yvonne komt morgen met een persverklaringquote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef hoink581 het volgende:
Nu vraag ik me wel af wat er is misgegaan.
Had jij binnenkort in haar tijgerpakje kunnen komen met een fles wijn in je hand! Rawr!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon eerder was geweest...
En of wij deze functies zelf weer terug kunnen halenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef hoink581 het volgende:
Vroege 1 april grap.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef hoink581 het volgende:
Tsja, en dat is dus banbaar.quote:
Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij dus wel iets goeds gedaan met je rechten.
Hey yvonne, hoe gaat het ermee?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, en dat is dus banbaar.
Nog steeds
En als ik van maxburger of van wie ook zaken op het forum zie verschijen is die pret echt van korte duur.
Inderdaad... Nu moet ik mee met sjoelen voordat ik kans maak.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij binnenkort in haar tijgerpakje kunnen komen met een fles wijn in je hand! Rawr!
Hey gezellig dat jij er ook bent, niets aan het handje hier. Alles gaat zo z'n gangetje. Bietje kletsen enzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog steeds
En als ik van maxburger of van wie ook zaken op het forum zie verschijen is die pret echt van korte duur.
Nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
Hebben mods eigenlijk inzicht in dm en pm?
Kneusjequote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
1 note en positief haha, zelf nog een veer in mijn eigen reet gestoken.
Dat was toch al langer bekend?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld
Als je de sjoelstenen nog gewoon met je hand naar je toe kunt schuiven in plaats van met je wandelstok maak je al een goede kansquote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Inderdaad... Nu moet ik mee met sjoelen voordat ik kans maak.
Niet zo stoer doen, jij bent mod geweest en kon ze al inzien.quote:
zemmelquote:
Hoi alles goed? Crew die niet weet van de rar die ik net aan het uploaden benquote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog steeds
gezien haan33 zijn notes wel jaquote:Op maandag 31 maart 2014 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
Hebben mods eigenlijk inzicht in dm en pm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |