Hmm. Je brengt me op ideeën. Martine Bijl is gek op jonge jongens.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Jij hebt me toch niet stiekem ingeschreven hé?
Maar dan wel aan ons uitdelenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm. Je brengt me op ideeën. Martine Bijl is gek op jonge jongens.
Ik val alleen niet op oude vrouwenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm. Je brengt me op ideeën. Martine Bijl is gek op jonge jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Het heeft nooit vol gezeten vanavond.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Aantal mensen naar huis gegaan ivm regen?
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afschuwelijk jaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Dat Comic Sans-achtige lettertype op die shirt van Real blijft zo lelijk
Inderdaad, best veel clubs hebben van die lelijke rugnummersquote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Ik kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad, best veel clubs hebben van die lelijke rugnummers
Karina is in PSG-CHEquote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
Wat een kutpot.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
Jij ligt al genoeg wakker van Rodaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen.
Jaaaaaquote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
12 secondenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mods op vakantie?
Tijd voor gifjes
Carvahalquote:
Hoe spreek jij dit uit?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carnaval.quote:
KanjerzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]Ja, leuk. Allemaal even lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee was dat het een beetje moet lijken alsof het met de hand erop is geverfd/geschreven. Althans dat zei iemand ooit tegen me, weet niet of dat gelul is.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grap werd ook al gemaakt door een erkend komiek.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
PSV <<<<<< Ajaxquote:
Ik waardeer dit complimentquote:
Een 4-0 vermoed ik.quote:
JW15quote:Op woensdag 2 april 2014 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Had dat niet hier iets mee te maken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |