#trots #tatta4lifequote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch 5 euro bespaard mbt notes inzien
waarom screensquote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef maxburger het volgende:
100 screens gemaakt de afgelopen minuten
Ik wel. Ze waren fantischtasch.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Notes van Braddie nog niet kunnen inzien
dm staat openquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef maxburger het volgende:
Haha die naaktfoto's van -supergirl- in de notes van wickedmen. Die staan nu in mijn fapmap.
Ze houden niet van blauwen hier. Bliggerquote:Op maandag 31 maart 2014 01:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga FOK! aanklagen voor discriminatie aangezien ik mijn notes niet heb kunnen inzien.
viel tegenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Notes van Braddie nog niet kunnen inzien
DM staat open.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja iemand vraagt mij net om de notes van Braddie.
En naaktpics van Supergirl.
Doe even DM man......quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
De politieke knuffel correctheid is sterker dan ik dacht.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel intrigerend om de gedachtegang van de gemiddelde KLB-mod terug te zien in je notes.
En vond je het burgelijk?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel intrigerend om de gedachtegang van de gemiddelde KLB-mod terug te zien in je notes.
DM staat open voor allebeiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Mijne ookquote:
Echt triest die discriminatie van Smurfen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ze houden niet van blauwen hier. Bligger
Dat soort dingen wil ik altijd zelf zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou ik kan je zegge:
Het was ni super
En het was al helemaal geen girl...
Ik heb hem een note gegeven lekker voor hem.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is deze TS echt een achterlijke kankernicht.
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb hem een note gegeven lekker voor hem.
Hij postte het tel van iemand bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een lul als je die pics van wickedmens notes gaat posten. Staat tel nr in enzo.
Ik voel nu echt alsof ik niet geleefd heb met maar 6 notesquote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef wickedmen het volgende:
Geniaal dit, in een klap geconfronteerd worden met je genialiteit en goede ouwe tijden.
Love it, aint regreting nothing.
Was het dubbel en dwars waard die notes.
De username die ik daarvoor had vond ze niet echt acceptabel.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef Zolder het volgende:
DEADPREZ IS EEN KLOON OP AANRADEN VAN YVONNE
Dit. Horen jullie dat, Frank en de rest?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef wickedmen het volgende:
Geniaal dit, in een klap geconfronteerd worden met je genialiteit en goede ouwe tijden.
Love it, aint regreting nothing.
Was het dubbel en dwars waard die notes.
Wat was dat dan wel nietquote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
De username die ik daarvoor had vond ze niet echt acceptabel.
M'n eerste ban dusquote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het leuke is dat iedereen die 'misbruik' heeft gemaakt van deze tijdelijke functie natuurlijk weer een ban krijgt.
Naakt?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef BozeHaas het volgende:
Heb wel in de notes gekeken van Haan en heb nu een trauma, toch nog de pics van blondje gezien
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Zolder het volgende:
En zijn er nou naaktpics van supergirl? Graag in DM
Graag uitleggen dit.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ah jammer wegWilde net Chroetsjov complimenteren met zn geilen UI
Echt hč, hier exact hetzelfde onrecht.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik kreeg bij het lezen van de notes een heel eenzijdig beeld van mijn forumpersonage, alsof de veelzijdige DrDentz alleen maar aan het kankeren is op alles.
Terecht.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef BlueMage het volgende:
Laatst nog 'n note gekregen vanwege posten van 'n Braddiepic.
Wat kijk je op dit tijdstip nog dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef terrorsjaak het volgende:
ZAT IK OOK FF TV TE KIJKE HOOR GELIJK DIT GEMIST
Hem notenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
Frank heeft trouwens -achter mijn rug om- gezegd dat ik niet goed ben in mijn bovenkamer.
Wat kan ik hier aan doen?
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht.
Braddie krijgt zelf ook notes als hij in z'n eigen foto's in US post.
Wat valt daar nu aan uit te leggenquote:
Jewel niet kennen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat valt daar nu aan uit te leggen![]()
Vind dat die chick op jouw UI wel geil is, maar weet verder niet hoe ze heet ofzo. Wilde je ervoor complimenteren omdat het altijd een opfleuring van een topic is itt sommige andere dingen
Dat konden jullie gelukkig nietquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom had niemand dit topic geslot?
Skklquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Zolder het volgende:
Jammer dat het alweer weg isNu zie ik de naaktpics van supergirl niet meer
Ik kon niks slotten. Kon overigens wel posts selecteren voor verwijderen, maar niet daadwerkelijk verwijderen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij kon je alleen notes zien en toevoegen/verwijderen, verder nietsquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sinds 2009 op mijn orginele account. Of zo.quote:
Op deze had ik er iets van 26, maar een of andere lul had alles verwijderd op 1 na. Het zijn er nu vier geworden zie ik, maar ik weet niet wie daar achter zitquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Zolder het volgende:
Jammer dat het alweer weg isNu zie ik de naaktpics van supergirl niet meer
Ik denk dat er meerdere users dit kunnen beamen. Ook ik ben van mening dat jij niet helemaal lekker bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
Frank heeft trouwens -achter mijn rug om- gezegd dat ik niet goed ben in mijn bovenkamer.
Wat kan ik hier aan doen?
Maar wat was de oorzaak? Is er een stille revolutie jegens de huidige mods gaande? Zo ja, pm me voor contactgegevens.quote:
Ik heb alleen mijn eigen notes gezienquote:Op maandag 31 maart 2014 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij kon je alleen notes zien en toevoegen/verwijderen, verder niets
Breaking bad op netflixquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat kijk je op dit tijdstip nog dan?
gefixedquote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben ontdaan, ik heb nu 2 notes meer dan dat ik had voor deze storm losbarstte, gaat dit nog gereset worden?
Ik lijk wel een crimineel zo met 84 notes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |