SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Klokov op 31-03-2014 13:23:34 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
Ik had niet verwacht dat je kaal zou zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
BTW: ik mocht willen dat ik (nog) zoveel haar had...
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:16 schreef Klokov het volgende:
Nog verzoekjes voor mascotte en gymchick?
Prima, maakt mij niet uit.quote:(Cor, zal ik je laten staan?)
ohh, ik heb een goede.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima, maakt mij niet uit.
Laat de vrouwen maar een suggestie voor de mascotte doen. Evt. die petjessjaak uit het vorige topic.
Ik bewaar mijn mascotte voor later danquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Verkapte G.R.S. naamtopic
KLB / Klacht: Praten met iemand via DM.
Dat verschil zien de meeste mensen toch nietquote:Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Moet wel ja, maar wanneer heeft hij de overstap gemaakt van Turk naar Marokkaan?
SEX / Facesitting door een "Dikkere vrouw" BBW/SSBBW?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Moet wel ja, maar wanneer heeft hij de overstap gemaakt van Turk naar Marokkaan?
Klopt, voor mijn buurman is iedereen die bruin is een Marokkaan. Hij vroeg altijd hoe het ging met dat Marokkaanse meisje als hij mn ex uit Irak bedoelde.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat verschil zien de meeste mensen toch niet
En meteen weer maatjemeerdating adsquote:Op maandag 31 maart 2014 13:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
SEX / Facesitting door een "Dikkere vrouw" BBW/SSBBW?
Jullie delen dezelfde passie
edit; oh, je hebt daar al gereageerd zie ik
Nice, waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Weer eens iets anders
Klik op het tactisch geplaatste "Word nu gratis lid" vakje.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:42 schreef G.R.S. het volgende:
haha dima, beware..
http://imgur.com/gallery/ulDrf
Thanks. Is dat ook hoe Etha en JB elkaar kennen?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:42 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.afrointroductions.com/Dutch/
haha dima, beware..
haha dima, beware..
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks. Is dat ook hoe Etha en JB elkaar kennen?
Dan krijg je een groter plaatje vriendje.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klik op het tactisch geplaatste "Word nu gratis lid" vakje.
Top, jij bent mijn weerspiegeling in heldere tijdenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:13 schreef no1uknow het volgende:
Klokov graag even feedback op m'n nieuwe UI
haha dima, beware..
nohomo toch?quote:
Niks verbaast mij meer bij die jongen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)96601&type=2&theater
sap dat u
bestel alvast eten, is het iig op tijd, hehequote:Op maandag 31 maart 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks verbaast mij meer bij die jongen.
Denk wel dat hij zou raken (evt bucketlist), wat denken jullie?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)96601&type=2&theater
sap dat u
Ja dan voel je je egt n sletjequote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
facesitting lijkt me wel echt heel geil
alleen geen wijf die het doet?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef JackieBrown het volgende:
heel nice inderdaad, lekker die verstikte kreten, wie is nu de grote sterke man hmm ehehehe
Ik kan ook wel even op je gezicht zitten hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt appquote:Op maandag 31 maart 2014 16:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even op je gezicht zitten hoor
Zijn dit JB en Ethasphyiatanolic?quote:
Vriend, Hean geeft je zo weer een note!quote:
Bleh.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef JackieBrown het volgende:
Proud catwoman
[ afbeelding ]
SOOOOOOONNNNNNNNN
This content is currently unavailablequote:Op maandag 31 maart 2014 16:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk wel dat hij zou raken (evt bucketlist), wat denken jullie?
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Er liet net een dikke vrouw naast me een keiharde scheet tijdens haar crunches.Ik was echt nét 3 sec bezig met mijn 60 sec planks. Direct weggelopen en op een andere verdieping verder gegaan, ranzig wijf met der opskeer.
Als die niet stonk kon je toch gewoon doorgaan lol.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Er liet net een dikke vrouw naast me een keiharde scheet tijdens haar crunches.Ik was echt nét 3 sec bezig met mijn 60 sec planks. Direct weggelopen en op een andere verdieping verder gegaan, ranzig wijf met der opskeer.
gewoon een scheet uit de voorkant, ja togquote:Op maandag 31 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die niet stonk kon je toch gewoon doorgaan lol.
http://www.lindanieuws.nl(...)uren-met-klant-rond/quote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn
http://www.lindanieuws.nl(...)ven-van-haar-kindje/
Neequote:Op maandag 31 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die niet stonk kon je toch gewoon doorgaan lol.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
http://www.lindanieuws.nl(...)uren-met-klant-rond/
Denk dat Monty de enige was die vis heeft gegetenquote:Op maandag 31 maart 2014 18:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
JA![]()
beest gaat geen leven hebben tho. Unlimited kroels.
Hoe was sushi met monty
Bedoel je daarmee haar kut?? Haha hilariesquote:Op maandag 31 maart 2014 18:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat Monty de enige was die vis heeft gegeten
wat leukquote:Op maandag 31 maart 2014 18:45 schreef Klokov het volgende:
Boys, even invullen dit:
FHF / Vijf tegen vijf
Ben benieuwd hoeveel views die heeft per week.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
I shit you not, ik heb Yvonne gevonden op Linkedin
Het leuke is dat zij jou nu ook kan zien, bij wie heeft je profiel bekeken.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het leuke is dat zij jou nu ook kan zien, bij wie heeft je profiel bekeken.
Zo'n oude man uit India checkt mijn profiel om de zoveel wekenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n oude man uit India checkt mijn profiel om de zoveel wekenFucking creepy gewoon
Maakt me geen flikker uit eerlijk gezegd, anders had ik het wel uitgezet (ja, dat kan)quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat krijg je in de IT-sector als vrouwquote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n oude man uit India checkt mijn profiel om de zoveel wekenFucking creepy gewoon
dat is zo fucking creepy he, met een beetje pech krijgt ze dan ook nog een mailtje met "... has viewed your profile on Linkedin!"quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo een heb ik net nog ontvangenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat is zo fucking creepy he, met een beetje pech krijgt ze dan ook nog een mailtje met "... has viewed your profile on Linkedin!"![]()
Kan ik je vinden als ik op: "bankier bij grote bank zuidas" zoek?quote:
Probably.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ik je vinden als ik op: "bankier bij grote bank zuidas" zoek?
Dat programma bestaat nog niet zo lang vriend.quote:
Serieus, kijk die Gerbenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat programma bestaat nog niet zo lang vriend.
Ik kijk de herhaling wel, dat is toch die gast met die bowlingballen?quote:
Begin eerst eens met een tongzoen en een hand op dr kont. Als je dan nog niet je broekje hebt bevuild kan ze misschien beginnen met je broek losknopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
En tot hoeveel meer ga je dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ga nu, zoals Yuri suggereerde, elke week meer eten (ik denk dat 100 kcal per week wel voldoende is).
Mijn metabolisme is gewoon naar de klote, ben ik bang
Ik moet altijd wel lachen om je posts omdat je altijd zo zwaar gelijk hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Begin eerst eens met een tongzoen en een hand op dr kont. Als je dan nog niet je broekje hebt bevuild kan ze misschien beginnen met je broek losknopen.
stap voor stap. En niet gelijk allerlei rare fratsen die je op internet hebt gezien
Snuifasquote:Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ik je vinden als ik op: "bankier bij grote bank zuidas" zoek?
Doe er dan ook eens wat mee. Het komt er misschien wat rot uit allemaal, maar het komt uit een goed hart.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om je posts omdat je altijd zo zwaar gelijk hebt.
Ik heb geen max aantal kcal vastgesteld. Ik ga per week kijken hoe mijn lichaam reageert op de veranderingen en op basis daarvan stel ik mijn kcal behoefte weer vast. Ik weet ook niet zeker hoelang het gaat duren voordat ik precies weet hoeveel ik moet binnenkrijgen om vet te verliezen.quote:
Het innemen van 40 gram eiwit 3 uur voor het slapen gaan kan het herstel ook bevorderenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef Herqules het volgende:
Het innemen van 40 gram eiwit een half uur voor het slapen gaan kan het herstel van een krachttraining bevorderen. Dit blijkt uit een studie uitgevoerd door Res zijn collega’s aan de Universiteit van Maastricht. Op dit moment is Res werkzaam als voedingsadviseur bij voetbalclub AFC Ajax
Zelfde als die van jou maar kleinere hoeveelheden denk?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
Hoe ziet jullie dieet er eigenlijk uit met 1500 kcals? Vaak is alleen mijn warme maaltijd al >1500kcals
Mmh oke hou me een beetje op de hoogte van je bevindingen plx?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen max aantal kcal vastgesteld. Ik ga per week kijken hoe mijn lichaam reageert op de veranderingen en op basis daarvan stel ik mijn kcal behoefte weer vast. Ik weet ook niet zeker hoelang het gaat duren voordat ik precies weet hoeveel ik moet binnenkrijgen om vet te verliezen.
Ik hoop zelf dat ik over een maand meer zekerheid heb
Link naar het onderzoek? Voor het slapen geen whey maar casseine.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef Herqules het volgende:
Het innemen van 40 gram eiwit een half uur voor het slapen gaan kan het herstel van een krachttraining bevorderen. Dit blijkt uit een studie uitgevoerd door Res zijn collega’s aan de Universiteit van Maastricht. Op dit moment is Res werkzaam als voedingsadviseur bij voetbalclub AFC Ajax
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om je posts omdat je altijd zo zwaar gelijk hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef Klokov het volgende:
Dima, zou je je laten ontmaagden door een shemale?
Neem aan dat ze gewoon voedsel bedoelen, bak kwark van 0,5kilo = ~40 proteins (dzh 47,5)quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Link naar het onderzoek? Voor het slapen geen whey maar casseine.
Zal ik doenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mmh oke hou me een beetje op de hoogte van je bevindingen plx?
True story.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Fathank is volgens mij echt zo'n ruwe bolster, blanke pit. Klein hartje maar een grote bek. He
gewoon eten en niet zoveel erover stressenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen max aantal kcal vastgesteld. Ik ga per week kijken hoe mijn lichaam reageert op de veranderingen en op basis daarvan stel ik mijn kcal behoefte weer vast. Ik weet ook niet zeker hoelang het gaat duren voordat ik precies weet hoeveel ik moet binnenkrijgen om vet te verliezen.
Ik hoop zelf dat ik over een maand meer zekerheid heb
#genietenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon eten en niet zoveel erover stressen
Thinprivilige postquote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
Dat eindeloos cutten lijkt me echt kut (haha). Nee maar srs, dan liever een paar maanden sickening cut dan jaren zo door kwakkelen.
Maarja ik heb sowieso besloten dat cutten zinloos is. Ik eet dan liever gewoon een paar weken op maintenance of net iets daar onder, korte recomp om daarna weer klein beetje boven onderhoud te gaan zitten.
Moet ik zeker doenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon eten en niet zoveel erover stressen
Lol nee ik word ook gewoon dik als ik genoeg eet.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thinprivilige post
Incoming rage
en fan van "my little pony"quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
lol, brony op rtl5
en hij is bi
en hij is ook een furry![]()
Jij weet niet wat een broney is of wel?quote:
nee, wil het ook niet weten, zo te zienquote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een broney is of wel?
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een broney is of wel?
het is gewoon sickeningquote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Wat een sukkel, wie weet nou niet wat een brony is.
Denk met zichzelf net als ieder ander in die showquote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd met wie hij gaat eindigen
ga k dr ff uit elkaar trekkehquote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef G.R.S. het volgende:
halve body en fitshop magazijn in zijn keuken
Nee, Yuri heeft al 30000+ gescoord (keep going)quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, nee
Yuri heeft een highscore van 30.000 ofzo
Keep going drukken vriendquote:
Volgens mij was dat Victor Reinierquote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
Er was toch hier een user met Ronny Coolmen UI? Wie was dat, zie hem niet meer posten namelijk.
Ik zit net over de helft van hun minimumquote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
Gewoon 40% EV|60% hypotheek in vastgoed investeren. Dikke hefboom, makkelijk 15% rendement
Iets met intellectuele baggage? Die ligt in dit topic nl een stukje hoger dan op de rest van Fok.quote:
Wow Cor! Ik dacht dat je ons allemaal maar Sjonnies vond??quote:Op maandag 31 maart 2014 22:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets met intellectuele baggage? Die ligt in dit topic nl een stukje hoger dan op de rest van Fok.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Diegene die het lukt om mijn highscore of toekomstige highscore (als ik in de tussentijd mijn eigen highscore verbeter) te verbreken krijgt ¤ 20,-.
Investering 200.000quote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zit net over de helft van hun minimum
Niet dat ik een Fok-advertentie als basis voor mijn financiele beleid zou nemen.
Anyway: plan is om t.z.t. een afgeloste hypotheek te hebben en voldoende geld over te houden voor de oude dag. Voor nu is vastgoed geen slecht plan; zelfde geld voor edelmetalen (goud, zilver etc).
quote:
quote:
quote:
Wow, fucking Sherlock jij.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef Klokov het volgende:
sryquote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
15 gr. carbs per week bbyquote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ga nu, zoals Yuri suggereerde, elke week meer eten (ik denk dat 100 kcal per week wel voldoende is).
Mijn metabolisme is gewoon naar de klote, ben ik bang
38.000 masterracequote:
Geen idee wat jouw tactiek is. Ik probeer de hoogste tile in de hoek te houden en dan afbouwend naar de andere hoek.quote:
Ahh ja! Thanksquote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, fucking Sherlock jij.
[..]
sry
[..]
15 gr. carbs per week bby
dm me als je hulp nodig hebt
[..]
38.000 masterrace
Yeah, dat is dus ook mijn tactiek. Succes met mijn highscore verbreken. Ik ga woensdag mijn eigen weer proberen te verbreken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw tactiek is. Ik probeer de hoogste tile in de hoek te houden en dan afbouwend naar de andere hoek.
De laatste drie eps zijn echt super nice weer.quote:
Ja de laatste kijk ik nu dat louis neergaatquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, dat is dus ook mijn tactiek. Succes met mijn highscore verbreken. Ik ga woensdag mijn eigen weer proberen te verbreken.
[..]
De laatste drie eps zijn echt super nice weer.
Louis is geniaal. Hij is mijn favo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja de laatste kijk ik nu dat louis neergaat
Eerst paar minuten
I felt sad for Louis na die episodequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja de laatste kijk ik nu dat louis neergaat
Eerst paar minuten
the Newsroom al geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Waar sta jij met je series gezien je er tig tegelijk kijkt?
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
the Newsroom al geprobeerd?
Ik had precies hetzelfde hoor hele tijd op mijn lijstje maar nooit gekeken dacht ook dat het so so wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol.
Oké, ik zal het een kans geven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde hoor hele tijd op mijn lijstje maar nooit gekeken dacht ook dat het so so was
Maar eenmaal de eerst aflevering gekeken en BAM
Het is die 40 minuten eens waard als je je verveeld, je krijgt er geen spijt van
Stuur eentje op dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik heb net een batch van mijn drinky repen gemaakt maar dit keer met stratchiatella whey. Echt ik heb nog nooit zoiets lekkers geproefd, zoveel beter dan alle "gewone" proteinbars"
What the fuuuuck. Hoe is het afgelopen?quote:
geef me je adres en een postzegelquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stuur eentje op dan.
[..]
What the fuuuuck. Hoe is het afgelopen?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik heb net een batch van mijn drinky repen gemaakt maar dit keer met stratchiatella whey. Echt ik heb nog nooit zoiets lekkers geproefd, zoveel beter dan alle "gewone" proteinbars"
Heb nu drie aflevering GoT gezien en zit nog steeds te wachten tot het goed wordtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.
Lol.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef Push. het volgende:
[..]
Heb nu drie aflevering GoT gezien en zit nog steeds te wachten tot het goed wordt
Altijd mooi.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:01 schreef Xa1pt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_maart_2014.html
Prima leedvermaak.
jij doet Tata mattie kom vechtequote:
jep, als het mooi weer wordt, willen ze idd weer aftrainenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het was vandaag trouwens FUCKING druk in de gym. Bij jullie ook? Zou het komen doordat het mooie weer doordringt en mensen zoiets hebben van "I need abs"?
Reddit is er ook gek van, maar het lijkt echt retarded.quote:
38.000 masterrace hierquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lol spelen jullie dat nog steeds?
Diablo 3 is beter man. Bijna paragon level 100.
watquote:
goeie 1 april grapquote:Op dinsdag 1 april 2014 05:06 schreef droommoord het volgende:
Dag allemaal, week geleden abonnementje afgesloten voor de sportschool, ben nu een paar keer gegaan, en heb gewoon alles een beetje uitgeprobeerd, vooral die machines eigenlijk. Nu wil ik het echt serieus gaan aanpakken, ik ben goed gemotiveerd en ga 's ochtends als de gym opengaat meteen.
Ik zat te denken aan een 3x per week full-body work out voor de komende 6 weken met de volgende oefeningen:
Goblet squat (benen, billen kuiten)
Seated Cable Row (rug, biceps, schouders)
Shoulder Press (schouders triceps)
(Alternating) Dumbell Curl (Biceps, onderarmen)
Tricep pushdown (Triceps)
Chin ups 3x5 (lats, biceps, onderarmen)
Buikspieren op een matje (Rechte, schuine buikspieren)
Iemand nog dingen toe te voegen of tips? Is dit goed om mee te beginnen? Daarna splitten?
(En ja ik weet, het is ONZ, maar dat fitness-topic loopt amper, en dat bodybould-topic klinkt zo drastisch.)
Even van te voren, ik eet goed. 180g eiwit& 3300kcal gemiddeld per dag
hehe die is ook een goeie zegquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
Dames en heren. De komende 30 minuten hoort u het ontruimingsalarm DIT IS EEN TEST, u hoeft hier niet op te reageren.
Whoooop Whooooop Attentie attentie, wij verzoeken u het gebouw onmiddelijk te verlaten via de uitgangen en de nooduitgangen WHoooooop WHooop. Attention attention, please leave the building immidately via the exits and emergency exits WHoooop Whooooop.
![]()
ook goeie moregen![]()
ha, nou dit is echt een test. maar gdvr een half uur. en ik zit midden onder die zwaar overstuurde speakertquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hehe die is ook een goeie zeg
iedereen is weer in topvorm vandaag
hoe gaan jullie je naasten pranken?
Dat bodybuild topic is eigenlijk gewoon het fitness topic. Er zijn er daar maar een handjevol die echt voor BB´r door kunnen gaan. Fitness topic is eigenlijk gewoon verkapt crossfit/cardio/fitnessmachines topic. A.u.b.quote:Op dinsdag 1 april 2014 05:06 schreef droommoord het volgende:
Dag allemaal, week geleden abonnementje afgesloten voor de sportschool, ben nu een paar keer gegaan, en heb gewoon alles een beetje uitgeprobeerd, vooral die machines eigenlijk. Nu wil ik het echt serieus gaan aanpakken, ik ben goed gemotiveerd en ga 's ochtends als de gym opengaat meteen.
Ik zat te denken aan een 3x per week full-body work out voor de komende 6 weken met de volgende oefeningen:
Goblet squat (benen, billen kuiten)
Seated Cable Row (rug, biceps, schouders)
Shoulder Press (schouders triceps)
(Alternating) Dumbell Curl (Biceps, onderarmen)
Tricep pushdown (Triceps)
Chin ups 3x5 (lats, biceps, onderarmen)
Buikspieren op een matje (Rechte, schuine buikspieren)
Iemand nog dingen toe te voegen of tips? Is dit goed om mee te beginnen? Daarna splitten?
(En ja ik weet, het is ONZ, maar dat fitness-topic loopt amper, en dat bodybould-topic klinkt zo drastisch.)
Even van te voren, ik eet goed. 180g eiwit& 3300kcal gemiddeld per dag
kunnen we die niet even in beeld brengen en een speciaal tagje geven?quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat bodybuild topic is eigenlijk gewoon het fitness topic. Er zijn er daar maar een handjevol die echt voor BB´r door kunnen gaan. Fitness topic is eigenlijk gewoon verkapt crossfit/cardio/fitnessmachines topic. A.u.b.
nee joh, d'r zijn zat serieuse gasten met veel kennis in bb.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kunnen we die niet even in beeld brengen en een speciaal tagje geven?
Game of thrones lijkt me echt zo kut. Dat soort shit kan ik echt niet kijken. Zelfde met LOTR, kan er niet naar kijken. Heb deel 1 een uur geprobeerd toen was ik er klaar mee. Fantasy is niet mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.
Je moet ook niet zo achterlijk vroeg gaan werken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
Dames en heren. De komende 30 minuten hoort u het ontruimingsalarm DIT IS EEN TEST, u hoeft hier niet op te reageren.
Whoooop Whooooop Attentie attentie, wij verzoeken u het gebouw onmiddelijk te verlaten via de uitgangen en de nooduitgangen WHoooooop WHooop. Attention attention, please leave the building immidately through the exits and emergency exits WHoooop Whooooop.
![]()
ook goeie moregen![]()
Ik ben wel benieuwd waar jullie de tijd vandaan halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lol spelen jullie dat nog steeds?
Diablo 3 is beter man. Bijna paragon level 100.
Geen fulltime baan en geen gezin om te onderhouden scheelt al veel in beschikbaar aantal uren per dag. No rocketsciencequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar jullie de tijd vandaan halen.
M.a.w.: leg alvast oordopjes in je la voor de test van volgend jaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ha, nou dit is echt een test. maar gdvr een half uur. en ik zit midden onder die zwaar overstuurde speakert![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo achterlijk vroeg gaan werken.
m'n inner ear was onder de 25kg plaat gekomen srs. Waren de goeie van apple...quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: leg alvast oordopjes in je la voor de test van volgend jaar
Je werkt bij een grote bank en gaat met het OV?quote:
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage voor een apk en een klein beurtjequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Je werkt bij een grote bank en gaat met het OV?
Ja als ik naar de HvA ga in hartje Amsterdam ga ik niet met de auto hequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Je werkt bij een grote bank en gaat met het OV?
klinkt legitquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb JB haar headphone gisteren ook gesloopt. Ok hij was al vastgelijmd, maar door overdadig pompen was dat losgelaten
Openbaar vervoerquote:
325i cabrio zekerquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage voor een apk en een klein beurtje
Hier staat er regelmatig eentje in de straat in zeer goeie staat. E30 325i cabrio. Schitterende wagenquote:
Wat deed je op Amstel dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Openbaar vervoer.
Laatste keer dat ik taffesdronken op station Amstel stond om 07:15 kon ik niet eens een normale kaartjesautomaat vinden. Alleen zo'n teringapparaat om je ov-chipkaart op te laden. Nou die heb ik dus niet en ga ik ook zeker niet aanschaffen voor die 2 keer per jaar dat ik in de trein zit. Toen maar zwart naar Arnhem gegaan. Ben gaan liggen tukken, wekker gezet 5 min van te voren. Geen conducteur gezien.
Ik gokte Touring idd.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage de Turk om de hoek voor een apk en een klein beurtje.
quote:
nog een keer fixedquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage voor een apk en een klein beurtje alleen olie bijvullen
Die moet ik ook hebben. Wagen zonder blok ook goed?quote:
Dit idd!!quote:
En dit!!! Geen onderhoud uitvoeren maar pappen en nathouden tot het echt niet meer gaat. Ik wil niet weten hoeveel mensen er zo auto rijdenquote:[..]
nog een keer fixed
Kwam uit de Trouw gerold. Had eerst een feestje ergens anders gehad, daarna door naar de Trouw gegaan. Moest wachten op de eerste trein terug.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat deed je op Amstel dan?![]()
OV is inderdaad zwaar bedroefd als je auto gewend bent, maar het is niet zo simpel om met de auto bij Weesperplein te komen en parkeren is rete duur. OV is gewoon graties voor mij (dankzij jullie, en vooral Cor, belastingbetalers)
Naar mijn werk wel gewoon lekker scheuren.
Dat meen je niet. Gvdquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb JB haar headphone gisteren ook gesloopt. Ok hij was al vastgelijmd, maar door overdadig pompen was dat losgelaten
Gelukkig betaalt de werkgever m'n autoquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit idd!!
[..]
En dit!!! Geen onderhoud uitvoeren maar pappen en nathouden tot het echt niet meer gaat. Ik wil niet weten hoeveel mensen er zo auto rijden
Was je er niet bij toen hij aan het pompen was?quote:
en dan ANWB bellen als hij niet start...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit idd!!
[..]
En dit!!! Geen onderhoud uitvoeren maar pappen en nathouden tot het echt niet meer gaat. Ik wil niet weten hoeveel mensen er zo auto rijden
hij zal wel door de uitstoot heen komen denk danquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben. Wagen zonder blok ook goed?
Gewoon een oude Mercedes Diesel rijden. Niet kapot te krijgen. Olie verversen, filters vervangen en gaan met die banaan. Als je er maar voorzichtig mee omgaat. Geen turbo die in de soep kan lopen en geen electronica die dwars kan liggen. Die dingen lopen onder water nog zolang het luchtfilter maar boven blijft.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en dan ANWB bellen als hij niet start...
Of hoeveel er onverzekerd rond rijden![]()
Vriend van me werkt bij Fiat dealer, en in het begin v.d. crisis idd. mensen die alleen nog kwamen als er een rood lampje brande. lol 2jr geen odnerhoud, 3jr geen onderhoud, en toen motor in de soep toch![]()
je verwacht het niet
ANWB moet gewoon een mongolenopslag toepassen die je alleen terug kan krijgen als je auto aantoonbaar normaal onderhouden is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en dan ANWB bellen als hij niet start...
Daar zou de politie eens wat meer op moeten flitsen, en dan vooral binnen de bebouwde kom.quote:Of hoeveel er onverzekerd rond rijden![]()
quote:Vriend van me werkt bij Fiat dealer, en in het begin v.d. crisis idd. mensen die alleen nog kwamen als er een rood lampje brande. lol 2jr geen odnerhoud, 3jr geen onderhoud, en toen motor in de soep toch![]()
je verwacht het niet
lolquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon een oude Mercedes Diesel rijden. Niet kapot te krijgen. Olie verversen, filters vervangen en gaan met die banaan. Als je er maar voorzichtig mee omgaat. Geen turbo die in de soep kan lopen en geen electronica die dwars kan liggen. Die dingen lopen onder water nog zolang het luchtfilter maar boven blijft.
Mooie auto's maar ik hoef die stinkmeuk niet in mijn buurt (en zeker niet in de buurt van mijn kinderen).quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon een oude Mercedes Diesel rijden. Niet kapot te krijgen. Olie verversen, filters vervangen en gaan met die banaan. Als je er maar voorzichtig mee omgaat. Geen turbo die in de soep kan lopen en geen electronica die dwars kan liggen. Die dingen lopen onder water nog zolang het luchtfilter maar boven blijft.
Ook in een Mercedes zitten remschijven en -blokken die ook versleten raken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat klopt wel ja.
maar 't ging er even om dat er mensen zijn die gewoon maar door rijden tot het fout gaat.
ook die oude Murc is natuurlijk gewoon een gevaar op de weg zonder onderhoud
1 april!quote:
Vraag dan gelijk ook even of ze al die containerschepen voortaan niet meer met zware stookolie laten rondtuffen. Beetje relativeren Cor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mooie auto's maar ik hoef die stinkmeuk niet in mijn buurt (en zeker niet in de buurt van mijn kinderen).
Ook een goed punt, maar het een is geen excuus voor het ander.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk ook even of ze al die containerschepen voortaan niet meer met zware stookolie laten rondtuffen. Beetje relativeren Cor.
True. Maar de hoeveelheid die we uitstoten met onze personenauto's is echt verwaarloosbaar. Ik ga me er iig niet druk over maken. Tenzij je op 5 hoog langs de A10 woont ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook een goed punt, maar het een is geen excuus voor het ander.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef Questular het volgende:
Mijn mercedes c180 met 315k op de teller loopt nog prima, maar een beetje onderhoud is natuurlijk wel nodig :p
Btw waar zie ik eigenlijk hoeveel notes ik heb vergaard?
Ik erger me eraan dat allerlei tokkies hun kroost met dit soort transport naar school brengen (uiteraard zonder gordel/kinderzitje) en dat dan die uitlaat gewoon in de gezichten van de kinderen staat te pompenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
True. Maar de hoeveelheid die we uitstoten met onze personenauto's is echt verwaarloosbaar. Ik ga me er iig niet druk over maken. Tenzij je op 5 hoog langs de A10 woont ofzoMaar he, dan woon je wel in Amterdam
Dit is gewoon niet waar. Een enkele auto misschien niet, maar er rijden er fucking veel van rond. Niet voor niets is in NL op veel plekken de luchtkwaliteit slecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
True. Maar de hoeveelheid die we uitstoten met onze personenauto's is echt verwaarloosbaar.
quote:Ik ga me er iig niet druk over maken. Tenzij je op 5 hoog langs de A10 woont ofzoMaar he, dan woon je wel in Amterdam
Je kan daar toch zien hoeveel je er hebt. Om te zien wat er precies in staat moet je idd betalen ja. Of je neemt een proefabbo voor 1,50 ofzoquote:
^^ Je kunt het natuurlijk wel proberen als Fok zijnde.quote:
Kan ik inderdaad zienquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Je kan daar toch zien hoeveel je er hebt. Om te zien wat er precies in staat moet je idd betalen ja. Of je neemt een proefabbo voor 1,50 ofzo
Volgens mij als je 1 keer 4,50 betaalt kan je voor altijd je notes inzien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Kan ik inderdaad zien
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators <---- daar ga ik niks voor neer leggen
Was het nu expliciet dudielijk wat er aan de hand was?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
Nu weer enigszins on topic: dit kutrugpijn is nog steeds niet weg. Hoe lang zou het moeten duren voordat het opgelost is bij behandelen door een fysiotherapeut?
Is mij ook niet duidelijk. Soort gele kaarten denk ik (rode = ban). Grote kans dat Fok! het er alleen ingeknutseld heeft om geld te vangen van mensen die willen weten wat voor notes ze hebben.quote:
Spieren zouden continu aangespannen zijn. Doel was om ze los te maken, maar ik merk nog weinig effect. Die pijn kan ik nog wel mee leven, maar dit butt-trainingen die ik nu doe niet (alleen maar apparatenmeuk en zittend/liggend dumbbell/barbell werk).quote:[..]
Was het nu expliciet dudielijk wat er aan de hand was?
heb je ook rekoefeningen mee gekregen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is mij ook niet duidelijk. Soort gele kaarten denk ik (rode = ban). Grote kans dat Fok! het er alleen ingeknutseld heeft om geld te vangen van mensen die willen weten wat voor notes ze hebben.
[..]
Spieren zouden continu aangespannen zijn. Doel was om ze los te maken, maar ik merk nog weinig effect. Die pijn kan ik nog wel mee leven, maar dit butt-trainingen die ik nu doe niet (alleen maar apparatenmeuk en zittend/liggend dumbbell/barbell werk).
Daar heb je ook gelijk in. Je kinderen met de auto naar school brengenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat allerlei tokkies hun kroost met dit soort transport naar school brengen (uiteraard zonder gordel/kinderzitje) en dat dan die uitlaat gewoon in de gezichten van de kinderen staat te pompenDat is gewoon niet nodig.
--
Een beperkte groep echte klassiekers: prima. Maar al die meuk die alleen maar rondrijdt omdat er geen belasting over betaald hoeft te worden: wegwezen. Het probleem is (was) dat er naast de kleine groep klassiekers in elk Europees land er een soort Europees rondtrekkende caravaan is van oude barrels die neerstrijkt in het land waar het op dat moment het voordeligst is om er in te rijden. De afgelopen jaren was dat Nederland, het wordt nu gelukkig minder.
Klopt. Lokaal gezien heeft het wel invloed, maar mondiaal gezien zijn personenauto's echt maar verantwoordelijk voor 10% van de schadelijke uitstoot. Ga eens kijken bij de Hoogovens. Als je daar in de buurt woont weet je zeker dat je kanker krijgt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. Een enkele auto misschien niet, maar er rijden er fucking veel van rond. Niet voor niets is in NL op veel plekken de luchtkwaliteit slecht.
[..]
Volgens mij is het alleen voor de notes die je op dat moment hebt. En die 4.50 is gebaseerd op een wet. Bedrijven mogen max 4,50 vragen (vroeger 10 gulden) voor inzicht in de gegevens die ze van je bewaren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Volgens mij als je 1 keer 4,50 betaalt kan je voor altijd je notes inzien.
Of je moet een keer geluk hebben dat het hele forum admin rechten krijgt en dan je eigen notes inzien en verwijderen
Een note is inderdaad een soort tik op de vingers, maar dan achter de schermen zodat ook andere mods je historie in kunnen zien. Als je bijv. in een ander subforum waar je nooit komt gaat lopen trollen, kijken ze ff bij je notes wat je allemaal uitvreet en weten ze met wie ze van doen hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is mij ook niet duidelijk. Soort gele kaarten denk ik (rode = ban). Grote kans dat Fok! het er alleen ingeknutseld heeft om geld te vangen van mensen die willen weten wat voor notes ze hebben.
[..]
Spieren zouden continu aangespannen zijn. Doel was om ze los te maken, maar ik merk nog weinig effect. Die pijn kan ik nog wel mee leven, maar dit butt-trainingen die ik nu doe niet (alleen maar apparatenmeuk en zittend/liggend dumbbell/barbell werk).
Wel rekoefeningen meegekregen die ik ook braaf doe.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je ook rekoefeningen mee gekregen?
Kans dat die spierspanning gewoon komt van stijfheid...
Bij mij was het na een week of 6 yoga en die fisio en oefeningen thuis over...
maar denk niet dat we exact het zelfde last hadden...
juist daarom...quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wel rekoefeningen meegekregen die ik ook braaf doe.
Ik ga nu ook maar echt yoga doen denk ik, ookal ben ik nu echt zo stijf als een plank.
Lol ik 4 in 7 jaar, waarvan ik 5 jaar niet gepost hebquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef fathank het volgende:
Heb trouwens 61 notes te pakken in bijna 8 jaar. Valt best mee.
notes bestaan pas een paar jaar geloof ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef fathank het volgende:
Heb trouwens 61 notes te pakken in bijna 8 jaar. Valt best mee.
Nee hoor. Al sinds ik hier kom.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
notes bestaan pas een paar jaar geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |