In spotifyquote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Je speelt toch ergens in af? Of doe je dat ook in last.fm?
Je luistert enkel naar Last.fm radio?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb alleen last.fm, dus wat lastiger
Nee, alleen spotifyquote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je luistert enkel naar Last.fm radio?
Dat is ook een land in Centraal-Amerika.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef kciR het volgende:
Ik zie dat die zanger van Phoenix met een gast van TV On The Radio een album uit heeft onder de naam Jamaica. Die naam/ logo komt mij zo bekend voor. Hadden die niet een hitje een paar jaar terug?
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook een land in Centraal-Amerika.
En een tof nummer van een mooi albumquote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook een land in Centraal-Amerika.
Als je verstand hebt van code is Last.fm een schat aan informatie, dat blijkt wel uit de vele tools die er zijn. Ik heb alleen geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Felagund het volgende:
In Spotify wordt het idd lastig. Al heb je daar weer een app die je vanuit Last.FM tips geeft over goede albums. Daarnaast staat er in die app ook een lijstje met veelgeluisterde albums van de laatste 3 maanden. In principe zou het dus ook mogelijk moeten zijn om andere gegevens van Last.FM te kunnen komen.
Die tooltjes zijn wel tofquote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van code is Last.fm een schat aan informatie, dat blijkt wel uit de vele tools die er zijn. Ik heb alleen geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen.
Altijd leuk om te zien wat voor kutmuziek ik in 2010 luisterde. Daarover gesproken: bijna 5 jaar last.fmquote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die tooltjes zijn wel tofDan is iedereen ineens van de NSA.
Dat vraagt om een lijstjequote:Op maandag 31 maart 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien wat voor kutmuziek ik in 2010 luisterde. Daarover gesproken: bijna 5 jaar last.fm
Ja, maar schijnbaar moet je eerst een account aanvragen met een beschrijving wat je er mee gaat doen:quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van code is Last.fm een schat aan informatie, dat blijkt wel uit de vele tools die er zijn. Ik heb alleen geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen.
Weet jij waar ik kan zien wat het meestgeluisterde per jaar is?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijstje favo kutmuziek uit 2010.
Op last fm kan je volgens mij een periode selecteren.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij waar ik kan zien wat het meestgeluisterde per jaar is?
De Jamaica van dat nummer hebben niks te maken met Phoenix en TV on the Radio voor zover ik weet.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef kciR het volgende:
Ik zie dat die zanger van Phoenix met een gast van TV On The Radio een nieuw album uit heeft onder de naam Jamaica. Die naam/ logo komt mij zo bekend voor. Hadden die niet een hitje een paar jaar terug?
Ah, gevonden.
Nog een week of 4 en ik zit 10 jaar op last.fm.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien wat voor kutmuziek ik in 2010 luisterde. Daarover gesproken: bijna 5 jaar last.fm
Toen zat ik in groep zes.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nog een week of 4 en ik zit 10 jaar op last.fm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |