnummers
Karina is in PSG-CHEquote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
Wat een kutpot.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
Jij ligt al genoeg wakker van Rodaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen.
Jaaaaaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
12 secondenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
Carvahalquote:
Hoe spreek jij dit uit?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carnaval.quote:
KanjerzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]Ja, leuk. Allemaal even lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee was dat het een beetje moet lijken alsof het met de hand erop is geverfd/geschreven. Althans dat zei iemand ooit tegen me, weet niet of dat gelul is.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grap werd ook al gemaakt door een erkend komiek.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
PSV <<<<<< Ajaxquote:
Ik waardeer dit complimentquote:
Een 4-0 vermoed ik.quote:
JW15quote:Op woensdag 2 april 2014 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Had dat niet hier iets mee te maken:
[ afbeelding ]
Je zag toch van te voren aankomen dat het een walkover voor Real zou worden. Daarom PSG - Chelseaquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
Dortmund had trouwens wel een goal verdiend.★★★
Ik gun je deze notes.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt, LR gaat mij nu een positieve note geven
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
Beter schieten ze even op met die nabespreking + beelden, hierna Studio Sport samenvattingen
AJAXquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
Beter schieten ze even op met die nabespreking + beelden, hierna Studio Sport samenvattingen
Dortmund was kansloos, Madrid was beter. Ronaldo en Bale leken weinig gelukkig met elkaar maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
Dat zal wel niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hopelijk wel volgende week CHE-PSG op de NOS
Doe niet zo mal.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
LR geeft jou om deze opmerking nu ook vast wel een positieve note
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo mal.
Als een gesprek zo spannend is als dit durf ik niet tussenbeide te komen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okquote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had meer van dit soort zielige reactie verwacht. Vandaar ook de overacting.
Zal wel weer niet, maar dat zou dan echt belachelijk zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hopelijk wel volgende week CHE-PSG op de NOS
Over notes praten is altijd spannend zeker als ze van jou kunnen komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als een gesprek zo spannend is als dit durf ik niet tussenbeide te komen hoor.
CL wordt gepakt dit jaar.quote:
eh psg - chelsea spelenquote:
Nog nooit pakte een club 2x achter elkaar de CL.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als vorig seizoen, en de seizoenen daar voor... Word gewoon weer Bayern.
psg - bayern finalequote:Op woensdag 2 april 2014 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als vorig seizoen, en de seizoenen daar voor... Word gewoon weer Bayern.
Real - Atletiquote:
nah geen spaanse finalequote:
In dat geval wint Barcelona, zijn sowieso beter dan Real, Atleti, PSG, Chelsea, Man United, Borussia.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit pakte een club 2x achter elkaar de CL.
Nu ook niet.
Het seizoen is weer voorbijquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een mandarijn, hij is alleen niet zo lekker
Gaan eruit tegen Atletiquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
In dat geval wint Barcelona, zijn sowieso beter dan Real, Atleti, PSG, Chelsea, Man United, Borussia.
yepquote:
hahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
In dat geval wint Barcelona, zijn sowieso beter dan Real, Atleti, PSG, Chelsea, Man United, Borussia.
HAHAHAHA doorgaan met Hiphop Pinto op koolquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom zijn die dingen dus bij de Appie in de aanbieding. Al trapte ik er mooi niet in, thuisgekomen met een bakkie rode druiven. Ja togquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een mandarijn, hij is alleen niet zo lekker
Dat zou echt een traumfinal zijn. Mijn familie zijn ook voornamelijk Socios, maar ik ben pas voetbal gaan kijken na het laatste kampioenschap (sterker nog, toen speelden ze 2e liga) dus daarom ben ik toch vooral voor Real. Ook omdat de Nederlandse tak pro-Real is.quote:
Ach bij PSG heb je Sirigu en bij Borussia Weidenfeller, maakt allemaal niets uit.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:56 schreef superniger het volgende:
[..]
HAHAHAHA doorgaan met Hiphop Pinto op kool
De echte Hollandse duurt nog wel even denk ik. Ik eet momenteel vooral appels en bananen. Straks weer meloenen, ananas, aarbeien, frambozenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat nooit. Aaarbeien seizoen begint nu juist weer toch=
Goed om te horenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over notes praten is altijd spannend zeker als ze van jou kunnen komen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat betekent dat de uitdoelpunten meetellen.
Anders kun je net zo goed niet scoren in uitwedstrijden?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat betekent dat de uitdoelpunten meetellen.
Van de brommer gevallen.quote:
Je had gisterenavond gewoon iets minder wild met hem moeten zijn, dan was hij vandaag fitter geweestquote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag het alik moet hem gaan verzorgen denk ik.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag het alik moet hem gaan verzorgen denk ik.
Die gaat echt nooit een goal maken.quote:
Toen hij wegging was hij nog helemaal fris en fruitig hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je had gisterenavond gewoon iets minder wild met hem moeten zijn, dan was hij vandaag fitter geweest
Hij deed wel een omgekeerde Humberto.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja is toch verschrikkelijk
En al even de blessure van Zlatan bepaald...
Jaquote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij deed wel een omgekeerde Humberto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |