Dacht ik ook. Ik heb er 36. Even bij Inge kijkenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:16 schreef MAHL het volgende:
Damn, dacht dat ik de enige was.
28 notes, valt nog mee.
10 notesquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef chroestjov het volgende:
Maxburger die meteen aan Blondje_93 in haar notes vraagt om te neuken.
Heb pimp abo, kon ze dus sowieso al lezen.quote:
ja ikquote:
Maar nu kan je ook gaan haten op de mods die ze gegeven hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb pimp abo, kon ze dus sowieso al lezen.
Oh, enig. Ik zag ze net al. Wel een beetje zeurderig hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
De bonnetjes van de modjes als je stout bent geweest.
Nu kan je ook lezen wie ze schreven.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb pimp abo, kon ze dus sowieso al lezen.
Och, check mijn eerste account maarquote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
iedereen heeft weinig notes in dit topic behalve deadprez
De meeste notes zijn ook gewoon terechtquote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar nu kan je ook gaan haten op de mods die ze gegeven hebben.
Ik barricadeer de deur alvastquote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar nu kan je ook gaan haten op de mods die ze gegeven hebben.
Mag ik, ondanks dat ik maar 3 notes ofzo heb gegeven in mijn modtijd, ook even aan die kant van de deur?quote:
Notes krijgen van Pharkusquote:Op maandag 31 maart 2014 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
Bijna al mijn notes zijn van Pharkus afkomstig
Wedden dat ik iedereen weer kan noten voor de onschuldigste kutposts?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onterechte note. Je bent het verleerd o.us
Ja nu welquote:Op maandag 31 maart 2014 01:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wedden dat ik iedereen weer kan noten voor de onschuldigste kutposts?
quote:
Echt heh.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Notes krijgen van PharkusDan moet je wel een kutuser zijn
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Welke mongool heeft al mijn notes verwijderd op de quote "amina koidem" (Jouw moeders kut) na?
Linkje?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:30 schreef maxburger het volgende:
Hahaha die notes van Opa Bakkebaard. Hij is ook gewoon een klootzak geweest en speelt nu schijnheilig.
Straks gewoon een backup terugzettenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien is dit een mislukte 1 april grap
Zei ik net ook al iddquote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
Nah denk het niet staat teveel gevoelige info in.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
nee hoor hier ook vanachter pcquote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef BlueMage het volgende:
Werkt volgens mij alleen als je op je phone zit?
Werkt ook via desktopquote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef BlueMage het volgende:
nopequote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef BlueMage het volgende:
Gaat idd vervelenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:32 schreef SiIk het volgende:
Vooral een beetje sneu van die mensen die nu bij anderen notes gaan lopen verwijderen
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef maxburger het volgende:
Haha die naaktfoto's van -supergirl- in de notes van wickedmen. Die staan nu in mijn fapmap.
Zo bijzonder zijn notes ook nietquote:Op maandag 31 maart 2014 01:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind vrijwel iedereen maar weinig notes hebben als je het afzet tegen het gedrag dat men heeft vertoond.
#trots #tatta4lifequote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch 5 euro bespaard mbt notes inzien
waarom screensquote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef maxburger het volgende:
100 screens gemaakt de afgelopen minuten
Ik wel. Ze waren fantischtasch.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Notes van Braddie nog niet kunnen inzien
dm staat openquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef maxburger het volgende:
Haha die naaktfoto's van -supergirl- in de notes van wickedmen. Die staan nu in mijn fapmap.
Ze houden niet van blauwen hier. Bliggerquote:Op maandag 31 maart 2014 01:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga FOK! aanklagen voor discriminatie aangezien ik mijn notes niet heb kunnen inzien.
viel tegenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Notes van Braddie nog niet kunnen inzien
DM staat open.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja iemand vraagt mij net om de notes van Braddie.
En naaktpics van Supergirl.
Doe even DM man......quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
De politieke knuffel correctheid is sterker dan ik dacht.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel intrigerend om de gedachtegang van de gemiddelde KLB-mod terug te zien in je notes.
En vond je het burgelijk?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel intrigerend om de gedachtegang van de gemiddelde KLB-mod terug te zien in je notes.
DM staat open voor allebeiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Mijne ookquote:
Echt triest die discriminatie van Smurfen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ze houden niet van blauwen hier. Bligger
Dat soort dingen wil ik altijd zelf zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou ik kan je zegge:
Het was ni super
En het was al helemaal geen girl...
Ik heb hem een note gegeven lekker voor hem.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is deze TS echt een achterlijke kankernicht.
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb hem een note gegeven lekker voor hem.
Hij postte het tel van iemand bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een lul als je die pics van wickedmens notes gaat posten. Staat tel nr in enzo.
Ik voel nu echt alsof ik niet geleefd heb met maar 6 notesquote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef wickedmen het volgende:
Geniaal dit, in een klap geconfronteerd worden met je genialiteit en goede ouwe tijden.
Love it, aint regreting nothing.
Was het dubbel en dwars waard die notes.
De username die ik daarvoor had vond ze niet echt acceptabel.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef Zolder het volgende:
DEADPREZ IS EEN KLOON OP AANRADEN VAN YVONNE
Dit. Horen jullie dat, Frank en de rest?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef wickedmen het volgende:
Geniaal dit, in een klap geconfronteerd worden met je genialiteit en goede ouwe tijden.
Love it, aint regreting nothing.
Was het dubbel en dwars waard die notes.
Wat was dat dan wel nietquote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
De username die ik daarvoor had vond ze niet echt acceptabel.
M'n eerste ban dusquote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het leuke is dat iedereen die 'misbruik' heeft gemaakt van deze tijdelijke functie natuurlijk weer een ban krijgt.
Naakt?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef BozeHaas het volgende:
Heb wel in de notes gekeken van Haan en heb nu een trauma, toch nog de pics van blondje gezien
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Zolder het volgende:
En zijn er nou naaktpics van supergirl? Graag in DM
Graag uitleggen dit.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ah jammer wegWilde net Chroetsjov complimenteren met zn geilen UI
Echt hè, hier exact hetzelfde onrecht.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik kreeg bij het lezen van de notes een heel eenzijdig beeld van mijn forumpersonage, alsof de veelzijdige DrDentz alleen maar aan het kankeren is op alles.
Terecht.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef BlueMage het volgende:
Laatst nog 'n note gekregen vanwege posten van 'n Braddiepic.
Wat kijk je op dit tijdstip nog dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef terrorsjaak het volgende:
ZAT IK OOK FF TV TE KIJKE HOOR GELIJK DIT GEMIST
Hem notenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
Frank heeft trouwens -achter mijn rug om- gezegd dat ik niet goed ben in mijn bovenkamer.
Wat kan ik hier aan doen?
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht.
Braddie krijgt zelf ook notes als hij in z'n eigen foto's in US post.
Wat valt daar nu aan uit te leggenquote:
Jewel niet kennen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat valt daar nu aan uit te leggen![]()
Vind dat die chick op jouw UI wel geil is, maar weet verder niet hoe ze heet ofzo. Wilde je ervoor complimenteren omdat het altijd een opfleuring van een topic is itt sommige andere dingen
Dat konden jullie gelukkig nietquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom had niemand dit topic geslot?
Skklquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Zolder het volgende:
Jammer dat het alweer weg isNu zie ik de naaktpics van supergirl niet meer
Ik kon niks slotten. Kon overigens wel posts selecteren voor verwijderen, maar niet daadwerkelijk verwijderen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij kon je alleen notes zien en toevoegen/verwijderen, verder nietsquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sinds 2009 op mijn orginele account. Of zo.quote:
Op deze had ik er iets van 26, maar een of andere lul had alles verwijderd op 1 na. Het zijn er nu vier geworden zie ik, maar ik weet niet wie daar achter zitquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Zolder het volgende:
Jammer dat het alweer weg isNu zie ik de naaktpics van supergirl niet meer
Ik denk dat er meerdere users dit kunnen beamen. Ook ik ben van mening dat jij niet helemaal lekker bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
Frank heeft trouwens -achter mijn rug om- gezegd dat ik niet goed ben in mijn bovenkamer.
Wat kan ik hier aan doen?
Maar wat was de oorzaak? Is er een stille revolutie jegens de huidige mods gaande? Zo ja, pm me voor contactgegevens.quote:
Ik heb alleen mijn eigen notes gezienquote:Op maandag 31 maart 2014 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij kon je alleen notes zien en toevoegen/verwijderen, verder niets
Breaking bad op netflixquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat kijk je op dit tijdstip nog dan?
gefixedquote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben ontdaan, ik heb nu 2 notes meer dan dat ik had voor deze storm losbarstte, gaat dit nog gereset worden?
Ik lijk wel een crimineel zo met 84 notes.
Kijk nu zie ik het ten minste. Dat laffe achterkamertjes gelul maakt het noten meer dan hypocriet.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerdere users dit kunnen beamen. Ook ik ben van mening dat jij niet helemaal lekker bent.
Niet fappen op blondje picsquote:Op maandag 31 maart 2014 01:50 schreef Solo14 het volgende:
Note geile mensen
Net alsof je op facebook zit.
Die is goed, waar ben je ergens?quote:
Helaas.quote:
Prioriteiten stellen hequote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik was echt net, net! Te laat. Frustrerend om te zien, dat iedereen hier wel op tijd was en ik net zat te Skypen met mijn vriendin. Godverdomme.
Mwa ligt er aan of het gericht was op een groep die het verdiend of niet. Zo ja, dan ben je indd kansloos.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Helaas.
Ik.ben na het lezen van mijn notes trouwens gestopt met nadenken of ik in de verre toekomst nog MOD moet worden.
Ik scheld echt te veel gewoon
Maar jij hoeft zelf niet meer te trekkequote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik was echt net, net! Te laat. Frustrerend om te zien, dat iedereen hier wel op tijd was en ik net zat te Skypen met mijn vriendin. Godverdomme.
Seizoen 4 aflevering 5 zo uit mijn hoofd. Ik kijk niet heel veel maar het is wel zeker leuk!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die is goed, waar ben je ergens?
Ik ben net begonnen met Homeland, ook erg goed!
Hoe kan je dan getrokken worden via skype?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij hoeft zelf niet meer te trekke
Nee dat kan je niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
HEE IK KAN NU IEDEREEN ZIJN DM LEZEN HAHA
Ik moest lachen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht.
Braddie krijgt zelf ook notes als hij in z'n eigen foto's in US post.
Wie wel na de sg foto's?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij hoeft zelf niet meer te trekke
Dan zit je al aardig ver in het verhaal, word alleen maar beter.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Seizoen 4 aflevering 5 zo uit mijn hoofd. Ik kijk niet heel veel maar het is wel zeker leuk!
Ik was mezelf voor haar aan het afberen. Zo over mijn buik klaar gekomen.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben net begonnen met Homeland, ook erg goed!
Ongelofelijke eikel die je daar bent. Als ik nog notes kon geven dan had je er nu eentje gehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was mezelf voor haar aan het afberen. Zo over mijn buik klaar gekomen.
[..]
Brodie wordt eind seizoen 3 opgehangen op een plein in Teheran. Nadat hij is teruggekomen bij de Amerikanen.
WHO MADE YOU MOD?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:54 schreef Made-In-Holland het volgende:
Oke nu on-topic anders gooi ik dit topic op slot
Ik las braddiequote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was mezelf voor haar aan het afberen. Zo over mijn buik klaar gekomen.
[..]
Brodie wordt eind seizoen 3 opgehangen op een plein in Teheran. Nadat hij is teruggekomen bij de Amerikanen.
Hahaha. Het is grappig omdat ie nog gelijk heeft ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ongelofelijke eikel die je daar bent. Als ik nog notes kon geven dan had je er nu eentje gehad.
Sterf! Sterf langzaam en pijnlijk!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef maxburger het volgende:
[..]
Hahaha. Het is grappig omdat ie nog gelijk heeft ook.
Ga je nu nog verder kijken of niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:54 schreef RingBewoner het volgende:
Ongelofelijke eikel die je daar bent. Als ik nog notes kon geven dan had je er nu eentje gehad.
Je zei net dat je al bij S4 was, en hij postte S3quote:Op maandag 31 maart 2014 01:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sterf! Sterf langzaam en pijnlijk!
Ik ook. Onderandere dat liesje1979 mij constant notes geeft. Volgens mij heeft ze een oogje op mequote:Op maandag 31 maart 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:
DM IS OPEN FOR ALL YOUR NEEDS
Ben trouwens nu wat meer over sommige mods en users te weten gekomen!
Ja, ik wis dit gewoon uit mijn geheugen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:57 schreef hoink581 het volgende:
Ik had volgens vogeltjesdans 42 notes. Nu ben ik zeer benieuwd of het gebruik van het woord "zwartjoekel" ook tussen zit.
[..]
Ga je nu nog verder kijken of niet?
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had een dm-melding dus ik hoopte op de naaktpics.
Was het vogeltjesdans![]()
Ik had allemaal notes wegens zelfmoord topics...quote:Op maandag 31 maart 2014 01:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sterf! Sterf langzaam en pijnlijk!
Nee, ik postte dat ik net begonnen ben. Ben bij aflevering 8 van seizoen 1.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je zei net dat je al bij S4 was, en hij postte S3
Oh man, de macht die je me nu gegeven hebt! Ik heb spoilers van alle seizoenen!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, ik postte dat ik net begonnen ben. Ben bij aflevering 8 van seizoen 1.
Nu al 6 dms extraquote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had een dm-melding dus ik hoopte op de naaktpics.
Was het vogeltjesdans![]()
Flikker op.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh man, de macht die je me nu gegeven hebt! Ik heb spoilers van alle seizoenen!
Nice.quote:
Dat is Jewel Kilcher, de foto in mijn UI is wel zo'n beetje de allerbeste foto die ooit van haar is gemaakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat valt daar nu aan uit te leggen![]()
Vind dat die chick op jouw UI wel geil is, maar weet verder niet hoe ze heet ofzo. Wilde je ervoor complimenteren omdat het altijd een opfleuring van een topic is itt sommige andere dingen
Ik ook. Ron en Ginny gaan dood!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh man, de macht die je me nu gegeven hebt! Ik heb spoilers van alle seizoenen!
Brody gaat dood op het einde, de aanslag is gepleegd door Iran.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, ik postte dat ik net begonnen ben. Ben bij aflevering 8 van seizoen 1.
Inb4 extra notesquote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef hoink581 het volgende:
Mortaxx bedreigt me vanwege die spoilers.
Even googlen. Nieteens een bedankje ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Dat is Jewel Kilcher, de foto in mijn UI is wel zo'n beetje de allerbeste foto die ooit van haar is gemaakt.
Op het einde is het afgelopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Brody gaat dood op het einde, de aanslag is gepleegd door Iran.
Ik hoop echt dat je iets heel vervelends krijgt.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Brody gaat dood op het einde, de aanslag is gepleegd door Iran.
... Terwijl je aangaf dat je er zelf op hoopte.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee allemaal vragen of ik ze heb
Guus heb je me wel een positieve note gegeven?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee allemaal vragen of ik ze heb
DM staat openquote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig al die Braddie notes opgeslagen
Waarom lees je dan ookquote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je iets heel vervelends krijgt.
Hoe dan e hoofdquote:Op maandag 31 maart 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:
DM IS OPEN FOR ALL YOUR NEEDS
Ben trouwens nu wat meer over sommige mods en users te weten gekomen!
Ik lees sneller dan ik kan klikken of stoppen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom lees je dan ook
Zodra je de naam ziet kun je meteen wegklikken
Was net op tijd om mijn eigen in te zien. Daarna MOD-af.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Guus heb je me wel een positieve note gegeven?
Ik jou niet
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:04 schreef GhpH het volgende:
LA MAPIMA EXCLUZIVA KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN.
Wat bedanken?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Even googlen. Nieteens een bedankje ofzo
Heb je mapimapics?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:04 schreef GhpH het volgende:
LA MAPIMA EXCLUZIVA KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN.
Ik heb meerdere heerlijke bijdrages uit het Nasi a la Johannes topic beloond met een positieve notequote:Op maandag 31 maart 2014 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was net op tijd om mijn eigen in te zien. Daarna MOD-af.
Wijst Frank je keer op keer aan als toezichthouder in de nachtbagger, krijg je dit
Als ik nou gewoon eerder was geweest...quote:Op maandag 31 maart 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ik heb Karina er een gegeven, want die verdient het.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb meerdere heerlijke bijdrages uit het Nasi a la Johannes topic beloond met een positieve note
yvonne komt morgen met een persverklaringquote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef hoink581 het volgende:
Nu vraag ik me wel af wat er is misgegaan.
Had jij binnenkort in haar tijgerpakje kunnen komen met een fles wijn in je hand! Rawr!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon eerder was geweest...
En of wij deze functies zelf weer terug kunnen halenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef hoink581 het volgende:
Vroege 1 april grap.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef hoink581 het volgende:
Tsja, en dat is dus banbaar.quote:
Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij dus wel iets goeds gedaan met je rechten.
Hey yvonne, hoe gaat het ermee?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, en dat is dus banbaar.
Nog steeds
En als ik van maxburger of van wie ook zaken op het forum zie verschijen is die pret echt van korte duur.
Inderdaad... Nu moet ik mee met sjoelen voordat ik kans maak.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij binnenkort in haar tijgerpakje kunnen komen met een fles wijn in je hand! Rawr!
Hey gezellig dat jij er ook bent, niets aan het handje hier. Alles gaat zo z'n gangetje. Bietje kletsen enzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog steeds
En als ik van maxburger of van wie ook zaken op het forum zie verschijen is die pret echt van korte duur.
Nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
Hebben mods eigenlijk inzicht in dm en pm?
Kneusjequote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
1 note en positief haha, zelf nog een veer in mijn eigen reet gestoken.
Dat was toch al langer bekend?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld
Als je de sjoelstenen nog gewoon met je hand naar je toe kunt schuiven in plaats van met je wandelstok maak je al een goede kansquote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Inderdaad... Nu moet ik mee met sjoelen voordat ik kans maak.
Niet zo stoer doen, jij bent mod geweest en kon ze al inzien.quote:
zemmelquote:
Hoi alles goed? Crew die niet weet van de rar die ik net aan het uploaden benquote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog steeds
gezien haan33 zijn notes wel jaquote:Op maandag 31 maart 2014 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
Hebben mods eigenlijk inzicht in dm en pm?
Even deze nog, nee mods kunnen GEEN pm's en dm's lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |