1 april!quote:
Vraag dan gelijk ook even of ze al die containerschepen voortaan niet meer met zware stookolie laten rondtuffen. Beetje relativeren Cor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mooie auto's maar ik hoef die stinkmeuk niet in mijn buurt (en zeker niet in de buurt van mijn kinderen).
Ook een goed punt, maar het een is geen excuus voor het ander.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk ook even of ze al die containerschepen voortaan niet meer met zware stookolie laten rondtuffen. Beetje relativeren Cor.
True. Maar de hoeveelheid die we uitstoten met onze personenauto's is echt verwaarloosbaar. Ik ga me er iig niet druk over maken. Tenzij je op 5 hoog langs de A10 woont ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook een goed punt, maar het een is geen excuus voor het ander.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef Questular het volgende:
Mijn mercedes c180 met 315k op de teller loopt nog prima, maar een beetje onderhoud is natuurlijk wel nodig :p
Btw waar zie ik eigenlijk hoeveel notes ik heb vergaard?
Ik erger me eraan dat allerlei tokkies hun kroost met dit soort transport naar school brengen (uiteraard zonder gordel/kinderzitje) en dat dan die uitlaat gewoon in de gezichten van de kinderen staat te pompenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
True. Maar de hoeveelheid die we uitstoten met onze personenauto's is echt verwaarloosbaar. Ik ga me er iig niet druk over maken. Tenzij je op 5 hoog langs de A10 woont ofzoMaar he, dan woon je wel in Amterdam
Dit is gewoon niet waar. Een enkele auto misschien niet, maar er rijden er fucking veel van rond. Niet voor niets is in NL op veel plekken de luchtkwaliteit slecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
True. Maar de hoeveelheid die we uitstoten met onze personenauto's is echt verwaarloosbaar.
quote:Ik ga me er iig niet druk over maken. Tenzij je op 5 hoog langs de A10 woont ofzoMaar he, dan woon je wel in Amterdam
Je kan daar toch zien hoeveel je er hebt. Om te zien wat er precies in staat moet je idd betalen ja. Of je neemt een proefabbo voor 1,50 ofzoquote:
^^ Je kunt het natuurlijk wel proberen als Fok zijnde.quote:
Kan ik inderdaad zienquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Je kan daar toch zien hoeveel je er hebt. Om te zien wat er precies in staat moet je idd betalen ja. Of je neemt een proefabbo voor 1,50 ofzo
Volgens mij als je 1 keer 4,50 betaalt kan je voor altijd je notes inzien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Kan ik inderdaad zien
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators <---- daar ga ik niks voor neer leggen
Was het nu expliciet dudielijk wat er aan de hand was?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
Nu weer enigszins on topic: dit kutrugpijn is nog steeds niet weg. Hoe lang zou het moeten duren voordat het opgelost is bij behandelen door een fysiotherapeut?
Is mij ook niet duidelijk. Soort gele kaarten denk ik (rode = ban). Grote kans dat Fok! het er alleen ingeknutseld heeft om geld te vangen van mensen die willen weten wat voor notes ze hebben.quote:
Spieren zouden continu aangespannen zijn. Doel was om ze los te maken, maar ik merk nog weinig effect. Die pijn kan ik nog wel mee leven, maar dit butt-trainingen die ik nu doe niet (alleen maar apparatenmeuk en zittend/liggend dumbbell/barbell werk).quote:[..]
Was het nu expliciet dudielijk wat er aan de hand was?
heb je ook rekoefeningen mee gekregen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is mij ook niet duidelijk. Soort gele kaarten denk ik (rode = ban). Grote kans dat Fok! het er alleen ingeknutseld heeft om geld te vangen van mensen die willen weten wat voor notes ze hebben.
[..]
Spieren zouden continu aangespannen zijn. Doel was om ze los te maken, maar ik merk nog weinig effect. Die pijn kan ik nog wel mee leven, maar dit butt-trainingen die ik nu doe niet (alleen maar apparatenmeuk en zittend/liggend dumbbell/barbell werk).
Daar heb je ook gelijk in. Je kinderen met de auto naar school brengenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat allerlei tokkies hun kroost met dit soort transport naar school brengen (uiteraard zonder gordel/kinderzitje) en dat dan die uitlaat gewoon in de gezichten van de kinderen staat te pompenDat is gewoon niet nodig.
--
Een beperkte groep echte klassiekers: prima. Maar al die meuk die alleen maar rondrijdt omdat er geen belasting over betaald hoeft te worden: wegwezen. Het probleem is (was) dat er naast de kleine groep klassiekers in elk Europees land er een soort Europees rondtrekkende caravaan is van oude barrels die neerstrijkt in het land waar het op dat moment het voordeligst is om er in te rijden. De afgelopen jaren was dat Nederland, het wordt nu gelukkig minder.
Klopt. Lokaal gezien heeft het wel invloed, maar mondiaal gezien zijn personenauto's echt maar verantwoordelijk voor 10% van de schadelijke uitstoot. Ga eens kijken bij de Hoogovens. Als je daar in de buurt woont weet je zeker dat je kanker krijgt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. Een enkele auto misschien niet, maar er rijden er fucking veel van rond. Niet voor niets is in NL op veel plekken de luchtkwaliteit slecht.
[..]
Volgens mij is het alleen voor de notes die je op dat moment hebt. En die 4.50 is gebaseerd op een wet. Bedrijven mogen max 4,50 vragen (vroeger 10 gulden) voor inzicht in de gegevens die ze van je bewaren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Volgens mij als je 1 keer 4,50 betaalt kan je voor altijd je notes inzien.
Of je moet een keer geluk hebben dat het hele forum admin rechten krijgt en dan je eigen notes inzien en verwijderen
Een note is inderdaad een soort tik op de vingers, maar dan achter de schermen zodat ook andere mods je historie in kunnen zien. Als je bijv. in een ander subforum waar je nooit komt gaat lopen trollen, kijken ze ff bij je notes wat je allemaal uitvreet en weten ze met wie ze van doen hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is mij ook niet duidelijk. Soort gele kaarten denk ik (rode = ban). Grote kans dat Fok! het er alleen ingeknutseld heeft om geld te vangen van mensen die willen weten wat voor notes ze hebben.
[..]
Spieren zouden continu aangespannen zijn. Doel was om ze los te maken, maar ik merk nog weinig effect. Die pijn kan ik nog wel mee leven, maar dit butt-trainingen die ik nu doe niet (alleen maar apparatenmeuk en zittend/liggend dumbbell/barbell werk).
Wel rekoefeningen meegekregen die ik ook braaf doe.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je ook rekoefeningen mee gekregen?
Kans dat die spierspanning gewoon komt van stijfheid...
Bij mij was het na een week of 6 yoga en die fisio en oefeningen thuis over...
maar denk niet dat we exact het zelfde last hadden...
juist daarom...quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wel rekoefeningen meegekregen die ik ook braaf doe.
Ik ga nu ook maar echt yoga doen denk ik, ookal ben ik nu echt zo stijf als een plank.
Lol ik 4 in 7 jaar, waarvan ik 5 jaar niet gepost hebquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef fathank het volgende:
Heb trouwens 61 notes te pakken in bijna 8 jaar. Valt best mee.
notes bestaan pas een paar jaar geloof ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef fathank het volgende:
Heb trouwens 61 notes te pakken in bijna 8 jaar. Valt best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |