Kijk nu zie ik het ten minste. Dat laffe achterkamertjes gelul maakt het noten meer dan hypocriet.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerdere users dit kunnen beamen. Ook ik ben van mening dat jij niet helemaal lekker bent.
Niet fappen op blondje picsquote:Op maandag 31 maart 2014 01:50 schreef Solo14 het volgende:
Note geile mensen
Net alsof je op facebook zit.
Die is goed, waar ben je ergens?quote:
Helaas.quote:
Prioriteiten stellen hequote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik was echt net, net! Te laat. Frustrerend om te zien, dat iedereen hier wel op tijd was en ik net zat te Skypen met mijn vriendin. Godverdomme.
Mwa ligt er aan of het gericht was op een groep die het verdiend of niet. Zo ja, dan ben je indd kansloos.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Helaas.
Ik.ben na het lezen van mijn notes trouwens gestopt met nadenken of ik in de verre toekomst nog MOD moet worden.
Ik scheld echt te veel gewoon
Maar jij hoeft zelf niet meer te trekkequote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik was echt net, net! Te laat. Frustrerend om te zien, dat iedereen hier wel op tijd was en ik net zat te Skypen met mijn vriendin. Godverdomme.
Seizoen 4 aflevering 5 zo uit mijn hoofd. Ik kijk niet heel veel maar het is wel zeker leuk!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die is goed, waar ben je ergens?
Ik ben net begonnen met Homeland, ook erg goed!
Hoe kan je dan getrokken worden via skype?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij hoeft zelf niet meer te trekke
Nee dat kan je niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
HEE IK KAN NU IEDEREEN ZIJN DM LEZEN HAHA
Ik moest lachen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht.
Braddie krijgt zelf ook notes als hij in z'n eigen foto's in US post.
Wie wel na de sg foto's?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij hoeft zelf niet meer te trekke
Dan zit je al aardig ver in het verhaal, word alleen maar beter.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Seizoen 4 aflevering 5 zo uit mijn hoofd. Ik kijk niet heel veel maar het is wel zeker leuk!
Ik was mezelf voor haar aan het afberen. Zo over mijn buik klaar gekomen.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben net begonnen met Homeland, ook erg goed!
Ongelofelijke eikel die je daar bent. Als ik nog notes kon geven dan had je er nu eentje gehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was mezelf voor haar aan het afberen. Zo over mijn buik klaar gekomen.
[..]
Brodie wordt eind seizoen 3 opgehangen op een plein in Teheran. Nadat hij is teruggekomen bij de Amerikanen.
WHO MADE YOU MOD?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:54 schreef Made-In-Holland het volgende:
Oke nu on-topic anders gooi ik dit topic op slot
Ik las braddiequote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was mezelf voor haar aan het afberen. Zo over mijn buik klaar gekomen.
[..]
Brodie wordt eind seizoen 3 opgehangen op een plein in Teheran. Nadat hij is teruggekomen bij de Amerikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |