I felt sad for Louis na die episodequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja de laatste kijk ik nu dat louis neergaat
Eerst paar minuten
the Newsroom al geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Waar sta jij met je series gezien je er tig tegelijk kijkt?
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
the Newsroom al geprobeerd?
Ik had precies hetzelfde hoor hele tijd op mijn lijstje maar nooit gekeken dacht ook dat het so so wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol.
Oké, ik zal het een kans geven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde hoor hele tijd op mijn lijstje maar nooit gekeken dacht ook dat het so so was
Maar eenmaal de eerst aflevering gekeken en BAM
Het is die 40 minuten eens waard als je je verveeld, je krijgt er geen spijt van
Stuur eentje op dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik heb net een batch van mijn drinky repen gemaakt maar dit keer met stratchiatella whey. Echt ik heb nog nooit zoiets lekkers geproefd, zoveel beter dan alle "gewone" proteinbars"
What the fuuuuck. Hoe is het afgelopen?quote:
geef me je adres en een postzegelquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stuur eentje op dan.
[..]
What the fuuuuck. Hoe is het afgelopen?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik heb net een batch van mijn drinky repen gemaakt maar dit keer met stratchiatella whey. Echt ik heb nog nooit zoiets lekkers geproefd, zoveel beter dan alle "gewone" proteinbars"
Heb nu drie aflevering GoT gezien en zit nog steeds te wachten tot het goed wordtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.
Lol.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef Push. het volgende:
[..]
Heb nu drie aflevering GoT gezien en zit nog steeds te wachten tot het goed wordt
Altijd mooi.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:01 schreef Xa1pt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_maart_2014.html
Prima leedvermaak.
jij doet Tata mattie kom vechtequote:
jep, als het mooi weer wordt, willen ze idd weer aftrainenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het was vandaag trouwens FUCKING druk in de gym. Bij jullie ook? Zou het komen doordat het mooie weer doordringt en mensen zoiets hebben van "I need abs"?
Reddit is er ook gek van, maar het lijkt echt retarded.quote:
38.000 masterrace hierquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lol spelen jullie dat nog steeds?
Diablo 3 is beter man. Bijna paragon level 100.
watquote:
goeie 1 april grapquote:Op dinsdag 1 april 2014 05:06 schreef droommoord het volgende:
Dag allemaal, week geleden abonnementje afgesloten voor de sportschool, ben nu een paar keer gegaan, en heb gewoon alles een beetje uitgeprobeerd, vooral die machines eigenlijk. Nu wil ik het echt serieus gaan aanpakken, ik ben goed gemotiveerd en ga 's ochtends als de gym opengaat meteen.
Ik zat te denken aan een 3x per week full-body work out voor de komende 6 weken met de volgende oefeningen:
Goblet squat (benen, billen kuiten)
Seated Cable Row (rug, biceps, schouders)
Shoulder Press (schouders triceps)
(Alternating) Dumbell Curl (Biceps, onderarmen)
Tricep pushdown (Triceps)
Chin ups 3x5 (lats, biceps, onderarmen)
Buikspieren op een matje (Rechte, schuine buikspieren)
Iemand nog dingen toe te voegen of tips? Is dit goed om mee te beginnen? Daarna splitten?
(En ja ik weet, het is ONZ, maar dat fitness-topic loopt amper, en dat bodybould-topic klinkt zo drastisch.)
Even van te voren, ik eet goed. 180g eiwit& 3300kcal gemiddeld per dag
hehe die is ook een goeie zegquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
Dames en heren. De komende 30 minuten hoort u het ontruimingsalarm DIT IS EEN TEST, u hoeft hier niet op te reageren.
Whoooop Whooooop Attentie attentie, wij verzoeken u het gebouw onmiddelijk te verlaten via de uitgangen en de nooduitgangen WHoooooop WHooop. Attention attention, please leave the building immidately via the exits and emergency exits WHoooop Whooooop.
![]()
ook goeie moregen![]()
ha, nou dit is echt een test. maar gdvr een half uur. en ik zit midden onder die zwaar overstuurde speakertquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hehe die is ook een goeie zeg
iedereen is weer in topvorm vandaag
hoe gaan jullie je naasten pranken?
Dat bodybuild topic is eigenlijk gewoon het fitness topic. Er zijn er daar maar een handjevol die echt voor BB´r door kunnen gaan. Fitness topic is eigenlijk gewoon verkapt crossfit/cardio/fitnessmachines topic. A.u.b.quote:Op dinsdag 1 april 2014 05:06 schreef droommoord het volgende:
Dag allemaal, week geleden abonnementje afgesloten voor de sportschool, ben nu een paar keer gegaan, en heb gewoon alles een beetje uitgeprobeerd, vooral die machines eigenlijk. Nu wil ik het echt serieus gaan aanpakken, ik ben goed gemotiveerd en ga 's ochtends als de gym opengaat meteen.
Ik zat te denken aan een 3x per week full-body work out voor de komende 6 weken met de volgende oefeningen:
Goblet squat (benen, billen kuiten)
Seated Cable Row (rug, biceps, schouders)
Shoulder Press (schouders triceps)
(Alternating) Dumbell Curl (Biceps, onderarmen)
Tricep pushdown (Triceps)
Chin ups 3x5 (lats, biceps, onderarmen)
Buikspieren op een matje (Rechte, schuine buikspieren)
Iemand nog dingen toe te voegen of tips? Is dit goed om mee te beginnen? Daarna splitten?
(En ja ik weet, het is ONZ, maar dat fitness-topic loopt amper, en dat bodybould-topic klinkt zo drastisch.)
Even van te voren, ik eet goed. 180g eiwit& 3300kcal gemiddeld per dag
kunnen we die niet even in beeld brengen en een speciaal tagje geven?quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat bodybuild topic is eigenlijk gewoon het fitness topic. Er zijn er daar maar een handjevol die echt voor BB´r door kunnen gaan. Fitness topic is eigenlijk gewoon verkapt crossfit/cardio/fitnessmachines topic. A.u.b.
nee joh, d'r zijn zat serieuse gasten met veel kennis in bb.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kunnen we die niet even in beeld brengen en een speciaal tagje geven?
Game of thrones lijkt me echt zo kut. Dat soort shit kan ik echt niet kijken. Zelfde met LOTR, kan er niet naar kijken. Heb deel 1 een uur geprobeerd toen was ik er klaar mee. Fantasy is niet mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.
Je moet ook niet zo achterlijk vroeg gaan werken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
Dames en heren. De komende 30 minuten hoort u het ontruimingsalarm DIT IS EEN TEST, u hoeft hier niet op te reageren.
Whoooop Whooooop Attentie attentie, wij verzoeken u het gebouw onmiddelijk te verlaten via de uitgangen en de nooduitgangen WHoooooop WHooop. Attention attention, please leave the building immidately through the exits and emergency exits WHoooop Whooooop.
![]()
ook goeie moregen![]()
Ik ben wel benieuwd waar jullie de tijd vandaan halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lol spelen jullie dat nog steeds?
Diablo 3 is beter man. Bijna paragon level 100.
Geen fulltime baan en geen gezin om te onderhouden scheelt al veel in beschikbaar aantal uren per dag. No rocketsciencequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar jullie de tijd vandaan halen.
M.a.w.: leg alvast oordopjes in je la voor de test van volgend jaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ha, nou dit is echt een test. maar gdvr een half uur. en ik zit midden onder die zwaar overstuurde speakert![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo achterlijk vroeg gaan werken.
m'n inner ear was onder de 25kg plaat gekomen srs. Waren de goeie van apple...quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: leg alvast oordopjes in je la voor de test van volgend jaar
Je werkt bij een grote bank en gaat met het OV?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |