Als Psv niet verloor van Roda ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Als NEC die voorsprong niet weggegeven had, was Roda nagenoeg direct gedegradeerd.
quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het opgenomen, zit nu bij de samenvatting van Feyenoord.
Ik denk 5-0quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het opgenomen, zit nu bij de samenvatting van Feyenoord.
Dat dacht ik al, maar er werd gescoord en wilde net 'en de goal' typen, en toen realiseerde ik me dat.quote:
Voetbal draait zo ongeveer om als.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft zulke dingen met als dan ook voor zin.Als als als.
Wat zijn je verwachtingen?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cavaliers - Pacers over een uurtje.
Cliché, maar; kan beide kanten op. Pacers zijn uit vorm, maar tegen Mike Brown offense zullen ze zich vast hervinden.... Hangt ervan af of George weer 3/14 shoot.quote:
Helaas gaat zij niet voor jou.quote:
Napoli-Juve.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 20:30 is er niets op TV.
Kom niet aanzetten met Kamphues.
ikquote:Op zondag 30 maart 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei dat die reclame van ING met BLOF was?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om de Serie A.
Ja, we zien wel. Ik pik OKC Thunder (zelfde tijd mee) Durant zal wel weer 30+ maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cliché, maar; kan beide kanten op. Pacers zijn uit vorm, maar tegen Mike Brown offense zullen ze zich vast hervinden.... Hangt ervan af of George weer 3/14 shoot.
Wat heeft Cambuur aan Brenet die baggerslecht is?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet heeft met Cambuur gesproken, vertellen mijn insiders mij.
Bedankt dat je me wel de juiste reclame geeftquote:
Dit is de lievelingsreclame van Griftequote:
En dit die van jou.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is een andere ING reclame.
WE ZIJN AL WEEEEEEEEEEEEEEEEEGquote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de lievelingsreclame van Grifte
[..]
En dit die van jou.
Dus we zitten natuurlijk allemaal bij ING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |