Voetbal draait zo ongeveer om als.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft zulke dingen met als dan ook voor zin.Als als als.
Wat zijn je verwachtingen?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cavaliers - Pacers over een uurtje.
Cliché, maar; kan beide kanten op. Pacers zijn uit vorm, maar tegen Mike Brown offense zullen ze zich vast hervinden.... Hangt ervan af of George weer 3/14 shoot.quote:
Helaas gaat zij niet voor jou.quote:
Napoli-Juve.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 20:30 is er niets op TV.
Kom niet aanzetten met Kamphues.
ikquote:Op zondag 30 maart 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei dat die reclame van ING met BLOF was?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om de Serie A.
Ja, we zien wel. Ik pik OKC Thunder (zelfde tijd mee) Durant zal wel weer 30+ maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cliché, maar; kan beide kanten op. Pacers zijn uit vorm, maar tegen Mike Brown offense zullen ze zich vast hervinden.... Hangt ervan af of George weer 3/14 shoot.
Wat heeft Cambuur aan Brenet die baggerslecht is?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet heeft met Cambuur gesproken, vertellen mijn insiders mij.
Bedankt dat je me wel de juiste reclame geeftquote:
Dit is de lievelingsreclame van Griftequote:
En dit die van jou.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is een andere ING reclame.
WE ZIJN AL WEEEEEEEEEEEEEEEEEGquote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de lievelingsreclame van Grifte
[..]
En dit die van jou.
Dus we zitten natuurlijk allemaal bij ING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |